Shoutbox 0 nowych PW 


86 Stron V  « < 20 21 22 23 24 > »   
Closed TopicStart new topic
> AUDI S4 GT28RS, 1.55 bara 601 hp 615 nm wykres strona 56 etap letni zakonczony.
Rogalotti
post Wed, 07 Jul 2010 - 13:52
Post #421


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





A faktycznie za szybki chciałem byc. Ale w tym projekcie wydech takze schodzi sie w jeden i to nie duzo wiekszy.

Problem S4 jest taki sam jak mojej skody, miejsce na koło zapasowe skutecznie blokuje mozliwisc wyprowadzenia wydechu na dwie strony.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 07 Jul 2010 - 13:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Michau9
post Wed, 07 Jul 2010 - 14:00
Post #422


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





im dalej od silnika tym mniejsza średnica żeby przy tej samej ilości gazów zachować ciśnienie? (w telegraficznym skrócie)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Wed, 07 Jul 2010 - 14:05
Post #423


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





Ale chyba wydech akurat nie jest piętą achillesową w osiągnięciu duzych mocy w S4.....Ihmo taki wydech jak ma nikolas jest w pyte wystarczający do 500 +.

http://www.youtube.com/watch?v=OhNIeZ7FzwU

Zawsze można zrobić sobie taki dual puszczając go z jednej strony bez konieczności kombinowania z wnęką na koło zapasowe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Wed, 07 Jul 2010 - 14:20
Post #424


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(Michau9 @ Wed, 07 Jul 2010 - 14:00) *
im dalej od silnika tym mniejsza średnica żeby przy tej samej ilości gazów zachować ciśnienie? (w telegraficznym skrócie)


Nie, chodziło o sumowanie pól powierzchni. Ale Twój pomysł jest takze do zrealizowania.

Adam własnie tak bede musiał zrobic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 07 Jul 2010 - 14:48
Post #425


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Nie interesuje mnie wydech wyprowadzony na 2 strony. Ważne aby spełniał swoją rolę smile.gif

p.s. Avant zawstydzi nie jedno WRC wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Wed, 07 Jul 2010 - 15:50
Post #426


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Życzę tego żebys tak szybko zmieniał biegi jak w Octavii WRC wink.gif. Bo z tego co widze tylko profi skrzyni bedzie prabowało.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Wed, 07 Jul 2010 - 15:53
Post #427


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
Życzę tego żebys tak szybko zmieniał biegi jak w Octavii WRC wink.gif. Bo z tego co widze tylko profi skrzyni bedzie prabowało.


Nie bez powodu zakupiłem dzis zapasowe całe napędy z S4 smile.gif Skrzynie, dyfer, półosie i wał smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Wed, 07 Jul 2010 - 15:55
Post #428


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Idac tym tropem to w USA jedne z najmocniejszych eSek maja VRy pod maska czemu sie tak męczycie ? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Wed, 07 Jul 2010 - 15:58
Post #429


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





Ale wszytsko na napędach z S4 smile.gif Silniki są mega mocne i zawstydziłby nie jednego VR'a laugh.gif






P.S. Niema to jak pospamować u Nikolasa w temacie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 07 Jul 2010 - 16:08
Post #430


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Skrzynia S4 sama w sobie jest profi...do tego, w 2009 roku była wymieniona w serwisie na nową smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Wed, 07 Jul 2010 - 16:09
Post #431


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Takze... nie ma to jak pomarzyc laugh.gif

Skad ten podpis pod nazwa watku, co to za szabrownik sie wdał wink.gif ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 07 Jul 2010 - 16:28
Post #432


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





A są jakieś VRy które bez zakucia wytrzymały 550 koni cool.gif , bo może o czymś nie wiem...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 07 Jul 2010 - 16:43
Post #433


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Nikolas @ Wed, 07 Jul 2010 - 16:28) *
A są jakieś VRy które bez zakucia wytrzymały 550 koni cool.gif , bo może o czymś nie wiem...




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 07 Jul 2010 - 16:53
Post #434


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(cowboy @ Wed, 07 Jul 2010 - 16:43) *


zapodaj przykłady smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Wed, 07 Jul 2010 - 17:25
Post #435


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Michau9 @ Wed, 07 Jul 2010 - 14:00) *
im dalej od silnika tym mniejsza średnica żeby przy tej samej ilości gazów zachować ciśnienie? (w telegraficznym skrócie)


Wszystko fajnie, tylko że w autach turbodoładowanych to raczej nie ma sensu tongue.gif gdyby nie patrzeć na ekologię, przepisy, hałas, dopuszczenie auta do ruchu i inne bla bla bla tylko na osiągi, moc i niską masę to najlepiej byłoby wyprowadzić DP prosto z turbiny prostą rurką 10 cm przez przednie błotniki i do widzenia wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 07 Jul 2010 - 18:14
Post #436


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Nikolas @ Wed, 07 Jul 2010 - 16:53) *
zapodaj przykłady smile.gif



R32 wytrzymuje 520-550KM bez kucizny, choć podejrzewam że 2.8 24V tez mógłby dość długo znieść taka moc (te same korbowody)

R36 prawdopodobnie tez (bazowo 300KM n/a) sobie poradzi na seryjnych komponentach z ta moca

pytanie jak długo ? wink.gif bo na kilka startów na 1/4 to pewnie i stare 12V da radę





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Wed, 07 Jul 2010 - 18:15
Post #437


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(cowboy @ Wed, 07 Jul 2010 - 18:14) *
R32 wytrzymuje 520-550KM bez kucizny, choć podejrzewam że 2.8 24V tez mógłby dość długo znieść taka moc (te same korbowody)

R36 prawdopodobnie tez (bazowo 300KM n/a) sobie poradzi na seryjnych komponentach z ta moca

pytanie jak długo ? wink.gif bo na kilka startów na 1/4 to pewnie i stare 12V da radę


No tylko należy podkreślić, że 2.7BiT jest fabrycznie doładowane (tak wiem, odkryłem Amerykę brawo) a VRy były projektowane jako NA do cruisingu wink.gif co tymbardziej pokazuje twardość VR6 w moich oczach.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 07 Jul 2010 - 19:02
Post #438


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





No mi raczej chodziło o VR6 2.8 - ale jak widać też są mocne. Ja planuje aby seryjny silnik przeżył pół sezonu upalania przy 550+ km i sporym niutonie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 07 Jul 2010 - 20:22
Post #439


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(rennen @ Wed, 07 Jul 2010 - 18:15) *
No tylko należy podkreślić, że 2.7BiT jest fabrycznie doładowane (tak wiem, odkryłem Amerykę brawo) a VRy były projektowane jako NA do cruisingu wink.gif co tymbardziej pokazuje twardość VR6 w moich oczach.


no dokładnie to że doładowane VAGi mają zapas +75% mocy seryjnej to wiadomo, ale mało które n/a tak dzielnie znosi zaturbienie jak VR

CYTAT(Nikolas @ Wed, 07 Jul 2010 - 19:02) *
No mi raczej chodziło o VR6 2.8 - ale jak widać też są mocne. Ja planuje aby seryjny silnik przeżył pół sezonu upalania przy 550+ km i sporym niutonie smile.gif


no to proszę najszybsze w USA audi A4: czas 9,7 na cwiare z pełnym wnętrzem, moc 800WHP - pod maską najstarszy VR6 2.8 12V smile.gif



nieważne co seryjne ile znosi, do sportu i tak trzeba zakuwać, a tu VRy przyjmują dzielnie nawet 800KM smile.gif
w Dani powstał golf II R36 T 1000KM@1000NM smile.gif tak wiec cos się ciagle dzieje, a VRy sa produkowane ponad 20 lat w koncernie...

koncząc OT:
szkoda że zaniechano 2.7 BiT... i w nastepnych genaracjach poszły do S i RS wolnossaki sad.gif
na sprawdzenie mozliwości 3.0 TFSI trzeba bedzie pewnie troche poczekać...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roo
post Thu, 08 Jul 2010 - 19:49
Post #440


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Każdy robi i modzi to co lubi wink.gif i 2.7 BiT i VR6 są fajne i mają potencjał...były by nudno jak by wszyscy mieli 2.7 lub VR6 tongue.gif

Życzę i Nikolasowi i Witkowi po 500 z grubym + wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

86 Stron V  « < 20 21 22 23 24 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 06:52