![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Carlssona bardzo miło wspominam, a teraz jeżdzi jeszcze lepiej. Jednak Quattro i turbo - to jest to co lubie najbardziej
![]() Po Audi jedyne co może być u mnie to tylko GTR P800 ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
robim, co możem ![]() ![]() Taffarel: spróbuj moze dzisiaj jeszcze raz przeczytać co napisałem, bo to nie ja proponowałem Nikolasowi pochylania FMICa ![]() napisałem tylko że: - żródłem rysunku jest corky bell, a nie podstawy aerodynamiki pojazdów - pochylenie jest po to żeby wykorzystać opisany tam efekt, czyli można zainstalować wiekszy rdzeń w polu mniejszej powierzchni wlotu jesli się go pochyli, nie zmniejszając efektywności przepływu nie porównywałem auta nikolasa do evo AMS ![]() zainstalowanie ogromnego rdzenia jesli za nim powietrze się tłamsi tez nie jest efektywne - innymi słowy, często mniejszy FMIC o wydajnym rdzeniu, dobrymi tankami bocznymi z zastosowaniem kierownic powietrza bedzie miał lepszą wydajność niż wielki chiński BIG FMIC na froncie wracając do tematu to wiadomo jak jest w S4 i tu jest nowatorskie rozwiązanie, osobiscie byłem trochę zdziwiony że idzie ta rura z tyłu... no ale taki jest wymóg jak jest BiTurbo i mało miejsca w większości przypadków aut gdzie jest ciasno pod zderzakiem oraz za intercoolerem najlepiej jednak sprawdza się odsłonięty duzy FMIC i to jest fakt -------------------- |
|
|
![]()
Post
#383
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzisiaj zamontowalismy maske, w kolejce do modow czeka zderzak , narazie przymierzamy stary przed modyfikacja docelowa nowego. Co do coolera to nie jest zaden wielki chinski rdzen tylko Nissens. Jest za nim przerwa miedzy chodnica wody. Za 20 min przyjezdza Wiesio laweta i auto smiga do macpl na montaz vemsa a ja mam chwilowy swiety spokoj i w ramach relaxu montuje k04 do nastepnej s4
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#384
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Teraz to ma jak oddychać
![]() |
|
|
![]()
Post
#385
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Nawet nie widziałem, że są takie sportowe maseczki . Ciekawe czy jak ktoś wycinał te otworki chłodzące to wcześniej zrobił badanie miejsc w komorze silnika, w których panują podciśnienia i nadciśnienia. Teoretycznie wygląda na to , że przepływ będzie dośc spory, a co na to praktyka
![]() -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#386
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
maska daje rade, prawie jak sport quattro
![]() to jest ori maska z powycinanymi skrzelami ? na ujęciu z góry widać że trochę są niejednakowe - nie jest to czepialstwo z mojej strony.. IMO ładniej by wyglądały te wloty własnie ze sporta na zawnątrz przetłoczenia w masce - prawie dokładnie nad turbinami, no ale to kwestia gustu, wazne żeby spełniały swoją rolę ! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#387
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
Taffarel: spróbuj moze dzisiaj jeszcze raz przeczytać co napisałem, bo to nie ja proponowałem Nikolasowi pochylania FMICa ![]() dobra, piona cowboy ![]() ADAŚ - jesteś miszcz !! Robota zaje ! -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#388
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Maska jak w M3 GTR KOZAK
![]() |
|
|
![]()
Post
#389
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
maska to home made production ... wykonana na bazie ori przez inz Marcin.
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#390
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#391
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
maska to home made production ... wykonana na bazie ori przez inz Marcin. ![]() no to gratki dla wykonawcy, bo troche sie trzeba było z tym pałować żeby tak ładnie powycinac i powyginać ![]() łatwiej na pewno byłoby wykonać wloty prostokatne niż takie zaokraglone bajery ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#392
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
Maska jak kiedys u mnie w białej...pozdr Niko
![]() |
|
|
![]()
Post
#393
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wiem
![]() ![]() W tym kolorze też nieżle wyszła ![]() |
|
|
![]()
Post
#394
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#395
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Raczej ich nieudana imitacja, ale na żywo nie ma wiochy
![]() |
|
|
![]()
Post
#396
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Maska elegancka, jak zobaczyłem pierwszy raz od razu mi się skojarzyła z BMW Stan'a
![]() Powodzonka na strojeniu ![]() |
|
|
![]()
Post
#397
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Niektóre pomysły STAN miał dobre
![]() Montaż kompa potrwa prawdopodobnie ok 3-4 dni. Nie dziekuje ![]() |
|
|
![]()
Post
#398
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#399
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Raczej to aby była dobra wentylacja
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#400
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Teraz czas na oklejenie dachu papą
![]() -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 22 July 2025 - 21:57 |