![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No jedyna wada takiego rozwiązania to brak ABSu - ale ten wygląd, gdzie wreszcie widać te turbiny no i parę innych korzyści
![]() Kasiorę zbieram. Auto ma wytrzymać do następnej zimy - takie jest założenie, a potem będziemy modzić dalej ![]() Odważny - wiem i lubię takie projekty - ale nie dziękuje ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 ![]() |
No jedyna wada takiego rozwiązania to brak ABSu - ale ten wygląd, gdzie wreszcie widać te turbiny no i parę innych korzyści ![]() Gdyby to było/miałobyc auto do jazdy na codzień to: Aku do bagażnika => pompa w miejsce aku, ale jak sądze przeznaczenie auta będzie trochi, a nawet mocno inne ![]() Nawiązując do tytułu tematu życzę jeszcze "męskiego wykresu", bo poprzeczka ostatnimi czasy poszła sporo do góry ![]() Pozdro i powodzenia! |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Na codzień to ja mam inne auto - Audi będzie tylko do zabawy oczywiście
![]() Dla mnie już wykresy Jacka są męskie, a jak u mnie będzie lepszy to tylko się będę cieszył ![]() ![]() Nie dziękuje i pozdrawiam ![]() |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#24
|
![]() |
Na codzień to ja mam inne auto - Audi będzie tylko do zabawy oczywiście ![]() Dla mnie już wykresy Jacka są męskie, a jak u mnie będzie lepszy to tylko się będę cieszył ![]() ![]() Nie dziękuje i pozdrawiam ![]() Niki szykuje się szykuje jak widzę, ciekawe jak tam wyjdzie wykresik ale z tego co widziałem nie powinieneś narzekać. Będzie robić na pewno szał na spotach ![]() ![]() i wiem że będziesz gniótł pedał przyspieszenia ![]() BTW, wracając do tematu to coraz więcej sprzedaje się aut 400+ i teraz każdy prawie mierzy 500+ stąd też masa i jeszcze raz masa. Nie ma co pitolić i do roboty ![]() @Sportmile, a jak tam SQL-owy potwór będzie jeździł już wiesz co i jak? |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Zrobi się, pojeździ się i się zobaczy...W razie czego silnik od S4 kosztuje nie wiele
![]() ![]() Generalnie odchudzony będzie, a w jakim stopniu to zobaczymy... Będzie dobrze ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Mialem dzisiaj odpoczac ale sie nie udalo wiec porozbieralem troche motor nikolasa.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Uszczelki rs4 przyszly juz . Jutro bede zakladal nowe czapki. A pozniej to juz z gorki ![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Potem będzie na mnie jak padniesz z przemęczenia
![]() Ale uwalony motor ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Uszczelki rs4 przyszly juz . Jutro bede zakladal nowe czapki. A pozniej to juz z gorki
![]() [/quote] Glowice beda z rs4 ?? czy z wolnossacego ? -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Rafalek - wystarczyło przeczytać na 1 stronie.
- glowice ack 2.8 30v |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Lublin ![]() |
Eej to nie tylko moj taki brudas
![]() Ladna ta Twoja S4ka... nawet fotke sobie cyknalem jak bylem z turbinami u Adama 2 tygodnie temu... -------------------- 996TT
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rafalek - wystarczyło przeczytać na 1 stronie. - glowice ack 2.8 30v kolego czytalem ,ale Adam napisal ze uszczelki pod glowice beda z Rs-a ,daltego pytam czy cos sie nie zmienilo ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No to fakt - silnik wygląda na brudny, ale jeżdziłem tym autem bez przerwy - trasy, miasto, zima brud i syf...i wszystko miałem w Du..e. Jedyne co to dbałem o wygląd. Myłem auto 2 razy w tygodniu + wosk, czyszczenie felg i takie tam
![]() W każdym razie - też Salon Polska i bezwypadekowe ![]() Jak Adam założy gwint, kupi się 19-ki od Gallardo do lansu i komplet hamulców od Lambo to będzie jeszcze ładniej... Ale na wyścigi to tylko 17-ki. Oczywiście nie jest to RS, ale to auto będzie już tylko do zabawy. Mam rodzynka RS4 B5 który czeka na mnie u brata, ale o tym napisze jak go przywiozę do PL. Rafałek - ja nie wiem czy te uszczelki od RS4 nie da się w łatwy sposób dopasować do 2.8... Lepiej niech się wypowie Adam. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 November 2005 Skąd: Piaseczno okolice ![]() |
nie ma znaczenia jesli chodzio uszczelki. Skoro sa dostepne od rs4 to takie zamowilem. Po ogledzinach sie niczym nie roznia. Glowice beda z jednostki 2.8 30v. Juz sa splanowane i sprawdzone u wepsow. Nowe sruby i uszczelki dekli. Wiecej fotek jutro .
-------------------- MotoMasters--Serwis motocykli, naprawy powypadkowe. Import motocykli oraz aut z Anglii. WWA, ul.Bażancia 52, 607221186
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Jeden tłok pijany widze
![]() ŁeBPki beda na sprzedaż ? pytam bo mam S4 w której stanęła szklanka, do wymiany głowa i jej zawartosc. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 29 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
O heblach mowy za bardzo nie było poza tymi z gallardo?
![]() -------------------- RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D
Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... ['] |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Mario q. czy to nie z Tobą śmigałem na Spalarni w 2003 roku - miałeś chyba A4 2.8 Q w Avancie??
![]() W każdym razie heble i felgi to jeszcze poczekają, bo na razie są inne priorytety...ale pomysł zostaje ![]() Rogalotti - spytaj Sportmile, może opchnie. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Gole czapki juz na silniku, uszczelniona woda zabieramy sie za uzbrajanie glowicy
![]() ![]() -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 29 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Mario q. czy to nie z Tobą śmigałem na Spalarni w 2003 roku - miałeś chyba A4 2.8 Q w Avancie?? ![]() W każdym razie heble i felgi to jeszcze poczekają, bo na razie są inne priorytety...ale pomysł zostaje ![]() Ze mną, ze mną... ![]() W takim razie dosyć odważna postawa! Seryjny hebel i 600 kunia! ![]() Pozdro... -------------------- RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D
Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... ['] |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
No przy takiej mocy to już chyba powinien inny hamulec wejść albo jakaś kotwica
![]() Głowy od 2.8 to lepsze kanały czy jak?? -------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dojdzie hebel - spokojnie
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:10 |