Shoutbox 0 nowych PW 


86 Stron V  « < 39 40 41 42 43 > »   
Closed TopicStart new topic
> AUDI S4 GT28RS, 1.55 bara 601 hp 615 nm wykres strona 56 etap letni zakonczony.
kidzio_r5gtt
post Thu, 05 Aug 2010 - 14:44
Post #801


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



nie wiem po co 3-tarczowe, ale jak chcesz dla porównania zestaw 3-tarczowy z kołem zamachowym mogę Ci złożyć za ok 5100 brutto(4226 netto). Będzie w stanie przenieść do 1612 Nm.
znajdź mi tylko Audi albo VW który tyle niutów wyprodukuje.
inna kwestia to użytkowanie - pedał będzie chodził lekko tylko uślizg w ogóle nie wystąpi.
Kolejna sprawa to potem eksploatacja - ile kosztuje tarcza do Twojego Tiltona i ile czasu będziesz na nią czekał?

P.S.

na 2-tarczowym max 1081 Nm.


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 05 Aug 2010 - 14:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
aw69
post Thu, 05 Aug 2010 - 15:48
Post #802


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





etka jednak mówi ze półosie w S i RS4 są takie same sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Thu, 05 Aug 2010 - 16:44
Post #803


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





CYTAT(aw69 @ Thu, 05 Aug 2010 - 01:44) *
jak szukasz of 2,5 tdi skrzyni to i odrazu dyfer......Dobrze zrobilem ze kupilem na zapas napędy z S4. Dzis padła mi kolejna półoś.....na dzien dzisiejszy w mojej karierze w S4 - 2 razy tylna lewa półoś i dyfer smile.gif Mocna w huj ta moja eska biggrin.gif


Moglibyscie rozwinac temat wrzucania skrzyni od TDI w S/RS?
Dostalem cennik czesci do wymiany w mojej skrzyni i kleklem, bardziej oplaca mi sie przez x lat wymieniac 2 x w roku uzywane skrzynie z Diesla wink.gif
Mam tylko waptliwosci:

1. Sugerujesz zmiane dyfra - z S/RS nie pasuje, czy chodzi o przelozenia ?

2. Co z synchro ? Diesel kreci sie chyba do troche ponad polowy tego co benzyna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 05 Aug 2010 - 18:49
Post #804


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(Just @ Thu, 05 Aug 2010 - 16:44) *
Moglibyscie rozwinac temat wrzucania skrzyni od TDI w S/RS?
Dostalem cennik czesci do wymiany w mojej skrzyni i kleklem, bardziej oplaca mi sie przez x lat wymieniac 2 x w roku uzywane skrzynie z Diesla wink.gif
Mam tylko waptliwosci:

1. Sugerujesz zmiane dyfra - z S/RS nie pasuje, czy chodzi o przelozenia ?

2. Co z synchro ? Diesel kreci sie chyba do troche ponad polowy tego co benzyna.


akurat do krecenia motoru w klekocie skrzynia nie ma nic do tego,
to motor za to odpowiada


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Thu, 05 Aug 2010 - 18:51
Post #805


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(Just @ Thu, 05 Aug 2010 - 16:44) *
1. Sugerujesz zmiane dyfra - z S/RS nie pasuje, czy chodzi o przelozenia ?

Wszystko podpasuje.
1,2 będą takie same, 3 będzie troszke dłuższe, a 4-6 będą mega długie.


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Thu, 05 Aug 2010 - 19:59
Post #806


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





CYTAT(henry @ Thu, 05 Aug 2010 - 18:49) *
akurat do krecenia motoru w klekocie skrzynia nie ma nic do tego,
to motor za to odpowiada


Nie wiem czy sie zrozumielismy, mialem na mysli czy synchronizatory w skrzyni diesla sa dostosowane do takich predkosci obrotowych silnika jakie ma benzyna - o ile ma to znaczenie.

Od jakich modeli mozna zapakowac skrzynie ? A6? A4? 2.5 TDI, 2.7 TDI, wszystko jedno ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 05 Aug 2010 - 20:29
Post #807


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





skrzynia to słynna 01E od a4 b5,b6...a6....passaty b5 allroudy....


A4 2,5 b6

» Skrzynia manualna / automatyczna
» Bieg 1 3.750 / 3.665
» Bieg 2 2.059 / 1.999
» Bieg 3 1.320 / 1.407
» Bieg 4 0.933 / 1.000
» Bieg 5 0.710 / 0.742
» Bieg 6 0.561 / -
» Wsteczny 3.455 / 4.096
» Główne 3.888 / 3.091

głowne jest inne więc dyfer też trzeba zmienić( normalnie jest 4,11....więc biegi po zmianie bedą dłuższe )

3,0 benzyna też ma 6 gang getribe o ciekawym przełożeniu głownym

» Skrzynia manualna / automatyczna
» Bieg 1 3.500 / 3.665
» Bieg 2 1.899 / 1.999
» Bieg 3 1.320 / 1.407
» Bieg 4 1.034 / 1.000
» Bieg 5 0.857 / 0.742
» Bieg 6 0.730 / -
» Wsteczny 3.455 / 4.096
» Główne 3.375 / 3.091


Co do gratów do skrzyni to komplet po zniżkkach na 1-2 bieg to 1200pln.....skrzynia od 1000 wzwyż ...z tym ,ze używka zawsze pozostaje loterią tongue.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Thu, 05 Aug 2010 - 20:35
Post #808


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





jesli to model B5 to zapewne od 2,5 tdi quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Thu, 05 Aug 2010 - 20:42
Post #809


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





CYTAT(kiwi @ Thu, 05 Aug 2010 - 20:29) *
skrzynia to słynna 01E od a4 b5,b6...a6....passaty b5 allroudy....

Co do gratów do skrzyni to komplet po zniżkkach na 1-2 bieg to 1200pln.....skrzynia od 1000 wzwyż ...z tym ,ze używka zawsze pozostaje loterią tongue.gif



Najwiecej jest skrzyn 4F0, ta mozna zaladowac ?

Edit: 4F0 to automat wacko.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 05 Aug 2010 - 21:10
Post #810


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(aw69 @ Thu, 05 Aug 2010 - 20:35) *
jesli to model B5 to zapewne od 2,5 tdi quattro


Naturalnie ,że quattro tongue.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 06 Aug 2010 - 09:02
Post #811


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Temat bardzo aktualny. To co polecacie konkretnie w moim przypadku? Jaką skrzynie lepiej kupić i co zmienić aby pasowało?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staniekkk
post Fri, 06 Aug 2010 - 09:59
Post #812


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2007





Po mojemu kupic taką samą jak była (ewentualnie z "fabrycznie" wzmocnionym synchro 1 i 2 biegu, kod FZV dla S4, FZW dla RS4, RSowa ma odrobinę krótszą 3kę i 4kę), dieslowska praktycznie nic nie da (oprócz wyższej maksymalnej) z tego wzg. że pierwsze trzy biegi są takie same.

Gratuluje eSy bo zapina "zacnie" ohmy.gif , szkoda tylko, że nie pozostała bardziej cichociemna.

Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 06 Aug 2010 - 10:11
Post #813


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Dzięki za info.
Bardziej cichociemna ... nie dało rady ze względu na cooler...
Ok - to która więcej wytrzyma od S czy RS?
We wszystkich RS - jak zauważyłem - biegi wchodzą dużo lepiej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staniekkk
post Fri, 06 Aug 2010 - 10:44
Post #814


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2007





Co do "fabrycznie" zmodyfikowanych/wzmocnionych skrzyń to wspomniałem o nich w kontekście tego, że są takie/istnieją.
Pewnie ciężkie do znalezienia w używce.
Osobiście nie miałem do czynienia ani z jedną (eSkową), ani z drugą (eReSową).
O ile pamięc mnie nie zawodzi to JacekRS miał wymienioną skrzynię na tą fabrycznie lepsiejszą, tak więc może miec jakieś porównanie.

Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 06 Aug 2010 - 10:52
Post #815


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Prawie we wszystkich S4 są problemy z 2 biegiem i ogólnie biegi wchodzą dużo gorzej niż w RSie. Ceny w serwisie są prawie identyczne jeżeli chodzi o skrzynie S/RS. W używce będzie ciężko znależć skrzynie od RSa - chyba że ktoś przywiezie Anglika...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 06 Aug 2010 - 11:01
Post #816


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





znalezc znajdziesz ale za chorą cene.....z tymi biegami to nie zgodze sie się ! U mnie biegi chodzą mięciutko i lekko
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Fri, 06 Aug 2010 - 11:18
Post #817


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Ale to od dawna były problemy z tym drugim biegiem, w mojej ex S6 starej tez dwojka oporowo, w S2 bodajze 6 biegowej tez 2ka haczy często...


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychu
post Fri, 06 Aug 2010 - 12:23
Post #818


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 March 2006





wszystko przez to ze wiekszosc kierowcow z podniecenia wrzuca dwojke na sile i skrzynie sie sypia, nie tylko w Audi ale w wiekszosci samochodow ktore maja troche wiecej mocy seryjnie


--------------------
www.facebook.com/rotiformpolska
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Fri, 06 Aug 2010 - 13:33
Post #819


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





moze ta dwojka to kwestia regulacji linek ?


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Fri, 06 Aug 2010 - 13:53
Post #820


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





Nikolas, a oprócz tego wyje Ci ta skrzynia ?
W moim przypadku najpierw wchodziła ciężko jedynka i dwójka, później zaczęła dwójka wyć (zwłaszcza po redukcji), a później się zamieliła.
Mój kolega, który zajmuje się remontami skrzyń subaru/evo powiedział mi, że gdybym podjechał z tym problemem na etapie ciężkiego wchodzenia biegów, to rozebrałby mi tę skrzynię i naprawił.


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

86 Stron V  « < 39 40 41 42 43 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 08 August 2025 - 12:26