![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 25 October 2002 Skąd: WAWA ![]() |
To co masz założone to jakiś gotowy kit czy sam dłubałeś?? jeśli gotowy to jakie koszta jesli można wiedzieć i gdzie kupiony? u mnie na niższych obrotach jest starsza zamuła, dopiero od 3,5- 4 tyś zaczyna się coś dziać ale uważam że i tak bez szaleństw
![]() -------------------- HTG TEAM
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 23 November 2008 ![]() |
Miałem kupić Injena ale prawie 1000, stożek miałem a złączki kupiłem w Nor Auto koszt ok 120 chyba, jeżeli masz taki układ jak ja to trzeba przy przepustnicy zrobic otwór we flanszy na odmę i podobnie przy przepływomierzu, koszt przejściówki do przepływki 45 PLN ale jest trochę za mały rozstaw dziurek i małe rezanie jest potrzebne. U mnie ta zamóła zmniejszyła się solidnie po montażu tego dolotu.
Jak policzysz części + stożek ITG za 299 PLN to się w 500 PLN załapiesz ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 23 November 2008 ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=N8tSu5h_IfU
niestety nie umiem tutaj wklejać filmów z YT więc jest link jak się zbiera |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 25 October 2002 Skąd: WAWA ![]() |
Kurcze może warto pomyśleć, nad czymś takim:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AIR-INTAKE-...sQ5fAccessories lub http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-93-94-95...sQ5fAccessories Cena tego drugiego szczególnie atrakcyjna, czy są między nimi jakieś różnice tłumaczące rozbieżność w cenie?? -------------------- HTG TEAM
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 23 November 2008 ![]() |
Injena miałem kupować właśnie ale odpuściłem bo to co sam zrobiłem spełnia taką samą rolę, generalnie stożek z bawełny nie jest polecany ostatnio, ja będe miał taki jak kaska będzie http://www.re5pect.pl/index.php?products=p...amp;prod_id=803
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 23 November 2008 ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=JOIloNHANx8 gs430 na Injenie i L-tuned i z tego co widzę do 100 ma 7-8 sek. jak mój, potem ciągnie lepiej
![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 23 November 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 25 October 2002 Skąd: WAWA ![]() |
Martwimy się w temacie mocy a może najłatwienij kupic coś takiego na SWAPa
![]() ![]() http://cgi.ebay.co.uk/Toyota-Aristo-Twin-T...=item414d08a4af i problem z głowy ![]() -------------------- HTG TEAM
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Może nie koniecznie ten, ale tak, najrozsądniejsza opcja. Napewno mniej roboty jak przy NA/T, nie wiem czy dodatkowo nie taniej. I bude anglika można na części sprzedać.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 23 November 2008 ![]() |
Hmm, ja tylko reanimuję Lexa a nie mam zamiaru się z nim ożenić i robić show car'a
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Nie zarzekaj się teraz bo już trochę inwestujesz w auto hehe. A co znów było padniete? Tutaj temat o Lexach, na ClubLexus przegladam tez tematy z modami i mam przez to takie ciężkie chwile że chciało by sie postąpić wbrew rozsądkowi i modzić
![]() Swoja droga tutaj wykres jednej serii w manualu, HP na kołach: http://www.clublexus.com/forums/performanc...eline-pics.html -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 25 October 2002 Skąd: WAWA ![]() |
Jeśli to moc na kołach to nie jest źle, tak mie się wydaje przynajmniej, jeśli nadal będą te roztopy to może za kilka dni ja wybiorę się na hamownię.
Dobry jest koleś który pisze później, lekko zmodowaną ma zabawkę CYTAT Later, Scott 97 SC400 Supercharged 6 speed! Mods? I have a few. Supercharger Install 6 speed getrag install Interior photos and more JIC Magic body kit Wheel specs Project: 97 6-speed, SC400 supercharged 4.7L V8 RESPEKT ![]() -------------------- HTG TEAM
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 December 2002 Skąd: Trójmiasto ![]() |
po magnetyzerze paliwa i powietrza dorzuccie jeszcze
ps. z gowna bata nie ukrecisz -------------------- Pozdrawiam,
Maciek |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Nie wiem skąd ta propozycja, merytorycznie pozostajemy dalecy od takich pomysłów
![]() W każdym razie prosił bym żeby pisać na temat, z całym szacunkiem wsadzanie stożka nie jest mile widziane. Chętnie za to zobaczę efekty działania z wydechem i jak któryś z chłopaków będzie miał wykres z hamowni ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 25 October 2002 Skąd: WAWA ![]() |
po magnetyzerze paliwa i powietrza dorzuccie jeszcze ps. z gowna bata nie ukrecisz Kolego 2JZGE to chyba nie gówno, przynajmniej nie spotkałem się z taką opinią. Jeśli masz do napisania coś konstruktywnego to pisz jeśli nie to proszę nie udzielaj się, bo nikt z nas nie ma zamiaru montować magnetyzerów. -------------------- HTG TEAM
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 April 2006 Skąd: Poznan ![]() |
Przede wszystkim bardzo restrykcyjny układ wydechowy , wszystko przytkane latami użytkowania . Same katalizatory niestety po latach już trochę zapychają. Jedyna dobra droga to wymiana całego wydechu najlepiej wymienić też kolektor.
Wywalenie EGR i wszystkich ekologicznych gówien. Nie wiem jak w 2jzge ale w moim UZecie przez EGR wszystkie kanały w kolektorze były mocno zasyfione. Niestety sam demontaż EGR bez wyczyszczenia chociażby kolektora pewnie nie wiele zmieni ale chociaż już nie będzie się pogarszać. Dobry CAI na pewno też pomoże, oczywiście nie chodzi tutaj o zastąpienie seryjnej puszki stożkiem , ale prosta maksymalnie długa rura bez zbędnych rezonatorów i zimnym nadmuchem na stożek na pewno nie pogorszy. po strojeniu na 98 może uda się ciut poprawić serie albo chociaż ją odzyskać. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 23 November 2008 ![]() |
Co do stożka > po wymianie starego układu i zastąpeinie go tym co jest na zdjęciach, silnik bez oporów wkręca się do odcięcia, wcześniej miał niezłą zamułę, codziennie robię 260 km i widzę różnicę, opinii może być dużo ale ja zostawiam tak jak jest, osłona już zrobiona i tak pozostanie.
Co do 2JZGE to uważam za jeden z lepszych silników co do usterkowości, mam przebieg 280 tkm i nigdy nic się nie zepsuło. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 December 2002 Skąd: Trójmiasto ![]() |
a ja w Audi 80 1.8 trzepnalem 550kkm bez remontu, jednak nie uwazam go za najlepszy silnik na swiecie, kazdy chwali to co ma, ja tutaj nie wlazlem, zeby komus ublizac czy cos ale smiac mi sie chce troche jak na racingforum probojecie zrobic z mastodonta wyscigowke
![]() -------------------- Pozdrawiam,
Maciek |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 25 October 2002 Skąd: WAWA ![]() |
Drogi Maciusiu
My zdecydowanie próbujemy może uda się ciut poprawić serie albo chociaż ją odzyskać. a nie: probojecie zrobic z mastodonta wyscigowke ![]() Tak jak pisałem wcześniej w moim przypadku przyśpieszenie podawane przez producenta serii powinno być ok. 6,8 tymczasem mam wrażenie że do tego wyniku obecnie trzeba dodać ze 2 sek, a to już olbrzymia różnica. Na tą chwilę chciałbym wrócić do tego co podaje producent i chyba w trakim tonie prowadzona jest ta rozmowa. Pozdrawiam -------------------- HTG TEAM
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 23 November 2008 ![]() |
Nie robić OT a Maciuś ja nie jednym autem jeździłem i mam pewne opinie, Lex jes w posiadaniu rodziny od 1995 i przebiegu 40 tkm, od tego czasu w silniku były tylko wymienione szczotki rozrusznika i po za tym żadnych awarii, nie twierdzę, że 2JZGE jest "the best" ale twierdzę, że jak na tak starą konstrukcję jest bardzo dobry, nie mam zamaru robić z Lexa wyścigówki ale nie lubię jak coś co ma jechać nie jedzie, moze wiesz, może nie wiesz ale mam nowy gwint z reg. twardości i to się dla mnie bardziej liczy (czytaj trakcja) niż 7 czy 8 sek. do 100 bo nie o to w tym chodzi;
Generalnie reanimuję furę którą zamulała moja matka przez kilka ostatnich lat. Jak masz coś mądrego do napisania to zapraszam a jak nie to odpuść sobie ten wątek |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 13:07 |