![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1541
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Dobra konczmy off topa i szukajmy klienta na graty. No panowie cena jest atrakcyjna bo wrzucacie to do b2 quattro i macie masakratora za 30 tys.
p.s Witek i tak mnie nie przebijesz bo moje audi stoi juz 3 rok a wystarczy mi w nim tydzien pracy ktorego nie mam ![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1542
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Adam znam temat w skodzie na zakolu urosła zielen, jak to usuwałem zobaczyłem mała koniczynke... CZTEROLISTNĄ
![]() Patent z automatem nie jest zły i ten bodykit RS4 to dwa b.dobre pomysły. Trzymajcie sie. Hey. PS. ja ide spac :-) |
|
|
![]()
Post
#1543
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Na motorgeek-u widziałem s4 B5 v8 biturbo..i jest ciasno z v10 icek bedzie musiałby być chyba na dachu
![]() Może zbudować coś oryginalnego jak np v8 ,ale na bloku TDI jak poniżej http://www.youtube.com/watch?v=XaBqDlVVx00 -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#1544
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Wiedzialem , ze gdzies widzialem projekt HGP r36 .... ludzie robia te silniki i to dosyc mocno wiec chyba nie sa az tak tragiczne http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....amp;origin=PARK
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1545
|
|
User Dołączył: Mon, 01 November 2010 Skąd: Zambrów ![]() |
you are insane
![]() |
|
|
![]()
Post
#1546
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Jak już mówimy co lepsze, a co gorsze... Mogę zrobić u siebie zakute R36 na GT45 i będzie 1000+ Hp - i jak mam tym na ulicy startować - Nm będzie masakryczny, w przedziale 4500-6500 bo R36 nie kręci się tak wysoko jak R32, pourywa mi wszystko i będzie przyspieszało gożej niż teraz moje 600 koni. V10 TT Tiptronic będzie dużo fajniejsze do opanowania, bo można zrobić kilka tysięcy koni ale jak to przenieść na asfalt???!!! O tym też nie można zapominać... Nikolas, NM bedzie zawsze taki jak KM w silniku kręcącym się w okolicach 7000 rpm wiec jak chcesz mieć 1000KM to jak nie zakręcisz grubo powyzej 8000 rpm to bedziesz miał ~1000NM po drugie, mozesz miec 800KM i 800NM i to w zakresie 4000-7000 rpm, po trzecie R36 a R32 to praktycznie takie samo wykorbienie 95,9 vs 96,4, czyli jesli dobrze pamietam powyzej 7300 rpm srednia prędkość tłoka jest powyżej 25 m/s - koles z Danii od R36T pisał że hamował do 7200 ale jeszcze moc szła w góre ![]() po czwarte do V10 musisz miec chyba skrzynie automat z RS6 (kolejne 7-8 kPLN), potem okaze się ze i tylny dyfer (2,5 kPLN) to co wyjąłes z wnętrza kg dołozysz na przodzie auta poza tym IMO zmieścić tam FMIC bedzie cieżko - moze 2x SMIC - nie chce nawet myslec jak to sie bedzie grzało pod maską ![]() dla przykładu fotka 2.8 VR6 24 w budzie audi B5 - poglądowo bo wszystkie te VRy mają taką samą długość bloku 48cm, do tego dochodzi przekładka 3cm - razem 51 cm jest jeszcze opcja zastosowania nowego typu skrzyni z S5 (5kPLN) która cofa silnik około 15cm ale pytanie co z maglownicą oraz pewni trzeba bedzie podciąć firewalla ? jesli V10 jest z 5cm dłuższy to ja tego nie widze... a gdzie turbiny? IMO jakies cięcia podłużnic będą grane jesli by się udało byłoby zajebiście ale uwazam ze trzeba zejsc na ziemie... moze V8 biturbo... i pewnie po głębszych przemysleniech dojdziesz do wniosku, cholera przeciez 1000KM moge miec tez ze swojego V6 ![]() wysadzisz silnik V6 to za 2kPLN masz nowy słupek... a z V10 jak nie daj Boże cos sie stanie to kasa gruba Dobra konczmy off topa i szukajmy klienta na graty. No panowie cena jest atrakcyjna bo wrzucacie to do b2 quattro i macie masakratora za 30 tys. no juz chłopaki powrzucali R36 do golfów II i jeżdżą tym ale n/a - taniej niz zaturbiać ABFa na 300KM ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1547
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Fakt - R36 z dużym turbo jest tańsze, łatwiej to zrobić na tauzena+ I jest sporo plusów, ale jak wygląda przebieg mocy i momentu w takim silniku z BIG turbo vs V10 TT...
Uważam że nie ma rzeczy niemożliwych i może nie jest do rozsądne, ale chcę iść w V10. |
|
|
![]()
Post
#1548
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
tak z innej beczki to pojawil sie kolejny ciekawy zawodnik , znany juz z karoserii ,ale teraz z troche mocniejszym vr-em i jak narazie obskakuje wszystko co sie da...karoseria byla jeszcze nie dawno sajmona http://www.youtube.com/watch?v=x2Np0krYAkA...player_embedded co za glupoty piszesz ? prawie 100 HP slabszy jest teraz. -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#1549
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Nikolas, ja Ci radze pozostań przy swoim V6
![]() co to za sztuka zrobić 1000KM w V10 ? Zrobiliscie najlepszy wynik na seryjnym dole, to idzcie dalej za ciosem... grube mody głowicy tak żeby zakręcić do 8500 rpm , kucizna i atakujcie dalej... tak jeszcze myslę z tym V10 i skrzynią tego typu http://moto.allegro.pl/skrzynia-biegow-aut...1286588708.html tu akurat automat ale sa tez manulae - co bedzie z kolektorami wydechowymi V10, czy przypadkiem nie bedą kolidować z kielichami amorów ? aha pytałes o wykres R36 930KM, podawałem link ale wkleje jeszcze raz: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?...46;./page57 CYTAT now im back... with good and bad news.. ill start with the good... i got the car on dyno today..and we started out tuning it.. 846hp@876nm on pump gas...time to racefuel...then we hit 927hp@989nm at 7000rpm and 32psi(power was still going up after 7000rpm ) so a little more tuning 34 psi..and then we only hit 5900rpm then the headgasket blew again..but at 5900rpm the power said 916@1084nm we know that this engines makes peak power to the rpm limit..so i wiil be back with the 1***hp number worlds most powerful R36t i guess... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1550
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
2 str, wcześniej był link, poza tym chyba nie sądzisz ,że chłopaki nie śledzą alledrogo?
![]() -------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#1551
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
co za glupoty piszesz ? prawie 100 HP slabszy jest teraz. ze jaki jest teraz ?? prosze cie ziomus dowiedz sie najpierw a pozniej pisz ze ktos inny pisze glupot. Sajmon mial maksymalnie ok 450-500km i nie mial ostrych walkow . Obecnie silnik ktory jest w srodku bez walkow byl shamowany na 450km ,a teraz ma jeszcze ostre walki i podniesli mu boosta ,kolektor ssacy tez jest juz krotki ,wiec nie wiem kto tu pisze glupoty sorrki za ot -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1552
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
o kurde ale ciasno z tym vr-em . Cowboy zrobienie glowic na mechanice to straszne pieniadze w s4. Liczylem to i optymistycznie wyjdzie ok 25-30 tys zl . Z v10 bedzie demolka wszystkiego i podejrzewam ze polowe rzeczy trzeba bedzie projektowac samemu. Ja nic nie poradze jak sie Nik uprze to pozamiatane. W sobote pogadam z nim jeszcze troche zobaczymy co z tego wyjdzie.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#1553
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Już dziś mówie że pozamiatanę
![]() V10 |
|
|
![]()
Post
#1554
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 February 2010 ![]() |
I tak powinno być.
Męska decyzja i po wszystkim. Jestem jak najbardziej za porojektem z V10. ![]() |
|
|
![]()
Post
#1555
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Nawet mechanika w S4 nie oznacza bezawaryjnego silnika.okolice 1000km miał Killer. Swego czasu na własne oczy widziałem w jednym z warsztatów obsługujących to auto ze 3 skrzynki kutych tłoków, kilka korb i od groma pogiętych zaworów, że o kilku głowicach nie wspomnę, które leżały do wywiezienia na złom. Wszystko z S'ki. Więc niestety 2.7 przy takich mocach nie będzie bezawaryjnym silnikiem.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#1556
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
ze jaki jest teraz ?? prosze cie ziomus dowiedz sie najpierw a pozniej pisz ze ktos inny pisze glupot. Sajmon mial maksymalnie ok 450-500km i nie mial ostrych walkow . Obecnie silnik ktory jest w srodku bez walkow byl shamowany na 450km ,a teraz ma jeszcze ostre walki i podniesli mu boosta ,kolektor ssacy tez jest juz krotki ,wiec nie wiem kto tu pisze glupoty sorrki za ot nigdy nie byl shamowany na 450 koni... -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#1557
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Już dziś mówie że pozamiatanę ![]() V10 Nie pamiętam ....ale wydaje mi sie ,że projekt Audi V10 powstał...w budzie s2...z tym ,że tam seryjnie siedzi R5...pomnożyli x2 i mieli v10+ chłodnice z tyłu ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#1558
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Już dziś mówie że pozamiatanę ![]() V10 Osobiscie porywasz sie na baardzo gleboka wode, R36 turbo byłby łatwiejszy choc i tak bardzo skomplikowanym projektem w tym aucie, a V10 to juz custom na kazdym kroku, ale podoba mi sie ! Męska decyzja - V10 i kropka. Trzymam kciuki za projekt i żeby was nie złamały trudności przy budowie. Ale za to bedziesz mial 1st of the World S4 V10 BiT . Zatem powodzenia ! -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#1559
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Też jestem za V10... Trzymam kciuki i powodzenia.
btw. nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czemu nie V8bit z R6 C4?? -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#1560
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Albo iść jeszcze grubiej i wsadzić go centralnie z napędami od lambo
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 08 August 2025 - 21:22 |