Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 8 9 10  
Reply to this topicStart new topic
> Audi 90 B3 quattro - 4.2V8 ABZ + VEMS, Narazie niewystrojone N/A (krótki filmik strona 2)
guzior
post Mon, 27 Sep 2010 - 00:30
Post #181


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Tomek dobrze gada. Bedzie 2x HX35
Do maila ustosunkuje sie jutro, bo dzisiaj padam z nóg.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 27 Sep 2010 - 00:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wojtek_GTX
post Sat, 12 Mar 2011 - 20:49
Post #182


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Sorka za kotleta ale dzieje się coś w kierunku V8 w tym wozie czy może projekt zakończony ??

Gdzieś tam wyczytałem że motor V8 pakujesz do innej 90 (napisałeś dupowozu)

Pozdrawiam


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 12 Mar 2011 - 21:28
Post #183


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Tak dokladnie.
Silnik po pewnych zimowych modach wjezdza do dupowozu (rowniez B3 90Q) ktore bede chcial miec w przyszlosci doposazone w to co bylo dostepne do 90 w tych latach i pojawie sie nowym autem na bemowie (jesli w silniku wszystko bedzie banglalo jak nalezy - jeszcze go nie zlozylem).

Do czerwonej wlatuje, jednak wbrew wczesniejszym przyzeczeniom, 2,2 20v Turbo no gruuuubym setupie, skrzynia 6b z S4, hamulce od 2,8 wyskakuja i wracam do serii. Dodatkowo w planach jest poliweglan gdzie sie da, aluminium/laminat gdzie sie i klatka. Ma byc totalna wydmuszka do dragu. Jednak projekt bedzie baaardzo dlugoterminowy. Niedlugo opublikuje projekt drugiej 90q. Szalu nie bedzie - ale mam nadzieje z pelnym wnetrzem poprawic czas sprzed roku wydmuszką.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 12 Mar 2011 - 22:46
Post #184


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Bartek a dlaczego zrezygnowałeś z pomysłu VR6 Turbo quattro na rzecz R5?? wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 13 Mar 2011 - 08:46
Post #185


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Bo 20vT:
- trafilo mi sie z Hortexa S4 za grosze (bo do S4 pakujemy VR6 Turbo)
- nie musze zmieniac tlokow na jakies wynalazki (seria wytrzymuje ~900WHP - najwieksza zmierzona moc w szwecji na seryjnych korbach)
- mam tansze koszty remontu (5 korb, nie musze zmieniac tlokow) niz VR6
- niezajebywalnosc Hortexa silnika w Nissanie po udoskonaleniu systemu smarowania dodatkowo mnie zmotywowała


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mx79
post Sun, 13 Mar 2011 - 10:34
Post #186


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 October 2009





quzior a mógłbyś się pochwalić ile wciągała u ciebie v8 mieściłeś się w 15? 20? litrach jako codzienny dupowóz. A czy silnik 20vT można wpakować do b5 1.8 quattro, chodzi mi tylko czy dzwon skrzyni pasuje plug and play pod 20vT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 13 Mar 2011 - 11:56
Post #187


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





20 to był juz naprawde maks.

Skrzynia pasuje bez problemu


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sun, 13 Mar 2011 - 15:22
Post #188


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(guzior @ Sat, 12 Mar 2011 - 21:28) *
hamulce od 2,8 wyskakuja i wracam do serii.


A tak z ciekawości czemu hamulce z 2.8 demontujesz przecież są skuteczniejsze, większe i dwu tłoczkowe ??



--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 13 Mar 2011 - 15:29
Post #189


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Sa ciezsze, wieksza masa wirujaca itp. Do dragu nie potrzebne


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Sun, 09 Oct 2011 - 17:37
Post #190









Guzior szybko szybko leć do Empika zobaczyc najnowszą gazete Audi Scene. W gazecie jest opisany podobny projekt z 4.2 V8 pod maską w Audi 90 B3 q. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 09 Oct 2011 - 17:47
Post #191


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Auto z polski czy z zagranicy? Ma ktos moze skany?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Mon, 10 Oct 2011 - 17:21
Post #192









To B3-ka z Niemiec. Gosciu jezdził najpierw z 7A pod maską. Było mu mało mocy, wiec zapodał 4.2 V8 340 KM. Do tego skrzynię biegów z S6 Plusa i hamulce EBC. Zawieszenie przednie też pomodzone.


Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 8 9 10
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 14:02