![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#461
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Zeby lud byl zaspokojony to uczciwie sie przyznaje do 1 popelnionego bledu.
1. wyciolem o jedna mase za duzo wycinajac dotychczasowe 2 szt smt6 wiec ori ecu stracilo mase i Macpl musial troche sie pobawic. A teraz ciezkie pytanie ...... zakladajac ze auto bedzie 100 % sprawne to rozmyslam gdzie bedzie lezala granica seryjnego motoru. Czy np ustawic 550 hp i ok 600 nm + czy atakowac wiecej badz mniej ( z tym ze jak zostawimy np 500 to polowaa forumowiczow napisze ze moznabylo wsadzic k04 ![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#462
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Jak do jesieni ma latać, to rzuć coś w okolicach 550. No chyba, że macie 2 silnik, zakujecie go i będzie sobie spokojnie czekał, to wtedy się stroi na grubo, a jak pierdnie, to wsadzasz kuty dosyć szybko. Ja mam tak u siebie - mam w sumie 3 silniki. Jak jeden pierdnie, to w ciągu 2 dni składam kolejny i go wrzucam pod maskę
![]() Różnie to jeszcze w Polsce bywa, czasem jakaś część nie wyrobi, czasem ktoś fakapa walnie - dla spokoju ducha warto mieć 2 silnik po obróbce ( nie złożony, zakonserwowany i zamknięty w jakimś fajnym "kejsie" w magazynie/piwnicy ), tak, by można go było w ciągu 1-3 dni złożyć i zaaplikować. Wtedy ( odpukać ![]() ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#463
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Pincet to mało na golfa więc musicie iść męsko
![]() -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#464
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Na forum siedzą rózni - sporo osób kibicuje, inni czekają co będzie, jeszcze inni myslą że nie wypali itd
Znasz moje podejście Adam ![]() Jak to było w jednym z filmików na yt - ..." jedziemy Malina.>!" ![]() Długo seryjny motor i tak nie wytrzyma - a jak się wykręci wcześniej to w d..ie. Całość jest przygotowana pod większą moc, więc tylko silnik nas blokuje. A czy miesiąc pojeżdzi czy dwa - to nie ma dla mnie wielkiej różnicy.. Na następny sezon przywalimy z niespodzianką ![]() p.s. a na Golfa w tym sezonie raczej się nie napalam, no chyba że walniemy na jeden wyścig z 650 koni - przykładowo wygram, a na mecie będzie stała laweta ![]() |
|
|
![]()
Post
#465
|
|
User Dołączył: Tue, 28 October 2008 ![]() |
taka myśl mnie naszła...
dajmy na to (czemu kibicuje) że silnik wytrzyma do czasu złożenia nowego na kutych gratach... przed przekładką sprawdzicie wytrzymałość seryjnych bebechów ? ![]() no i powodzenia - oby chorób wieku dziecięcego było jak najmniej!! ![]() |
|
|
![]()
Post
#466
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Adam ile wytrzyma silnik to też zależy w jakim jest już stanie i od kierowcy.
Napaliliscie projektem Nikiego sporo wlascicieli 2,7bi i oni czekaja na wyniki, kto wie czy w tym roku jeszcze nie zapadnie pare decyzji na GT28 w S4 ![]() Sam też jestem bardzo ciekaw, a tu już tuż tuż ... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#467
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
hmmm, co to znaczy ile wytrzyma seryjny ?
tzn ile przejazdów na 1/4, czy moze ile km po "niemieckiej autobahnie" z predkosciami +250 km/h ? ale fajnie ze takie testy zrobicie dla potomnosci ! ps. ja na pewno przetestuje kiedys wytrzymałość VR624V ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#468
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
idzcie w 550+ ze wskazaniem na 600, motor mozna kupic juz za 2-3kola, wiec tragedii nie bedzie
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#469
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
hehe jak się złożycie na motor i jego wymiane to i 600+ można zapodać
![]() |
|
|
![]()
Post
#470
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
a ja bym się tak nie napinał odrazu z wieelką mocą, dać 500 zestroic, pojezdzic z miesiąc czy wszystkie inne elementy silnika,przeniesienia napędu itd działają jak nalezy, po miesiącu dołożyć 50KM i znowu to samo...szkoda zbierać silnik czy skrzynie po pierwszym tygodniu jazdy z ziemi..i tak długo czekałeś na zrobienie autka więc nie ma się co napinać szczególnie że wystarczy spojrzeć jaka jest temp. za oknem, ona napewno silnikom nie pomaga, szczególnie że bedziesz od samego początku autko pałował no bo po to cała ta robota...Powodzenia-super projekcik
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#471
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
a ja bym się tak nie napinał odrazu z wieelką mocą, dać 500 zestroic, pojezdzic z miesiąc czy wszystkie inne elementy silnika,przeniesienia napędu itd działają jak nalezy, po miesiącu dołożyć 50KM i znowu to samo...szkoda zbierać silnik czy skrzynie po pierwszym tygodniu jazdy z ziemi..i tak długo czekałeś na zrobienie autka więc nie ma się co napinać szczególnie że wystarczy spojrzeć jaka jest temp. za oknem, ona napewno silnikom nie pomaga, szczególnie że bedziesz od samego początku autko pałował no bo po to cała ta robota...Powodzenia-super projekcik ![]() bardzo zdrowe podejście i tak powinnniście poczynić.... z tym sezonie na seryjnym silniku i tak Daniela chyba nie da rady pogonić ![]() a badanie wytrzymałości dla potomnych to pozostawić na koniec sezonu ![]() -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#472
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
silnik wczesniej był "pałowany" na K04 a teraz nie otwierany - można lecieć grubo
ja też dołożę swoje 100 zł do nowego lub podrzucę blok 2,7 l bo mam w zapasie ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#473
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Dokładnie , trzeba tak zrobic jak piszą przedmówcy. I delikatnie jeżdzic - 1 minuta ognia 5 minut odpoczynku. Bo jak zrobisz przy tej temperaturze pod rząd 20 skrzyżowań- ruszanie 1,2,3, hamowanie to na bank tłoki popuchnął i zatrzymają się w gładziach.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#474
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 08 March 2004 Skąd: WWA ![]() |
Tak sobie czytam te komentarze i jedna rzecz mnie zastanawia... zalezy jakie 'rozpieprzenie' bierzecie pod uwage... jak popekaja tloki to rzeczywiscie nic zlego sie nie stanie, ale juz urwanie kroby moze miec powazniejsze konsekwencje np. uszkodzenie turbo, a tu koszty juz male nie sa... zreszta to ballbearing, wiec z regeneracji nici. Jakbyscie mieli bardzo duzego pecha to lista zakupow zwiekszy sie o slinik + 2xGT28RS czyli 10k PLN w plecy... a to cena samych czesci...
-------------------- toyota-starlet.pl
ET: 13.4 Starlet EP91 4AGE Turbo |
|
|
![]()
Post
#475
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
Bogatym wszystko wolno
![]() |
|
|
![]()
Post
#476
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
Mi tam dyfer i półoś pieprzeneła przy 450 KM i to tydzien po tygodniu.... moim zdaniem w tym projekcie jeśli tylko takie awarie będą to pozostaje się tylko "cieszyć"
A pozatym, wogole na czas tych upałów zrobił bym sobie urlop ze strojeniem nikolasa S4....Szkoda zeby termicznie coś nie wytrzymało a jak patrze przy temp. 30+ dzieją się różne szopki w autach ![]() |
|
|
![]()
Post
#477
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Tłoki wytrzymaja zrobcie 500KM i tak na tych turbinach bedzi latac i z dołu dmuchnijcie 50KM z nitra.Adam przeciesz pamietasz jak jezdził kiler na gt28rs.Nie wiem czy wiecie ale 9.98 w Białej kiler zrobił na seryjnych tłokach i kutych korbach i to na gt28rs.
![]() |
|
|
![]()
Post
#478
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Też bym szedł w bezpieczne 501KM na poczatek
Sorry ,że w tym temacie..ale czy jest jakiś kompromis między szybkim wstawaniem k03 i cienkimi osiagami,a super moca i momentem..ale dużym lagiem przy gt28?? AW69 i co robiłeś z półosiami...dorabiałeś mocniejsze?? -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#479
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
no ale nie trzymajcie sie tak wersji seryjny motor 2,7 bo tam seryjny jest blok i jego środek
- glowice to juz 2,8l -------------------- |
|
|
![]()
Post
#480
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Też bym szedł w bezpieczne 501KM na poczatek Sorry ,że w tym temacie..ale czy jest jakiś kompromis między szybkim wstawaniem k03 i cienkimi osiagami,a super moca i momentem..ale dużym lagiem przy gt28?? AW69 i co robiłeś z półosiami...dorabiałeś mocniejsze?? Tak dlatego wlasnie kupilem GT2560R aka GT28R. Polosie zalozyl seryjne audi. Przeciez to nie japonska zabawka polos raz na 11lat mozna zmienic ![]() Panowie nie oszukujmy sie zeby ten projekt zostal naprawde meski skonczy sie na VR6 pod maska ![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 22 July 2025 - 19:40 |