Shoutbox 0 nowych PW 


86 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > »   
Closed TopicStart new topic
> AUDI S4 GT28RS, 1.55 bara 601 hp 615 nm wykres strona 56 etap letni zakonczony.
brt
post Sat, 03 Jul 2010 - 23:30
Post #361


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Dla mnie to nie ma prawa jezdzic. Jedna trytytka to zdecydowanie za malo na taki projekt! Adas tak sie zalamal ze siedzi w Kolekcjonerach i szuka wizji gdzie jeszcze z tryty wjechac. biggrin.gif


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 03 Jul 2010 - 23:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Nikolas
post Sun, 04 Jul 2010 - 01:07
Post #362


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Tu chodzi o wagę - nim mniej użył, tym szybciej będzie jeżdziło laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Sun, 04 Jul 2010 - 17:20
Post #363


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





No owszem icek słusznych rozmiarów. Problem w tym , że icek potrzebuje odpowiednich kierownic powietrza i wcale nie musi być taki duży , żeby odgrywał swoją rolę. Ogólnie zasada jest prosta , nachylenie 50 stopni do kierunku jazdy, mniejszych rozmiarów wejście powietrza niż powierzchnia icka , icek w najszerszym miejscu tunelu powietrznego , a za nim zwężenie tunelu. Powietrze przyspiesza i to ogromnie , jeżeli jest zachowana zasada dyszy.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sun, 04 Jul 2010 - 17:37
Post #364


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





Pajak znowu zaczyna swoje dziwne teorie głosić smile.gif

CYTAT
No owszem icek słusznych rozmiarów. Problem w tym , że icek potrzebuje odpowiednich kierownic powietrza i wcale nie musi być taki duży , żeby odgrywał swoją rolę.


Jestem ci to w stanie udowodnić w praktyce ze jestes w bardzo wielkim błędzie !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sun, 04 Jul 2010 - 17:55
Post #365


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





laugh.gif

Pająk, nie chcę znowu dostać bana, więc napiszę Ci nieco więcej, niż bym chciał smile.gif

Spójrz na projekty aut (s4) mających mega moce i robiących np. dziewiątki/dziesiątki - dziura w zerzaku i duży FIMC. Jeździ, działa, jest dobrze, a skoro jest dobrze, po co psuć?



--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Sun, 04 Jul 2010 - 18:03
Post #366


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





W takim razie polecam książkę "Podstawy aerodynamiki pojazdów"

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/91f2f815dbdc26ee.html
Nie twierdzę , że ten icek nie będzie spełniał swojej roli.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 04 Jul 2010 - 18:05
Post #367


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(pajak100 @ Sun, 04 Jul 2010 - 17:20) *
No owszem icek słusznych rozmiarów. Problem w tym ...


że nie ma żadnego problemu i nie będzie - uwierz mi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 04 Jul 2010 - 19:53
Post #368


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Nikolas mogles zostawic ori ic z eski ... tylko zmienic ich kat nachylenia , pewnie tez daly by rade laugh.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 04 Jul 2010 - 21:05
Post #369


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Panowie... nie ma sie co smiac...

poaptrzcie na FMICa w projekcie AMS - nachylony pod kątem, mały wlot i starannie zaplanowany wylot powietrza wink.gif

CYTAT(pajak100 @ Sun, 04 Jul 2010 - 18:03) *
W takim razie polecam książkę "Podstawy aerodynamiki pojazdów"

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/91f2f815dbdc26ee.html
Nie twierdzę , że ten icek nie będzie spełniał swojej roli.


ja ten rysunek widziałem w książce "maximum boost" by Corky Bell wink.gif strona 58...

ps. a pochylenie jest po to że można zmieścić większy rdzeń... oczywiście jesli jest miejsce z przody na to...

o znalazłem ta fotkę smile.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sun, 04 Jul 2010 - 21:18
Post #370


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





cowboy... chyba nie udało Ci się za bardzo to porównanie wink.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Sun, 04 Jul 2010 - 21:21
Post #371


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Nooooo interesujące, może ktoś ogarniający fizykę wydzielić temat i pociągnąć dalej ?


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 04 Jul 2010 - 21:28
Post #372


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(SajneK @ Sun, 04 Jul 2010 - 21:21) *
Nooooo interesujące, może ktoś ogarniający fizykę wydzielić temat i pociągnąć dalej ?


Na temat położenia intercoolera i jego zabudowy była już obszerna dyskusja poparta rysunkami z książki Bell'a. Trzeba tylko poszukać.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Sun, 04 Jul 2010 - 21:32
Post #373


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Jestem naprawde ciekaw gdzie w audi s4 mozna zamontowac cooler pod katem ;D i jeszcze miec miejsca na wloty ! biggrin.gif


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 04 Jul 2010 - 21:41
Post #374


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Taffarel @ Sun, 04 Jul 2010 - 21:18) *
cowboy... chyba nie udało Ci się za bardzo to porównanie wink.gif



czytamy ze zrozumieniem ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sun, 04 Jul 2010 - 21:45
Post #375


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(cowboy @ Sun, 04 Jul 2010 - 21:05) *
Panowie... nie ma sie co smiac...

poaptrzcie na FMICa w projekcie AMS - nachylony pod kątem, mały wlot i starannie zaplanowany wylot powietrza wink.gif



ja ten rysunek widziałem w książce "maximum boost" by Corky Bell wink.gif strona 58...

ps. a pochylenie jest po to że można zmieścić większy rdzeń... oczywiście jesli jest miejsce z przody na to...

o znalazłem ta fotkę smile.gif



Uważam tak samo jak cowboy ,czyli nie ma co sie śmiac...jest dużo prawdy w tym co napisał pajak....w s4 niestety spowodowałoby to wydłużenie zderzaka o jakieś 30cm...i audi wyglądałoby jak samochody europejskie na rynek us z lat 80 i 90
Duży icek w s4 Nikolasa nie bedzie jednak potrzebował takich bajerów ,zeby spełnić swoje zadanie wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sun, 04 Jul 2010 - 22:02
Post #376


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





CYTAT(cowboy @ Sun, 04 Jul 2010 - 21:41) *
czytamy ze zrozumieniem ?


robim, co możem biggrin.gif mam jakąś wyobraźnię, ale w s4 FIMC pod kątem + wlot i WYLOT biggrin.gif to jakaś abstrakcja dla mnie, bo widziałem po prostu rozebrany przód s4. Widziałem też rozebrany przód EVO i tu jest troche inaczej z miejscem. Dlatego uważam, że to porównanie nie jest zbyt trafione.


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 04 Jul 2010 - 22:57
Post #377


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(pajak100 @ Sun, 04 Jul 2010 - 17:20)
No owszem icek słusznych rozmiarów. Problem w tym ...

Ale jaki problem - IC jest takich rozmiarów, że zadne ustawienie go pod kontem nie jest na tą moc potrzebne. Jak będę chciał iść w 800+ to napewno coś porzeżbimy w stylu AMS smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrBrown
post Sun, 04 Jul 2010 - 23:43
Post #378


Rookie
Dołączył: Tue, 26 January 2010
Skąd: Warszawa





Oooo, Nik! Ty jeszcze w proszku...? wink.gif

Ja swojego odbieram w tym tygodniu biggrin.gif

Ale chętnie się poświęcę, by uwiecznić kamerą różnice w przyspieszeniach....

I przypominam, że jestem pierwszym pasażerem do testów! cool.gif


--------------------
Carlsson CK32 RS Sprzedany
'06 STi i jest fajnie :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 04 Jul 2010 - 23:48
Post #379


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Macku - weż kamierę z dobrym zoomem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrBrown
post Sun, 04 Jul 2010 - 23:53
Post #380


Rookie
Dołączył: Tue, 26 January 2010
Skąd: Warszawa





Zawsze Ty bierzesz kamerę biggrin.gif

Wiadomo, że teraz to bedą dwa różne światy, ale miło będzie powspominać w realu np. gnębienie Misków Evo wink.gif


--------------------
Carlsson CK32 RS Sprzedany
'06 STi i jest fajnie :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

86 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 09:15