![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
W niektórych grubych projektach stosowany jest na o rurowanie np. tytan... Np. W GT-R SCS jest dolot z tytanu i zamiast gięcia musiał być cięty i spawany. Dżindż z VTG mówił, że jest to materiał którego nie da się giąć. i pewnie dlatego nikt go w f1 na wydechu nie potrafił pogiąć o tak np: http://www.miataturbo.net/attachments/diy-...line=1311822724 -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Na GT3076 było 550KM i to wymęczone strasznie. Dodatkowo te turbiny szybko się rozlatują przy takich mocach i nie są nienaprawialne. Więc padło na Borga bo kosztuje 2500 zł, da się go naprawić i bardzo fajnie wstaje jak na swoją wielkość. aha, czyli poprzedni wynik na srednie 600 był ze strzałem po całości, a tutaj 70X tylko z podniesieniem z N2O z dołu? -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
tak, na gt3076 było 554 i dodatkowo psiknęliśmy po całości nitro żeby zobaczyć co wyjdzie.
Teraz mamy 703 na samy turbo a nitro tylko z dołu do 1.4 bara -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Jaki jest to dokładnie BorgWarner i od ilu jest full boost? Jak on wstaje? Da się coś więcej z niego wycisnąć?
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Jak 83mm to 8375? Wiadomo jak to wstaje na RB26?
-------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
to jest to turbo
http://www.tomson.com.pl/product-pol-1778-...win-Scroll.html wstaje lepiej niż GT3582. Niedługo będziemy stroić auta z takim turbo w 2JZ i RB26 to wstawimy wykresy. -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Dużo nazw ma : S360, 83-75, 177272
Miło jak wstaje lepiej jak GT3582 a przy okazji jest pancerniejsze i 100 koni więcej można zrobić. Czekam na wykresy ![]() -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Rozumiem że wszystko na zwykłym paliwie a nie na e85? Nie planujecie może testować BW s366 lub serie s400sx?
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
CYTAT Jaki jest to dokładnie BorgWarner i od ilu jest full boost? Jak on wstaje? Da się coś więcej z niego wycisnąć? To jest ten borg Warner: http://www.tomson.com.pl/product-pol-1778-...win-Scroll.html Teoretycznie mamy jeszcze zapas na tym paliwie ale mały. Na lepszym spokojnie 50-70KM. Wstaje lepiej niż GT35. 1 bar jest w okolicach 4000 obr. -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
To jest ten borg Warner: http://www.tomson.com.pl/product-pol-1778-...win-Scroll.html Teoretycznie mamy jeszcze zapas na tym paliwie ale mały. Na lepszym spokojnie 50-70KM. Wstaje lepiej niż GT35. 1 bar jest w okolicach 4000 obr. to z jaka wy dupa gt35 wkladaliscie ze tak pozno boost? wklejcie wykres jak macie moze jak to wstaje bez nitro bo ogien 170km to duzo, ten model borga lub delikatnie inny lamik wstawil do 2jz 3 4 tyg temu i byl przy 4 tys rpm. teraz jest wieksza lopata i przy takim doladowaniu nie wali tak ciepelkiem jak maly gt30 ktory wychodzil poza mape, najbardziej mnie interesuje ten ic , tmp niska bo nitro tez schladza jak powinno. wykres po calosci dajcie bez nitro i tmp dolotu bedzie o wiele wieksza? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Dzięki za odpowiedź. Dokładna nazwa tego BorgWarnera to s360 tak jak pisze Joe89? W Nissanie 2,3 litra rozumiem?
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Nom, to jest najmniejsza z rodziny S300SX
![]() -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Nissan nadal żyje i ma się dobrze choć powoli zaczyna prosić o remont, przegląd i wymianę całego napędu. Silnik o dziwo działa idealnie ale po najbliższej eliminacji w płocku robimy rewizję i wymieniamy profilaktycznie tłoki na nowe.
Te mają za sobą 5 sezonów i są już mocno przemęczone. Na razie wjechało nowe sprzegło Xtreme Clutch z Australii bo stary HKS nie dał już rady. Niedługo rozbieramy motor to wstawimy fotki jak to wygląd po tych 5 sezonach w środku ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 18:11 |