Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> vectra OPC z czego silnik
gość_Golfista_*
post Sun, 10 Jan 2010 - 08:13
Post #21









CYTAT(analyzer64 @ Sat, 09 Jan 2010 - 20:57) *
Rozrząd do 2.8T:
koło zębate - 174,85zł x2
łańcuch rozrządu - 661zł x2
napinacz główny- 380zł
uszczelka do napinacza - 40zł
napinacz prawy - 379zł
napinacz lewy - 379zł
uszczelka do tych napinaczy - 36zł x2
prowadnica górna - 135zł
prowadnice lewa i prawa - 163zł x2
prowadnice lewa i prawa napędu pomocniczego - 135zł x2
prawe i lewe koło wałka - 1000zł x2
koło wału korbowego - 240zł


Tak wyglądają ceny w ASO kompletnego rozrządu, no nie liczę śrubek i innych pierdół w postaci jakichś plastikowych trzpieni.


czyli 5892,7 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 10 Jan 2010 - 08:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
analyzer64
post Sun, 10 Jan 2010 - 10:36
Post #22


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Warszawa/Płońsk





Nie licząc chyba 11 śrub wychodzi taka właśnie kwota.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rene
post Sun, 10 Jan 2010 - 19:12
Post #23


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





polowe z tych rzeczy nie są potrzebne chyba że ktoś chce być nadgorliwy.

Drugie pytanie po co chcesz zmieniać wiesz po ilu producent zaleca kontrole...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xyro
post Sun, 10 Jan 2010 - 19:26
Post #24


User
Dołączył: Fri, 22 September 2006
Skąd: Kraków





łańcuch rozrządu - 661zł x2
napinacz główny- 380zł
uszczelka do napinacza - 40zł
napinacz prawy - 379zł
napinacz lewy - 379zł
uszczelka do tych napinaczy - 36zł x2
prowadnica górna - 135zł
prowadnice lewa i prawa - 163zł x2
prowadnice lewa i prawa napędu pomocniczego - 135zł x2

tyle bym wymienił ... i tak spora sumka wychodzi
chyba że wszystko w miarę wygląda to tylko łancuch wymienić, jak kółka zjechane ... to trudno :/ trzeba wszystko zmienić
w sumie to te silniki z300 do 500 tyś km spkojnie powinny robić na tym rozrządzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 10 Jan 2010 - 19:30
Post #25









no chyba ze samochód jest bity i trzeba naprawić po taniości wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klima
post Sun, 10 Jan 2010 - 21:06
Post #26


Super User
Dołączył: Wed, 06 July 2005
Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny





mysle ze jesli kogos stac na taki samochód i jego utrzymanie, to i pewnie na rozrzad tez... wink.gif


--------------------
złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem
auto handel,auto czesci,pomoc drogowa

NowmaRacing
605829000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
analyzer64
post Mon, 11 Jan 2010 - 09:55
Post #27


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Warszawa/Płońsk





CYTAT(Rene @ Sun, 10 Jan 2010 - 19:12) *
polowe z tych rzeczy nie są potrzebne chyba że ktoś chce być nadgorliwy.

Drugie pytanie po co chcesz zmieniać wiesz po ilu producent zaleca kontrole...


Tak, wszystkie nie są potrzebne, wymieniłem wszystko dla zobrazowania co i ile kosztuje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Mon, 11 Jan 2010 - 22:20
Post #28


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Niestety, tak wyglądają koszty "niezniszczalnego napędu łańcuchem" wink.gif
Vki opla (te stare X30XE itp) mają paski, 600zł i spokój na 90.000km. Wcześniejsze Rki (C30SE) już wychodzą drożej - ok 2500zł - starcza na ok 150-200.000km.
Potem na skutek zużycia zębatek i wyciągnięcia łańcucha następuje lekkie przestawienie faz rozrządu, a i ryzyko zerwania większe.
Mimo wszystko chyba jednak te paski lepsze smile.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzesiek80
post Fri, 19 Nov 2010 - 15:51
Post #29


Rookie
Dołączył: Fri, 19 November 2010





Robię taką dolicz uszczelki 1800zł i górne koła 2500x4 + robota.Teraz tak jeden ślizg występuje tylko z pompą olejową,to- 1200 jednego numeru ślizgu nie ma w katalogu po napisaniu do GM dają odpowiedź że nr został zamieniony i jest(odpowiedź tydzień czasu). Jeżeli ktoś będzie robił ten rozrząd to radzę po rozebraniu jechać z numerami części do opla ewentułalnie inter cars(bo zamienników nie ma a rozrządy są różne do-230KM,250KM,255KM,280KM) CZAS OCZEKIWANIA 2 TYGODNIE) PRZED KUPNEM TAKIEGO AUTA RADZĘ ZDIĄĆ PASEK KLINOWY JEŻELI DALEJ NIBY SZUMI ŁOŻYSKO TO UCIEKAJ OD TEGO SAMOCHODU JAK NAJDALEJ BO TO ROZRZĄD(10-20 TYSIĘCY W PLECY)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzesiek80
post Fri, 19 Nov 2010 - 16:06
Post #30


Rookie
Dołączył: Fri, 19 November 2010





Według mnie to te rozrządy mają wadę fabryczną (dolny łańcuch) i z tego co wiem to i policja w Warszawie dwie zajeździła ale opel się nie przyzna.WEDŁUG MNIE TO CO OPEL MÓGŁBY ZROBIĆ TO PRZYNAJMNIEJ TRZYMAĆ CZĘŚCI DO TYCH ROZRZĄDÓW W POLSCE DLA NICH TO CHYBA NIE SĄ TAKIE KOSZTY A CHOCIAŻ DAŁO BY SIĘ TO ZROBIĆ OD RĘKI I OPC BY BYŁO W POLSCE WIĘCEJ A TAK KAŻDY SIĘ BOI TEGO CZEKANIA






















Go to the top of the page
 
+Quote Post
phytonst
post Wed, 09 Nov 2011 - 22:42
Post #31


Rookie
Dołączył: Sun, 22 May 2011





Sory, że troche odkope stary temat, ale problem dalej istnieje nawet w insigniach 2,8 t po 80 tkm, ostatnio robiliśmy gościowi, objawy to błąd nieprawidłowego ustawienia wałka rozrządu do wału korbowego, kontrolka i brak mocy ... Tylko że w insigni może być drożej bo same łańcuchy, ślizgi itp bez kółek to około 9000 zł z robocizną, natomiast 4 kółka wałków ze zmiennymi fazami to około 10 000 zł jeszcze mogą po drodze nawalić takie zaworki/czujniki od zmiennych faz 1200 zł / szt. a jest ich 4. Problem wyciągających się łańcuchów dotyczy też wolnossącego 3.2 Z32SE, ale tam była na to kampania serwisowa, bo padały przed upływem gwarancji. Co więcej większość rzeczy z niemiec - 2 tygodnie czekania. Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WOOCASH
post Thu, 10 Nov 2011 - 00:14
Post #32


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Wa-wa





CYTAT(phytonst @ Wed, 09 Nov 2011 - 22:42) *
Problem wyciągających się łańcuchów dotyczy też wolnossącego 3.2 Z32SE,


Że co???

Od kiedy to Z(Y)32SE mają rozrząd na łańcuchu??? blink.gif blink.gif blink.gif Gdzieś Ty to wyczytał??? Na tuning.pl czy na Onecie?


--------------------
VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)

VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2m-garage
post Sun, 13 Nov 2011 - 19:03
Post #33


Rookie
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: okolice częstochowy





widocznie kolega phytonst wie skoro juz rozbierał silnik insigni laugh.gif


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 13 Nov 2011 - 19:06
Post #34









ale Z32SE nie było w insigni wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Sun, 10 Jan 2016 - 11:21
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





Wykopalisko!

Czy warto pchac sie w ten silnik +program, czy ten rozrząd to coś co wydarzy sie napewno, czy może ale nie musi się posypać? Jakieś inne typowe usterki?
Chodzi o signum, przedliftowe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Sun, 10 Jan 2016 - 14:04
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





Mocno mi się wydaje, że przedliftowe Signum będzie napędzane Z32SE (3.2 NA).
Jeśli jednak 2.8 to chyba tylko rozrząd jest słabym pkt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Sun, 10 Jan 2016 - 14:35
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





Moze byc ze poliftowe. Jakies roznice miedzy 3 poziomami mocy sa w silnikach? Piec ten sam?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Tue, 12 Jan 2016 - 23:38
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





Z32SE było w antarze właśnie na łańcuchach i to kpletnie inną jednostka niż Z32SE z Vectry/signum
Opel dał te same oznaczenia mimo różnych silników
Co do 2.8 wiele się nie zmieniło, rozrząd drogi silnik tak samo w razie awarii


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 27 July 2025 - 07:41