Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan S13 SR23VET S300SX VVL sezon 2014, sezon 2015 strona 9, 703KM/753Nm
TOMSON
post Sat, 04 Feb 2012 - 12:45
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Tue, 04 November 2003
Skąd: www.tomson.com.pl

Ikona grupy



Buda już pomalowana. Teraz wystarczy poskładać wszystko do kupy.











--------------------
TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl
(22) 836 50 40
Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 04 Feb 2012 - 12:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Sat, 04 Feb 2012 - 12:59
Post #102


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





powtarzam sie kolejny raz: świetnie sie ogląda projekty Thomsona !

ta podstopnica pasażera to własny wyrób ?

młotek widze macie słuszny wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 04 Feb 2012 - 14:41
Post #103


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





mnie urzeka dbałość o takie rzeczy jak to gięcie tunelu . Niby nic to nie zmienia czy jest to gięte na kolanie czy gietarką technologicznie skomplikowaną jak wahadłowiec ale znacznie poprawia odbiór projektu .

pozdrawiam i zazdroszczę roboty .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TOMSON
post Sun, 12 Feb 2012 - 13:03
Post #104


Forum Killer
Dołączył: Tue, 04 November 2003
Skąd: www.tomson.com.pl

Ikona grupy



Panewki po 2 sezonach. Mówili że na strokerze przy tych obrotach nie da rady, że się urwie, że panewki itp. A tu 2 sezony, 8300 przy skoku 92 mm i nic. Jak nowe smile.gif





--------------------
TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl
(22) 836 50 40
Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arti_D
post Sun, 12 Feb 2012 - 13:26
Post #105


User
Dołączył: Wed, 24 November 2010





Cowboy podstopnica to na 90% produkt D2 Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 13 Feb 2012 - 19:07
Post #106


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Baardzo fajny i mega dopracowany projekt, w ktorym chyba "wreszcie" przyszedł juz etap rozkładania i ponownego złożenia rewizyjnego (po sezonie), a nie naprawczego/upgrade'owgo. Gratki smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 19 Feb 2012 - 18:39
Post #107


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(TOMSON @ Sun, 12 Feb 2012 - 13:03) *
A tu 2 sezony, 8300 przy skoku 92 mm i nic. Jak nowe smile.gif


25.4m/s MPS,tloki wam szybciej biegaja od tych w F1.
mozesz wrzucic ile godzin przy jakim obciazeniu przelataly oraz jaki przebieg?
wytrzymalosc panewek na + ale trwalosc pod znakiem zapytania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 19 Feb 2012 - 22:53
Post #108


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ciasno spasowane panewki tzn. na fabrykę i na dobrej oliwie to nic nie ma prawa się stać smile.gif
Bardzo ładnie to wszystko wygląda smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TOMSON
post Mon, 20 Feb 2012 - 08:59
Post #109


Forum Killer
Dołączył: Tue, 04 November 2003
Skąd: www.tomson.com.pl

Ikona grupy



W 2011 przepracował łącznie 55 godzin, 30 minut i 35 sekund. To jest łączny czas pracy silnika z rozgrzewanie, schładzaniem
Czas pracy w zakresie obrotowym 6200-8400 - 2:21.20
Czas pracy z przepustnicą wciśniętą na 100% - 0:48.39
I jakieś 75% tego w sezonie 2010. Czyli trzeba liczyć że w zakresie 6200-8400 jakieś 3.5-4 godziny.

Więc chyba nie tak źle z tą trwałością wink.gif Pewnie mógł by jeździć dalej bez rewizji ale lepiej ją zrobić niż być czymś zaskoczonym w trakcie sezonu. Mamy tylko 1 silnik musi działać cały sezon.


--------------------
TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl
(22) 836 50 40
Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Tue, 21 Feb 2012 - 03:33
Post #110


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa







zobacz co sie dzieje z Nm od 6200 do tych 8200 to bedziesz wiedzial czemu macie jeszcze panewki wink.gif


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak101
post Tue, 21 Feb 2012 - 09:59
Post #111


User
Dołączył: Tue, 07 February 2012







CYTAT(brt @ Tue, 21 Feb 2012 - 03:33) *
zobacz co sie dzieje z Nm od 6200 do tych 8200 to bedziesz wiedzial czemu macie jeszcze panewki wink.gif


Sugerujesz , że auto od 6200 obrotów nie przyspiesza, a na kolejnym wrzuconym biegu lepiej by przyspieszył niż na poprzednim?


--------------------
S4 2.2T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Tue, 21 Feb 2012 - 10:16
Post #112


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(pajak101 @ Tue, 21 Feb 2012 - 09:59) *
Sugerujesz , że auto od 6200 obrotów nie przyspiesza, a na kolejnym wrzuconym biegu lepiej by przyspieszył niż na poprzednim?


Nie, natomiast sugeruje przeczytac co napisalem, jezeli chcesz to cytowac i odpowiadac.


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TOMSON
post Tue, 21 Feb 2012 - 10:56
Post #113


Forum Killer
Dołączył: Tue, 04 November 2003
Skąd: www.tomson.com.pl

Ikona grupy



Bartek, a można prosić trochę jaśniej. Ja też nie do końca rozumiem co chciałeś powiedzieć? Najlepiej precyzyjnie z jakimiś konkretami.


--------------------
TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl
(22) 836 50 40
Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luke8
post Tue, 21 Feb 2012 - 11:08
Post #114


Super User
Dołączył: Fri, 31 October 2003
Skąd: Bydgoszcz





Chyba brt chodzi o to ze Nm spada w tym zakresie wiec panewki maja mniejsze obciazenie?


--------------------
<--LUKE-->
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 21 Feb 2012 - 11:29
Post #115


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





no jest to jakis argument ale tłok waży cały czas tyle samo, za to na wyższych obrotach szybciej biega

ja słyszałem że niuton zabija z dołu ale na górze to raczej prędkość i przyspieszenie tłoka które moze miec tam większe znaczenie ?

srednia prędkość tłoka to jeszcze nie wszytsko bo przyspieszenie zależy zdaje sie od rod to stroke ratio, czyli im dłuższa korba tył łagodniej się to przyspieszenie odbywa ... chyba jakoś tak ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 21 Feb 2012 - 11:33
Post #116


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Dokladnie cowboy masz rację.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak101
post Tue, 21 Feb 2012 - 11:47
Post #117


User
Dołączył: Tue, 07 February 2012





Opory przepływu gazów przez silnik rosną wraz z kwadratem prędkości. Dlatego Nm zaczyna spadać i wraz ze wzrostem prędkości obrotowej pogarsza się napełnianie i opróżnianie komory spalania. To powoduje zmniejszenie Nm - czyli siły nacisku spalonej mieszanki na tłok. Wzrasta natomiast siła odśrodkowa działająca na tłok i panewki.
Te dwie siły znoszą się wzajemnie w jakimś tam oczywiście stopniu , przecież nie liniowo, dlatego panewki teoretycznie są w całości.


--------------------
S4 2.2T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 21 Feb 2012 - 11:52
Post #118


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(pajak101 @ Tue, 21 Feb 2012 - 11:47) *
Opory przepływu gazów przez silnik rosną wraz z kwadratem prędkości. Dlatego Nm zaczyna spadać i wraz ze wzrostem prędkości obrotowej pogarsza się napełnianie i opróżnianie komory spalania. To powoduje zmniejszenie Nm - czyli siły nacisku spalonej mieszanki na tłok. Wzrasta natomiast siła odśrodkowa działająca na tłok i panewki.
Te dwie siły znoszą się wzajemnie w jakimś tam oczywiście stopniu , przecież nie liniowo, dlatego panewki teoretycznie są w całości.



jaka sia odsrodkowa działa na tłok i panewki ?

chyba nie ma tu silnika Wankla ze tłok wiruje ? wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak101
post Tue, 21 Feb 2012 - 13:52
Post #119


User
Dołączył: Tue, 07 February 2012





No to panie Cowboy powrót do gimnazjum :

http://www.zsms.bytom.pl/~silniki/Strona/41.html

Gdziekolwiek coś się kręci zawsze mamy doczynienia z siłami ośrodkowymi.


--------------------
S4 2.2T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 21 Feb 2012 - 14:40
Post #120


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(pajak101 @ Tue, 21 Feb 2012 - 13:52) *
No to panie Cowboy powrót do gimnazjum :

http://www.zsms.bytom.pl/~silniki/Strona/41.html

Gdziekolwiek coś się kręci zawsze mamy doczynienia z siłami ośrodkowymi.


zanim mnie wyślesz do gimnazjum odpowiedz na pytanie które grzecznie zadałem ?

gdzie jest ta siła odśrodkowa która działa na tłok oraz na panewkę

czy w tym silniku się kręci tłok ? czy panewka w podporze wału się kręci ?

w linku który podałeś jest napisane o siłach masowych tłoka, nic nie znalazłem o sile odśrodkowej działającej na tłok ?

jako że wał sie obraca to w nim występuje siła odśrodkowa na korbie wału - i o tym jest napisane w linku

panie pajak: czekam na wyjasnienie lub lepszy link który powie ze na tłok działa siła odśrodkowa (pomijając silnik Wankla)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 02:07