Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> SKODA OCTAVIA 1U 3.2V6 BI-TURBO BY R-PERFORMANCE
kosiniak
post Mon, 22 Mar 2010 - 16:32
Post #61


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(cowboy @ Mon, 22 Mar 2010 - 10:05) *
kosiniak jak zwykle po aw69 powtarza smile.gif papużki nierozłączki smile.gif panowie zluzujcie poślady bo Wam zyłka pęknie
ja w przeciwienstwie do Ciebie nic tu po nikim nie powtarzam jakbys nie zauwazyl! Ty naczytasz sie w sieci i przeklejasz, wiedze teoretyczna, nie poparta zadnymi argumentami! Nie wydaje mi sie by Rogal, to byla osoba ktora potrzebuje informacji wlasnie od ciebie! malo tego, jest pewien ze tak jest!
Ty chcesz uczyc kogos co zęby na tym zjadł? To jak gadanie o dymanku jak sie tego nigdy nei robiło!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 22 Mar 2010 - 16:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pinin
post Mon, 22 Mar 2010 - 16:47
Post #62


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





A kto zjadł w Polsce zęby na vr/r32 turbo? Serio pytam, bo z tego co wiem, to chyba jeszcze żadna taka motorownia nie jeździ w polszy.



--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Mon, 22 Mar 2010 - 16:54
Post #63


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





nie mowie o vr6/r32, zrezsta kto chce ten wie o czym pisze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 22 Mar 2010 - 17:13
Post #64


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





mh... Ale skad wiadomo ze wiedza teoretyczna Cowboya nie pokrywa sie z faktami ?? Zreszta za jakis czas pewnie bedziemy mieli sie okazje przekonac czy teoria idzie w parze z praktyka .

ps Cowboy -chyba poprostu chcesz byc za dobry dzielac sie swoja wiedza , powinnienes milczec ,a jak ci sie uda wszystko tak jak planujesz to kasowac forse za cenne informacje ,bo jak dla mnie sa ciekawe ,ale ja sie nie znam ...moze dlatego wink.gif

ps2 90% ekspertow na sr i innych forach czerpie info lub czerpalo z zagranicznych stron jednak nie kazdy o tym glosno mowi ,naturalnie najlepiej testowac wszystko samemu lecz nie kazdego na to stac ....dlatego nie ktorzy robia sobie bezplatne doswiadczenia na samochodach ktore trafiaja do nich nie ponoszac z tego tytulu konsekwencji , inaczej by bylo jak wszystkie fuck up-y lub niedociagniecia trzeba by bylo pokrywac z wlasnej kieszeni


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Mon, 22 Mar 2010 - 17:19
Post #65


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





ale te 90% fachowcow jest fachowcami, zarowno w teorii jak i praktyce, a jakie osiagniecia w tym temacie ma cowboy? Co on zrobil sam? moze ja o czyms nie wiem? Zreszta nie o tym temat, koniec OT smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Mon, 22 Mar 2010 - 17:24
Post #66


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





Panowie dajcie już na luz, możemy dyskutować i dzielić się wiedzą, lub wytykać innym błędy (bo to też bardzo pomocne)


ALE Z KLASĄ
a nie same wycieczki osobiste.
może kłótnie zostawmy na spotkania twarzą w twarz albo PW?


ps. może moderator usunie te polemiki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arek11
post Mon, 22 Mar 2010 - 18:02
Post #67


User
Dołączył: Fri, 06 February 2009





Pinini po wrocławiu lata już vr6 biturbo, teraz jest na etapie strojenia wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 22 Mar 2010 - 19:17
Post #68


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Aha... vr'ów turbo jest trochę, z kompresorem też kilka. Ale r32/vr nie ma żadnego.

Czytaj ze zrozumieniem.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 22 Mar 2010 - 19:35
Post #69


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rafalek114 @ Mon, 22 Mar 2010 - 17:13) *
Cowboy -chyba poprostu chcesz byc za dobry dzielac sie swoja wiedza , powinnienes milczec ,a jak ci sie uda wszystko tak jak planujesz to kasowac forse za cenne informacje ,bo jak dla mnie sa ciekawe ,ale ja sie nie znam ...moze dlatego wink.gif


wiedza jest ogólnodostępna, ja przygotowałem się solidnie merytorycznie do swojego projektu VR6 24V turbo i cos tam sie wywiedziałem i nie robie z tego tajemnicy wink.gif

CYTAT(cowboy @ Mon, 22 Mar 2010 - 15:37) *
zaraz sie wpisze po Tobie pewnie Kosiniak i napisze znowu że sie on sciga sie juz pare lat, a ja nie moge sie wypowiadać bo czytam tylko fora LOL


CYTAT(kosiniak @ Mon, 22 Mar 2010 - 17:19) *
ale te 90% fachowcow jest fachowcami, zarowno w teorii jak i praktyce, a jakie osiagniecia w tym temacie ma cowboy? Co on zrobil sam? moze ja o czyms nie wiem? Zreszta nie o tym temat, koniec OT smile.gif


CYTAT(kosiniak @ Mon, 22 Mar 2010 - 16:32) *
ja w przeciwienstwie do Ciebie nic tu po nikim nie powtarzam jakbys nie zauwazyl! Ty naczytasz sie w sieci i przeklejasz, wiedze teoretyczna, nie poparta zadnymi argumentami! Nie wydaje mi sie by Rogal, to byla osoba ktora potrzebuje informacji wlasnie od ciebie! malo tego, jest pewien ze tak jest!
Ty chcesz uczyc kogos co zęby na tym zjadł? To jak gadanie o dymanku jak sie tego nigdy nei robiło!!



a nie mówiłem, słowo ciałem się stało, kosiniak obdarzył nas swoimi głebokimi przemysleniami wink.gif

od teraz każdy kto bedzie chciał napisac coś na forum bedzie musiał wysłac CV do kosiniaka z listą osiągnięć w celu weryfikacji wiarygodności smile.gif

smiac mi sie chce jak to czytam, Rogalowi pewnie też, zwłaszcza w kontekscie naszej wymiany PW w zeszłym tygodniu nt VRT smile.gif
pewnie Rogal jest szcześliwy, że ma taki support na forum w osobie kosiniaka, który zawsze dzielnie czuwa na posterunku smile.gif kiedy trzeba przyklasnie, kiedy trzeba wesprze, kiedy trzeba ochroni LOL






--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 22 Mar 2010 - 19:56
Post #70


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





a przydaloby sie juz wrocic do tematu a nie sluchac kto ma racje i gdzie
zalozcie sobie temat o pierdzieleniu o dupie marynie,
piszcie o aucie ktore jest w tytule a nie jakies osobiste wycieczki


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arek11
post Mon, 22 Mar 2010 - 20:50
Post #71


User
Dołączył: Fri, 06 February 2009





W takim razie mój błąd ten jest tylko 3.0 vr6 a nie r32
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Mon, 22 Mar 2010 - 21:26
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Dobra dziewczyny STOP bo zaraz watek wyleci.

Do klaskania jeszcze długa droga, bardzo długa. Na razie to problem jest w.... braku skrzyn biegów. Nie moge upolowac 6tki z 3.2. Myslałem żeby juz kupic od 2.8 bo jest kilka i w b. dobrej cenie ale ma krótsze biegi.

Moze niech sie wypowie ktoś od 2.8VR6T czy biegi nie sa za krótkie przy Turbo ?

Moja obecna skrzynia od 18T ma na dwójce przy około 6700rpm 105km/h.

Pozdrawiam.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 22 Mar 2010 - 21:56
Post #73


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





to az niewiarygodne co piszesz , bo w seacie na 6biegowej srzyni przy odcince 7200rpm mam nie cala 100km/h, podobnie w mk4 25jahre gti tez nie cala 100km/h , Daniel tez nie robi 100km/h na drugim biegu ...skoro masz tak dluga skrzynie to ja zostaw


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Mon, 22 Mar 2010 - 22:55
Post #74


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





ale to jest 5 biegowa skrzynia bodajże....nie będzie za słaba na 500 KM ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 22 Mar 2010 - 23:01
Post #75


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





aha to sorki ,myslalem ze octavia w 4 motion ma 6biegowa skrzynie .... moj blad .Piecio biegowa skrzynia nie da rady tzn chodzi mi oczywiscie tez o wielkosc tarczy sprzegla 228mm...trzeba pakowac 6biegowa...wiem ze dlugosci biegow w 1,8t ,a 2,8 sa zblizone ... jak jest w przypadku r32 nie mam pojecia


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Tue, 23 Mar 2010 - 19:49
Post #76


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Rafalek nie tylko ze wzgledu na wymiary sprzegła, głównie ze wzgledu na kształt dzwona - mocowanie do silnika.

Moja obecna skrzynia jest długa na pierwszych dwóch biegach, kolejne trzy juz sa coraz krótsze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 24 Mar 2010 - 09:45
Post #77


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(pinin @ Mon, 22 Mar 2010 - 19:17) *
Aha... vr'ów turbo jest trochę, z kompresorem też kilka. Ale r32/vr nie ma żadnego.


jest R32 z kompresorem w Polsce smile.gif , Apsik zrobił niedawno
http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98...449&start=0

CYTAT(Rogalotti @ Mon, 22 Mar 2010 - 21:26) *
Na razie to problem jest w.... braku skrzyn biegów. Nie moge upolowac 6tki z 3.2. Myslałem żeby juz kupic od 2.8 bo jest kilka i w b. dobrej cenie ale ma krótsze biegi.

Moze niech sie wypowie ktoś od 2.8VR6T czy biegi nie sa za krótkie przy Turbo ?


no niestety graty do R32 z załozenia sa droższe o 50% ;(
nie mam jeszcze co mprawda zrobionego swojego 2.8 VR6T, zresztą u mnie jest skrzynia wzdłużna ale sie wypowiem wink.gif

z tego co udało mi się znaleźć to róznice miedzy 2.8 i 3.2 są największe na 5 i 6 biegu (nie wiem czy te dane są wiarygodne, bo nigdzie nie podają przełożenia głównego do biegów 5 i 6 dla R32 - być moze to dane do DSG ?) ale jesli zamierzasz upalać auto po zakrętach to głównie bedziesz używał 2,3 i 4 bieg
jesli bedziesz robił power juz z niskich rpm to moze rozważ skrzynie z TDI 6-gang 4motion ta sie szybko nie skonczy wink.gif

takie cos jeszcze znalazłem:
http://www.octavia-forum.de/forum/viewtopi...=4&p=428037

Modell / Octavia RS / Golf R32 4-Motion / Golf GTI / Bora Variant
Motor / 1,8T 180PS / 2,8 V6 241 PS / 1,8T 180 PS / 1,8T 180 PS
1.Gang / 3,30 / 3,36 / 3,36 / 3,36
2.Gang / 1,94 / 2,09 / 2,09 / 2,09
3.Gang / 1,31 / 1,47 / 1,47 / 1,47
4.Gang / 1,03 / 1,10 / 1,15 / 1,15
5.Gang / 0,84 / 0,86 / 0,93 / 0,93
6.Gang / ---- / 0,72 / 0,76 / 0,76
R-Gang / ? / 3,08 / 3.12 / 3,12
Achse / 3,65 / 4,24 / 3,94 / 3,94
V-max / 235bzw.231 / 247 / 222 / 228

no i dane z SSP dla skrzyni 02M z VR6 wink.gif



z tego co pisał Daniel po zaturbieniu lata dwa złote czterdzieści groszy bez problemu więc, chyba styknie taka skrzynia ? smile.gif

podsumowując ja bym brał skrzynie z golfa mkIV

co do sprzęgła to jeszcze sie zastanawiam czy w Sharanie 24V 4 Motion (ja mam z tego silnik) nie było jakiegoś mocniejszego docisku ? wg ETKI są inne numery niz w golfie - moze zadziała podobnie jak było to w TDI , gdzie zestawy z Sharana były mocniejsze ? w razie czego mam dwumasa, który mi lezy jakbys chciał pomierzyć


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Wed, 24 Mar 2010 - 22:02
Post #78


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Cowboy mam wszystkie oznaczenia i modele skrzyn montowanych w 3.2/2.8 - niemalze wszystkie biegi sa w nich inne.

W 2.8 najczesciej montowana jest DRP, sa takie dwie w tej chwili do zakupu ale bez tylnego dyfra.

Z TDi mozna założyc tak jak z każdego innego łacznie z moja obecna, tylko trzeba zmienic dzwon/przednia czesc skrzyni wiec kóło sie zamyka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sat, 05 Jun 2010 - 11:27
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Historia skody ma ciąg dalszy wink.gif

Słupek ze skodowego ARXa trafił pod maske S3 8L. Własciciel eSki trafił ładne auto z wymeczonym motorem który sie zatarł, po gruntownej naprawie jaka mu zafundował zatarł sie po raz drugi. Odpuscił sobie zakup kolejnego BAM bo szukanie wygladało jak przebieranie w złomie na pobliskim szrocie i kupił silnik z mojej skody. Do tego założylismy nowe K04-23, nowe wtryski 420cc, MAF, zaworki, nowe sprzegło, TIPa, FMIC oraz takze BMC CDA... i wyszło cos takiego :-)

http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=50

Co do mojej Skody to juz jakis czas temu przyszło troche gratów min.


Trzy płytkowe sprzegło z firmy DM-Motorsport. Kanadyjczycy chwala sie, że nie ma wytrzymalszego na rynku... nam raczej nie bedzie dane to sprawdzic bo nie idziemy w kosmiczne moce ale kupiłem je bo nie chciałem sprzegła pracujacego na pograniczu mozliwosci. Co ciekawe to producenci sa w stanie dac sobie reke uciac, ze nie bede ich klął za każdym razem wciskajac pedał sprzegła oraz przy ruszaniu. Nie wierze :-)






Nabyłem także nie seryjne zawiesia silnika by INA Engineering. Lewa i prawa sa w wersji STREET, a tylna dolna jak to amerykanie mawiaja... kosc psa... w wersji RACE.



Będąc w HITcie na zakupach smile.gif nabyłem sruby... silnik zakrecimy na ARP (głowę, wał i korby)



Ssak czyli chiński kolektor na wzór niemieckiego wyrobu ? czy na odwrót ? biggrin.gif oraz przeładka pod głowę. Swoja droga widziałem piekny kolektorek ssacy by RotcheMotorsport ale kosztował 1600dolarów a przeciez mój prodzekt jest niskobudGetowy :-). Swoja droga M3 kompressor 600PS na kolektorze z doopy z wejsciem na srodku potrafi utopic tłoki zewnętrzne wiec czym sie martwic ? laugh.gif



I na koniec serduszko.. jak wiadomo najważniejsze. Z golfa5 2008r ok 40kkm przebiegu. Żeby nie przescieradło wyniesione z domu to miało by na sobie cm kurzu :-)




Na chwile obecna zdrowotne problemy rodzinne nie pozwalaja mi pracowac przy aucie wiec nie wyruszy ono napewno w te wakacje. Chociaz obiecuje sobie ze w przeciagu 2-3tygodni przygotujemy silnik do montażu. Myśle że w tym czasie przyjdzie juz nabyta skrzynia biegów (z silnika 3.2) oraz turbina.

Pozdrawiam.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Sat, 05 Jun 2010 - 11:39
Post #80


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





podoba mi sie wykresik momentu w tej esce smile.gif moc też niczego sobie.
Ale skoro na k03s było ponad 240 to czy na k04-23, da jeszcze radę cos dłubnąć, czy jednak różnice w tych turbinach nie są aż takie duze, chodzi mi o rozmiar? Czy może trzeba by podłubać przy czymś innym żeby jeszcze z 10-15 Km dołożyć na tej k04?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:11