![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#421
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
A faktycznie za szybki chciałem byc. Ale w tym projekcie wydech takze schodzi sie w jeden i to nie duzo wiekszy.
Problem S4 jest taki sam jak mojej skody, miejsce na koło zapasowe skutecznie blokuje mozliwisc wyprowadzenia wydechu na dwie strony. Pozdrawiam. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#422
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
im dalej od silnika tym mniejsza średnica żeby przy tej samej ilości gazów zachować ciśnienie? (w telegraficznym skrócie)
|
|
|
![]()
Post
#423
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
Ale chyba wydech akurat nie jest piętą achillesową w osiągnięciu duzych mocy w S4.....Ihmo taki wydech jak ma nikolas jest w pyte wystarczający do 500 +.
http://www.youtube.com/watch?v=OhNIeZ7FzwU Zawsze można zrobić sobie taki dual puszczając go z jednej strony bez konieczności kombinowania z wnęką na koło zapasowe |
|
|
![]()
Post
#424
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#425
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie interesuje mnie wydech wyprowadzony na 2 strony. Ważne aby spełniał swoją rolę
![]() p.s. Avant zawstydzi nie jedno WRC ![]() |
|
|
![]()
Post
#426
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Życzę tego żebys tak szybko zmieniał biegi jak w Octavii WRC
![]() |
|
|
![]()
Post
#427
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Życzę tego żebys tak szybko zmieniał biegi jak w Octavii WRC wink.gif. Bo z tego co widze tylko profi skrzyni bedzie prabowało. Nie bez powodu zakupiłem dzis zapasowe całe napędy z S4 ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#428
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Idac tym tropem to w USA jedne z najmocniejszych eSek maja VRy pod maska czemu sie tak męczycie ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#429
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
Ale wszytsko na napędach z S4
![]() ![]() P.S. Niema to jak pospamować u Nikolasa w temacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#430
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Skrzynia S4 sama w sobie jest profi...do tego, w 2009 roku była wymieniona w serwisie na nową
![]() |
|
|
![]()
Post
#431
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Takze... nie ma to jak pomarzyc
![]() Skad ten podpis pod nazwa watku, co to za szabrownik sie wdał ![]() |
|
|
![]()
Post
#432
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A są jakieś VRy które bez zakucia wytrzymały 550 koni
![]() |
|
|
![]()
Post
#433
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
A są jakieś VRy które bez zakucia wytrzymały 550 koni ![]() są -------------------- |
|
|
![]()
Post
#434
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#435
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
im dalej od silnika tym mniejsza średnica żeby przy tej samej ilości gazów zachować ciśnienie? (w telegraficznym skrócie) Wszystko fajnie, tylko że w autach turbodoładowanych to raczej nie ma sensu ![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#436
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zapodaj przykłady ![]() R32 wytrzymuje 520-550KM bez kucizny, choć podejrzewam że 2.8 24V tez mógłby dość długo znieść taka moc (te same korbowody) R36 prawdopodobnie tez (bazowo 300KM n/a) sobie poradzi na seryjnych komponentach z ta moca pytanie jak długo ? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#437
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
R32 wytrzymuje 520-550KM bez kucizny, choć podejrzewam że 2.8 24V tez mógłby dość długo znieść taka moc (te same korbowody) R36 prawdopodobnie tez (bazowo 300KM n/a) sobie poradzi na seryjnych komponentach z ta moca pytanie jak długo ? ![]() No tylko należy podkreślić, że 2.7BiT jest fabrycznie doładowane (tak wiem, odkryłem Amerykę brawo) a VRy były projektowane jako NA do cruisingu ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#438
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No mi raczej chodziło o VR6 2.8 - ale jak widać też są mocne. Ja planuje aby seryjny silnik przeżył pół sezonu upalania przy 550+ km i sporym niutonie
![]() |
|
|
![]()
Post
#439
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
No tylko należy podkreślić, że 2.7BiT jest fabrycznie doładowane (tak wiem, odkryłem Amerykę brawo) a VRy były projektowane jako NA do cruisingu ![]() no dokładnie to że doładowane VAGi mają zapas +75% mocy seryjnej to wiadomo, ale mało które n/a tak dzielnie znosi zaturbienie jak VR No mi raczej chodziło o VR6 2.8 - ale jak widać też są mocne. Ja planuje aby seryjny silnik przeżył pół sezonu upalania przy 550+ km i sporym niutonie ![]() no to proszę najszybsze w USA audi A4: czas 9,7 na cwiare z pełnym wnętrzem, moc 800WHP - pod maską najstarszy VR6 2.8 12V ![]() nieważne co seryjne ile znosi, do sportu i tak trzeba zakuwać, a tu VRy przyjmują dzielnie nawet 800KM ![]() w Dani powstał golf II R36 T 1000KM@1000NM ![]() koncząc OT: szkoda że zaniechano 2.7 BiT... i w nastepnych genaracjach poszły do S i RS wolnossaki ![]() na sprawdzenie mozliwości 3.0 TFSI trzeba bedzie pewnie troche poczekać... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#440
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Każdy robi i modzi to co lubi
![]() ![]() Życzę i Nikolasowi i Witkowi po 500 z grubym + ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 06:52 |