Shoutbox 0 nowych PW 


86 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > »   
Closed TopicStart new topic
> AUDI S4 GT28RS, 1.55 bara 601 hp 615 nm wykres strona 56 etap letni zakonczony.
Sportmile
post Fri, 16 Jul 2010 - 00:01
Post #461


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Zeby lud byl zaspokojony to uczciwie sie przyznaje do 1 popelnionego bledu.

1. wyciolem o jedna mase za duzo wycinajac dotychczasowe 2 szt smt6 wiec ori ecu stracilo mase i Macpl musial troche sie pobawic.

A teraz ciezkie pytanie ...... zakladajac ze auto bedzie 100 % sprawne to rozmyslam gdzie bedzie lezala granica seryjnego motoru. Czy np ustawic 550 hp i ok 600 nm + czy atakowac wiecej badz mniej ( z tym ze jak zostawimy np 500 to polowaa forumowiczow napisze ze moznabylo wsadzic k04 wink.gif ) ? Wedlug teorii 600 koni ale wiadomo jak to jest a Nik chce polatac do jesieni zanim zbudujemy kuty motor.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 16 Jul 2010 - 00:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pinin
post Fri, 16 Jul 2010 - 00:13
Post #462


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Jak do jesieni ma latać, to rzuć coś w okolicach 550. No chyba, że macie 2 silnik, zakujecie go i będzie sobie spokojnie czekał, to wtedy się stroi na grubo, a jak pierdnie, to wsadzasz kuty dosyć szybko. Ja mam tak u siebie - mam w sumie 3 silniki. Jak jeden pierdnie, to w ciągu 2 dni składam kolejny i go wrzucam pod maskę wink.gif Moim zdaniem to podstawa w "sporcie" - lepiej trochę mniej doinwestować jeden silnik, ale mieć 2 taki sam w zapasie "jak by co".

Różnie to jeszcze w Polsce bywa, czasem jakaś część nie wyrobi, czasem ktoś fakapa walnie - dla spokoju ducha warto mieć 2 silnik po obróbce ( nie złożony, zakonserwowany i zamknięty w jakimś fajnym "kejsie" w magazynie/piwnicy ), tak, by można go było w ciągu 1-3 dni złożyć i zaaplikować. Wtedy ( odpukać wink.gif ) jakakolwiek nie zamierzona przerwa w "lansie" po centrum skraca się radykalnie smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Fri, 16 Jul 2010 - 00:23
Post #463


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Pincet to mało na golfa więc musicie iść męsko cool.gif


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 16 Jul 2010 - 00:27
Post #464


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Na forum siedzą rózni - sporo osób kibicuje, inni czekają co będzie, jeszcze inni myslą że nie wypali itd
Znasz moje podejście Adam wink.gif Chciałem pośmigać ze 3 miechy potem zakuwać... Dawaj 550+ km i 600Nm, a jak silnik pier...ie to się kupi nowy i zakuje.
Jak to było w jednym z filmików na yt - ..." jedziemy Malina.>!" biggrin.gif
Długo seryjny motor i tak nie wytrzyma - a jak się wykręci wcześniej to w d..ie.
Całość jest przygotowana pod większą moc, więc tylko silnik nas blokuje. A czy miesiąc pojeżdzi czy dwa - to nie ma dla mnie wielkiej różnicy..
Na następny sezon przywalimy z niespodzianką wink.gif
p.s. a na Golfa w tym sezonie raczej się nie napalam, no chyba że walniemy na jeden wyścig z 650 koni - przykładowo wygram, a na mecie będzie stała laweta biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychoo84
post Fri, 16 Jul 2010 - 01:49
Post #465


User
Dołączył: Tue, 28 October 2008





taka myśl mnie naszła...
dajmy na to (czemu kibicuje) że silnik wytrzyma do czasu złożenia nowego na kutych gratach...
przed przekładką sprawdzicie wytrzymałość seryjnych bebechów ? smile.gif

no i powodzenia - oby chorób wieku dziecięcego było jak najmniej!! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Fri, 16 Jul 2010 - 08:18
Post #466


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





Adam ile wytrzyma silnik to też zależy w jakim jest już stanie i od kierowcy.

Napaliliscie projektem Nikiego sporo wlascicieli 2,7bi i oni czekaja na wyniki,
kto wie czy w tym roku jeszcze nie zapadnie pare decyzji na GT28 w S4 smile.gif

Sam też jestem bardzo ciekaw, a tu już tuż tuż ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 16 Jul 2010 - 09:20
Post #467


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





hmmm, co to znaczy ile wytrzyma seryjny ?

tzn ile przejazdów na 1/4, czy moze ile km po "niemieckiej autobahnie" z predkosciami +250 km/h ?

ale fajnie ze takie testy zrobicie dla potomnosci !

ps. ja na pewno przetestuje kiedys wytrzymałość VR624V wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Fri, 16 Jul 2010 - 09:47
Post #468


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





idzcie w 550+ ze wskazaniem na 600, motor mozna kupic juz za 2-3kola, wiec tragedii nie bedzie smile.gif najwyzej sie zlozymy w 30 osob po 100 i tyle, ja osobiscie dam bo cjce zobaczyc co sie bedzie dzialo przy tej mocy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 16 Jul 2010 - 10:20
Post #469


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





hehe jak się złożycie na motor i jego wymiane to i 600+ można zapodać biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Fri, 16 Jul 2010 - 10:54
Post #470


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





a ja bym się tak nie napinał odrazu z wieelką mocą, dać 500 zestroic, pojezdzic z miesiąc czy wszystkie inne elementy silnika,przeniesienia napędu itd działają jak nalezy, po miesiącu dołożyć 50KM i znowu to samo...szkoda zbierać silnik czy skrzynie po pierwszym tygodniu jazdy z ziemi..i tak długo czekałeś na zrobienie autka więc nie ma się co napinać szczególnie że wystarczy spojrzeć jaka jest temp. za oknem, ona napewno silnikom nie pomaga, szczególnie że bedziesz od samego początku autko pałował no bo po to cała ta robota...Powodzenia-super projekcik smile.gif


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Fri, 16 Jul 2010 - 11:08
Post #471


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(prnit @ Fri, 16 Jul 2010 - 10:54) *
a ja bym się tak nie napinał odrazu z wieelką mocą, dać 500 zestroic, pojezdzic z miesiąc czy wszystkie inne elementy silnika,przeniesienia napędu itd działają jak nalezy, po miesiącu dołożyć 50KM i znowu to samo...szkoda zbierać silnik czy skrzynie po pierwszym tygodniu jazdy z ziemi..i tak długo czekałeś na zrobienie autka więc nie ma się co napinać szczególnie że wystarczy spojrzeć jaka jest temp. za oknem, ona napewno silnikom nie pomaga, szczególnie że bedziesz od samego początku autko pałował no bo po to cała ta robota...Powodzenia-super projekcik smile.gif

bardzo zdrowe podejście i tak powinnniście poczynić.... z tym sezonie na seryjnym silniku i tak Daniela chyba nie da rady pogonić tongue.gif ale pozwoli to Nikowi na oswojenie się ze sprzętem i co najważniejsze nacieszenie się nim. Oraz zmotywuje do pracy nad zakutym motorem.

a badanie wytrzymałości dla potomnych to pozostawić na koniec sezonu biggrin.gif


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Fri, 16 Jul 2010 - 11:52
Post #472


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





silnik wczesniej był "pałowany" na K04 a teraz nie otwierany - można lecieć grubo
ja też dołożę swoje 100 zł do nowego lub podrzucę blok 2,7 l bo mam w zapasie biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Fri, 16 Jul 2010 - 11:53
Post #473


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Dokładnie , trzeba tak zrobic jak piszą przedmówcy. I delikatnie jeżdzic - 1 minuta ognia 5 minut odpoczynku. Bo jak zrobisz przy tej temperaturze pod rząd 20 skrzyżowań- ruszanie 1,2,3, hamowanie to na bank tłoki popuchnął i zatrzymają się w gładziach.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dEF
post Fri, 16 Jul 2010 - 11:54
Post #474


Frequent User
Dołączył: Mon, 08 March 2004
Skąd: WWA





Tak sobie czytam te komentarze i jedna rzecz mnie zastanawia... zalezy jakie 'rozpieprzenie' bierzecie pod uwage... jak popekaja tloki to rzeczywiscie nic zlego sie nie stanie, ale juz urwanie kroby moze miec powazniejsze konsekwencje np. uszkodzenie turbo, a tu koszty juz male nie sa... zreszta to ballbearing, wiec z regeneracji nici. Jakbyscie mieli bardzo duzego pecha to lista zakupow zwiekszy sie o slinik + 2xGT28RS czyli 10k PLN w plecy... a to cena samych czesci...


--------------------
toyota-starlet.pl
ET: 13.4
Starlet EP91 4AGE Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Fri, 16 Jul 2010 - 13:45
Post #475


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





Bogatym wszystko wolno biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 16 Jul 2010 - 15:20
Post #476


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





Mi tam dyfer i półoś pieprzeneła przy 450 KM i to tydzien po tygodniu.... moim zdaniem w tym projekcie jeśli tylko takie awarie będą to pozostaje się tylko "cieszyć"
A pozatym, wogole na czas tych upałów zrobił bym sobie urlop ze strojeniem nikolasa S4....Szkoda zeby termicznie coś nie wytrzymało a jak patrze przy temp. 30+ dzieją się różne szopki w autach smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PM MOTORSPORT
post Fri, 16 Jul 2010 - 17:18
Post #477


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Tłoki wytrzymaja zrobcie 500KM i tak na tych turbinach bedzi latac i z dołu dmuchnijcie 50KM z nitra.Adam przeciesz pamietasz jak jezdził kiler na gt28rs.Nie wiem czy wiecie ale 9.98 w Białej kiler zrobił na seryjnych tłokach i kutych korbach i to na gt28rs. tongue.gif fakt ze na sportowym paliwie.Ale wszystko przed wami.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 16 Jul 2010 - 21:13
Post #478


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Też bym szedł w bezpieczne 501KM na poczatek

Sorry ,że w tym temacie..ale czy jest jakiś kompromis między szybkim wstawaniem k03 i cienkimi osiagami,a super moca i momentem..ale dużym lagiem przy gt28??

AW69 i co robiłeś z półosiami...dorabiałeś mocniejsze??



--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Sat, 17 Jul 2010 - 21:45
Post #479


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





no ale nie trzymajcie sie tak wersji seryjny motor 2,7 bo tam seryjny jest blok i jego środek
- glowice to juz 2,8l


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sat, 17 Jul 2010 - 21:54
Post #480


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(kiwi @ Fri, 16 Jul 2010 - 21:13) *
Też bym szedł w bezpieczne 501KM na poczatek

Sorry ,że w tym temacie..ale czy jest jakiś kompromis między szybkim wstawaniem k03 i cienkimi osiagami,a super moca i momentem..ale dużym lagiem przy gt28??

AW69 i co robiłeś z półosiami...dorabiałeś mocniejsze??


Tak dlatego wlasnie kupilem GT2560R aka GT28R.

Polosie zalozyl seryjne audi. Przeciez to nie japonska zabawka polos raz na 11lat mozna zmienic wink.gif

Panowie nie oszukujmy sie zeby ten projekt zostal naprawde meski skonczy sie na VR6 pod maska smile.gif

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

86 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 22 July 2025 - 19:40