Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> SKODA OCTAVIA 1U 3.2V6 BI-TURBO BY R-PERFORMANCE
Kamilbike
post Sat, 05 Jun 2010 - 12:06
Post #81


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Grubo biggrin.gif Sprzeglo przypomnialo mi to z modelu HPI savage, tylko tamto bylo z 10x mniejsze:D


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 05 Jun 2010 - 12:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Sat, 05 Jun 2010 - 12:07
Post #82


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





a jakie masz otwory w tym kolektorze ? trapezowe czy prostokątne ?

z tego co wiem to sa teraz jakies problemu z tuningparts.de...

ja mam od nich ale u mnie kolektor bedzie wymagał dopasowania do uszczelki



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sat, 05 Jun 2010 - 12:08
Post #83


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Witaj

Tomikos: Turbina K04-23 nie ogranicza uzyskania jeszcze wiekszej mocy. Ograniczaja ja zjawiska fizyczne występujace w silniku. Mysle, że mozna tam jeszcze dołożyc ok 10PS ale trzeba by kilka rzeczy zmienic w samym motorze jak i w układzie wydechowym bo jest seryjny.

Cowboy: trapezowe trapezowe.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Sat, 05 Jun 2010 - 12:13
Post #84


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





aa to wydech jest seryjny, to tym bardziej ładny wynik wyszedł jak na serie smile.gif
Pewnie w niedalekiej przyszłości właściciel esy zmieni wydech, jestem ciekaw wyniku po tym zabiegu, a tym czasem czekam na tego vr-a, co wyjdzie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sat, 05 Jun 2010 - 12:21
Post #85


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Raczej nie zmieni, wynik przerósł jego oczekiwania a do tego chce miec ciche auto. Nie wspominajac o tym że ma dosyc inwestycji w auto :-0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Sun, 06 Jun 2010 - 08:15
Post #86


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Grubo się zapowiada. Z R32 widziałem na vwgolf.pl fajną Cordobę, co osobiście wprawiło mnie w niezłe osłupienie. Tu będzie duużo grubiej.

Powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LoudBassoon&co.
post Mon, 14 Jun 2010 - 12:42
Post #87


User
Dołączył: Tue, 04 August 2009
Skąd: Kraków





CYTAT(Rogalotti @ Wed, 03 Feb 2010 - 21:14) *
•odblokowana możliwosc hamowania z "lewa noga"
Mam pytanie w stylu Laskowika:
Jak to się robi? tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 14 Jun 2010 - 12:50
Post #88


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(LoudBassoon&co. @ Mon, 14 Jun 2010 - 12:42) *
Mam pytanie w stylu Laskowika:
Jak to się robi? tongue.gif

Rozumiem ze pytasz jak sie odblokowuje to w kompie, a nie jak sie hamuje lewa noga ? Zabrzmialo to dwuznacznie cool.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LoudBassoon&co.
post Mon, 14 Jun 2010 - 13:01
Post #89


User
Dołączył: Tue, 04 August 2009
Skąd: Kraków





CYTAT(GREGROR10 @ Mon, 14 Jun 2010 - 12:50) *
Rozumiem ze pytasz jak sie odblokowuje to w kompie, a nie jak sie hamuje lewa noga ? Zabrzmialo to dwuznacznie cool.gif
A... więc to się odblokowuje w kompie...
Jestem dość początkujący w temacie. Jak przesiadłem się z gaźnikowego N/A to miałem zonk, bo tam wszystko było normalnie, a teraz (w TDI) każde dotknięcie hamulca lewą nogą powoduje spadek ciągu na dobre kilka sekund. Byłem przekonany, że to kwestia tego, że zarówno sterowanie turba, jak i serwo korzysta z podciśnienia, więc nic nie da się poradzić, bo ten typ tak ma.
A więc jak to ugryźć?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tymon86
post Mon, 14 Jun 2010 - 14:05
Post #90


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2007
Skąd: Ruda Śląska





VAGi tak maja, mozna tez kombinowac z czujnikiem pod pedalem, ale wtedy nie dzialaja swiatla stopu (chyba?).
Co do Skody to bylo konkretnie a teraz bedzie miazdzyla!


--------------------
Astra F X20XEV 3dHB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 14 Jun 2010 - 14:33
Post #91


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





tymon86 - osobiscie nie sprawdzalem ale patent taki dziala tylko ze troche lipa tak jezdzic bez swiatel bo latwo o wjazd w tylek innych driverow


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 14 Jun 2010 - 15:20
Post #92


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





warto byłoby zmienić tytuł tematu skoro juz nie 1.8T tylko VR6 T wink.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Mon, 14 Jun 2010 - 21:00
Post #93


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Witajcie

"Lewą nogę" profi to odblokowuje sie w kompie, wtedy dzała poprawnie wszystko łacznie z tempomatem :-). Gdyby Toyota miała taka funkcje w ECU to po błedzie z "pedaliera" nie rozbiłoby sie/zginęło by tyle osób.

Zmieniłem wink.gif

PS. Nadal szukam kogos w Warszawie kto dorobi na CNC mocowania pod nowe zaciski hamulcowe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Mon, 14 Jun 2010 - 21:44
Post #94


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





A dlaczego CNC?
Konwencjonalnie nie może być?
Pan stanie i zrobi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Tue, 15 Jun 2010 - 07:53
Post #95


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



CYTAT(Rogalotti @ Mon, 14 Jun 2010 - 21:00) *
Witajcie

"Lewą nogę" profi to odblokowuje sie w kompie, wtedy dzała poprawnie wszystko łacznie z tempomatem :-). Gdyby Toyota miała taka funkcje w ECU to po błedzie z "pedaliera" nie rozbiłoby sie/zginęło by tyle osób.

Zmieniłem wink.gif

PS. Nadal szukam kogos w Warszawie kto dorobi na CNC mocowania pod nowe zaciski hamulcowe.


podeślij rysunek to wycenię ile będzie kosztować i na kiedy się da zrobić


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 15 Jun 2010 - 09:04
Post #96


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rogalotti @ Mon, 14 Jun 2010 - 21:00) *
PS. Nadal szukam kogos w Warszawie kto dorobi na CNC mocowania pod nowe zaciski hamulcowe.


user tabakm robił takie rzeczy, jest chyba z Olsztyna wiec jak nie znajdziesz w Wawie to spróbuj do niego uderzyć


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Tue, 15 Jun 2010 - 10:05
Post #97


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Ja mam skrzynię drp na dwójce prędkość max lekko ponad 90km/h przy odcince 7200 na 4 coś 180km/h z hakiem.Sprzęgło miałem seryjne nowe od R32 i dawało radę z mocą ok 460km zrobiłem ok 15tyś na nim.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STELMI
post Tue, 15 Jun 2010 - 11:18
Post #98


Forum Killer
Dołączył: Mon, 16 January 2006
Skąd: Bydgoszcz





możesz też mi przysłać rysunek, dam znać jaki koszt i czas, robiłem już takie adaptery


--------------------
Frezowanie, cięcie CNC

https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 15 Jun 2010 - 11:56
Post #99


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(daniel1d11 @ Tue, 15 Jun 2010 - 11:05) *
Ja mam skrzynię drp na dwójce prędkość max lekko ponad 90km/h przy odcince 7200 na 4 coś 180km/h z hakiem.Sprzęgło miałem seryjne nowe od R32 i dawało radę z mocą ok 460km zrobiłem ok 15tyś na nim.

Na seryjnym sprzęgle tez startowałes z dwójki ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 15 Jun 2010 - 12:10
Post #100


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(TOMEKKK @ Tue, 15 Jun 2010 - 11:56) *
Na seryjnym sprzęgle tez startowałes z dwójki ?



z tego co wiem to nie ,ale z odcinki na pierwszym biegu walil (sprzeglo r32)


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:09