![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Nie jest przeciażona w max punkcie ładuje 1.1 bara. Ten wynik to zaleta innych częsci silnika.
No własnie macie jakis pomysł na miejsce na kubek na desce ?. Pozdrawiam. PS. 237 to nie 248 a o te 10ec PS walczyłem duuuużo czasu :-) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Pewnie masz racje ,ale boost 0,9 bara to nie 1,1 bara ... W kazdym razie na dzien dzisiejszy jezeli chodzi o opublikowane wykresy na k03s to Twoj jest napewno jednym z najmocniejszych .
ps. co do tego przypadku ktory opisywalem to jak by sie trafil tuner bardziej odwazny pewnie zostawil by lepszy wynik bo taki sie pojawil ,a mianowicie ok 242km przy barze ,ale wynik wydawal sie wysoki jak na k03s i dlatego doladowanie zostalo zmniejszone na teoretycznie bezpieczniejsze 0,9 . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Rafalek wszystko zalezy jeszcze od obrotów, przy 5500 to ja mogłem zrobic 260. Ale mi chodziło o jak najlepszy wynik na końcu obrotów. A to auto ma wysoko moc az do 6300. 500obr to duzo...
Moja w górze także ładuje 0,9. 1.1 to w punkcie szczytowym wczesniej, tak jak pisałem. Just diabeł tkwi w szczegółach :-) Kolejna rzecz to moje auto jest hamowane na hamowni stacjonarnej a nie na drodze. Na drodze jest łatwo zrobic duże liczby. Do tego pomiar trwał długo bo lubie długie wybiegi. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Masz racje ze na ulicy moga wychodzic duze wyniki jak sie doda wage ,albo wpisze sie wiekszy rozmiar kol niz sa faktycznie ...ale po co takie cos robic?? Zreszta ja bastuje bo ta dyskusja nie prowadzi do niczego dobrego, rozumiem ze jestes dumny z tego wyniku i niech tak zostanie bo w zaden sposob nie probuje tego podwarzac ,ale moze kiedys jeszcze bede mial okazje pokazac ci podobny wynik bo wierz mi ze mam lekki zarys co tam przeszkadza w osiagnieciu mocy ...
ps a co do wysokosci mocy maks to pewnie po zmianie walka bedzie ten punkt jeszcze troche wyzej -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: OKR ![]() |
Gratki Witek
![]() ![]() Nawet lepiej niż mk1 które robiłem i o którym się tu wspomina ![]() W golfie doładowanie przy max momencie tez jest lekko ponad 1 bar i schodzi na końcu obrotów tak jak u Witka. a tu wykres: ![]() -------------------- _mumin_
CTR Tuning 503068298 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
teraz wlasnie zerkam jeszcze raz na twoj wykres i widze ze moc maks jest ponizej 5500rpm ..tylko trzyma sie dosyc dlugo
ps no wlasnie o tek wykres chodzilo i szkoda tylko ze to mk1 bylo hamowane na 3,a nie wyzszym biegu bo pewnie bylo by lepiej ps ... mumin przypomnij jaki tam bylo boost bo nie wiem czy czegos nie pomieszalem bo mi sie wydawalo ze 0,9?? -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
wynik dobry, widziałem już takie wyniki kilka lat temu
rafałek co do doładowania to na wszystkim seryjnym poza softem przy wypełnieniu zaworka 95% przy 6000rpm jest 1920mbar, przy 6400 1840mbar wg. vag coma. -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Witku przyjacielu dobrze ze opisales wkoncu swoja skode bo pokazuje ona mozliwosci twojej wiedzy. Jestem co prawda pijany ale wiesz o tym ze gratuluje ci wyniku bo niektorzy robia takie na k04 a ty udowodniles ze wiedza czyni cuda.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Super opcja taka skoda z taką mocą i to przenoszoną na 4 łapy,gratulacje.
Słyszałem opinie,ze warto auta ciągnąć od południowych sąsiadów bo pepiczki dbają o fury podobnie jak niemcy ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Super opcja taka skoda z taką mocą i to przenoszoną na 4 łapy,gratulacje. Słyszałem opinie,ze warto auta ciągnąć od południowych sąsiadów bo pepiczki dbają o fury podobnie jak niemcy ![]() ta Skoda jest z UK.. Rogalotti gratuluje wyniku.. zapewne zdrowo się odpycha ![]() -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 September 2003 Skąd: wawa ![]() |
ktoś może coś powiedzieć , co po za wtryskami , softem , fimc'em , tip'em i wydechem jest tam jeszcze zrobione , że jest taki wynik
-------------------- www.meganecoupe.pl
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Mocy na drodze bedziesz miał wiecej nie dla tego że wpiszesz żle mase czy obw koła. Ja nie założyłem że chcsz oszukac :-)
Mocy na drodze bedziesz miał wiecej z warunków panujacych dookoła auta. Wasz pomiar trwał 11sekund mój 34 a to zaaaasadnicza różnica. Prawdopodobnie na hamowni przy tak długim pomiarze było by duzo mniej niz 237. Kolejna rzecz to przebiegi mocy/momentu. Opis skody jest w odnosniku na mojej firmowej stronie. Dziękuje za opinie. Pozdrawiam. PS ja nie widziałem takich wykresów kilka lat temu nie widziałem takze ostatnio dlatego pomyslałem ze warto zajac kilka kb na serwerze i to podwiesic. Zreszta nie zrobiłem tego żeby komus cos udowodnic, udowodniłem tylko sobie to co założyłem. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Wałki z ADR przetestowane. Nie wklejam wykresu poniewaz pomiary były robione przy innych warunkach atmosferycznych - same nałożone wykresy nie zobrazuja różnic. Generalnie dały max 3-5PS w zależnosci od obrotów silnika.
To na tyle jezeli chodzi o moje 1.8T w octavii. Własnie demontujemy motor i cały zespół napedowy. W jego miejsce trafi 3.2VR6 TURBO. Z ciekawostek moge powiedziec tyle, ze silnik oraz turbo beda w pełni sterowane przez Boschowski sterownik ME. Nie oczekujemy kosmicznych mocy, w tym sezonie skupiam sie na odpaleniu auta (mam mało czasu na własne samochody) i zrobieniu ciekawego wyniku na seryjnych częściach silnika. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
W jego miejsce trafi 3.2VR6 TURBO. Z ciekawostek moge powiedziec tyle, ze silnik oraz turbo beda w pełni sterowane przez Boschowski sterownik ME. Nie oczekujemy kosmicznych mocy, w tym sezonie skupiam sie na odpaleniu auta (mam mało czasu na własne samochody) i zrobieniu ciekawego wyniku na seryjnych częściach silnika. Pozdrawiam. daj mi znać jak dostaniesz kolektor, chętnie bym porównał ze swoim.. szykuje sie najszybsza octawia w Polsce, a moze i w Europie ![]() fajnie, że coraz wiecej zaturbionych VRów w PL bedzie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
daj mi znać jak dostaniesz kolektor, chętnie bym porównał ze swoim.. szykuje sie najszybsza octawia w Polsce, a moze i w Europie ![]() fajnie, że coraz wiecej zaturbionych VRów w PL bedzie Dam znac, niestety na graty z zachodu czeka sie długo jak sam pewnie wiesz ![]() a tam najszybsza zaraz ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 September 2008 Skąd: Łódź ![]() |
No szkoda, że nie nacieszyłeś się za dlugo wałkami ode mnie :/ a tyle sie z nimi namordowałem
![]() No i gratki pomysłu z VRem ![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Fri, 06 February 2009 ![]() |
Rogalotti w jaką moc celujesz z tym 3.2 turbo ?
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rogalotti w jaką moc celujesz z tym 3.2 turbo ? jak seryjny motor to pewnie pomiedzy 450-500 bedzie -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Jak bedzie 450 bede bardzo zadowolony. Mi zależy na silniku jeżdzacym w całym zakresie obrotów.
Derbiak: mój motor kupił kumpel i wkłada go zamiast zajeżdzonego BAM do S3ki. Także wałeczki na K04 beda pracowały dalej w S3 ARX :-) |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jak bedzie 450 bede bardzo zadowolony. Mi zależy na silniku jeżdzacym w całym zakresie obrotów. jak sie postarasz przy strojeniu to musi byc ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 07:40 |