Shoutbox 0 nowych PW 


86 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > »   
Closed TopicStart new topic
> AUDI S4 GT28RS, 1.55 bara 601 hp 615 nm wykres strona 56 etap letni zakonczony.
kosiniak
post Thu, 22 Jul 2010 - 19:12
Post #561


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





nie zapomnijcie o mnie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 22 Jul 2010 - 19:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Soundman
post Thu, 22 Jul 2010 - 21:55
Post #562


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 July 2008





r6 0-200 w 9 sekund ? Zdlubane chyba jakies ?


--------------------
Astra F C25XE+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Thu, 22 Jul 2010 - 22:25
Post #563


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Robiłem przycinki z motorami, mam wielu znajomych jeżdzących na poznaniu motorami. Sprawa wygląda tak: ze startu zatrzymanego brak szans nawet z 600- setką . Oni mają 2,5-3s do 100km/h. Dlaczego , bo w głupiej 600 -setce pierwszy bieg kończy się przy 120km/h. Tutaj jest właśnie pies zagrzebany. Pożniej drugi bieg 160km/h , trzeci 200km/h i dalej maleje zakres prędkości na poszczególnych biegach, tak że trzy kolejne biegi to tylko przyrost 80km/h. Muszą wajhować. Zupełnie inaczej wygląda sytuacja 100-200km/h- tutaj dobre auto rządzi i masakruje 600-setkę. Z tysiączkami jest tragedia , pierwszy bieg 170km/h, a w międzyczasie w aucie musimy zmienić trzy biegi. Motor ma straszliwego kopa do 100km/h natomiast 100-200 km/h zajmuje mu już około 6-7 sekund.
Ogólnie potrzeba nam 1265 bhp , żeby stawać z motorami ze startu zatrzymanego , co obrazuje poniższy film.

http://www.youtube.com/watch?v=rZJX8NuNzW0

Ale z lotnego startu można próbować.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 22 Jul 2010 - 22:30
Post #564


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(pajak100 @ Thu, 22 Jul 2010 - 22:25) *
Robiłem przycinki z motorami, mam wielu znajomych jeżdzących na poznaniu motorami. Sprawa wygląda tak: ze startu zatrzymanego brak szans nawet z 600- setką . Oni mają 2,5-3s do 100km/h. Dlaczego , bo w głupiej 600 -setce pierwszy bieg kończy się przy 120km/h. Tutaj jest właśnie pies zagrzebany. Pożniej drugi bieg 160km/h , trzeci 200km/h i dalej maleje zakres prędkości na poszczególnych biegach, tak że trzy kolejne biegi to tylko przyrost 80km/h. Muszą wajhować. Zupełnie inaczej wygląda sytuacja 100-200km/h- tutaj dobre auto rządzi i masakruje 600-setkę. Z tysiączkami jest tragedia , pierwszy bieg 170km/h, a w międzyczasie w aucie musimy zmienić trzy biegi. Motor ma straszliwego kopa do 100km/h natomiast 100-200 km/h zajmuje mu już około 6-7 sekund.
Ogólnie potrzeba nam 1265 bhp , żeby stawać z motorami ze startu zatrzymanego , co obrazuje poniższy film.

http://www.youtube.com/watch?v=rZJX8NuNzW0

Ale z lotnego startu można próbować.


To jeszcze zależy przy jakich prędkościach - na autostradach powyżej 200 km/h w szybkim aucie nie ma problemu z 600.. a R1 i inne hajabuzy też koło 300 się kończą..


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 22 Jul 2010 - 23:17
Post #565


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Projekt mega ,mam jeden taki mały postulat ,zby z tych 29 stron wycisnąć esencję powiedzmy 7-8 stron merytorycznych dla potomnych wink.gif

Jak wygląda budowa strokera w przypadku biturbo? Wał w 3,0 jest tak samo mocny ...jaka max pojemność można uzyskać w tej konstrukcji??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Fri, 23 Jul 2010 - 00:57
Post #566


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(Soundman @ Thu, 22 Jul 2010 - 22:55) *
r6 0-200 w 9 sekund ? Zdlubane chyba jakies ?

kolega sciga sie na torze wiec raczej nie seria smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 23 Jul 2010 - 02:20
Post #567


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





dzis na spocie łapałem sie z jakims bodajze ZXR 1000 z zatrzymanego (niby cos okolo 180 KM) wogole mialem o wiele lepszy start przy okolo 150-160 km/h wiertarka przeleciala obok mnie laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 23 Jul 2010 - 06:06
Post #568


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Co do startu z motorami, to przy moim tragicznym starcie (to cholerne zawieszenie ! ) i problemach z opóźnieniem w działaniu flat-shift wyglądało to tak:



To był właśnie chyba 600 cc, dwa razy wynik ten sam, czyli wygrałem jakieś 0,2 s.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k1991
post Fri, 23 Jul 2010 - 18:53
Post #569


User
Dołączył: Mon, 18 May 2009





CYTAT
CYTAT(Soundman @ Thu, 22 Jul 2010 - 22:55) *
r6 0-200 w 9 sekund ? Zdlubane chyba jakies ?

kolega sciga sie na torze wiec raczej nie seria smile.gif



Z tego co wiem, silnik seria, ale brak lamp i tym podobnych niepotrzebnych drobiazgów, które ważą. Niech ktoś mnie poprawi jeżeli się mylę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wowo
post Fri, 23 Jul 2010 - 19:17
Post #570


Frequent User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Łomża





+ pełen układ wydechowy, lejki dolotowe, zmienione przełożenia i kilka drobiazgów. To wystarczy by sprawnie przyspieszać smile.gif
Seria robi w 9,5sek - pojawiają się spore rozbieżności w danych. Ogólnie nowe R6 jeździ podobnie jak R1 2002-2003r.o ile potrafi sie je dobrze prowadzić. Najważniejszy jest jednak start bo tutaj wiele można stracić...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Fri, 23 Jul 2010 - 19:26
Post #571


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





na "ulicy" motocykliście jest trudniej wykorzystać swój sprzęt, dlatego wiele razy można wygrać jakiś "wyścig" po mieście, a na spocie/zawodach dostać baty...


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Fri, 23 Jul 2010 - 21:58
Post #572


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





Wowo jeżeli dajesz radę za każdym razem zrobić ok 9 s do 200km/h to gratuluję........szkoda że nie spotkaliśmy się jak latałem dawno temu.... biggrin.gif
Generalnie auto ok1250kg pod 600KM bardzo niskie 11 (może dałby radę wysoką 10) na 400......i 600cc nie ma problemu żadnego kilka razy kilku róźnych zawodników na koniec sami już nie chcieli biggrin.gif......750 albo 900 już ciężko dobry start i przy dużej prędkości był mój biggrin.gif ......no i na koniec pow 1000cc brak zupełnego podejścia....generalnie szkoda próbować biggrin.gif ....ale
polecam fajna zabawa.


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wowo
post Fri, 23 Jul 2010 - 22:10
Post #573


Frequent User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Łomża





Nie powiedziałem, że robie 9 za każdym razem smile.gif Nie ścigam się na ćwiare, tylko wale kółka do upadłego smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Fri, 23 Jul 2010 - 23:03
Post #574


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Mojego ojca Kawasaki ZX12R po zmianie wydechów na Acrapovic'a robiło 200km/h w ok.7 sekund i wierzcie mi - jaja trzeba mieć stalowe.

Obecnie samemu śmigając na Ducati 620ccm nie wyobrażam sobie jeździć na silniku ponad 200KM, który nawet sam ustać nie umie smile.gif I raczej nie ma auta ulicznego które miałoby jakieś szanse z ZX12R czy Hayabusą wink.gif

Porównywanie osiągów motocykli z autami jest ogólnie bez sensu. Wystarczy przeliczyć sobie stosunek mocy do masy uwzględniając wagę kierowcy i wychodzi czarno na białym, że przy poważnych motocyklach auta nie mają podejścia. Samo wykonanie silników motocyklowych to już przecież wyższa liga, a jakość użytych materiałów to super high tech. Są to silniki wolnossące, bez żadnego doładowania (poza dynamicznym), wytrzymujące z 600ccm 130KM, czyli z litra ponad 200KM smile.gif

Mistrzem jest nowe BMW S1000RR, które oficjalnie ma 193KM i waży 204kg gotowy do jazdy! Jednak po testach hamownia wypluła wynik 205KM, czyli ciut ponad 1KM/1kg.

Do tego wyniku prawie zbliżył się TT, ale po załadowaniu pół tony głośników, szpoljerków i skór auto uzyskało wynik godny Royal Enfielda wink.gif


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 23 Jul 2010 - 23:17
Post #575


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Raceboy, nie chodziło o porównywanie smile.gif Wiadomo, motor to motor. Taki GSX-R 750 czy jakikolwiek 1000 (nowszy) i wzwyż to przecinak.

Jak masz szybkie auto z SMG, DSG czy jeszcze innym automatem masz trochę mniej do roboty.
Jak kierownik 600-tki jest ogarnięty to na początku daje rade z S4, M3 i innymi takimi, powyżej 200kmh moc auta jednak daje o sobie znać.
Jak kierwonik jest ogarnięty i dosiada 1000-ca to niestety i szybsze auta niż w/w polegną.
Inną jeszcze kwestią jest jaki to wyścig, jakie prędkości i jaki stan nawierzchni (czyt. komu pozwala na więcej, bądź komu więcej wybacza).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Fri, 23 Jul 2010 - 23:28
Post #576


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Owszem, stąd wniosek jest tylko jeden - jak chcesz naprawdę szybko jeździć, masz troszkę oleju w głowie i umiejętności, to zamiast wydawać worek pieniędzy na tuning auta wystarczy kupić motocykl wink.gif
A motocykl też można stunignować, jak choćby te potwory co się ścigają na ćwiartkę lub legendarna już Hayabusa turbo 500KM idąca na gumę z gazu przy ponad 200km/h wink.gif

Dobra, nie róbmy już syfu z temacie wink.gif


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Sat, 24 Jul 2010 - 00:19
Post #577


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Czyli tak jak pisałem już wcześniej 1265 bhp i możemy stawać z motorami. I tego Wam życzę.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sat, 24 Jul 2010 - 02:00
Post #578


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(Raceboy @ Fri, 23 Jul 2010 - 23:03) *
I raczej nie ma auta ulicznego które miałoby jakieś szanse z ZX12R czy Hayabusą wink.gif




wink.gif


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sat, 24 Jul 2010 - 02:28
Post #579


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





pamiętacie jak parę lat temu na Bemowie "sprzeczali" się TT i BOOSTER, o wyższość 2. kółek nad 4. na ćwiartce, hehe - zawsze na koniec wygrywał BOOSTER, tzn. samochód wink.gif jak zaczynały się dziewiątki, motocykle miały już przeważnie "powiększony roozstaw kół" biggrin.gif

a warunkach idealnych (poza w/w P800) przetestowałbym motocykl o którym wspominał Raceboy z np. Daggerem GT z innego wątku smile.gif

na naszych ulicach, prócz szybkiego przekroczenia 200km/h liczy się także umiejętność dalszego przyspieszania z jednoczesnym omijaniem przeszkód, dzięki czemu samochody 12/13sekundowe wystarczają już do dobrej zabawy smile.gif

tu spoziewam się nizapomnianych wrażeń, które mam nadzieję zostaną nagrane i zagoszczą na youtube pod tytułem UNLIM biggrin.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roo
post Sat, 24 Jul 2010 - 17:29
Post #580


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





SID zanim zaczniesz kupować i wydawać kupe $$ na gumy to polataj normlanie i się poucz...najlepiej wpadnij na jakąś ustawkę i tyle wink.gif wiem że się nie ścigasz itp ale jak się robi auto 600KM to w jakimś celu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

86 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:08