![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Grubo
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a jakie masz otwory w tym kolektorze ? trapezowe czy prostokątne ?
z tego co wiem to sa teraz jakies problemu z tuningparts.de... ja mam od nich ale u mnie kolektor bedzie wymagał dopasowania do uszczelki ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Witaj
Tomikos: Turbina K04-23 nie ogranicza uzyskania jeszcze wiekszej mocy. Ograniczaja ja zjawiska fizyczne występujace w silniku. Mysle, że mozna tam jeszcze dołożyc ok 10PS ale trzeba by kilka rzeczy zmienic w samym motorze jak i w układzie wydechowym bo jest seryjny. Cowboy: trapezowe trapezowe. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
aa to wydech jest seryjny, to tym bardziej ładny wynik wyszedł jak na serie
![]() Pewnie w niedalekiej przyszłości właściciel esy zmieni wydech, jestem ciekaw wyniku po tym zabiegu, a tym czasem czekam na tego vr-a, co wyjdzie ![]() |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Raczej nie zmieni, wynik przerósł jego oczekiwania a do tego chce miec ciche auto. Nie wspominajac o tym że ma dosyc inwestycji w auto :-0
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Grubo się zapowiada. Z R32 widziałem na vwgolf.pl fajną Cordobę, co osobiście wprawiło mnie w niezłe osłupienie. Tu będzie duużo grubiej.
Powodzenia |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 04 August 2009 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Mam pytanie w stylu Laskowika: Jak to się robi? ![]() Rozumiem ze pytasz jak sie odblokowuje to w kompie, a nie jak sie hamuje lewa noga ? Zabrzmialo to dwuznacznie ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 04 August 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Rozumiem ze pytasz jak sie odblokowuje to w kompie, a nie jak sie hamuje lewa noga ? Zabrzmialo to dwuznacznie A... więc to się odblokowuje w kompie...![]() Jestem dość początkujący w temacie. Jak przesiadłem się z gaźnikowego N/A to miałem zonk, bo tam wszystko było normalnie, a teraz (w TDI) każde dotknięcie hamulca lewą nogą powoduje spadek ciągu na dobre kilka sekund. Byłem przekonany, że to kwestia tego, że zarówno sterowanie turba, jak i serwo korzysta z podciśnienia, więc nic nie da się poradzić, bo ten typ tak ma. A więc jak to ugryźć? |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 Skąd: Ruda Śląska ![]() |
VAGi tak maja, mozna tez kombinowac z czujnikiem pod pedalem, ale wtedy nie dzialaja swiatla stopu (chyba?).
Co do Skody to bylo konkretnie a teraz bedzie miazdzyla! -------------------- Astra F X20XEV 3dHB
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
tymon86 - osobiscie nie sprawdzalem ale patent taki dziala tylko ze troche lipa tak jezdzic bez swiatel bo latwo o wjazd w tylek innych driverow
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
warto byłoby zmienić tytuł tematu skoro juz nie 1.8T tylko VR6 T
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Witajcie
"Lewą nogę" profi to odblokowuje sie w kompie, wtedy dzała poprawnie wszystko łacznie z tempomatem :-). Gdyby Toyota miała taka funkcje w ECU to po błedzie z "pedaliera" nie rozbiłoby sie/zginęło by tyle osób. Zmieniłem ![]() PS. Nadal szukam kogos w Warszawie kto dorobi na CNC mocowania pod nowe zaciski hamulcowe. |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
A dlaczego CNC?
Konwencjonalnie nie może być? Pan stanie i zrobi:) |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
Witajcie "Lewą nogę" profi to odblokowuje sie w kompie, wtedy dzała poprawnie wszystko łacznie z tempomatem :-). Gdyby Toyota miała taka funkcje w ECU to po błedzie z "pedaliera" nie rozbiłoby sie/zginęło by tyle osób. Zmieniłem ![]() PS. Nadal szukam kogos w Warszawie kto dorobi na CNC mocowania pod nowe zaciski hamulcowe. podeślij rysunek to wycenię ile będzie kosztować i na kiedy się da zrobić -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
PS. Nadal szukam kogos w Warszawie kto dorobi na CNC mocowania pod nowe zaciski hamulcowe. user tabakm robił takie rzeczy, jest chyba z Olsztyna wiec jak nie znajdziesz w Wawie to spróbuj do niego uderzyć -------------------- |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Ja mam skrzynię drp na dwójce prędkość max lekko ponad 90km/h przy odcince 7200 na 4 coś 180km/h z hakiem.Sprzęgło miałem seryjne nowe od R32 i dawało radę z mocą ok 460km zrobiłem ok 15tyś na nim.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 16 January 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
możesz też mi przysłać rysunek, dam znać jaki koszt i czas, robiłem już takie adaptery
-------------------- Frezowanie, cięcie CNC
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978 |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Na seryjnym sprzęgle tez startowałes z dwójki ? z tego co wiem to nie ,ale z odcinki na pierwszym biegu walil (sprzeglo r32) -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:09 |