![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Buda już pomalowana. Teraz wystarczy poskładać wszystko do kupy.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
powtarzam sie kolejny raz: świetnie sie ogląda projekty Thomsona !
ta podstopnica pasażera to własny wyrób ? młotek widze macie słuszny ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
mnie urzeka dbałość o takie rzeczy jak to gięcie tunelu . Niby nic to nie zmienia czy jest to gięte na kolanie czy gietarką technologicznie skomplikowaną jak wahadłowiec ale znacznie poprawia odbiór projektu .
pozdrawiam i zazdroszczę roboty . |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Panewki po 2 sezonach. Mówili że na strokerze przy tych obrotach nie da rady, że się urwie, że panewki itp. A tu 2 sezony, 8300 przy skoku 92 mm i nic. Jak nowe
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 24 November 2010 ![]() |
Cowboy podstopnica to na 90% produkt D2 Racing
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Baardzo fajny i mega dopracowany projekt, w ktorym chyba "wreszcie" przyszedł juz etap rozkładania i ponownego złożenia rewizyjnego (po sezonie), a nie naprawczego/upgrade'owgo. Gratki
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ciasno spasowane panewki tzn. na fabrykę i na dobrej oliwie to nic nie ma prawa się stać
![]() Bardzo ładnie to wszystko wygląda ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
W 2011 przepracował łącznie 55 godzin, 30 minut i 35 sekund. To jest łączny czas pracy silnika z rozgrzewanie, schładzaniem
Czas pracy w zakresie obrotowym 6200-8400 - 2:21.20 Czas pracy z przepustnicą wciśniętą na 100% - 0:48.39 I jakieś 75% tego w sezonie 2010. Czyli trzeba liczyć że w zakresie 6200-8400 jakieś 3.5-4 godziny. Więc chyba nie tak źle z tą trwałością ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
![]() zobacz co sie dzieje z Nm od 6200 do tych 8200 to bedziesz wiedzial czemu macie jeszcze panewki ![]() -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
User Dołączył: Tue, 07 February 2012 ![]() |
zobacz co sie dzieje z Nm od 6200 do tych 8200 to bedziesz wiedzial czemu macie jeszcze panewki ![]() Sugerujesz , że auto od 6200 obrotów nie przyspiesza, a na kolejnym wrzuconym biegu lepiej by przyspieszył niż na poprzednim? -------------------- S4 2.2T
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Sugerujesz , że auto od 6200 obrotów nie przyspiesza, a na kolejnym wrzuconym biegu lepiej by przyspieszył niż na poprzednim? Nie, natomiast sugeruje przeczytac co napisalem, jezeli chcesz to cytowac i odpowiadac. -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Bartek, a można prosić trochę jaśniej. Ja też nie do końca rozumiem co chciałeś powiedzieć? Najlepiej precyzyjnie z jakimiś konkretami.
-------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 October 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Chyba brt chodzi o to ze Nm spada w tym zakresie wiec panewki maja mniejsze obciazenie?
-------------------- <--LUKE-->
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
no jest to jakis argument ale tłok waży cały czas tyle samo, za to na wyższych obrotach szybciej biega
ja słyszałem że niuton zabija z dołu ale na górze to raczej prędkość i przyspieszenie tłoka które moze miec tam większe znaczenie ? srednia prędkość tłoka to jeszcze nie wszytsko bo przyspieszenie zależy zdaje sie od rod to stroke ratio, czyli im dłuższa korba tył łagodniej się to przyspieszenie odbywa ... chyba jakoś tak ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Dokladnie cowboy masz rację.
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
User Dołączył: Tue, 07 February 2012 ![]() |
Opory przepływu gazów przez silnik rosną wraz z kwadratem prędkości. Dlatego Nm zaczyna spadać i wraz ze wzrostem prędkości obrotowej pogarsza się napełnianie i opróżnianie komory spalania. To powoduje zmniejszenie Nm - czyli siły nacisku spalonej mieszanki na tłok. Wzrasta natomiast siła odśrodkowa działająca na tłok i panewki.
Te dwie siły znoszą się wzajemnie w jakimś tam oczywiście stopniu , przecież nie liniowo, dlatego panewki teoretycznie są w całości. -------------------- S4 2.2T
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Opory przepływu gazów przez silnik rosną wraz z kwadratem prędkości. Dlatego Nm zaczyna spadać i wraz ze wzrostem prędkości obrotowej pogarsza się napełnianie i opróżnianie komory spalania. To powoduje zmniejszenie Nm - czyli siły nacisku spalonej mieszanki na tłok. Wzrasta natomiast siła odśrodkowa działająca na tłok i panewki. Te dwie siły znoszą się wzajemnie w jakimś tam oczywiście stopniu , przecież nie liniowo, dlatego panewki teoretycznie są w całości. jaka sia odsrodkowa działa na tłok i panewki ? chyba nie ma tu silnika Wankla ze tłok wiruje ? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
User Dołączył: Tue, 07 February 2012 ![]() |
No to panie Cowboy powrót do gimnazjum :
http://www.zsms.bytom.pl/~silniki/Strona/41.html Gdziekolwiek coś się kręci zawsze mamy doczynienia z siłami ośrodkowymi. -------------------- S4 2.2T
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
No to panie Cowboy powrót do gimnazjum : http://www.zsms.bytom.pl/~silniki/Strona/41.html Gdziekolwiek coś się kręci zawsze mamy doczynienia z siłami ośrodkowymi. zanim mnie wyślesz do gimnazjum odpowiedz na pytanie które grzecznie zadałem ? gdzie jest ta siła odśrodkowa która działa na tłok oraz na panewkę czy w tym silniku się kręci tłok ? czy panewka w podporze wału się kręci ? w linku który podałeś jest napisane o siłach masowych tłoka, nic nie znalazłem o sile odśrodkowej działającej na tłok ? jako że wał sie obraca to w nim występuje siła odśrodkowa na korbie wału - i o tym jest napisane w linku panie pajak: czekam na wyjasnienie lub lepszy link który powie ze na tłok działa siła odśrodkowa (pomijając silnik Wankla) -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 02:07 |