Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 90 B3 quattro - 4.2V8 ABZ + VEMS, Narazie niewystrojone N/A (krótki filmik strona 2)
Krzysiek2
post Mon, 22 Mar 2010 - 09:14
Post #81


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008





Guzior a czy przy ważeniu nie mógł sie wkraść jakiś błąd pomiarowy wink.gif ja bym zważył jeszcze raz na innej wadze, przecież niektore firmy z czegos musza zyc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 22 Mar 2010 - 09:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Mon, 22 Mar 2010 - 09:20
Post #82


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Krzysiek2 @ Mon, 22 Mar 2010 - 09:14) *
Guzior a czy przy ważeniu nie mógł sie wkraść jakiś błąd pomiarowy wink.gif ja bym zważył jeszcze raz na innej wadze, przecież niektore firmy z czegos musza zyc


no ale jak firmy chcą żyć to raczej zawyżają, że niby sprzedały więcej towaru ? no chyba że to był skup towarów np złomu ? wink.gif

CYTAT(guzior @ Sun, 21 Mar 2010 - 19:00) *
Nie wiem czy 20 litrów to duzo wink.gif


na ćwiartke i powrót na start chyba wystarczy smile.gif

co do wagi to rzeczywiście mało wyszło, zawsze myslałem że B3 bliżej z masą do B4 niż do B2


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dudek81
post Mon, 22 Mar 2010 - 10:01
Post #83


Frequent User
Dołączył: Wed, 29 December 2004
Skąd: GKW





CYTAT(cowboy @ Mon, 22 Mar 2010 - 09:20) *
no ale jak firmy chcą żyć to raczej zawyżają, że niby sprzedały więcej towaru ? no chyba że to był skup towarów np złomu ? wink.gif




To jest i tak bez znaczenia, bo auto waży się najpierw puste, a potem z towarem lub na odwrót wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 22 Mar 2010 - 14:17
Post #84


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





akurat to ze b3 blizej do b2 to oczywiste. W koncu rozwiązania zawieszenia i napedow sa takie same.

Samochod wazylem raz i tyle wystarczy.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 23 Mar 2010 - 07:47
Post #85


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Na tej samej wadze mój waży tyle co powinien więc jest ok cool.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Tue, 23 Mar 2010 - 13:53
Post #86


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(guzior @ Mon, 22 Mar 2010 - 14:17) *
akurat to ze b3 blizej do b2 to oczywiste. W koncu rozwiązania zawieszenia i napedow sa takie same.

Samochod wazylem raz i tyle wystarczy.



a b4 ma inne zawieszenie i napedy niz b3??


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Tue, 23 Mar 2010 - 18:37
Post #87


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





W b4 (sedan+avant) jest inny zawias z tyłu od tego w b3 cool.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 24 Mar 2010 - 10:00
Post #88


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





to skąd biorą się te róznice w wadze aut kolejnych modeli ?
myslałem ze głównie z konstrukcji budy i stąd golf 1, 2, 3 i 4 sa coraz cieższe oraz podobnie audi B2, B3 i B4 jak sie porównuje te same wersje silnikowe.. róznica w masie wynika IMO ze stref zgniotu, i mocniejszej konstrukcji nadwozia (bezpieczeństwo) oraz wiekszej ilości diwajsów elektrycznych itd
dla przykładu silnik 2,0 wazy podobnie, skrzynie 5 gang tez, dyfer tez wazy porównywalnie (b2, b3, b4), wiec

w b3 jest przecież amor przykrecany do zwrotnicy jak w b4, a w b2 jest to cała zintegrowana kolumna, zresztą zalezy który rocznik b3, bo ostatnie modele b3 miały juz stabiliztaor na łaczniku, czyli dokładnie jak b4 - jesli chodzi o przód
nie wiem czy pierwsze B3 nie miały tez takiej kolumny jak B2
w ogóle to zamieszane jest w tych audikach smile.gif
co do napędów to B4 ma torsena centralnego w skrzyni, a b2 i (b3 ?) mają blokade wiec tu moze być podobieństwo b2 i b3 i różielskinica w wadze

DeS
: modelowo B4 to nie jest przypadkiem B3 po lifcie ? jak to jest ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 24 Mar 2010 - 10:22
Post #89


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
nie wiem czy pierwsze B3 nie miały tez takiej kolumny jak B2

Mialy. Np. moja taka miala. Dlatego musialem zmienic na dzielone od V6.

B3 ma torsena centralnego zawsze.

Roznica w masie to m.in. grubosc blach, lepsze wyposazenie, wiecej wygluszen.



--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Wed, 24 Mar 2010 - 10:34
Post #90


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Łojezu Panie... poruszyłeś tyle tematów, po koleji. wink.gif

Zawieszenie przednie:

B2, B3 i B4 (coupe, cabrio, sedan, avant) co do zasady mają takie same zawieszenia. Różnice mogą polegać na swożniach, wahaczach, tulejach, saniach, średnicy kolumny, łożyskach, stablilizatorze. Zasada McPhersona zostaje taka sama - zwrotnica przykręcana do zwrotnicy, wahacz "trójkątny" mocowany do sań, ewentualnie stabilizator.

Zawieszenie tylne (quattro):

B2 i B3 (coupe, sedan) zastosowane jest odwrócone zawieszenie przednie: sanie, kolumny, stablilizator - co do zasady niemal identyczne z tymi przednimi.

B4 (sedan, avant)

z racji tego, że w B4 został zastosowany inny zbiornik paliwa i inna podłoga bagażnika, zastosowano inne zawieszenie. Pozostała rama, ale nie jest to już odrówcenie przedniej. Mocowanie mostu jest zupełnie inne, most jest "długi i mocowany na tulejach, a nie na poduszkach, a z przodu ma dodatkową łapę z poduszką (tak samo jak w A4). Występuję odmienne od starych modeli kolumny, zwrotnice i wahacze. Kolumna jest jakby odrócona - mocujesz do nadwozia kawał blachy, a na dole do wahacza tylko tuleję amortyzatora.


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 24 Mar 2010 - 10:44
Post #91


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(DeS @ Wed, 24 Mar 2010 - 10:34) *
Łojezu Panie... poruszyłeś tyle tematów, po koleji. wink.gif

Zawieszenie przednie:

B2, B3 i B4 (coupe, cabrio, sedan, avant) co do zasady mają takie same zawieszenia. Różnice mogą polegać na swożniach, wahaczach, tulejach, saniach, średnicy kolumny, łożyskach, stablilizatorze. Zasada McPhersona zostaje taka sama - zwrotnica przykręcana do zwrotnicy, wahacz "trójkątny" mocowany do sań, ewentualnie stabilizator.


zwrotnica do zwrotnicy ? smile.gif

B4 ma grubsze sworznie mocowane na 3 sruby oraz stabilizator na łączniku (jak ostatnie wypusty B3) do kolumny Mcphersona - w B2 i pierwszych B3 do wahacza

czyli podsumowując pierwsze modele B3 zawieszeniowno to prawie B2 , a B3 z koncówki produkcji (jeżeli chodzi o przód) to juz B4
w B3 quattro - przednie kolumny róznią się wyłacznie wąsami na drązki od tylnych- przynajmniej w moim zestawie z 7A sedan tak jest

dodatkowo niektóre modele B3 quattro (chyba coupe) mają stabilizator z tyłu

w nawiązaniu do B3 guziora, to czy był jakiś lifting B3 po którym przybrały na wadze ? bo jak widać jego audi niewiele cięższe od B2, a skoro tak bardzo dostępna baza do wszelakich wydumek - oraz tańsza w porównaniu do B2


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chmiel25
post Wed, 24 Mar 2010 - 11:47
Post #92


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: łódź





B3 ma wiecej blachy i wyposazenia dlatego jest ciezsze. Stabilizator z tyly w quattro b3 byl glownie w 7A i nm bezwzgledu na to czy coupe czy sedan. Niektore b3 z 7a mialy przednie wachacze kute takie jak S2. Chyba od 90 roku w b3 byly dzielone kolumny. Ale po tylu latach ciezko stwierdzic co jest orginalne.
B3 stalo sie ostatnio idealna baza do wydumek ze wzgledu na niska cene w porownaniu do B2. I wszystkie b3 q sa w ocynku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 24 Mar 2010 - 12:33
Post #93


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(chmiel25 @ Wed, 24 Mar 2010 - 11:47) *
Stabilizator z tyly w quattro b3 byl glownie w 7A i nm bezwzgledu na to czy coupe czy sedan. Niektore b3 z 7a mialy przednie wachacze kute takie jak S2. Chyba od 90 roku w b3 byly dzielone kolumny. Ale po tylu latach ciezko stwierdzic co jest orginalne.
B3 stalo sie ostatnio idealna baza do wydumek ze wzgledu na niska cene w porownaniu do B2. I wszystkie b3 q sa w ocynku.


a właśnie że nie...
ja kupiłem do swojej B2 cały zestaw napędów i tylny zawias z B3 7A sedan (dłuższa skrzynia niz coupe) i nie ma stabilizatora:
http://img406.imageshack.us/img406/3255/zestawv.jpg

Etka mówi że dzielone kolumny były od 88 roku modelowego

rzekomo B2a po lifcie (84-86) tez są ocynkowane

dobra nie ma co zasmiecac guziorowi tematu, jak tam przygotowania do startu w WST, to juz niewiele ponad 2 tygodnie ?




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chmiel25
post Wed, 24 Mar 2010 - 12:54
Post #94


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: łódź







a właśnie że nie...
ja kupiłem do swojej B2 cały zestaw napędów i tylny zawias z B3 7A sedan (dłuższa skrzynia niz coupe) i nie ma stabilizatora:
http://img406.imageshack.us/img406/3255/zestawv.jpg
A włśnie ze tak biggrin.gif

Pociołem dwa sedany 7A w oby były stabilizatory. Zreszta zawias z jednego z nich jest u derbiaka w jego srebrnej b2q tdi.
Viper tez pocioł sedana 7A dla tylnych sanek ze stabilizatorem i przednich hamulcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 24 Mar 2010 - 12:56
Post #95


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Wczoraj wrocilem z ingland. Jeszcze musze ogranac na szybko jeden klientowoz, i moze wrescie zajme sie wycinaniem zbednych rzeczy smile.gif Wzmocienie maski powieza papa, moze jeszcze wyrezam dolot do stozka, bo o ile na 1 i 2 jedzie milo, to zapinam trzy i lapie ja zadyszka. Moze jeszcze cos sie uda urwac z podlogi - zobaczymy.

PS. Wazyk ktos seryjny bak?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 24 Mar 2010 - 15:06
Post #96


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Nie pamiętam ale ok8- 10 kg jeżeli masz dzielony bak( czyli taki dzięki któremu można było narty wozić)


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 26 Mar 2010 - 09:20
Post #97


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Po strojeniu samochod na Gtechu, w 2 osoby zrobil 13.33s na 400m. Nie wiem czy sie cieszyc czy plakac. W jedna osobe mimo usilnych staran nie dalem rady pojechac prawidlowego przejazdu, bo wysypal sie synchronizator 3 biegu i nie sposob utrafic w 3 za pierwszym razem. Startujac jednak z 2 i przepinajac na 4 (lub trojke wpinajac na 2 razy) wychodzi 13.8.
Na dniach wjezdza skrzynia z S2


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 26 Mar 2010 - 10:46
Post #98


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Ja bym płakał. W końcu mówi się, że Gtech jest "optymistą". Ale nie poddawaj się, powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 26 Mar 2010 - 10:54
Post #99


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Wlasnie we wszystkich autach 4x4 jakie mierzylem tym g-techem zawsze pokazywal idealnie (czyli tak jak na zawodach),a w przypadku lady spiacego pokazywal 16.xx gdy auto robilo niskie 14 smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 01 Apr 2010 - 22:33
Post #100


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Caly czas cos sie dzieje:



--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 01:41