Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> SKODA OCTAVIA 1U 3.2V6 BI-TURBO BY R-PERFORMANCE
Rogalotti
post Sun, 21 Mar 2010 - 07:54
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(Rafalek114 @ Sat, 20 Mar 2010 - 22:48) *
jak sie postarasz przy strojeniu to musi byc wink.gif


Oki ale nie chodzi o staranie sie tylko możliwosci osprzetu jaki dobiore. Mozna zrobic 700-800Koni (na swiecie jeżdzi wiele takich VR) ale bedziesz miał tak wielkie turbo, że auto bedzie jechac przez 3000rpm.

A ja nadal chce miec funcar na śnieg :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 21 Mar 2010 - 07:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sluger
post Sun, 21 Mar 2010 - 08:46
Post #42


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(Rogalotti @ Sun, 21 Mar 2010 - 07:54) *
A ja nadal chce miec funcar na śnieg :-)


Śniegu już nie ma, następna taka zima za 10 lat cool.gif


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 21 Mar 2010 - 12:33
Post #43


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rogalotti @ Sun, 21 Mar 2010 - 07:54) *
Oki ale nie chodzi o staranie sie tylko możliwosci osprzetu jaki dobiore. Mozna zrobic 700-800Koni (na swiecie jeżdzi wiele takich VR) ale bedziesz miał tak wielkie turbo, że auto bedzie jechac przez 3000rpm.


popatrz na wykres golfa compsportu, 460KM i ponad 500KM dostępne w bardzo szerokim zakresie od 3000 do 7000 rpm

http://bbracers.pl/cs/wykres.jpg

auto jedzie przez 4500 rpm, myslę że to świetny wynik jak na jedną turbinę

CYTAT(Rogalotti @ Sun, 21 Mar 2010 - 07:54) *
A ja nadal chce miec funcar na śnieg :-)


z tą mocą, nie bedziesz musiał czekać na snieg wink.gif

zapodasz jakiegoś Holseta HX35/40 na twinscrollu i bedzie wstawać od 3000 rpm - jak to mówią świat a ludzie... a do 3000 rpm tez biedy nie ma ... zalezy jak mocno się odpręzysz ale nawet w podcisnieniu jakos pojedzie...
w sumie R32 ma większe wykorbienie od 2.8 (90,3 vs 95,9) wiec i tak sie go bardzo wysoko nie zakręci, za to z dołu jedzie ładnie

jaki masz silnik, czy juz z FSI ?



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sun, 21 Mar 2010 - 13:17
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
w sumie R32 ma większe wykorbienie od 2.8 (90,3 vs 95,9) wiec i tak sie go bardzo wysoko nie zakręci, za to z dołu jedzie ładnie



No ale od 7000 - 7300 obr. to chyba styknie juz smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 21 Mar 2010 - 15:28
Post #45


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(aw69 @ Sun, 21 Mar 2010 - 13:17) *
No ale od 7000 - 7300 obr. to chyba styknie juz smile.gif


miałeś na mysli do 7300 a nie od ? smile.gif

są duże prędkosci tłoka na tym wykorbieniu ale róznica jest znacząca przy grubych modach (korbowody sa takie same)

przy 7800 rpm jest juz 25 m/s wiec wyżej sie nie zakręci R32, dla 2.8 mozna podciągnąć jeszcze 500 rpm wyżej czyli do 8300 zanim osiągnie się 25 m/s

Rogal napisał że zakres użyteczny 3k rpm to mało, wiec pełen ogien musi być jak w TDI od 2500 wink.gif

no ale mieć 500NM od 2500 jak w mocnym TDI i mieć go az do 7000 to musi dawać mega fun !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 21 Mar 2010 - 18:06
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Rogalotti @ Sun, 21 Mar 2010 - 07:54) *
Oki ale nie chodzi o staranie sie tylko możliwosci osprzetu jaki dobiore. Mozna zrobic 700-800Koni (na swiecie jeżdzi wiele takich VR) ale bedziesz miał tak wielkie turbo, że auto bedzie jechac przez 3000rpm.

A ja nadal chce miec funcar na śnieg :-)


mh... nie chce byc zlosliwy ,ale z tego co pisales to chyba byla mowa o seryjnym motorze "na razie" czyli nie kuty...?? a skoro nie kuty to napewno nie 700km czy wiecej , ja pisalem o realnej mocy na seryjnym r32 , czyli z tego co sie orientuje pod 500km . Wracajac do zakresu uzytecznego to dlaczego nie bi turbo skoro ci tak bardzo zalezy na tym zeby nisko wstawal??.

Wydaje mi sie ze skoro bys chcial miec 300-350km to zostawilbys 20vt, skoro zmieniasz motor to chyba po to aby osiagi byly wieksze ?? czy znowu nasze teorie sie mijaja? Daniel tez na poczatku chcial 350-400km lecz szybko sie to zmienilo i zmienia w dalszym ciagu

ps Cowboy uwazam ze Twoje podejscie do sprawy jest jak najbardziej sluszne ...jak turbo wstaje przy 3000-3500rpm to jest zajebiscie przy dyspozycji 450-500km ... zawsze jak komus nie pasuje moze probowac na biT wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi1
post Sun, 21 Mar 2010 - 19:01
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Sat, 30 December 2006
Skąd: Otrębusy





mR. Rogallowski się zastanawiam kiedy Ty znajdujesz na to czas, zmieniło się coś w MR-M... czy jak? wink.gif
Zajebiście,że tak fajowe benzynki zaczęły wychodzić z Mineralnej.


--------------------
[b]RS4[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sun, 21 Mar 2010 - 20:06
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
miałeś na mysli do 7300 a nie od ? smile.gif


Miałem na myśli zakres obrotów w którym nastapi odcinka....i pytam czy to malo ? Do ilu chciałbys krecic tego VR'a do 10 tys bo moim zdaniem 7000 - 7300 jest w sam raz nawet i dla 600 KM. Wiec nie rozumiem twojego twierdzenia "wiec i tak sie go bardzo wysoko nie zakręci"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 21 Mar 2010 - 20:34
Post #49


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





stwierdzenie jest proste 3.2 to 7,5k rpm i to wszystko, 2.8 do 8k rpm

napisałem przy grubych modach te 500 rpm ma znaczenie, lepiej miec odcinke wyżej i 7500 rpm w grubo modzonych 2,8 to max mocy,a w 3.2 zaczyna juz to byc niebezpieczne, tyle w temacie

jest jeszcze kwestia Rod to Stroke Ratio - ponieważ korby sa takie same w 2.8 jak i w 3.2 (164mm)

coś w tym jest że np w USA wiekszość najmocniejszych projektów to hybrydy 2.8 i 3.2, tzn dół z 2.8 24V, rozwiert do 83mm i czapka z R32
kolesie od najmocniejszego polo ameperformance tez zakombinowali hybryde, tzn R32 z wałem 90,3

więc coś na rzeczy jest....

na seryjnych gratach (do 500KM) i tak to nie ma znaczenia, a R32 dzięki większym zaworom i lepszej głowicy oraz większej pojemności powinien miec pewnie z 50Km wiecej na tym samy doładowaniu co 2.8 24V


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sun, 21 Mar 2010 - 20:35
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Mam seryjny silnik o oznaczeniu BUB, to nie jest FSI, mam motor z golfa5 R32 2008r. W G5 nie było FSI.

Widzieliscie jakies normalne wykresy VRów Turbo w sieci ?. Normalne w rozumieniu w obrotach a nie w prędkosci i w ludzkich wartosciach na osiach ? może na Holsecie ?

Cowboy wykorbienie jest parametrem pomijalnym w grupie VAG to nie Honda. Zreszta jak bedziesz chciał wysoko krecic to zejdz z masa wirujaca i nie tylko w dole silnika.

Zreszta po co krecic wysoko motor o tak wielkiej pojemnosci, tak mocnym srednim zakresie obrotow i do tego turbo. A wszystko to ucząc sie robic ósemki na śniegu ? smile.gif

Motor zostaje seryjny. Chociaz sprzegło chyba kupie w www.dmmotorsport.com to trzy płytkowe, może w przyszłosci plany mi sie zmienia. Nie wiem jak w VR sprawuje sie sachs racing ale w TDI pada, slizgaja sie takze produkty rodzimego pochodzenia.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 21 Mar 2010 - 20:47
Post #51


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rogalotti @ Sun, 21 Mar 2010 - 20:35) *
Mam seryjny silnik o oznaczeniu BUB, to nie jest FSI, mam motor z golfa5 R32 2008r. W G5 nie było FSI.

Widzieliscie jakies normalne wykresy VRów Turbo w sieci ?. Normalne w rozumieniu w obrotach a nie w prędkosci i w ludzkich wartosciach na osiach ? może na Holsecie ?

Cowboy wykorbienie jest parametrem pomijalnym w grupie VAG to nie Honda. Zreszta jak bedziesz chciał wysoko krecic to zejdz z masa wirujaca i nie tylko w dole silnika.

Zreszta po co krecic wysoko motor o tak wielkiej pojemnosci, tak mocnym srednim zakresie obrotow i do tego turbo. A wszystko to ucząc sie robic ósemki na śniegu ? smile.gif

Motor zostaje seryjny. Chociaz sprzegło chyba kupie w www.dmmotorsport.com to trzy płytkowe, może w przyszłosci plany mi sie zmienia. Nie wiem jak w VR sprawuje sie sachs racing ale w TDI pada, slizgaja sie takze produkty rodzimego pochodzenia.

Pozdrawiam.


o nie wiedziałem, myslałem że w mkV juz pakowali FSI

masz wykres R32 strojonego w VTG



no i moc idzie do góry cały czas, ale dokręcili do 7800, czyli do 25 m/s wink.gif

masa wirująca nie ma wpływu na prędkość i przyspieszenie tłoka, to zalezy od wykorbienia i długości korbowodu

a to że wystarczy zakręcić do 7krpm to zgoda wink.gif ja tylko tak zwrócilem uwagę na to wykorbienie, tu ono nie bedzie pewnie miało znaczenia

wykresów jest troche na vwortexie

wykres audi 034 na GT42 - ale tu po hamerykańsku moc na kołach



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sun, 21 Mar 2010 - 21:13
Post #52


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





A gdzie ja napisałem, że masa wirujaca ma wpływ na prędkosc tłoka ? smile.gif . Masa ma wpływ na bezwładnosc układu ma także wpływ na generowane siły. Nic tak nie nieszczy silnika jak nadmierna ilosc obrotów własnie z tych względów.

Te wykresy widziałem, tylko powtarzam poraz kolejny mnie interesuje ten zakres obrótów od którego oni zaczynaja hamowac te auta :-)

Mój sprzet nigdy nie bedzie jezdził w zawodach na 400m bo nie interesuje mnie ten typ zmagan.

Wcale nie jest powiedziane że na wiekszej pojemnosci przy tym samym turbo bedziesz miał wiecej mocy, juz ten temat poruszalismy jak zrobiłem 280PS w 2.0TDi i procentowo było przeliczane że tyle wiecej mi wyszło w 2.0 niz w 1.9. Moc końcowa zależy od miliona innych składników.

Pozdrawiam.

PS. i to jest własnie problem amerykanów, uturbiaja te silniki jeszcze przed tym jak VW je wprowadziło do produkcji seryjnej a robia to nie pasujacymi kitami od strony mechanicznej a programowo softem przysłanym przez pół hameryki :-0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sun, 21 Mar 2010 - 23:12
Post #53


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





Cowboy sie naczytał zagranicznych for i błyszczy na SR....taaa widze w PL same te VR'y turbo kręcące sie do 8500 obr z trylionem KM pod maską smile.gif buahahah, świetne przykłady te co podales na wykresach jest przynajmniej z 10 w kazdym wiekszym miescie w PL smile.gif

CYTAT
napisałem przy grubych modach te 500 rpm ma znaczenie, lepiej miec odcinke wyżej i 7500 rpm w grubo modzonych 2,8 to max mocy,a w 3.2 zaczyna juz to byc niebezpieczne, tyle w temacie

na seryjnych gratach (do 500KM) i tak to nie ma znaczenia,


Sam odpowiedziałeś sobie , więc po co piszesz takie faramzony po 10 razy na kazdym forum o tym wysokim kręceniu VR'a jak do 500 KM niema to najmniejszego znaczenia a o takim setupie jest temat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Mon, 22 Mar 2010 - 00:14
Post #54


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





narodzil nam sie nowy markos! biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 22 Mar 2010 - 09:05
Post #55


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rogalotti @ Sun, 21 Mar 2010 - 21:13) *
A gdzie ja napisałem, że masa wirujaca ma wpływ na prędkosc tłoka ? smile.gif . Masa ma wpływ na bezwładnosc układu ma także wpływ na generowane siły. Nic tak nie nieszczy silnika jak nadmierna ilosc obrotów własnie z tych względów.

Te wykresy widziałem, tylko powtarzam poraz kolejny mnie interesuje ten zakres obrótów od którego oni zaczynaja hamowac te auta :-)

Mój sprzet nigdy nie bedzie jezdził w zawodach na 400m bo nie interesuje mnie ten typ zmagan.


napisałem że wysokie kręcenie silnika o duzym wykorbieniu prawie 96mm powyżej 7800 moze byc niebezpieczne bo przekracza sie 25 m/s, na co odpisałeś że można odelżyc tłoki - to jak mam to rozumieć ?
wiadomo że lżejszy tłok generuje mniejsze siły przy przyspieszaniu i hamowaniu jednak, prędkość tłoka się nie zmieni

compsort shamował swojego golfa od 1000 rpm - jesli interesuje Cie zakres 1000-2000 rpm wink.gif



CYTAT(Rogalotti @ Sun, 21 Mar 2010 - 21:13) *
Wcale nie jest powiedziane że na wiekszej pojemnosci przy tym samym turbo bedziesz miał wiecej mocy, juz ten temat poruszalismy jak zrobiłem 280PS w 2.0TDi i procentowo było przeliczane że tyle wiecej mi wyszło w 2.0 niz w 1.9. Moc końcowa zależy od miliona innych składników.

Pozdrawiam.

PS. i to jest własnie problem amerykanów, uturbiaja te silniki jeszcze przed tym jak VW je wprowadziło do produkcji seryjnej a robia to nie pasujacymi kitami od strony mechanicznej a programowo softem przysłanym przez pół hameryki :-0


nie napisałem że na tym samym turbo - napisałem na tym samym doładowaniu
jesli wytworzysz w dolocie to samo cisnienie np 1 Bar to 2.8 zassie mniej powietrza bo ma m.in. o ponad 2mm mniejszą średnice zaworów od R32
dodatkowo większa pojemność zrobi swoje i nie ma co porównywać tego przypadku do TDI

jak zakładany boost 1 Bar bedzie u mnie od 3 krpm to dla mnie wystarczająco, i tez nie buduję auta żeby sie scigac na wprost, jezeli chcesz miec pełen ogień od 2000 rpm to rzeczywiście powyżej 6500 Ci pojednyńcza turbina nie napompuje za dużo, bo chyba nie ma takiego agregatu

trzeba jeszcze wziąć pod uwagę o ile odpręzysz R32, bo ma duży SS coś koło 11,5 jesli dobrze pamietam vs 2.8 który ma 10,6-10,75 (w zależności od źródła)
chcąc mieć ogien z dołu to albo słabo odpręzysz albo dasz malutką (tkie) turbiny ?

pytałem o to czy nowy FSI bo tam wykorbienie jest mniejsze 90,9 przy rozchyleniu cylindrów 10.5

no nic pogadamy jak podjade przymierzyć kolektor, nie ma co sie wykazywać na forum smile.gif

CYTAT(kosiniak @ Mon, 22 Mar 2010 - 00:14) *
narodzil nam sie nowy markos! biggrin.gif


kosiniak jak zwykle po aw69 powtarza smile.gif papużki nierozłączki smile.gif panowie zluzujcie poślady bo Wam zyłka pęknie

CYTAT(aw69 @ Sun, 21 Mar 2010 - 23:12) *
Cowboy sie naczytał zagranicznych for i błyszczy na SR....taaa widze w PL same te VR'y turbo kręcące sie do 8500 obr z trylionem KM pod maską smile.gif buahahah, świetne przykłady te co podales na wykresach jest przynajmniej z 10 w kazdym wiekszym miescie w PL smile.gif


Sam odpowiedziałeś sobie , więc po co piszesz takie faramzony po 10 razy na kazdym forum o tym wysokim kręceniu VR'a jak do 500 KM niema to najmniejszego znaczenia a o takim setupie jest temat.


co z tego ile jest VRów w Polsce? to rzeczywiście argument, Ty nie czytałeś nawet forów zagranicznych, nie masz nic ciekawego do powiedzenia to lepiej nic nie pisz
na jakim forum pisałem o wysokim kręceniu VRa - masz chyba jakieś rozdwojenie jaźni wink.gif

ciekaw jestem dlaczego VTG nie zakręciło tego R32 jeszcze wyżej - moc cały czas rosła ?

zachowaj swoje uwagi dla siebie, nie zasmiecaj Rogalowi tematu, podobnie wypowiadałeś się w temacie Daniela na forum golfa, że to źle, że to do dupy, a okazało się że auto zrobiło 11,9 wink.gif




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Mon, 22 Mar 2010 - 10:12
Post #56


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





cowboy z jakiego wzoru liczysz prędkość tłoka?
bo przy tym co napisałeś to wygląda mi na to, że prędkość tłoka liczysz jako stałą, i stąd wychodzą Ci takie liczby?
w rzeczywistości przy wykorbieniu 96mm i obrotach 7800 obr/min to prędkość tłoka to 25m/s to by była wtedy kiedy by on się poruszał ze stałą prędkością a skoro tak nie jest to przy takich obrotach prędkość tłoka w "najszybszych" momentach jest DUŻO wyższa od 25m/s, (jest to średnia prędkość tłoka która nie ma dla nas żadnego znaczenia bo tłok raz wyhamowuje do zera a raz na prędkość grubo ponad te wartości)
jeżeli coś pomyliłem to proszę popraw mnie ale wydaje mi się, że strzeliłeś strasznego babola i używasz wzoru na średnią prędkość który jest całkowicie nieadekwatny.
bo 25m/s przy 7800obr/min i wykorbieniu 96mm to wychodzi tylko wtedy jak podstawisz do wzoru który jest ABSOLUTNIE nie na miejscu, czyli do
prędkość = wykorbienie x obroty x 2
25m/s = 0,096m x 130obr/s x 2

a to kompletnie nie adekwatny wzór bo traktujesz prędkość tłoka jako Stałą A TO NIE PRAWDA.

nie chce mi się szukać wzoru ale przy tych obrotach prędkość tłoka jest DUŻO WYŻSZA w najszybszych miejscach, natomiast przy "końcach" tłok oczywiście wyhamowuje do zera:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 22 Mar 2010 - 10:56
Post #57









może skończycie te kasztany w tym temacie ?
dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 22 Mar 2010 - 11:18
Post #58


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(grzegorzp @ Mon, 22 Mar 2010 - 10:12) *
traktujesz prędkość tłoka jako Stałą A TO NIE PRAWDA.
nie chce mi się szukać wzoru ale przy tych obrotach prędkość tłoka jest DUŻO WYŻSZA w najszybszych miejscach, natomiast przy "końcach" tłok oczywiście wyhamowuje do zera:)


nie napisałem że prędkość tłoka jest stała ! w GMP i DMP jest przecież zero m/s - nie musisz pisać wielkimi literami smile.gif
najwieksza prędkość tłoka jest przy 73st przed GMP,

CYTAT(grzegorzp @ Mon, 22 Mar 2010 - 10:12) *
jeżeli coś pomyliłem to proszę popraw mnie ale wydaje mi się, że strzeliłeś strasznego babola i używasz wzoru na średnią prędkość który jest całkowicie nieadekwatny.
bo 25m/s przy 7800obr/min i wykorbieniu 96mm to wychodzi tylko wtedy jak podstawisz do wzoru który jest ABSOLUTNIE nie na miejscu, czyli do
prędkość = wykorbienie x obroty x 2
25m/s = 0,096m x 130obr/s x 2


a właśnie że operuje się pojęciem MPS - mean piston speed, czyli średnia prędkość tłoka która jest jak najbardziej adekwatna

MPS= stroke (w calach)xRPM / 6 - i otrzymujesz prędkość w feet per minute, potem przeliczasz to na metry na sekunde smile.gif 1 ft/min=0,00508 m/s

jak chcesz zgłębić swoją wiedzę to polecam linki:
http://www.epi-eng.com/piston_engine_techn...cceleration.htm
mozesz też sobie dokładnie wyliczyć predkość chwilową tłoka:
http://autowiedza.republika.pl/kinemat_ukl_korb.html

ja juz sie wiecej nie wypowiadam, bo zaraz zostane zjebany na maksa za herezje wink.gif
pogadam sobie z Rogalem jak sie z nim spotkam wink.gif

skoro wazne jest dla niego niski zakres rpm i żeby auto z dołu jechało, to nie ma co sie doktoryzowac dalej na temat prędkosci tłoka i rod to stroke ratio smile.gif

pozdrawiam




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Mon, 22 Mar 2010 - 14:39
Post #59


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
co z tego ile jest VRów w Polsce? to rzeczywiście argument, Ty nie czytałeś nawet forów zagranicznych, nie masz nic ciekawego do powiedzenia to lepiej nic nie pisz
na jakim forum pisałem o wysokim kręceniu VRa - masz chyba jakieś rozdwojenie jaźni wink.gif

ciekaw jestem dlaczego VTG nie zakręciło tego R32 jeszcze wyżej - moc cały czas rosła ?

zachowaj swoje uwagi dla siebie, nie zasmiecaj Rogalowi tematu, podobnie wypowiadałeś się w temacie Daniela na forum golfa, że to źle, że to do dupy, a okazało się że auto zrobiło 11,9 wink.gif


Jak to gdzie ? Chociazby na forum golfa takie rzeczy kiedyś pisałeś....Jak niemam nic ciekawego do powiedzenia to sie nie odzywam w przeciwieństwie do Ciebie gdzie na kazdy temat masz wiele do powiedzenia i przekazania swojej wiedzy teoretycznej zaczerpniętej z dupy ! A fora zagraniczne czytam ale z przymrużeniem oka w przeciwieństwie do Ciebie wink.gif

A juz o golfie Daniela to wogóle nic nie pisz bo się ośmieszasz jeszcze bardziej ! Bo racje wtedy miałem ale to że Daniel zmienił ECU na VEMS'a to juz nic nie było napisane na forum. Ale o czym ja z Tobą bede pisał jak ty wierzysz tylko w informacje z for internetowych smile.gif



Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 22 Mar 2010 - 15:37
Post #60


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(aw69 @ Mon, 22 Mar 2010 - 14:39) *
Jak to gdzie ? Chociazby na forum golfa takie rzeczy kiedyś pisałeś....Jak niemam nic ciekawego do powiedzenia to sie nie odzywam w przeciwieństwie do Ciebie gdzie na kazdy temat masz wiele do powiedzenia i przekazania swojej wiedzy teoretycznej zaczerpniętej z dupy ! A fora zagraniczne czytam ale z przymrużeniem oka w przeciwieństwie do Ciebie wink.gif

A juz o golfie Daniela to wogóle nic nie pisz bo się ośmieszasz jeszcze bardziej ! Bo racje wtedy miałem ale to że Daniel zmienił ECU na VEMS'a to juz nic nie było napisane na forum. Ale o czym ja z Tobą bede pisał jak ty wierzysz tylko w informacje z for internetowych smile.gif

Pozdro


ja mam informacje z dupy, Ty wiesz wszystko na temat R32 turbo - ciekawe gdzie zostałeś oświecony tą tajemną wiedzą ?
na forum golfa zastanawiałem się czy da się wsadzić wał z 2.8 90,3 do silnika R32 bo była taka okazja na allegro - R32 bez dołu - zresztą ten silnik kupił CS potem smile.gif
jak się okazało juz taki myk jest zrobiony i silnik kręci się do 8500 rpm
http://www.ame-racing.de/dragracer/galerie-R30.shtml

nikomu nie przekazuję wiedzy, tylko zwróciłem uwagę na duże wykorbienie, bo Rogal napisał że chce jak największy zakres obrotów , to tyle..
zwykle się chce kręcić silnik jak najwyżej..zakłada się ostrzejsze wałki itd..
nikt nie jest alfą i omegą i zawsze fajnie dowiedzieć się czegoś nowego na temat silników VR...

jakoś Rogal sie nie napina i potrafi podyskutować, za to koledzy jego rzucili sie grupowo na mnie smile.gif
po to jest forum żeby dyskutować, a nie klaskać i pisac WOW smile.gif
Ty zaturbiłeś juz kilka R32 i wiesz wszystko lepiej smile.gif zaraz sie wpisze po Tobie pewnie Kosiniak i napisze znowu że sie on sciga sie juz pare lat, a ja nie i nie moge sie wypowiadać bo czytam tylko fora LOL

w którym miejscu ośmieszam się z golfem Daniela?
nie chodzi tu o VEMSa (sytuacje z VEMSem znam nie z netu, bo rozmawiałem i z Danielem swego czasu i z Marcinem ostatnio na ten temat) - chodziło mi o Twoje podejście do tego projektu...
byłeś wielce zdziwiony, że na 0,6 bara nie ma 400KM (ecumaster ztcw nie miał wpływu na ten wynik) i wieszczyłeś wszem i wobec, ze kupa z tego projektu wyjdzie jak jeszcze były pierwsze strojenia smile.gif okazało się proturbo ogarneło temat i auto co by nie rzec zrobiło swietny czas
pisałeś w temacie Daniela, że seryjne korby w VR6 się poddadzą powyżej 400KM - jakoś u Daniela sie nie poddały, w golfie CS jest tez teraz 460KM i sie póki co nie poddały, czyja teoria okazała sie z dupy ? smile.gif

daj sobie chłopie na luz, napisałeś że nie jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to sie nie oddzywasz, więc jak to jest ?
chyba że info nt mojej wiedzy z dupy i o tym które oko mrużysz jak czytasz zagramanicznych for są warte tego tematu i coś nowego wnoszą ? smile.gif

jak na razie to wiedza na temat R32 turbo w PL nie jest powszechna i nic złego jak sie coś ciekawego znajdzie w necie, zresztą sam Rogal prosił o wykresy
gdyby miał prawo wpisywać się tu wyłacznie ten, kto sam zrobił R32 turbo to temat by chyba umarł smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 07:39