Shoutbox 0 nowych PW 


86 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Closed TopicStart new topic
> AUDI S4 GT28RS, 1.55 bara 601 hp 615 nm wykres strona 56 etap letni zakonczony.
Nikolas
post Sat, 29 May 2010 - 01:53
Post #221


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Jest to bardzo ciekawe - S4 aw ma 442PS 564Nm a M3 kosiniaka ma 461Ps/482Nm.

S4 ma 20 koni mniej ale 100 Nm więcej. Logicznie myśląc.... waga S4, oraz straty przez napęd, są na niekorzyść, do tego mniej koni - więc powinno dostać baty huh.gif
Albo cyferki nie takie na wykresach, abo podczas wyścigu do kosiniaka dzwoniła Doda z propozycją masażu tajskiego, w związku z czym biegi wchodziły mu z trudem wink.gif
Oczywiście nie neguje że wynik był taki jak opisał aw, jednak myslałem że M3 z takimi modami jest o wiele szybsze od S4 z podobną mocą...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 29 May 2010 - 01:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Taffarel
post Sat, 29 May 2010 - 02:03
Post #222


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





tez mi sie tak zdawalo...niutona wiecej, ale nizej sie kreci, wiec te roznice bym olal. albo liposukcja, albo kosiniak "nie ogarnia auta" laugh.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 29 May 2010 - 02:19
Post #223


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Nie będziemy robić więcej OT.
Jak moja Ska wyjedzie, to zobaczymy w realu jak te nasze przecinaki jeżdzą wink.gif
Zrobimy dobrego spota, a potem napijemy się Jacka D. i pogadamy o cyferkach smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sat, 29 May 2010 - 02:25
Post #224


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





sorry za OT Nik, pewnie, tak sie zrobi smile.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Sat, 29 May 2010 - 03:17
Post #225


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





ja chcialbym z tego miesjca dodac ze przyjaciel Krzysiek wogole watpil zeby wygral badz zremisowal z s4 Aw. Stawialem nawet na to flaszke. Wyscigi z rolowanego sa ciezkie do przeprowadzenia co nie zmienia faktu ze oba auto to niezle zapierdalacze. Aw moze miec ciut wiecej bo wybieg byl robiony na hamowni wiec na drodze moze ma pare gratisow, poza tym jako nieliczny wie jak obslugiwac i do czego stworzyl swojego bolida.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 29 May 2010 - 03:43
Post #226


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Już prawie 4 rano i pisałem głupoty wink.gif Audi jest najszybsze 4ever wink.gif))) Gdzie tam 500 konne M3 wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sat, 29 May 2010 - 06:33
Post #227


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





kilka razy powtarzalismy wybieg i było roznie albo ja z przodu albo kosi......jak wstrzelilismy sie to oba auta szły ramie w ramie....Ogólnie raz pociągnelismy na 4 biegu do okolo 220 i było równo......ale mam wrażenie a nawet jestem pewien że na 5 i 6 biegu Kosi by mi odjechał deko.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 29 May 2010 - 08:57
Post #228


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





No to powiem Ci że musi Twoja Sa nieżle zamiatać smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Sat, 29 May 2010 - 10:07
Post #229


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(Nikolas @ Sat, 29 May 2010 - 03:43) *
Już prawie 4 rano i pisałem głupoty wink.gif Audi jest najszybsze 4ever wink.gif)))

Wydaje Ci się tongue.gif


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 29 May 2010 - 10:12
Post #230


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Pożyjemy zobaczymy tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Sat, 29 May 2010 - 11:11
Post #231


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





CYTAT(daniel1d11 @ Sat, 29 May 2010 - 11:07) *
Wydaje Ci się tongue.gif


Wam obu sie wydaje tongue.gif


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Sat, 29 May 2010 - 11:29
Post #232


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





ty sie nie liczysz ..... jestes taki hmm .... lekki smile.gif


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 29 May 2010 - 15:12
Post #233


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(Taffarel @ Sat, 29 May 2010 - 03:03) *
tez mi sie tak zdawalo...niutona wiecej, ale nizej sie kreci, wiec te roznice bym olal. albo liposukcja, albo kosiniak "nie ogarnia auta" laugh.gif

dajcie pojezdzic, to byl moj pierwszy wyscig, auto zjechalo prosto z warsztatu, choc nie sadze ze do 200 wynik sie zmieni..........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 29 May 2010 - 20:31
Post #234


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Jak wiadomo to dzieki Nm auto jest wstanie pokonac opory bezwładności,czyli im wyższa nadwyżka siły napedowej tym wieksze przyspieszenie ....Moc max.odczujemy tylko przy Vmax każdego biegu.

zazdroszczę Wam tych biturbo...co projekt to się ciekawiej czyta. Mam nadzieje ,ze mi uda się zralizowac cel czyli mocne biturbo w coupe quattro.

wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Sat, 29 May 2010 - 21:35
Post #235


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(Nikolas @ Sat, 29 May 2010 - 01:53) *
Jest to bardzo ciekawe - S4 aw ma 442PS 564Nm a M3 kosiniaka ma 461Ps/482Nm.

S4 ma 20 koni mniej ale 100 Nm więcej.

Pozwolę sobie dodać w ramach OT. 564 nm przy 4600 obr/min to jest jakieś ~370 KM, z kolei 482 nm przy 5900 to jakieś ~405 KM (można to wyliczyć jak i odczytać z wykresu). Z kolei M3 przy 4600 jest słabsze, ma jakieś ~310 KM. Czyli w tych niższych partiach S4 jest mocniejsze edit: zakładam, że mają podobne przełożenia skrzyni.
CYTAT(kiwi @ Sat, 29 May 2010 - 20:31) *
Jak wiadomo to dzieki Nm auto jest wstanie pokonac opory bezwładności,czyli im wyższa nadwyżka siły napedowej tym wieksze przyspieszenie ....Moc max.odczujemy tylko przy Vmax każdego biegu.

Nie chcę być złośliwy, ale takie teorie nie mają nic wspólnego z rzeczywistością/fizyką. Auto jest poruszane przy pomocy jednej siły wyrażonej w niutonach. Ma ona konkretną wartość w konkretnym punkcie pomiarowym i może być zmierzona na kołach. Moglibyśmy sobie ją przeliczyć znając wartość mocy lub momentu i przełożenia itd. Nie ma czegoś takiego jak 'moment odpowiada za przyspieszenie, moc za vmax'. Liczą się konkretne wartości siły napędowej na kołach, wyrażone w N(iutonach). To zależy od mocy/momentu i obrotów i od przełożeń skrzyni. Najlepszym przykładem na to są silniki aut Formuły 1 o 'mikroskopijnym' momencie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 29 May 2010 - 21:41
Post #236


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





nie twierdze inaczej...dokonałem tylko skrótu myslowego, wink.gif .Można by było pokusić się o zrobieniu dla obu aut wykresu trakcyjnego..porównanie ich...i wyszłoby który dysponuje większa siłą napędową i wiekszym przyspieszeniem. W ten sposób wyeliminowalibyśmy najmniej precyzyjny element pomiarowy czyli kierowców wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zaprzal
post Sat, 29 May 2010 - 22:20
Post #237


Super User
Dołączył: Wed, 01 March 2006
Skąd: Białystok





M3 ma wyzsze wartosci max przy odcince, natomiast S4 ma wieksze pole "pod wykresem"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 29 May 2010 - 22:37
Post #238


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





A gdzie straty w napędzie i masa S4?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 29 May 2010 - 22:52
Post #239


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Myślę ze to większe pole pod wykresem robi robote w S4.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 29 May 2010 - 22:58
Post #240


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Siła napędowa to: iloczyn momentu obrotowego silnika ,przełożenia całkowitego układu napedowego ,sprawności mechanicznej....podzielone przez promień dynamiczny koła.Wiec jesli s4 ma wiekszy moment obr. silnika ,większa wartość przełożenia s.b i p.głownej.....a koła o promieniu dynamicznym mniejszym niż bmw to bedzie dysponowało wieksza siłą napedową.....straty bedą większe w s4 ,dlatego wszystko może się wyrównać.Pisze ogólnikowo...jak coś do wyscig w realu..albo wykres trakcyjny wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

86 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 04:21