Shoutbox 0 nowych PW 


86 Stron V  « < 76 77 78 79 80 > »   
Closed TopicStart new topic
> AUDI S4 GT28RS, 1.55 bara 601 hp 615 nm wykres strona 56 etap letni zakonczony.
Sportmile
post Thu, 11 Nov 2010 - 00:16
Post #1541


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Dobra konczmy off topa i szukajmy klienta na graty. No panowie cena jest atrakcyjna bo wrzucacie to do b2 quattro i macie masakratora za 30 tys.


p.s Witek i tak mnie nie przebijesz bo moje audi stoi juz 3 rok a wystarczy mi w nim tydzien pracy ktorego nie mam wink.gif


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 11 Nov 2010 - 00:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rogalotti
post Thu, 11 Nov 2010 - 00:30
Post #1542


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Adam znam temat w skodzie na zakolu urosła zielen, jak to usuwałem zobaczyłem mała koniczynke... CZTEROLISTNĄ smile.gif ... czego i Wam życzę :-)

Patent z automatem nie jest zły i ten bodykit RS4 to dwa b.dobre pomysły.

Trzymajcie sie. Hey.

PS. ja ide spac :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 11 Nov 2010 - 00:44
Post #1543


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Na motorgeek-u widziałem s4 B5 v8 biturbo..i jest ciasno z v10 icek bedzie musiałby być chyba na dachu biggrin.gif

Może zbudować coś oryginalnego jak np v8 ,ale na bloku TDI jak poniżej

http://www.youtube.com/watch?v=XaBqDlVVx00


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 11 Nov 2010 - 01:18
Post #1544


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Wiedzialem , ze gdzies widzialem projekt HGP r36 .... ludzie robia te silniki i to dosyc mocno wiec chyba nie sa az tak tragiczne http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....amp;origin=PARK


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fan8
post Thu, 11 Nov 2010 - 02:53
Post #1545


User
Dołączył: Mon, 01 November 2010
Skąd: Zambrów





you are insane biggrin.gif zdradźcie jakieś detale jak coś obgadacie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 11 Nov 2010 - 08:23
Post #1546


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Nikolas @ Thu, 11 Nov 2010 - 00:14) *
Jak już mówimy co lepsze, a co gorsze...

Mogę zrobić u siebie zakute R36 na GT45 i będzie 1000+ Hp - i jak mam tym na ulicy startować - Nm będzie masakryczny, w przedziale 4500-6500 bo R36 nie kręci się tak wysoko jak R32, pourywa mi wszystko i będzie przyspieszało gożej niż teraz moje 600 koni.
V10 TT Tiptronic będzie dużo fajniejsze do opanowania, bo można zrobić kilka tysięcy koni ale jak to przenieść na asfalt???!!! O tym też nie można zapominać...


Nikolas, NM bedzie zawsze taki jak KM w silniku kręcącym się w okolicach 7000 rpm wiec jak chcesz mieć 1000KM to jak nie zakręcisz grubo powyzej 8000 rpm to bedziesz miał ~1000NM
po drugie, mozesz miec 800KM i 800NM i to w zakresie 4000-7000 rpm,
po trzecie R36 a R32 to praktycznie takie samo wykorbienie 95,9 vs 96,4, czyli jesli dobrze pamietam powyzej 7300 rpm srednia prędkość tłoka jest powyżej 25 m/s - koles z Danii od R36T pisał że hamował do 7200 ale jeszcze moc szła w góre smile.gif
po czwarte do V10 musisz miec chyba skrzynie automat z RS6 (kolejne 7-8 kPLN), potem okaze się ze i tylny dyfer (2,5 kPLN)
to co wyjąłes z wnętrza kg dołozysz na przodzie auta
poza tym IMO zmieścić tam FMIC bedzie cieżko - moze 2x SMIC - nie chce nawet myslec jak to sie bedzie grzało pod maską smile.gif
dla przykładu fotka 2.8 VR6 24 w budzie audi B5 - poglądowo bo wszystkie te VRy mają taką samą długość bloku 48cm, do tego dochodzi przekładka 3cm - razem 51 cm
jest jeszcze opcja zastosowania nowego typu skrzyni z S5 (5kPLN) która cofa silnik około 15cm ale pytanie co z maglownicą oraz pewni trzeba bedzie podciąć firewalla ?



jesli V10 jest z 5cm dłuższy to ja tego nie widze... a gdzie turbiny? IMO jakies cięcia podłużnic będą grane

jesli by się udało byłoby zajebiście ale uwazam ze trzeba zejsc na ziemie... moze V8 biturbo... i pewnie po głębszych przemysleniech dojdziesz do wniosku, cholera przeciez 1000KM moge miec tez ze swojego V6 smile.gif
wysadzisz silnik V6 to za 2kPLN masz nowy słupek... a z V10 jak nie daj Boże cos sie stanie to kasa gruba

CYTAT(Sportmile @ Thu, 11 Nov 2010 - 00:16) *
Dobra konczmy off topa i szukajmy klienta na graty. No panowie cena jest atrakcyjna bo wrzucacie to do b2 quattro i macie masakratora za 30 tys.


no juz chłopaki powrzucali R36 do golfów II i jeżdżą tym ale n/a - taniej niz zaturbiać ABFa na 300KM smile.gif no i ten dzwięk..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 11 Nov 2010 - 08:52
Post #1547


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Fakt - R36 z dużym turbo jest tańsze, łatwiej to zrobić na tauzena+ I jest sporo plusów, ale jak wygląda przebieg mocy i momentu w takim silniku z BIG turbo vs V10 TT...

Uważam że nie ma rzeczy niemożliwych i może nie jest do rozsądne, ale chcę iść w V10.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Thu, 11 Nov 2010 - 08:59
Post #1548


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





CYTAT(Rafalek114 @ Thu, 11 Nov 2010 - 00:04) *
tak z innej beczki to pojawil sie kolejny ciekawy zawodnik , znany juz z karoserii ,ale teraz z troche mocniejszym vr-em i jak narazie obskakuje wszystko co sie da...karoseria byla jeszcze nie dawno sajmona

http://www.youtube.com/watch?v=x2Np0krYAkA...player_embedded

co za glupoty piszesz ? prawie 100 HP slabszy jest teraz.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 11 Nov 2010 - 09:06
Post #1549


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Nikolas, ja Ci radze pozostań przy swoim V6 smile.gif
co to za sztuka zrobić 1000KM w V10 ?
Zrobiliscie najlepszy wynik na seryjnym dole, to idzcie dalej za ciosem... grube mody głowicy tak żeby zakręcić do 8500 rpm , kucizna i atakujcie dalej...

tak jeszcze myslę z tym V10 i skrzynią tego typu

http://moto.allegro.pl/skrzynia-biegow-aut...1286588708.html

tu akurat automat ale sa tez manulae - co bedzie z kolektorami wydechowymi V10, czy przypadkiem nie bedą kolidować z kielichami amorów ?

aha pytałes o wykres R36 930KM, podawałem link ale wkleje jeszcze raz:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?...46;./page57

CYTAT
now im back... with good and bad news.. ill start with the good... i got the car on dyno today..and we started out tuning it.. 846hp@876nm on pump gas...time to racefuel...then we hit 927hp@989nm at 7000rpm and 32psi(power was still going up after 7000rpm ) so a little more tuning 34 psi..and then we only hit 5900rpm then the headgasket blew again..but at 5900rpm the power said 916@1084nm we know that this engines makes peak power to the rpm limit..so i wiil be back with the 1***hp number worlds most powerful R36t i guess...








--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Thu, 11 Nov 2010 - 10:20
Post #1550


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





2 str, wcześniej był link, poza tym chyba nie sądzisz ,że chłopaki nie śledzą alledrogo? tongue.gif


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 11 Nov 2010 - 11:09
Post #1551


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(mss @ Thu, 11 Nov 2010 - 08:59) *
co za glupoty piszesz ? prawie 100 HP slabszy jest teraz.



ze jaki jest teraz ?? prosze cie ziomus dowiedz sie najpierw a pozniej pisz ze ktos inny pisze glupot. Sajmon mial maksymalnie ok 450-500km i nie mial ostrych walkow . Obecnie silnik ktory jest w srodku bez walkow byl shamowany na 450km ,a teraz ma jeszcze ostre walki i podniesli mu boosta ,kolektor ssacy tez jest juz krotki ,wiec nie wiem kto tu pisze glupoty

sorrki za ot


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Thu, 11 Nov 2010 - 11:22
Post #1552


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





o kurde ale ciasno z tym vr-em . Cowboy zrobienie glowic na mechanice to straszne pieniadze w s4. Liczylem to i optymistycznie wyjdzie ok 25-30 tys zl . Z v10 bedzie demolka wszystkiego i podejrzewam ze polowe rzeczy trzeba bedzie projektowac samemu. Ja nic nie poradze jak sie Nik uprze to pozamiatane. W sobote pogadam z nim jeszcze troche zobaczymy co z tego wyjdzie.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 11 Nov 2010 - 11:26
Post #1553


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Już dziś mówie że pozamiatanę cool.gif

V10
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MatiQ
post Thu, 11 Nov 2010 - 11:54
Post #1554


Rookie
Dołączył: Wed, 17 February 2010





I tak powinno być.
Męska decyzja i po wszystkim. Jestem jak najbardziej za porojektem z V10. cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 11 Nov 2010 - 11:55
Post #1555


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Nawet mechanika w S4 nie oznacza bezawaryjnego silnika.okolice 1000km miał Killer. Swego czasu na własne oczy widziałem w jednym z warsztatów obsługujących to auto ze 3 skrzynki kutych tłoków, kilka korb i od groma pogiętych zaworów, że o kilku głowicach nie wspomnę, które leżały do wywiezienia na złom. Wszystko z S'ki. Więc niestety 2.7 przy takich mocach nie będzie bezawaryjnym silnikiem.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Thu, 11 Nov 2010 - 11:56
Post #1556


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





CYTAT(Rafalek114 @ Thu, 11 Nov 2010 - 11:09) *
ze jaki jest teraz ?? prosze cie ziomus dowiedz sie najpierw a pozniej pisz ze ktos inny pisze glupot. Sajmon mial maksymalnie ok 450-500km i nie mial ostrych walkow . Obecnie silnik ktory jest w srodku bez walkow byl shamowany na 450km ,a teraz ma jeszcze ostre walki i podniesli mu boosta ,kolektor ssacy tez jest juz krotki ,wiec nie wiem kto tu pisze glupoty

sorrki za ot

nigdy nie byl shamowany na 450 koni...


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 11 Nov 2010 - 12:18
Post #1557


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(Nikolas @ Thu, 11 Nov 2010 - 11:26) *
Już dziś mówie że pozamiatanę cool.gif

V10


Nie pamiętam ....ale wydaje mi sie ,że projekt Audi V10 powstał...w budzie s2...z tym ,że tam seryjnie siedzi R5...pomnożyli x2 i mieli v10+ chłodnice z tyłu biggrin.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 11 Nov 2010 - 12:22
Post #1558


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(Nikolas @ Thu, 11 Nov 2010 - 11:26) *
Już dziś mówie że pozamiatanę cool.gif

V10


Osobiscie porywasz sie na baardzo gleboka wode, R36 turbo byłby łatwiejszy choc i tak bardzo skomplikowanym projektem w tym aucie, a V10 to juz custom na kazdym kroku, ale podoba mi sie ! Męska decyzja - V10 i kropka. Trzymam kciuki za projekt i żeby was nie złamały trudności przy budowie. Ale za to bedziesz mial 1st of the World S4 V10 BiT .

Zatem powodzenia !


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Thu, 11 Nov 2010 - 12:27
Post #1559


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





Też jestem za V10... Trzymam kciuki i powodzenia.

btw. nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czemu nie V8bit z R6 C4??


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 11 Nov 2010 - 12:28
Post #1560


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Albo iść jeszcze grubiej i wsadzić go centralnie z napędami od lambo tongue.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

86 Stron V  « < 76 77 78 79 80 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 08 August 2025 - 21:22