![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#801
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
nie wiem po co 3-tarczowe, ale jak chcesz dla porównania zestaw 3-tarczowy z kołem zamachowym mogę Ci złożyć za ok 5100 brutto(4226 netto). Będzie w stanie przenieść do 1612 Nm.
znajdź mi tylko Audi albo VW który tyle niutów wyprodukuje. inna kwestia to użytkowanie - pedał będzie chodził lekko tylko uślizg w ogóle nie wystąpi. Kolejna sprawa to potem eksploatacja - ile kosztuje tarcza do Twojego Tiltona i ile czasu będziesz na nią czekał? P.S. na 2-tarczowym max 1081 Nm. -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#802
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
etka jednak mówi ze półosie w S i RS4 są takie same
![]() |
|
|
![]()
Post
#803
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
jak szukasz of 2,5 tdi skrzyni to i odrazu dyfer......Dobrze zrobilem ze kupilem na zapas napędy z S4. Dzis padła mi kolejna półoś.....na dzien dzisiejszy w mojej karierze w S4 - 2 razy tylna lewa półoś i dyfer ![]() ![]() Moglibyscie rozwinac temat wrzucania skrzyni od TDI w S/RS? Dostalem cennik czesci do wymiany w mojej skrzyni i kleklem, bardziej oplaca mi sie przez x lat wymieniac 2 x w roku uzywane skrzynie z Diesla ![]() Mam tylko waptliwosci: 1. Sugerujesz zmiane dyfra - z S/RS nie pasuje, czy chodzi o przelozenia ? 2. Co z synchro ? Diesel kreci sie chyba do troche ponad polowy tego co benzyna. |
|
|
![]()
Post
#804
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Moglibyscie rozwinac temat wrzucania skrzyni od TDI w S/RS? Dostalem cennik czesci do wymiany w mojej skrzyni i kleklem, bardziej oplaca mi sie przez x lat wymieniac 2 x w roku uzywane skrzynie z Diesla ![]() Mam tylko waptliwosci: 1. Sugerujesz zmiane dyfra - z S/RS nie pasuje, czy chodzi o przelozenia ? 2. Co z synchro ? Diesel kreci sie chyba do troche ponad polowy tego co benzyna. akurat do krecenia motoru w klekocie skrzynia nie ma nic do tego, to motor za to odpowiada -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#805
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
1. Sugerujesz zmiane dyfra - z S/RS nie pasuje, czy chodzi o przelozenia ? Wszystko podpasuje. 1,2 będą takie same, 3 będzie troszke dłuższe, a 4-6 będą mega długie. -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#806
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
akurat do krecenia motoru w klekocie skrzynia nie ma nic do tego, to motor za to odpowiada Nie wiem czy sie zrozumielismy, mialem na mysli czy synchronizatory w skrzyni diesla sa dostosowane do takich predkosci obrotowych silnika jakie ma benzyna - o ile ma to znaczenie. Od jakich modeli mozna zapakowac skrzynie ? A6? A4? 2.5 TDI, 2.7 TDI, wszystko jedno ? |
|
|
![]()
Post
#807
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
skrzynia to słynna 01E od a4 b5,b6...a6....passaty b5 allroudy....
A4 2,5 b6 » Skrzynia manualna / automatyczna » Bieg 1 3.750 / 3.665 » Bieg 2 2.059 / 1.999 » Bieg 3 1.320 / 1.407 » Bieg 4 0.933 / 1.000 » Bieg 5 0.710 / 0.742 » Bieg 6 0.561 / - » Wsteczny 3.455 / 4.096 » Główne 3.888 / 3.091 głowne jest inne więc dyfer też trzeba zmienić( normalnie jest 4,11....więc biegi po zmianie bedą dłuższe ) 3,0 benzyna też ma 6 gang getribe o ciekawym przełożeniu głownym » Skrzynia manualna / automatyczna » Bieg 1 3.500 / 3.665 » Bieg 2 1.899 / 1.999 » Bieg 3 1.320 / 1.407 » Bieg 4 1.034 / 1.000 » Bieg 5 0.857 / 0.742 » Bieg 6 0.730 / - » Wsteczny 3.455 / 4.096 » Główne 3.375 / 3.091 Co do gratów do skrzyni to komplet po zniżkkach na 1-2 bieg to 1200pln.....skrzynia od 1000 wzwyż ...z tym ,ze używka zawsze pozostaje loterią ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#808
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
jesli to model B5 to zapewne od 2,5 tdi quattro
|
|
|
![]()
Post
#809
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
skrzynia to słynna 01E od a4 b5,b6...a6....passaty b5 allroudy.... Co do gratów do skrzyni to komplet po zniżkkach na 1-2 bieg to 1200pln.....skrzynia od 1000 wzwyż ...z tym ,ze używka zawsze pozostaje loterią ![]() Najwiecej jest skrzyn 4F0, ta mozna zaladowac ? Edit: 4F0 to automat ![]() |
|
|
![]()
Post
#810
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
jesli to model B5 to zapewne od 2,5 tdi quattro Naturalnie ,że quattro ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#811
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Temat bardzo aktualny. To co polecacie konkretnie w moim przypadku? Jaką skrzynie lepiej kupić i co zmienić aby pasowało?
|
|
|
![]()
Post
#812
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 ![]() |
Po mojemu kupic taką samą jak była (ewentualnie z "fabrycznie" wzmocnionym synchro 1 i 2 biegu, kod FZV dla S4, FZW dla RS4, RSowa ma odrobinę krótszą 3kę i 4kę), dieslowska praktycznie nic nie da (oprócz wyższej maksymalnej) z tego wzg. że pierwsze trzy biegi są takie same.
Gratuluje eSy bo zapina "zacnie" ![]() Pozdro |
|
|
![]()
Post
#813
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzięki za info.
Bardziej cichociemna ... nie dało rady ze względu na cooler... Ok - to która więcej wytrzyma od S czy RS? We wszystkich RS - jak zauważyłem - biegi wchodzą dużo lepiej. |
|
|
![]()
Post
#814
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 ![]() |
Co do "fabrycznie" zmodyfikowanych/wzmocnionych skrzyń to wspomniałem o nich w kontekście tego, że są takie/istnieją.
Pewnie ciężkie do znalezienia w używce. Osobiście nie miałem do czynienia ani z jedną (eSkową), ani z drugą (eReSową). O ile pamięc mnie nie zawodzi to JacekRS miał wymienioną skrzynię na tą fabrycznie lepsiejszą, tak więc może miec jakieś porównanie. Pozdro |
|
|
![]()
Post
#815
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Prawie we wszystkich S4 są problemy z 2 biegiem i ogólnie biegi wchodzą dużo gorzej niż w RSie. Ceny w serwisie są prawie identyczne jeżeli chodzi o skrzynie S/RS. W używce będzie ciężko znależć skrzynie od RSa - chyba że ktoś przywiezie Anglika...
|
|
|
![]()
Post
#816
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
znalezc znajdziesz ale za chorą cene.....z tymi biegami to nie zgodze sie się ! U mnie biegi chodzą mięciutko i lekko
|
|
|
![]()
Post
#817
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Ale to od dawna były problemy z tym drugim biegiem, w mojej ex S6 starej tez dwojka oporowo, w S2 bodajze 6 biegowej tez 2ka haczy często...
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#818
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 March 2006 ![]() |
wszystko przez to ze wiekszosc kierowcow z podniecenia wrzuca dwojke na sile i skrzynie sie sypia, nie tylko w Audi ale w wiekszosci samochodow ktore maja troche wiecej mocy seryjnie
-------------------- www.facebook.com/rotiformpolska
|
|
|
![]()
Post
#819
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
moze ta dwojka to kwestia regulacji linek ?
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#820
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
Nikolas, a oprócz tego wyje Ci ta skrzynia ?
W moim przypadku najpierw wchodziła ciężko jedynka i dwójka, później zaczęła dwójka wyć (zwłaszcza po redukcji), a później się zamieliła. Mój kolega, który zajmuje się remontami skrzyń subaru/evo powiedział mi, że gdybym podjechał z tym problemem na etapie ciężkiego wchodzenia biegów, to rozebrałby mi tę skrzynię i naprawił. -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 08 August 2025 - 12:26 |