Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Modyfikacje 2JZGE
vario-tech
post Sat, 20 Feb 2010 - 20:27
Post #41


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





Forest200sx jak wywalić tego EGR'a ? u mnie dochodzi jeden wężyk zasysający, wystarczy zaślepić jak w Audi? generalnie mam 2 EGRy jeden to zawór a drugi coś tam coś tam, z tego co wiem to kolektor dolotowy mam jak lustro, przy wymianie świec był odkręcony i czyściutko było
BTW jak się wk. to znajdę te 5 k i kupię cat backa Top Speed i OBXa i do Pachury na hamownię bp ma "MAHA"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 20 Feb 2010 - 20:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kuki13
post Wed, 17 Mar 2010 - 14:17
Post #42


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: WAWA





dzisiaj byłem i sprawdziłem, poniżej obiecany wykres


Jakieś komentarze?? - 25 KM w stosunku do serii, + 20 KM w stosunku do moich przypuszczeń wink.gif


--------------------
HTG TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vario-tech
post Wed, 17 Mar 2010 - 15:13
Post #43


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





Kiepsko, ale mnie to już nie dotyczy, ciekawe czy w GSach też były takie braki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Wed, 17 Mar 2010 - 15:38
Post #44


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Nie jest aż tak źle, podobnie jak pokazywał mi Dynolicious na iPhone. W katalogach podają 225HP -> 228PS przy 6000rpm oraz 284Nm przy 4800rpm. Działaj smile.gif Może uda Ci się jakieś wskrzesić.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki13
post Wed, 17 Mar 2010 - 20:32
Post #45


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: WAWA





CYTAT(vario-tech @ Wed, 17 Mar 2010 - 16:13) *
Kiepsko, ale mnie to już nie dotyczy, ciekawe czy w GSach też były takie braki


eeeee przesadzasz chyba, biorąc pod uwagę historie wyczytane w necie o nie trzymaniu serii przez 2JZGE + leciwy wiek samochodu czyli 15 lat chyba nie jest źle. Myślę że odblokowanie wydechu pozwoli wrócić serię cool.gif


--------------------
HTG TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vario-tech
post Wed, 17 Mar 2010 - 23:02
Post #46


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





BTW nie wyświetla mi wykresu, ja po reanimacji byłem zadowolony z osiągów auta ale niestety strzał w dupę pozbawil mnie przyjemności smigania leciwym Lexem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 18 Mar 2010 - 04:19
Post #47


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Też mi się nie wyświetlał, pozwoliłem sobie poprawić link wink.gif Co możesz zrobić według mnie co powinno trochę pomóc to właśnie odetkać wydech i wyczyścić dolot, mogło się tam trochę syfu zebrać, EGR to też dobry trop. Właśnie to on plus dwie odmy robią tam trochę bałagan. Wydech, może do tego kolektor z IS300 który był trochę inny, tak jak w moim ex SC300 VVTi dużo ładniejszy, spotkałem się że ktoś robił taki mod. Regulowanymi kółkami też mógłbyś coś ugrać, jeden user na forum takie robi z tego co widziałem. I to chyba tyle w NA smile.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki13
post Thu, 18 Mar 2010 - 06:46
Post #48


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: WAWA





Dolot został sprawdzony od filtra do przepustnicy- tutaj idealnie czysto, można sprawdzać jeszcze dalej, kolektor ssący ale to już trochę więcej odkrecania, jest sens jeśli przy przepustnicy było OK??
Mi najbardziej chodzi po głowie wydech, korci mnie żeby tutaj podziałać, czy jest szansa żeby jakoś sprawdzić czy katalizatory są zapchane?? na jakiejś diagnostyce??
Jak przejadę się samochodem trochę ostrzej, później go wyłącze to słyszę takie charakterystyczne "pykanie" od nagrzanego metalu, myślę że to właśnie odgłos zużytych i zapchanych katalizatorów.
Katalizatory są 2, tak??


--------------------
HTG TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 18 Mar 2010 - 07:02
Post #49


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Pyka bo amerykańskie katalizatory są inne, metalowe, i tak właśnie pykają smile.gif Katalizator jest jeden, zaraz za kolektorem, w sumie to tworzy z nim całość. Jak uważasz, w każdym razie jedna odma jest przed a druga za przepustnicą, razem z EGR.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forest 200sx
post Fri, 19 Mar 2010 - 23:51
Post #50


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Poznan





seryjny dolot wizualnie nie wygląda na restrykcyjny , w 1uz też , jednak u mnie zmiana dolotu dała odczuwalne korzyści. Poprawienie wydechu to podstawa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki13
post Sat, 20 Mar 2010 - 09:21
Post #51


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: WAWA





CYTAT(Forest 200sx @ Sat, 20 Mar 2010 - 00:51) *
seryjny dolot wizualnie nie wygląda na restrykcyjny , w 1uz też , jednak u mnie zmiana dolotu dała odczuwalne korzyści. Poprawienie wydechu to podstawa.


mówisz o odcinku od puszki do przepustnicy czy o kolektorze ssącym? możesz powiedzieć coś dokładniej?? ew. fotkę?
Z góry dzięki


--------------------
HTG TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forest 200sx
post Sun, 21 Mar 2010 - 10:16
Post #52


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Poznan





nie wiem jak kolektor ssący w 2jzge natomiast sam dolot z wielkim rezonatorem , karbowanymi gumami , nie jest najszczęśliwszy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sun, 21 Mar 2010 - 18:48
Post #53


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Sam kolektor ssący musi zostać bo ma zmienną pojemność i sprawdza się ok w wolnossaku.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki13
post Sun, 21 Mar 2010 - 18:59
Post #54


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: WAWA





Czyli wracamy do tego o czym była już mowa dolot + wydech, myślę że na tym można zakończyć rozmowę biggrin.gif i zabrać się do roboty tongue.gif


--------------------
HTG TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LostBoy
post Sun, 21 Mar 2010 - 19:31
Post #55


Generation NEXT
Dołączył: Wed, 09 July 2003
Skąd: Dark side of the mOOn





Mała inspiracja...




--------------------
Real cars don't power the front wheels, they lift them..
Tor Poznań 1:54 na automacie z ogranicznikiem prędkości do 180 km/h :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vario-tech
post Sun, 21 Mar 2010 - 23:27
Post #56


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





Wyczynowy motor bez Turbo i ma grubo ponad 300, miałem ofertę na 300 ale koszta większe niż auto sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki13
post Wed, 24 Mar 2010 - 14:14
Post #57


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: WAWA





Panowie czy to jest jakiś shit czy można się zastanowić??
Numer 1
Numer 2
Numer 3
Numer 4
Będzie pasowało?? Wszystkie mają 3 wejścia do sondy, ile ich jest faktycznie?


--------------------
HTG TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vario-tech
post Wed, 24 Mar 2010 - 14:42
Post #58


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





Nie wiem jak stanach mogą pisać V6 o 2jzge smile.gif nawet po kolektorze widać że, do R6, podobno OBX jest OK.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Wed, 24 Mar 2010 - 19:03
Post #59


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Musiał byś przerobić pod to reszte wydechu bo ten jest 3-2 a seryjnie masz 3-2-1. Według mnie to co wysłałeś wygląda na wielką kupe która zaraz popęka. Ja bym poszedł jak juz w dedykowanego OBXa, trochę lepsza jakość i wszystko wejdzie bez przeróbek.

W SC sondy są dwie a nie trzy w kolektorach, potem jest jedna za katem.

OBX jest duzo droższy, może pomyśl nad czymś takim http://allegro.pl/item935076603_lexus_gs30..._wydechowe.html i do tego dorobić resztę wydechu


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vario-tech
post Wed, 24 Mar 2010 - 20:15
Post #60


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





Dobra cena jak za takie kolektorki, ja bym brał i resztę dorobił na 3''
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 13:09