![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
a to dziwka, to ori byla, czy jakis aftermarket ? napisz jakie straty, jak juz bedziecie wiedziec...
-------------------- BMW 135i
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
Tomson coś ostatnio was prześladuje ten olej a właściwie pękające pompy. Jak dobrzez pamiętam to Chwastaka RB zjadł już trzy. Nie siedze w nissanach ale interesują mnie takie projekty, co się z nimi dzieje że pękają???
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Zapewne wady fabryczne odlewów.
... to jest chyba najodpowiedniejszy moment, aby pomyśleć nad silnikiem od innego producenta ( zapewne nie chętnie ) lub dry oil sump ![]() Współczuję, wiem co to znaczy stracić silnik. Wkurw nie ma granic, a gdy jeszcze wychodzi, że to nie z własnego błędu, to chciało by się zabić te małe chińskie rączki produkujące 85% wszystkich części z których wszyscy korzystamy. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Kolejna pompa oleju, to już jakieś fatum.
Czas na JZ ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Mysle ze to nie jest fatum. Poszukalbym przyczyn raczej gdzie indziej . U Piotrka tez juz kilka pomp poszlo wiec zliczajac to i Chwastka juz mamy ilosc rowna malej wsi pod Siemiechowem.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Zmiany u Piotrka na 2011
1) Odchudzenie budy - na razie udało na się wyciąć prawie 15kg z samego bagażnika. 2) Hamulce - jeszcze nie wiadomo jakie 3) Nowa instalacja elektryczna 4) Wyświetlacz Dash2 race technology i logger DL1 z gyro i GPS 5) Parę zmian w zawieszeniu 6) Zmiana rozkładu mas 7) Motor bez zmian ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Właśnie jak tam motor sie spisuje ? Od ilu załączacie VVL ?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Silnik ok. Wałki przełączają się każdy inaczej ale w zakresie 3000-4000 obrotów
-------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Nowa wiązka
![]() Zamiast seryjnej podłogi była wspawana blacha 3 mm! plus wzmocnienia tejże podłogi ![]() ![]() I już 12 kg nie ma. Chwytak powietrza na filtr zrobiony jest z blachy 4 mm! Ciekawe ile będzie ważył? O łącznikach klatka-buda z blach (ciężko to nazwać blachą) 6 mm nie ma co wspominać. Auto przygotowane pod destruction derby! ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Odchudzania ciąg dalszy. Solidnie wykonany chwytak powietrza to jedyne 3.7 Kg
![]() Idealny do odśnieżania ![]() ![]() Nowy panelik ![]() ![]() ![]() Ciągłe kopanie w sprzęgło zniszczyło trochę kosz, ale 1 sezon jeszcze przejeździ ![]() Sanki były trochę popękane. Pospawaliśmy co trzeba i założyliśmy Powerflexy do sanek ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Gdzie robiliście konsolę środkową? Ładnie wygląda.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
W Falentach
![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kurcze fajny wóz wyszedł i do tego bezawaryjna motorownia, wreszcie nie ma tych igeków tylko czysta mechanika można na lajcie do 8500 kręcić
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
![]() Przeguby z Drive shaft shop nie dały rady mimo że są do 600hp. Na szczęście przysłali nowe za darmo bo twierdzą że muszą wytrzymać i musiała to być jakaś wada! Czas pokaże. ![]() ![]() ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Nissan 200SX S13 SR20DET
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
robicie sam ite panele z karbonu do nawiewow czy kupujecie gdzies gotowe plat takie jak blachy czy alu i docinacie ?? jak tak to gdzie mozna nabyc
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
gorzaj jak na jakis zawodach auto by dostalo przodem w jakas barierę i wtedy....szkoda by bylo waszej konstrukcji....ale gratki
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Mamy taki Panele. Wymiary chyba 80x120 cm ale mogą być też inne.
A resztę już sami robimy -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Napisz mi na pw jak bys mogl jakie wymiary jeszcze macie i ceny moze jakies. Dzieki
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 18:11 |