Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Modyfikacje 2JZGE
kuki13
post Fri, 05 Feb 2010 - 11:19
Post #21


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: WAWA





To co masz założone to jakiś gotowy kit czy sam dłubałeś?? jeśli gotowy to jakie koszta jesli można wiedzieć i gdzie kupiony? u mnie na niższych obrotach jest starsza zamuła, dopiero od 3,5- 4 tyś zaczyna się coś dziać ale uważam że i tak bez szaleństw dry.gif


--------------------
HTG TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 05 Feb 2010 - 11:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
vario-tech
post Fri, 05 Feb 2010 - 11:31
Post #22


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





Miałem kupić Injena ale prawie 1000, stożek miałem a złączki kupiłem w Nor Auto koszt ok 120 chyba, jeżeli masz taki układ jak ja to trzeba przy przepustnicy zrobic otwór we flanszy na odmę i podobnie przy przepływomierzu, koszt przejściówki do przepływki 45 PLN ale jest trochę za mały rozstaw dziurek i małe rezanie jest potrzebne. U mnie ta zamóła zmniejszyła się solidnie po montażu tego dolotu.
Jak policzysz części + stożek ITG za 299 PLN to się w 500 PLN załapiesz smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vario-tech
post Fri, 05 Feb 2010 - 11:35
Post #23


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





http://www.youtube.com/watch?v=N8tSu5h_IfU

niestety nie umiem tutaj wklejać filmów z YT więc jest link jak się zbiera
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki13
post Fri, 05 Feb 2010 - 12:23
Post #24


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: WAWA





Kurcze może warto pomyśleć, nad czymś takim:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AIR-INTAKE-...sQ5fAccessories
lub
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-93-94-95...sQ5fAccessories
Cena tego drugiego szczególnie atrakcyjna, czy są między nimi jakieś różnice tłumaczące rozbieżność w cenie??


--------------------
HTG TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vario-tech
post Fri, 05 Feb 2010 - 13:55
Post #25


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





Injena miałem kupować właśnie ale odpuściłem bo to co sam zrobiłem spełnia taką samą rolę, generalnie stożek z bawełny nie jest polecany ostatnio, ja będe miał taki jak kaska będzie http://www.re5pect.pl/index.php?products=p...amp;prod_id=803
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vario-tech
post Fri, 05 Feb 2010 - 14:13
Post #26


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





http://www.youtube.com/watch?v=JOIloNHANx8 gs430 na Injenie i L-tuned i z tego co widzę do 100 ma 7-8 sek. jak mój, potem ciągnie lepiej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vario-tech
post Tue, 16 Feb 2010 - 22:55
Post #27


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





Stożek ITG do 300 KM założony - efekty raczej pozytywne, spalanie znowu spadło, od 4000 obr do odcięcia ciągnie jak głupi smile.gif jutro rezanie osłony

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki13
post Wed, 17 Feb 2010 - 13:12
Post #28


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: WAWA





Martwimy się w temacie mocy a może najłatwienij kupic coś takiego na SWAPa biggrin.gif cool.gif
http://cgi.ebay.co.uk/Toyota-Aristo-Twin-T...=item414d08a4af

i problem z głowy wink.gif


--------------------
HTG TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Wed, 17 Feb 2010 - 20:06
Post #29


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Może nie koniecznie ten, ale tak, najrozsądniejsza opcja. Napewno mniej roboty jak przy NA/T, nie wiem czy dodatkowo nie taniej. I bude anglika można na części sprzedać.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vario-tech
post Thu, 18 Feb 2010 - 00:15
Post #30


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





Hmm, ja tylko reanimuję Lexa a nie mam zamiaru się z nim ożenić i robić show car'a smile.gif w końcu to 16to latek, na razie eliminuję błędy polskich patyraków, dzisiaj poświęciłem znowu kilka godzin na poprawki i naprawę padniętych komponentów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 18 Feb 2010 - 00:25
Post #31


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Nie zarzekaj się teraz bo już trochę inwestujesz w auto hehe. A co znów było padniete? Tutaj temat o Lexach, na ClubLexus przegladam tez tematy z modami i mam przez to takie ciężkie chwile że chciało by sie postąpić wbrew rozsądkowi i modzić tongue.gif

Swoja droga tutaj wykres jednej serii w manualu, HP na kołach: http://www.clublexus.com/forums/performanc...eline-pics.html



--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki13
post Thu, 18 Feb 2010 - 10:35
Post #32


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: WAWA





Jeśli to moc na kołach to nie jest źle, tak mie się wydaje przynajmniej, jeśli nadal będą te roztopy to może za kilka dni ja wybiorę się na hamownię.
Dobry jest koleś który pisze później, lekko zmodowaną ma zabawkę
CYTAT
Later, Scott 97 SC400 Supercharged 6 speed! Mods? I have a few.
Supercharger Install
6 speed getrag install
Interior photos and more
JIC Magic body kit
Wheel specs
Project: 97 6-speed, SC400 supercharged 4.7L V8

RESPEKT huh.gif


--------------------
HTG TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macius
post Sat, 20 Feb 2010 - 01:54
Post #33


Super User
Dołączył: Sun, 29 December 2002
Skąd: Trójmiasto





po magnetyzerze paliwa i powietrza dorzuccie jeszcze

ps. z gowna bata nie ukrecisz


--------------------
Pozdrawiam,
Maciek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sat, 20 Feb 2010 - 05:30
Post #34


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Nie wiem skąd ta propozycja, merytorycznie pozostajemy dalecy od takich pomysłów wink.gif Jak widać to nie tylko moje odczucie że auta z 2JZGE nie jeżdżą tak jak sugeruje ich deklarowana moc. Nie jest to bynajmniej według mnie wina zmęczenia silnika albo jakiś zaniedbań, bo przynajmniej ja mam zdrową jednostkę. Wydaje mi się że po prostu ten typ tak ma i za dużo tutaj nie zdziałamy.

W każdym razie prosił bym żeby pisać na temat, z całym szacunkiem wsadzanie stożka nie jest mile widziane. Chętnie za to zobaczę efekty działania z wydechem i jak któryś z chłopaków będzie miał wykres z hamowni smile.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki13
post Sat, 20 Feb 2010 - 10:30
Post #35


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: WAWA





CYTAT(Macius @ Sat, 20 Feb 2010 - 02:54) *
po magnetyzerze paliwa i powietrza dorzuccie jeszcze

ps. z gowna bata nie ukrecisz


Kolego 2JZGE to chyba nie gówno, przynajmniej nie spotkałem się z taką opinią.
Jeśli masz do napisania coś konstruktywnego to pisz jeśli nie to proszę nie udzielaj się, bo nikt z nas nie ma zamiaru montować magnetyzerów.


--------------------
HTG TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forest 200sx
post Sat, 20 Feb 2010 - 11:05
Post #36


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Poznan





Przede wszystkim bardzo restrykcyjny układ wydechowy , wszystko przytkane latami użytkowania . Same katalizatory niestety po latach już trochę zapychają. Jedyna dobra droga to wymiana całego wydechu najlepiej wymienić też kolektor.

Wywalenie EGR i wszystkich ekologicznych gówien. Nie wiem jak w 2jzge ale w moim UZecie przez EGR wszystkie kanały w kolektorze były mocno zasyfione. Niestety sam demontaż EGR bez wyczyszczenia chociażby kolektora pewnie nie wiele zmieni ale chociaż już nie będzie się pogarszać.

Dobry CAI na pewno też pomoże, oczywiście nie chodzi tutaj o zastąpienie seryjnej puszki stożkiem , ale prosta maksymalnie długa rura bez zbędnych rezonatorów i zimnym nadmuchem na stożek na pewno nie pogorszy.

po strojeniu na 98 może uda się ciut poprawić serie albo chociaż ją odzyskać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vario-tech
post Sat, 20 Feb 2010 - 11:34
Post #37


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





Co do stożka > po wymianie starego układu i zastąpeinie go tym co jest na zdjęciach, silnik bez oporów wkręca się do odcięcia, wcześniej miał niezłą zamułę, codziennie robię 260 km i widzę różnicę, opinii może być dużo ale ja zostawiam tak jak jest, osłona już zrobiona i tak pozostanie.
Co do 2JZGE to uważam za jeden z lepszych silników co do usterkowości, mam przebieg 280 tkm i nigdy nic się nie zepsuło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macius
post Sat, 20 Feb 2010 - 11:54
Post #38


Super User
Dołączył: Sun, 29 December 2002
Skąd: Trójmiasto





a ja w Audi 80 1.8 trzepnalem 550kkm bez remontu, jednak nie uwazam go za najlepszy silnik na swiecie, kazdy chwali to co ma, ja tutaj nie wlazlem, zeby komus ublizac czy cos ale smiac mi sie chce troche jak na racingforum probojecie zrobic z mastodonta wyscigowke wink.gif


--------------------
Pozdrawiam,
Maciek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki13
post Sat, 20 Feb 2010 - 14:18
Post #39


User
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: WAWA





Drogi Maciusiu

My zdecydowanie próbujemy
CYTAT(Forest 200sx @ Sat, 20 Feb 2010 - 12:05) *
może uda się ciut poprawić serie albo chociaż ją odzyskać.


a nie:
CYTAT(Macius @ Sat, 20 Feb 2010 - 12:54) *
probojecie zrobic z mastodonta wyscigowke wink.gif


Tak jak pisałem wcześniej w moim przypadku przyśpieszenie podawane przez producenta serii powinno być ok. 6,8 tymczasem mam wrażenie że do tego wyniku obecnie trzeba dodać ze 2 sek, a to już olbrzymia różnica. Na tą chwilę chciałbym wrócić do tego co podaje producent i chyba w trakim tonie prowadzona jest ta rozmowa.
Pozdrawiam


--------------------
HTG TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vario-tech
post Sat, 20 Feb 2010 - 20:07
Post #40


User
Dołączył: Sun, 23 November 2008





Nie robić OT a Maciuś ja nie jednym autem jeździłem i mam pewne opinie, Lex jes w posiadaniu rodziny od 1995 i przebiegu 40 tkm, od tego czasu w silniku były tylko wymienione szczotki rozrusznika i po za tym żadnych awarii, nie twierdzę, że 2JZGE jest "the best" ale twierdzę, że jak na tak starą konstrukcję jest bardzo dobry, nie mam zamaru robić z Lexa wyścigówki ale nie lubię jak coś co ma jechać nie jedzie, moze wiesz, może nie wiesz ale mam nowy gwint z reg. twardości i to się dla mnie bardziej liczy (czytaj trakcja) niż 7 czy 8 sek. do 100 bo nie o to w tym chodzi;
Generalnie reanimuję furę którą zamulała moja matka przez kilka ostatnich lat.
Jak masz coś mądrego do napisania to zapraszam a jak nie to odpuść sobie ten wątek
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 13:07