![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Dla mnie to nie ma prawa jezdzic. Jedna trytytka to zdecydowanie za malo na taki projekt! Adas tak sie zalamal ze siedzi w Kolekcjonerach i szuka wizji gdzie jeszcze z tryty wjechac.
![]() -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Tu chodzi o wagę - nim mniej użył, tym szybciej będzie jeżdziło
![]() |
|
|
![]()
Post
#363
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
No owszem icek słusznych rozmiarów. Problem w tym , że icek potrzebuje odpowiednich kierownic powietrza i wcale nie musi być taki duży , żeby odgrywał swoją rolę. Ogólnie zasada jest prosta , nachylenie 50 stopni do kierunku jazdy, mniejszych rozmiarów wejście powietrza niż powierzchnia icka , icek w najszerszym miejscu tunelu powietrznego , a za nim zwężenie tunelu. Powietrze przyspiesza i to ogromnie , jeżeli jest zachowana zasada dyszy.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#364
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
Pajak znowu zaczyna swoje dziwne teorie głosić
![]() CYTAT No owszem icek słusznych rozmiarów. Problem w tym , że icek potrzebuje odpowiednich kierownic powietrza i wcale nie musi być taki duży , żeby odgrywał swoją rolę. Jestem ci to w stanie udowodnić w praktyce ze jestes w bardzo wielkim błędzie ! |
|
|
![]()
Post
#365
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
![]() Pająk, nie chcę znowu dostać bana, więc napiszę Ci nieco więcej, niż bym chciał ![]() Spójrz na projekty aut (s4) mających mega moce i robiących np. dziewiątki/dziesiątki - dziura w zerzaku i duży FIMC. Jeździ, działa, jest dobrze, a skoro jest dobrze, po co psuć? -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#366
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
W takim razie polecam książkę "Podstawy aerodynamiki pojazdów"
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/91f2f815dbdc26ee.html Nie twierdzę , że ten icek nie będzie spełniał swojej roli. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#367
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#368
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nikolas mogles zostawic ori ic z eski ... tylko zmienic ich kat nachylenia , pewnie tez daly by rade
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#369
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Panowie... nie ma sie co smiac...
poaptrzcie na FMICa w projekcie AMS - nachylony pod kątem, mały wlot i starannie zaplanowany wylot powietrza ![]() W takim razie polecam książkę "Podstawy aerodynamiki pojazdów" http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/91f2f815dbdc26ee.html Nie twierdzę , że ten icek nie będzie spełniał swojej roli. ja ten rysunek widziałem w książce "maximum boost" by Corky Bell ![]() ps. a pochylenie jest po to że można zmieścić większy rdzeń... oczywiście jesli jest miejsce z przody na to... o znalazłem ta fotkę ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#370
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
cowboy... chyba nie udało Ci się za bardzo to porównanie
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#371
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Nooooo interesujące, może ktoś ogarniający fizykę wydzielić temat i pociągnąć dalej ?
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#372
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Nooooo interesujące, może ktoś ogarniający fizykę wydzielić temat i pociągnąć dalej ? Na temat położenia intercoolera i jego zabudowy była już obszerna dyskusja poparta rysunkami z książki Bell'a. Trzeba tylko poszukać. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#373
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jestem naprawde ciekaw gdzie w audi s4 mozna zamontowac cooler pod katem ;D i jeszcze miec miejsca na wloty !
![]() -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#374
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
cowboy... chyba nie udało Ci się za bardzo to porównanie ![]() czytamy ze zrozumieniem ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#375
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Panowie... nie ma sie co smiac... poaptrzcie na FMICa w projekcie AMS - nachylony pod kątem, mały wlot i starannie zaplanowany wylot powietrza ![]() ja ten rysunek widziałem w książce "maximum boost" by Corky Bell ![]() ps. a pochylenie jest po to że można zmieścić większy rdzeń... oczywiście jesli jest miejsce z przody na to... o znalazłem ta fotkę ![]() ![]() Uważam tak samo jak cowboy ,czyli nie ma co sie śmiac...jest dużo prawdy w tym co napisał pajak....w s4 niestety spowodowałoby to wydłużenie zderzaka o jakieś 30cm...i audi wyglądałoby jak samochody europejskie na rynek us z lat 80 i 90 Duży icek w s4 Nikolasa nie bedzie jednak potrzebował takich bajerów ,zeby spełnić swoje zadanie ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#376
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
czytamy ze zrozumieniem ? robim, co możem ![]() ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#377
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT(pajak100 @ Sun, 04 Jul 2010 - 17:20)
No owszem icek słusznych rozmiarów. Problem w tym ... Ale jaki problem - IC jest takich rozmiarów, że zadne ustawienie go pod kontem nie jest na tą moc potrzebne. Jak będę chciał iść w 800+ to napewno coś porzeżbimy w stylu AMS ![]() |
|
|
![]()
Post
#378
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 26 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Oooo, Nik! Ty jeszcze w proszku...?
![]() Ja swojego odbieram w tym tygodniu ![]() Ale chętnie się poświęcę, by uwiecznić kamerą różnice w przyspieszeniach.... I przypominam, że jestem pierwszym pasażerem do testów! ![]() -------------------- Carlsson CK32 RS Sprzedany
'06 STi i jest fajnie :) |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Macku - weż kamierę z dobrym zoomem
![]() |
|
|
![]()
Post
#380
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 26 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Zawsze Ty bierzesz kamerę
![]() Wiadomo, że teraz to bedą dwa różne światy, ale miło będzie powspominać w realu np. gnębienie Misków Evo ![]() -------------------- Carlsson CK32 RS Sprzedany
'06 STi i jest fajnie :) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 09:15 |