![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 ![]() |
Guzior a czy przy ważeniu nie mógł sie wkraść jakiś błąd pomiarowy
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Guzior a czy przy ważeniu nie mógł sie wkraść jakiś błąd pomiarowy ![]() no ale jak firmy chcą żyć to raczej zawyżają, że niby sprzedały więcej towaru ? no chyba że to był skup towarów np złomu ? ![]() Nie wiem czy 20 litrów to duzo ![]() na ćwiartke i powrót na start chyba wystarczy ![]() co do wagi to rzeczywiście mało wyszło, zawsze myslałem że B3 bliżej z masą do B4 niż do B2 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 29 December 2004 Skąd: GKW ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
akurat to ze b3 blizej do b2 to oczywiste. W koncu rozwiązania zawieszenia i napedow sa takie same.
Samochod wazylem raz i tyle wystarczy. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Na tej samej wadze mój waży tyle co powinien więc jest ok
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
akurat to ze b3 blizej do b2 to oczywiste. W koncu rozwiązania zawieszenia i napedow sa takie same. Samochod wazylem raz i tyle wystarczy. a b4 ma inne zawieszenie i napedy niz b3?? -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
W b4 (sedan+avant) jest inny zawias z tyłu od tego w b3
![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
to skąd biorą się te róznice w wadze aut kolejnych modeli ?
myslałem ze głównie z konstrukcji budy i stąd golf 1, 2, 3 i 4 sa coraz cieższe oraz podobnie audi B2, B3 i B4 jak sie porównuje te same wersje silnikowe.. róznica w masie wynika IMO ze stref zgniotu, i mocniejszej konstrukcji nadwozia (bezpieczeństwo) oraz wiekszej ilości diwajsów elektrycznych itd dla przykładu silnik 2,0 wazy podobnie, skrzynie 5 gang tez, dyfer tez wazy porównywalnie (b2, b3, b4), wiec w b3 jest przecież amor przykrecany do zwrotnicy jak w b4, a w b2 jest to cała zintegrowana kolumna, zresztą zalezy który rocznik b3, bo ostatnie modele b3 miały juz stabiliztaor na łaczniku, czyli dokładnie jak b4 - jesli chodzi o przód nie wiem czy pierwsze B3 nie miały tez takiej kolumny jak B2 w ogóle to zamieszane jest w tych audikach ![]() co do napędów to B4 ma torsena centralnego w skrzyni, a b2 i (b3 ?) mają blokade wiec tu moze być podobieństwo b2 i b3 i różielskinica w wadze DeS: modelowo B4 to nie jest przypadkiem B3 po lifcie ? jak to jest ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT nie wiem czy pierwsze B3 nie miały tez takiej kolumny jak B2 Mialy. Np. moja taka miala. Dlatego musialem zmienic na dzielone od V6. B3 ma torsena centralnego zawsze. Roznica w masie to m.in. grubosc blach, lepsze wyposazenie, wiecej wygluszen. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Łojezu Panie... poruszyłeś tyle tematów, po koleji.
![]() Zawieszenie przednie: B2, B3 i B4 (coupe, cabrio, sedan, avant) co do zasady mają takie same zawieszenia. Różnice mogą polegać na swożniach, wahaczach, tulejach, saniach, średnicy kolumny, łożyskach, stablilizatorze. Zasada McPhersona zostaje taka sama - zwrotnica przykręcana do zwrotnicy, wahacz "trójkątny" mocowany do sań, ewentualnie stabilizator. Zawieszenie tylne (quattro): B2 i B3 (coupe, sedan) zastosowane jest odwrócone zawieszenie przednie: sanie, kolumny, stablilizator - co do zasady niemal identyczne z tymi przednimi. B4 (sedan, avant) z racji tego, że w B4 został zastosowany inny zbiornik paliwa i inna podłoga bagażnika, zastosowano inne zawieszenie. Pozostała rama, ale nie jest to już odrówcenie przedniej. Mocowanie mostu jest zupełnie inne, most jest "długi i mocowany na tulejach, a nie na poduszkach, a z przodu ma dodatkową łapę z poduszką (tak samo jak w A4). Występuję odmienne od starych modeli kolumny, zwrotnice i wahacze. Kolumna jest jakby odrócona - mocujesz do nadwozia kawał blachy, a na dole do wahacza tylko tuleję amortyzatora. -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Łojezu Panie... poruszyłeś tyle tematów, po koleji. ![]() Zawieszenie przednie: B2, B3 i B4 (coupe, cabrio, sedan, avant) co do zasady mają takie same zawieszenia. Różnice mogą polegać na swożniach, wahaczach, tulejach, saniach, średnicy kolumny, łożyskach, stablilizatorze. Zasada McPhersona zostaje taka sama - zwrotnica przykręcana do zwrotnicy, wahacz "trójkątny" mocowany do sań, ewentualnie stabilizator. zwrotnica do zwrotnicy ? ![]() B4 ma grubsze sworznie mocowane na 3 sruby oraz stabilizator na łączniku (jak ostatnie wypusty B3) do kolumny Mcphersona - w B2 i pierwszych B3 do wahacza czyli podsumowując pierwsze modele B3 zawieszeniowno to prawie B2 , a B3 z koncówki produkcji (jeżeli chodzi o przód) to juz B4 w B3 quattro - przednie kolumny róznią się wyłacznie wąsami na drązki od tylnych- przynajmniej w moim zestawie z 7A sedan tak jest dodatkowo niektóre modele B3 quattro (chyba coupe) mają stabilizator z tyłu w nawiązaniu do B3 guziora, to czy był jakiś lifting B3 po którym przybrały na wadze ? bo jak widać jego audi niewiele cięższe od B2, a skoro tak bardzo dostępna baza do wszelakich wydumek - oraz tańsza w porównaniu do B2 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: łódź ![]() |
B3 ma wiecej blachy i wyposazenia dlatego jest ciezsze. Stabilizator z tyly w quattro b3 byl glownie w 7A i nm bezwzgledu na to czy coupe czy sedan. Niektore b3 z 7a mialy przednie wachacze kute takie jak S2. Chyba od 90 roku w b3 byly dzielone kolumny. Ale po tylu latach ciezko stwierdzic co jest orginalne.
B3 stalo sie ostatnio idealna baza do wydumek ze wzgledu na niska cene w porownaniu do B2. I wszystkie b3 q sa w ocynku. |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Stabilizator z tyly w quattro b3 byl glownie w 7A i nm bezwzgledu na to czy coupe czy sedan. Niektore b3 z 7a mialy przednie wachacze kute takie jak S2. Chyba od 90 roku w b3 byly dzielone kolumny. Ale po tylu latach ciezko stwierdzic co jest orginalne. B3 stalo sie ostatnio idealna baza do wydumek ze wzgledu na niska cene w porownaniu do B2. I wszystkie b3 q sa w ocynku. a właśnie że nie... ja kupiłem do swojej B2 cały zestaw napędów i tylny zawias z B3 7A sedan (dłuższa skrzynia niz coupe) i nie ma stabilizatora: http://img406.imageshack.us/img406/3255/zestawv.jpg Etka mówi że dzielone kolumny były od 88 roku modelowego rzekomo B2a po lifcie (84-86) tez są ocynkowane dobra nie ma co zasmiecac guziorowi tematu, jak tam przygotowania do startu w WST, to juz niewiele ponad 2 tygodnie ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: łódź ![]() |
a właśnie że nie... ja kupiłem do swojej B2 cały zestaw napędów i tylny zawias z B3 7A sedan (dłuższa skrzynia niz coupe) i nie ma stabilizatora: http://img406.imageshack.us/img406/3255/zestawv.jpg A włśnie ze tak ![]() Pociołem dwa sedany 7A w oby były stabilizatory. Zreszta zawias z jednego z nich jest u derbiaka w jego srebrnej b2q tdi. Viper tez pocioł sedana 7A dla tylnych sanek ze stabilizatorem i przednich hamulcy. |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wczoraj wrocilem z ingland. Jeszcze musze ogranac na szybko jeden klientowoz, i moze wrescie zajme sie wycinaniem zbednych rzeczy
![]() PS. Wazyk ktos seryjny bak? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Nie pamiętam ale ok8- 10 kg jeżeli masz dzielony bak( czyli taki dzięki któremu można było narty wozić)
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Po strojeniu samochod na Gtechu, w 2 osoby zrobil 13.33s na 400m. Nie wiem czy sie cieszyc czy plakac. W jedna osobe mimo usilnych staran nie dalem rady pojechac prawidlowego przejazdu, bo wysypal sie synchronizator 3 biegu i nie sposob utrafic w 3 za pierwszym razem. Startujac jednak z 2 i przepinajac na 4 (lub trojke wpinajac na 2 razy) wychodzi 13.8.
Na dniach wjezdza skrzynia z S2 -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Ja bym płakał. W końcu mówi się, że Gtech jest "optymistą". Ale nie poddawaj się, powodzenia
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wlasnie we wszystkich autach 4x4 jakie mierzylem tym g-techem zawsze pokazywal idealnie (czyli tak jak na zawodach),a w przypadku lady spiacego pokazywal 16.xx gdy auto robilo niskie 14
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 01:41 |