![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jest to bardzo ciekawe - S4 aw ma 442PS 564Nm a M3 kosiniaka ma 461Ps/482Nm.
S4 ma 20 koni mniej ale 100 Nm więcej. Logicznie myśląc.... waga S4, oraz straty przez napęd, są na niekorzyść, do tego mniej koni - więc powinno dostać baty ![]() Albo cyferki nie takie na wykresach, abo podczas wyścigu do kosiniaka dzwoniła Doda z propozycją masażu tajskiego, w związku z czym biegi wchodziły mu z trudem ![]() Oczywiście nie neguje że wynik był taki jak opisał aw, jednak myslałem że M3 z takimi modami jest o wiele szybsze od S4 z podobną mocą... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
tez mi sie tak zdawalo...niutona wiecej, ale nizej sie kreci, wiec te roznice bym olal. albo liposukcja, albo kosiniak "nie ogarnia auta"
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie będziemy robić więcej OT.
Jak moja Ska wyjedzie, to zobaczymy w realu jak te nasze przecinaki jeżdzą ![]() Zrobimy dobrego spota, a potem napijemy się Jacka D. i pogadamy o cyferkach ![]() |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
sorry za OT Nik, pewnie, tak sie zrobi
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
ja chcialbym z tego miesjca dodac ze przyjaciel Krzysiek wogole watpil zeby wygral badz zremisowal z s4 Aw. Stawialem nawet na to flaszke. Wyscigi z rolowanego sa ciezkie do przeprowadzenia co nie zmienia faktu ze oba auto to niezle zapierdalacze. Aw moze miec ciut wiecej bo wybieg byl robiony na hamowni wiec na drodze moze ma pare gratisow, poza tym jako nieliczny wie jak obslugiwac i do czego stworzyl swojego bolida.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Już prawie 4 rano i pisałem głupoty
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
kilka razy powtarzalismy wybieg i było roznie albo ja z przodu albo kosi......jak wstrzelilismy sie to oba auta szły ramie w ramie....Ogólnie raz pociągnelismy na 4 biegu do okolo 220 i było równo......ale mam wrażenie a nawet jestem pewien że na 5 i 6 biegu Kosi by mi odjechał deko.
|
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No to powiem Ci że musi Twoja Sa nieżle zamiatać
![]() |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Już prawie 4 rano i pisałem głupoty ![]() ![]() Wydaje Ci się ![]() -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Pożyjemy zobaczymy
![]() |
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
-------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
ty sie nie liczysz ..... jestes taki hmm .... lekki
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
tez mi sie tak zdawalo...niutona wiecej, ale nizej sie kreci, wiec te roznice bym olal. albo liposukcja, albo kosiniak "nie ogarnia auta" ![]() dajcie pojezdzic, to byl moj pierwszy wyscig, auto zjechalo prosto z warsztatu, choc nie sadze ze do 200 wynik sie zmieni.......... |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jak wiadomo to dzieki Nm auto jest wstanie pokonac opory bezwładności,czyli im wyższa nadwyżka siły napedowej tym wieksze przyspieszenie ....Moc max.odczujemy tylko przy Vmax każdego biegu.
zazdroszczę Wam tych biturbo...co projekt to się ciekawiej czyta. Mam nadzieje ,ze mi uda się zralizowac cel czyli mocne biturbo w coupe quattro. ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Jest to bardzo ciekawe - S4 aw ma 442PS 564Nm a M3 kosiniaka ma 461Ps/482Nm. S4 ma 20 koni mniej ale 100 Nm więcej. Pozwolę sobie dodać w ramach OT. 564 nm przy 4600 obr/min to jest jakieś ~370 KM, z kolei 482 nm przy 5900 to jakieś ~405 KM (można to wyliczyć jak i odczytać z wykresu). Z kolei M3 przy 4600 jest słabsze, ma jakieś ~310 KM. Czyli w tych niższych partiach S4 jest mocniejsze edit: zakładam, że mają podobne przełożenia skrzyni. Jak wiadomo to dzieki Nm auto jest wstanie pokonac opory bezwładności,czyli im wyższa nadwyżka siły napedowej tym wieksze przyspieszenie ....Moc max.odczujemy tylko przy Vmax każdego biegu. Nie chcę być złośliwy, ale takie teorie nie mają nic wspólnego z rzeczywistością/fizyką. Auto jest poruszane przy pomocy jednej siły wyrażonej w niutonach. Ma ona konkretną wartość w konkretnym punkcie pomiarowym i może być zmierzona na kołach. Moglibyśmy sobie ją przeliczyć znając wartość mocy lub momentu i przełożenia itd. Nie ma czegoś takiego jak 'moment odpowiada za przyspieszenie, moc za vmax'. Liczą się konkretne wartości siły napędowej na kołach, wyrażone w N(iutonach). To zależy od mocy/momentu i obrotów i od przełożeń skrzyni. Najlepszym przykładem na to są silniki aut Formuły 1 o 'mikroskopijnym' momencie. |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
nie twierdze inaczej...dokonałem tylko skrótu myslowego,
![]() ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
M3 ma wyzsze wartosci max przy odcince, natomiast S4 ma wieksze pole "pod wykresem"
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A gdzie straty w napędzie i masa S4?!
|
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Myślę ze to większe pole pod wykresem robi robote w S4.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Siła napędowa to: iloczyn momentu obrotowego silnika ,przełożenia całkowitego układu napedowego ,sprawności mechanicznej....podzielone przez promień dynamiczny koła.Wiec jesli s4 ma wiekszy moment obr. silnika ,większa wartość przełożenia s.b i p.głownej.....a koła o promieniu dynamicznym mniejszym niż bmw to bedzie dysponowało wieksza siłą napedową.....straty bedą większe w s4 ,dlatego wszystko może się wyrównać.Pisze ogólnikowo...jak coś do wyscig w realu..albo wykres trakcyjny
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 04:21 |