![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#561
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
nie zapomnijcie o mnie
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#562
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 July 2008 ![]() |
r6 0-200 w 9 sekund ? Zdlubane chyba jakies ?
-------------------- Astra F C25XE+
|
|
|
![]()
Post
#563
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Robiłem przycinki z motorami, mam wielu znajomych jeżdzących na poznaniu motorami. Sprawa wygląda tak: ze startu zatrzymanego brak szans nawet z 600- setką . Oni mają 2,5-3s do 100km/h. Dlaczego , bo w głupiej 600 -setce pierwszy bieg kończy się przy 120km/h. Tutaj jest właśnie pies zagrzebany. Pożniej drugi bieg 160km/h , trzeci 200km/h i dalej maleje zakres prędkości na poszczególnych biegach, tak że trzy kolejne biegi to tylko przyrost 80km/h. Muszą wajhować. Zupełnie inaczej wygląda sytuacja 100-200km/h- tutaj dobre auto rządzi i masakruje 600-setkę. Z tysiączkami jest tragedia , pierwszy bieg 170km/h, a w międzyczasie w aucie musimy zmienić trzy biegi. Motor ma straszliwego kopa do 100km/h natomiast 100-200 km/h zajmuje mu już około 6-7 sekund.
Ogólnie potrzeba nam 1265 bhp , żeby stawać z motorami ze startu zatrzymanego , co obrazuje poniższy film. http://www.youtube.com/watch?v=rZJX8NuNzW0 Ale z lotnego startu można próbować. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#564
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Robiłem przycinki z motorami, mam wielu znajomych jeżdzących na poznaniu motorami. Sprawa wygląda tak: ze startu zatrzymanego brak szans nawet z 600- setką . Oni mają 2,5-3s do 100km/h. Dlaczego , bo w głupiej 600 -setce pierwszy bieg kończy się przy 120km/h. Tutaj jest właśnie pies zagrzebany. Pożniej drugi bieg 160km/h , trzeci 200km/h i dalej maleje zakres prędkości na poszczególnych biegach, tak że trzy kolejne biegi to tylko przyrost 80km/h. Muszą wajhować. Zupełnie inaczej wygląda sytuacja 100-200km/h- tutaj dobre auto rządzi i masakruje 600-setkę. Z tysiączkami jest tragedia , pierwszy bieg 170km/h, a w międzyczasie w aucie musimy zmienić trzy biegi. Motor ma straszliwego kopa do 100km/h natomiast 100-200 km/h zajmuje mu już około 6-7 sekund. Ogólnie potrzeba nam 1265 bhp , żeby stawać z motorami ze startu zatrzymanego , co obrazuje poniższy film. http://www.youtube.com/watch?v=rZJX8NuNzW0 Ale z lotnego startu można próbować. To jeszcze zależy przy jakich prędkościach - na autostradach powyżej 200 km/h w szybkim aucie nie ma problemu z 600.. a R1 i inne hajabuzy też koło 300 się kończą.. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#565
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Projekt mega ,mam jeden taki mały postulat ,zby z tych 29 stron wycisnąć esencję powiedzmy 7-8 stron merytorycznych dla potomnych
![]() Jak wygląda budowa strokera w przypadku biturbo? Wał w 3,0 jest tak samo mocny ...jaka max pojemność można uzyskać w tej konstrukcji?? -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#566
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#567
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
dzis na spocie łapałem sie z jakims bodajze ZXR 1000 z zatrzymanego (niby cos okolo 180 KM) wogole mialem o wiele lepszy start przy okolo 150-160 km/h wiertarka przeleciala obok mnie
![]() |
|
|
![]()
Post
#568
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Co do startu z motorami, to przy moim tragicznym starcie (to cholerne zawieszenie ! ) i problemach z opóźnieniem w działaniu flat-shift wyglądało to tak:
To był właśnie chyba 600 cc, dwa razy wynik ten sam, czyli wygrałem jakieś 0,2 s. |
|
|
![]()
Post
#569
|
|
User Dołączył: Mon, 18 May 2009 ![]() |
CYTAT CYTAT(Soundman @ Thu, 22 Jul 2010 - 22:55) * r6 0-200 w 9 sekund ? Zdlubane chyba jakies ? kolega sciga sie na torze wiec raczej nie seria smile.gif Z tego co wiem, silnik seria, ale brak lamp i tym podobnych niepotrzebnych drobiazgów, które ważą. Niech ktoś mnie poprawi jeżeli się mylę. |
|
|
![]()
Post
#570
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
+ pełen układ wydechowy, lejki dolotowe, zmienione przełożenia i kilka drobiazgów. To wystarczy by sprawnie przyspieszać
![]() Seria robi w 9,5sek - pojawiają się spore rozbieżności w danych. Ogólnie nowe R6 jeździ podobnie jak R1 2002-2003r.o ile potrafi sie je dobrze prowadzić. Najważniejszy jest jednak start bo tutaj wiele można stracić... |
|
|
![]()
Post
#571
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
na "ulicy" motocykliście jest trudniej wykorzystać swój sprzęt, dlatego wiele razy można wygrać jakiś "wyścig" po mieście, a na spocie/zawodach dostać baty...
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#572
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Wowo jeżeli dajesz radę za każdym razem zrobić ok 9 s do 200km/h to gratuluję........szkoda że nie spotkaliśmy się jak latałem dawno temu....
![]() Generalnie auto ok1250kg pod 600KM bardzo niskie 11 (może dałby radę wysoką 10) na 400......i 600cc nie ma problemu żadnego kilka razy kilku róźnych zawodników na koniec sami już nie chcieli ![]() ![]() ![]() polecam fajna zabawa. -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#573
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
Nie powiedziałem, że robie 9 za każdym razem
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#574
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Mojego ojca Kawasaki ZX12R po zmianie wydechów na Acrapovic'a robiło 200km/h w ok.7 sekund i wierzcie mi - jaja trzeba mieć stalowe.
Obecnie samemu śmigając na Ducati 620ccm nie wyobrażam sobie jeździć na silniku ponad 200KM, który nawet sam ustać nie umie ![]() ![]() Porównywanie osiągów motocykli z autami jest ogólnie bez sensu. Wystarczy przeliczyć sobie stosunek mocy do masy uwzględniając wagę kierowcy i wychodzi czarno na białym, że przy poważnych motocyklach auta nie mają podejścia. Samo wykonanie silników motocyklowych to już przecież wyższa liga, a jakość użytych materiałów to super high tech. Są to silniki wolnossące, bez żadnego doładowania (poza dynamicznym), wytrzymujące z 600ccm 130KM, czyli z litra ponad 200KM ![]() Mistrzem jest nowe BMW S1000RR, które oficjalnie ma 193KM i waży 204kg gotowy do jazdy! Jednak po testach hamownia wypluła wynik 205KM, czyli ciut ponad 1KM/1kg. Do tego wyniku prawie zbliżył się TT, ale po załadowaniu pół tony głośników, szpoljerków i skór auto uzyskało wynik godny Royal Enfielda ![]() -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#575
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Raceboy, nie chodziło o porównywanie
![]() Jak masz szybkie auto z SMG, DSG czy jeszcze innym automatem masz trochę mniej do roboty. Jak kierownik 600-tki jest ogarnięty to na początku daje rade z S4, M3 i innymi takimi, powyżej 200kmh moc auta jednak daje o sobie znać. Jak kierwonik jest ogarnięty i dosiada 1000-ca to niestety i szybsze auta niż w/w polegną. Inną jeszcze kwestią jest jaki to wyścig, jakie prędkości i jaki stan nawierzchni (czyt. komu pozwala na więcej, bądź komu więcej wybacza). |
|
|
![]()
Post
#576
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Owszem, stąd wniosek jest tylko jeden - jak chcesz naprawdę szybko jeździć, masz troszkę oleju w głowie i umiejętności, to zamiast wydawać worek pieniędzy na tuning auta wystarczy kupić motocykl
![]() A motocykl też można stunignować, jak choćby te potwory co się ścigają na ćwiartkę lub legendarna już Hayabusa turbo 500KM idąca na gumę z gazu przy ponad 200km/h ![]() Dobra, nie róbmy już syfu z temacie ![]() -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#577
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Czyli tak jak pisałem już wcześniej 1265 bhp i możemy stawać z motorami. I tego Wam życzę.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#578
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
I raczej nie ma auta ulicznego które miałoby jakieś szanse z ZX12R czy Hayabusą ![]() ![]() -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#579
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
pamiętacie jak parę lat temu na Bemowie "sprzeczali" się TT i BOOSTER, o wyższość 2. kółek nad 4. na ćwiartce, hehe - zawsze na koniec wygrywał BOOSTER, tzn. samochód
![]() ![]() a warunkach idealnych (poza w/w P800) przetestowałbym motocykl o którym wspominał Raceboy z np. Daggerem GT z innego wątku ![]() na naszych ulicach, prócz szybkiego przekroczenia 200km/h liczy się także umiejętność dalszego przyspieszania z jednoczesnym omijaniem przeszkód, dzięki czemu samochody 12/13sekundowe wystarczają już do dobrej zabawy ![]() tu spoziewam się nizapomnianych wrażeń, które mam nadzieję zostaną nagrane i zagoszczą na youtube pod tytułem UNLIM ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#580
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
SID zanim zaczniesz kupować i wydawać kupe $$ na gumy to polataj normlanie i się poucz...najlepiej wpadnij na jakąś ustawkę i tyle
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:08 |