Audi 90 B3 quattro - 4.2V8 ABZ + VEMS, Narazie niewystrojone N/A (krótki filmik strona 2) |
Audi 90 B3 quattro - 4.2V8 ABZ + VEMS, Narazie niewystrojone N/A (krótki filmik strona 2) |
Wed, 20 Jan 2010 - 21:42
Post
#1
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Dzisiaj, po pierwszej przejezdzce, przebiegającej bez komplikacji mogę opublikowac projekt.
Auto kupiłem od pierwszej włascicielki - Polki mieszkającej pół życia w Belgii gdzie kupiła samochód z salonu. Na stare lata wrocila do Polski. Po smierci męża, postanowiła sprzedać auto (a sobie kupiła Golfa V). Potem kupiłem je ja za całe 1700zł. Miało nawet katalizator, załozony juz w polsce, w 98 roku. Na poczatku, zeby jakkolwiek sie nim poruszac zmienilem sprzeglo na niskobudzetowego STATIMa za cale 200zł. Troche nią pojezdziłem, potyrałem po szutrach itp. W miedzyczasie robiłem eSke. Gdy miałem już dupowóz, na warsztat wpadła 90. Przedtem jeszcze zaliczyłem sprawdzanie geometrii w warsztatcie u robs -a. Okazało sie ze lewa podłóznica jest cofnieta. Róznica miedzy kołami z lewej i prawej strony wynosila 4.5 centymetra, a na aucie nie bylo sladów zadnego dzwonu. Starsza pani (ew jej mąż) przywalili w cos kołem od strony kierowcy i wciagnelo cala podłóżnice do srodka. Prostowanie na ramie (350zł) załatwiło problem i wyrównało rozstawy kół z lewej i prawej strony. Mogłem juz brac sie za robote. Prace trwały od 22 grudnia. Wyjechał orginalny silnik KV, i zaczałem podpasowywac ABZ. Na + musze zaliczyc to, ze w komorze silnika jest wiecej miejsca niz w S4. Zarówno od strony grodzi, jak i przy podlóżnicach (miesci sie bez problemu podstawka z filtrem oleju). Akumulator trafił do bagazanika, stare mocowania poduszek zostaly wyciete, przestawione zostalo serwo (zachaczało o glowice pompą hamulcową), wyleciała równiez pompa od ABSu (nie bylo na nia miejsca). Dodatkowo musiałem przerobic prawe mocowanie stabilizatora (odciac i przespawac obok). Do czasu az silnik nie bedzie uturbiany chlodnica zostanie jak jest teraz, czyli z przodu, przed silnikiem (chlodnica jest od Audi 100 C3 2.5TDi, zalozona do gory nogami). Potem trafi do bagaznika chlodnica od BMW 2.5 TD (swoja drogą wielka ku*wa). Silnika pracuje, tradycyjnie juz, na Vemsie. Było sporo problemów z pojawiajacymi sie regularnie trigger errorami, jednak definitywne pomogla zmiana firmware-u. Auto chodzi na domyslnej mapie ktora dostalem z USA. Nie jest wystrojone gdyz warunki nie pozwalaja na jakikolwiek przyspieszanie (nie mam trakcji na pierwszych 5 biegach (z 5 dostepnych :twisted: ). Opony zimowe, 195mm z bieznikiem 7mm. Musze poczekac az sie ociepli. W miedzyczasie bede mogl ogarnac reszte elektryki (obrotomierz, temp wody, cisnienie oleju) i wyszykowac nowy warsztat. Do zrobienia zostalo jeszcze cale zawieszenie, pomijajac wymiane wszystkiech elementów gumowo - metalowych, nizsze sprezyny i amory B8, hamulce (od 2.8 - juz czekaja w garazu) oraz zawieszenie ukladu napedeowego (tutaj czekam na sztywne elemnty od DeSa). Kilka fotek - narazie tylko tyle, zreszta nie ma tak naprawde co pokazywac. » -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 20 Jan 2010 - 21:42
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 21:54
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice |
w końcu widzę o czym była mowa, wygląda niezłe , pewnie tak też pojedzie, pozdrawiam i życzę wytrwałości
-------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 21:56
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
CYTAT w końcu widzę o czym była mowa, wygląda niezłe , pewnie tak też pojedzie, pozdrawiam i życzę wytrwałości Dzieki wielkie za pomoc. Z tymi trigger errorami juz mnie krew zalewala pomalu. Jednak nie ma to jak sprawdzone 1.1.27 Działajace na megatune-ie -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 21:58
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów |
powodzenia w ukończeniu (dopracowaniu szczegółów) - wiem jak na to czekałeś
-------------------- |
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 22:33
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów |
Miałem okazję się przejechać, wrażenia bardzo pozytywne. Auto dobrze rokuje
PS. Sleeper będzie niesamowity, jedynie dźwięk silnika zdradza że coś jest nie tak... -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 22:35
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź |
guzior fajny opis, dużo info o cenach więc wiadomo z jakim budżetem można startować. Czekamy na filmy jak od noorec'a
-------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 22:42
Post
#7
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
CYTAT Czekamy na filmy jak od noorec'a Bedzie ciezko... Wydechy z 2 rzedów cilindrów schodza sie dopiero za skrzynia. Tam tez, w 3 calową rure wspawana jest sonda, ktora idzie centralnie w bok. Tyrajac po sniegu mogla by sie wyrwac Żeby nie bylo - sprzeglo nie zostalo to za 200zł tylko 6 lopatkowy spiek na podwojnej sprezynie. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 23:05
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny |
Silnika pracuje, tradycyjnie juz, na Vemsie ze tak spytam... są jakies problemy aby odpalic na seryjnym kompie?? czy poprostu zastosowano Vems'a juz pod turbo (bi turbo)?? -------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 23:17
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Grubooo. Bardzo mi się podoba ta koncepcja.
GRatzzz |
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 23:25
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
No wreszcie ,Wielkie gratulacje quzior
-------------------- quattro
|
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 00:31
Post
#11
|
|
User Dołączył: Mon, 01 September 2008 Skąd: Łódź |
Gratuluje kolego, mam nadzieje, że coś mogłem pomóc. Miłego ukręcania półosi
|
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 00:35
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
CYTAT ze tak spytam... są jakies problemy aby odpalic na seryjnym kompie?? czy poprostu zastosowano Vems'a juz pod turbo (bi turbo)?? Nie wiem. Od razu, bez zbytniego namyslu wjechal Vems. Derbiak odpalił swoja na seryjnym ECU - teraz ma jakies problemy z immo. W USA ABZty odpalane na standalonach dobijaja moca do 350 koni (z 300 na seryjnym ecu) - tez byl to jakis argument przemawiajacy za standalonem. A turbo bedzie jedno (HX40) - jak silnik dozyje, ma sie rozumiec. CYTAT Gratuluje kolego, mam nadzieje, że coś mogłem pomóc. Chyba najwiecej z tym ze silnik nie jest na srodku komory - pewni bym ponaciagal caly samochod zanim bym do tego doszedł -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 01:00
Post
#13
|
|
User Dołączył: Mon, 01 September 2008 Skąd: Łódź |
Nie wiem. Od razu, bez zbytniego namyslu wjechal Vems. Derbiak odpalił swoja na seryjnym ECU - teraz ma jakies problemy z immo. W USA ABZty odpalane na standalonach dobijaja moca do 350 koni (z 300 na seryjnym ecu) - tez byl to jakis argument przemawiajacy za standalonem. A turbo bedzie jedno (HX40) - jak silnik dozyje, ma sie rozumiec. Chyba najwiecej z tym ze silnik nie jest na srodku komory - pewni bym ponaciagal caly samochod zanim bym do tego doszedł No Derbiak połaszczyl sie na 200 zl i zawiozl kompa nie tam gdzie trzeba, drugi jest juz zrobiony własciwie Z zamocowaniem silnika sam mialem niezle jaja co go ustawilem na srodku to skrzynia byla na skos po paru minutach dobrego kombinowania zerknalem na silnik zlozylem paluszki do kupy i strzelilem sie w globus |
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 01:24
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 |
mega kozacki pojazd sie zapowiada... gratki
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 08:30
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 08 February 2003 Skąd: Gdańsk |
Auto kocur, cos takiego mi sie marzy...taki dziadkowoz po wizycie w sanatorium
Gratuluje projektu i chetnie zobaczylbym jak to sie odpycha. -------------------- Omega B Irmscher X20XEV
Corsa C GSi Z18XE Omega Evo500 C30NE/SE Szybciej wyglądają, niż jeżdżą. |
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 08:49
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 |
Idziesz ogniem chłopaku .
dobry cichociemniak, będzie musiało grubo podawać, nie widzę innej opcji -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 12:45
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Szaleńców na tym forum nie brakuje. Popieram !
|
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 13:22
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 29 September 2009 Skąd: GMB |
Ten silnik jest trzeba przyznać bardzo fajną opcją w Audi'cach
|
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 14:01
Post
#19
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
Ten silnik jest trzeba przyznać bardzo fajną opcją w Audi'cach dokładnie, a poza tym jest tego na rynku full, za 2 tys PLN mozna kupić nowy, wiec mozna zajechać motorownie i zapodac drugą dzwięk i reakcja na gaz, bezcenne GRATULACJE !! bedzie jakaś hamownia grana, ile tam sie z ABZeta jeszcze da wykrzesać n/a ? -------------------- |
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 14:55
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 |
bedzie jakaś hamownia grana, ile tam sie z ABZeta jeszcze da wykrzesać n/a ? W USA ABZty odpalane na standalonach dobijaja moca do 350 koni (z 300 na seryjnym ecu) - tez byl to jakis argument przemawiajacy za standalonem. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 24 April 2024 - 01:35 |