![]() ![]() |
Tue, 19 Jan 2010 - 22:57
Post
#41
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 09 November 2008 Skąd: Rzeszów |
mysle ze Fiatowskie 16vt byloby bardziej na miejscu
-------------------- Audi Turbo quattro
Audi A3 1.8T |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 19 Jan 2010 - 22:57
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Tue, 19 Jan 2010 - 23:04
Post
#42
|
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 |
Według mnie to tylko Fiat /Lancia R4 16vt do tego typu projektów, głównie ze względu na mniejsze problemy montażowe. Fiatowskie R5 20vt tez niegłupie jest.
|
|
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 00:04
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 09 November 2008 Skąd: Rzeszów |
Według mnie to tylko Fiat /Lancia R4 16vt do tego typu projektów, głównie ze względu na mniejsze problemy montażowe. Fiatowskie R5 20vt tez niegłupie jest. tylko ze wydaje mi sie ze 16vt jest duzo bardziej przetarta sciezka, nawet w ich stolicy italii 20vt jest mniej rozkminione.. chyba ze ktos ma jakies ciekawe info o modach 20vt sam chetnie poczytam -------------------- Audi Turbo quattro
Audi A3 1.8T |
|
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 00:48
Post
#44
|
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 |
Jeśli chodzi o 2.0 16VT FWD to na pewno są przerobione w każda stronę, natomiast szlaki w 2.0 16VT RWD właśnie przecieram
Natomiast chłopaki w stanach juz dawno odnaleźli ten potencjał i co drugie 124 sport coupe posiada 2.0 16VT Wszystko to dlatego ze silniki te bazują na "starych" silnikach dohc fiata. Czekam tylko jak śniegi odpuszcza... |
|
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 01:17
Post
#45
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 |
przerost tresci nad forma
kto z was by kupil poloneza a kto fiata... macie odpowiedz |
|
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 08:44
Post
#46
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki |
przerost tresci nad forma kto z was by kupil poloneza a kto fiata... macie odpowiedz Hmmm bys sie zdziwil. Zaczal bys szukac budy do sportu to inaczej bys na to spojrzal. M.in. o zdrowego poloneza jest duzo latwiej i taniej. A oba te samochody sa fajne - jesli ktos wogole takimi samochodami sie interesuje. Jeszcze niedawno 126/125/polonez to dla 99% spoleczenstwa byly wraki bo dopiero co sie ich pozbyli. Teraz klasyki sa "modne" to inaczej patrza na 125 a poloneza zazwyczaj nadal nie lubia - ale to wywodzi sie tylko z mody a nie zainteresowania do tych samochodow. |
|
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 10:10
Post
#47
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
polonezow jeszcze za duzo jezdzi poprostu , poczekajmy 5 lat to i one sie zaczna podobac
|
|
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 10:31
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 |
portal fotka.pl tego jeszcze nie grali da sie wyrwac jakas dobra foke na takie caro na tym portalu o... nie wierze mysle ze sr. powinno nawiazac jak najszybciej scisla wspolprace. co do caroneza. fajny zycze udanych lowow w letnie piatkowe i sobotnie noce -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 10:38
Post
#49
|
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 12 January 2010 |
BMW czy V Forda to spora masa przed przednią osią, fajne auto do jazdy na wprost.
Standardowo przy każdym silniku otwierają się zgrzewy przednich podłużnic. Dodatkowo pękają na wysokości maglownicy. Przy takim projekcie wycięcie pasa/belki przedniej spowoduje rozchodzeniem się budy. Tylny most zastąp mostem od volvo 240, zamontuj panharda, zastosuj 3 pióro o długości 1m i grubości 8mm - sklep tak aby tył był niżej niż przód. Wygląda to niepoważnie - jak PN ze wsi, lecz znacznie pomoże w rozkładzie masy a zarazem pokonywania ostrych zakrętów. Jeśli ktoś jeszcze chciałby porwać się z motyką na słońce to doradzam szukanie budy z lat 1993-1996. Przed 93' wąski zawias i większości wyeksploatowane od 97' cieńsze blachy więcej otworów technologicznych.. Czy to PN czy DF należy obstawać cała płytę podłogową, fartuchy i kielichy, wzmocnić podłużnice przednie. A i tak najwięcej da dobra klatka |
|
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 13:00
Post
#50
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 |
Hmmm bys sie zdziwil. Zaczal bys szukac budy do sportu to inaczej bys na to spojrzal. M.in. o zdrowego poloneza jest duzo latwiej i taniej. A oba te samochody sa fajne - jesli ktos wogole takimi samochodami sie interesuje. Jeszcze niedawno 126/125/polonez to dla 99% spoleczenstwa byly wraki bo dopiero co sie ich pozbyli. Teraz klasyki sa "modne" to inaczej patrza na 125 a poloneza zazwyczaj nadal nie lubia - ale to wywodzi sie tylko z mody a nie zainteresowania do tych samochodow. ad.1 jago to ile tych polonezow widziales w sporcie?....z ciekawosci ad.2 nie sadze,zeby o fiata w bardzo dobrym stanie bylo ciezko co wiecej Jogo to nie ''moje widzi mi sie'',tylko wiem to z doswiadczenia mam dwoch znajomych z tego samego osiedla,jeden kupil ostatniej zimy 126p a drugi 125p oba byly w rewelacyjnm stanie a ich ceny i przebiegi byly smieszne polonezem tez sie w zyciu najezdzilem,na szczescie zaden nie byl moj a fiat stoi u mnie w garazu z przebiegiem niecale 30tys wiec i tym tez sie najezdzilem |
|
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 18:52
Post
#51
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 |
Kolego Raich jeśli o Fiata 125p w bardzo dobrym stanie jest tak łatwo i ceny i przebiegi są śmieszne to zrób przysługe ludziom szukającym takiego auta
sam kupie ze dwie sztuki !! |
|
|
|
Wed, 20 Jan 2010 - 22:47
Post
#52
|
|
|
User Dołączył: Sun, 21 September 2008 |
IMHO fiat jest fajniejszy ;] bardziej oldschool'owy, wie ktosmoze jakie "większe" silniki podchodzą pod oryginalna skrzynię z DF ??
|
|
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 08:10
Post
#53
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 12 October 2008 Skąd: Łomża |
Hehe słyszałem ,że w okolicy są szybsze tylko koła z osi napędowej
-------------------- Usunięto komercyjna sygnaturę.
|
|
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 15:12
Post
#54
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
od jakiego konkretnie bmw ten magiel ?
|
|
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 17:14
Post
#55
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 |
Kolego Raich jeśli o Fiata 125p w bardzo dobrym stanie jest tak łatwo i ceny i przebiegi są śmieszne to zrób przysługe ludziom szukającym takiego auta sam kupie ze dwie sztuki !! ten o ktorym pisalem kolega znalazl u sasiada swojego wuja stal w garazu nieuzywany,nie byl wsumie do sprzedania ale.... po paru minutach rozmowy dal sie namowic na sprzedaz naprawde egzeplarz byl w swietnym stanie |
|
|
|
Thu, 21 Jan 2010 - 21:25
Post
#56
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa |
Panowie polemizujecie co by gdyby babcia miała wąsy, co by było jak by silnik od lancii wsadził ale koszty takiego motoru są bardzo duże. Powiem jedno projekt powstawał w naszym warsztacie widziałem ile Tomek włożył w to pracy też patrzyłem na to z pewną dozą nie śmiałość, ale powiem jedno kilka pierdół zostało do poprawy ale miałem okazję prowadzić to cudo i powiem jedno, przerosło moje oczekiwania, heble się sprawdzają bardzo dobrze napęd robi robotę układ kierowniczy reaguję bardzo szybko, dźwięk zajebisty, trzeba uważać na niego bo naciśnięcie gazu przekłada się na nerwową reakcję na koła (dodam że nie jest wystrojone) na prawdę jak jedziemy na rundę to uśmiech z gęby nie złazi. Generalnie powiem tak nie ma znaczenia czy to caronez czy borewicz i 125P chciał bym zobaczyć inny taki projekt o tak rozbudowanym zakresie modyfikacji i będę bil gromkie brawa za doprowadzenie projektu do takiego stanu jak ten
POZDRO |
|
|
|
Fri, 22 Jan 2010 - 12:38
Post
#57
|
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 |
Prawda to narazie polemika, ale myślę ze za niedługo się dowiemy czy twierdzenie o R4 16Vt jest słuszne, kiedy to w końcu dokończę projekt.
|
|
|
|
Sun, 24 Jan 2010 - 08:46
Post
#58
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa |
film wkrótce, czekamy na pogode zeby złapac tracje
-------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
|
Tue, 26 Jan 2010 - 22:09
Post
#59
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 01 February 2007 Skąd: Polska |
Witam, w odpowiedzi na waze pytania- felgi to oryginalne mattig SSF 8/14J ,a co do tego "czy nie lepiej było włożyć r4 16v" to powiem że myślałem nad tą kwestią nie jeden wieczór, i przeważył argument iż najlepszy dostęp mam do części od bmw, (oprócz tego chciałem dżwięk r6!!!!)
|
|
|
|
Tue, 26 Jan 2010 - 22:56
Post
#60
|
|
|
User Dołączył: Tue, 04 November 2008 |
Widzialem autko na zywo , słyszałem jak pracuje ... R6 turbo bmw robi fajne wrażenie - szczególnie w POLdONEZIE !
Nie zapomniane sa miny ludzi którzy przechadza kolo niepozornego poldka obojetnie, dopoki nie ma otwartej maski !! Gratuluje Tomkowi samozaparcia , pomysłu i żmudnego doprowadzania autka do używalności. Nie łatwo jest doprowadzić taki futurystyczny projekt do końca. Nie mogę sie doczekać wiosny , kiedy będzie sucho i przyczepnie i bede miał okazje przejechać sie poldkiem .... Juz widze miny wielu wkręconych przez poldona kierowców !! Tomek 3mam kciuki !! Pomysly masz dobre - wiem ze doprowadzisz projekt do końca !! |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 21:33 |