![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#21
|
![]() |
Rozrząd do 2.8T: koło zębate - 174,85zł x2 łańcuch rozrządu - 661zł x2 napinacz główny- 380zł uszczelka do napinacza - 40zł napinacz prawy - 379zł napinacz lewy - 379zł uszczelka do tych napinaczy - 36zł x2 prowadnica górna - 135zł prowadnice lewa i prawa - 163zł x2 prowadnice lewa i prawa napędu pomocniczego - 135zł x2 prawe i lewe koło wałka - 1000zł x2 koło wału korbowego - 240zł Tak wyglądają ceny w ASO kompletnego rozrządu, no nie liczę śrubek i innych pierdół w postaci jakichś plastikowych trzpieni. czyli 5892,7 ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Warszawa/Płońsk ![]() |
Nie licząc chyba 11 śrub wychodzi taka właśnie kwota.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
polowe z tych rzeczy nie są potrzebne chyba że ktoś chce być nadgorliwy.
Drugie pytanie po co chcesz zmieniać wiesz po ilu producent zaleca kontrole... |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Fri, 22 September 2006 Skąd: Kraków ![]() |
łańcuch rozrządu - 661zł x2
napinacz główny- 380zł uszczelka do napinacza - 40zł napinacz prawy - 379zł napinacz lewy - 379zł uszczelka do tych napinaczy - 36zł x2 prowadnica górna - 135zł prowadnice lewa i prawa - 163zł x2 prowadnice lewa i prawa napędu pomocniczego - 135zł x2 tyle bym wymienił ... i tak spora sumka wychodzi chyba że wszystko w miarę wygląda to tylko łancuch wymienić, jak kółka zjechane ... to trudno :/ trzeba wszystko zmienić w sumie to te silniki z300 do 500 tyś km spkojnie powinny robić na tym rozrządzie |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#25
|
![]() |
no chyba ze samochód jest bity i trzeba naprawić po taniości
![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny ![]() |
mysle ze jesli kogos stac na taki samochód i jego utrzymanie, to i pewnie na rozrzad tez...
![]() -------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Warszawa/Płońsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Niestety, tak wyglądają koszty "niezniszczalnego napędu łańcuchem"
![]() Vki opla (te stare X30XE itp) mają paski, 600zł i spokój na 90.000km. Wcześniejsze Rki (C30SE) już wychodzą drożej - ok 2500zł - starcza na ok 150-200.000km. Potem na skutek zużycia zębatek i wyciągnięcia łańcucha następuje lekkie przestawienie faz rozrządu, a i ryzyko zerwania większe. Mimo wszystko chyba jednak te paski lepsze ![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 19 November 2010 ![]() |
Robię taką dolicz uszczelki 1800zł i górne koła 2500x4 + robota.Teraz tak jeden ślizg występuje tylko z pompą olejową,to- 1200 jednego numeru ślizgu nie ma w katalogu po napisaniu do GM dają odpowiedź że nr został zamieniony i jest(odpowiedź tydzień czasu). Jeżeli ktoś będzie robił ten rozrząd to radzę po rozebraniu jechać z numerami części do opla ewentułalnie inter cars(bo zamienników nie ma a rozrządy są różne do-230KM,250KM,255KM,280KM) CZAS OCZEKIWANIA 2 TYGODNIE) PRZED KUPNEM TAKIEGO AUTA RADZĘ ZDIĄĆ PASEK KLINOWY JEŻELI DALEJ NIBY SZUMI ŁOŻYSKO TO UCIEKAJ OD TEGO SAMOCHODU JAK NAJDALEJ BO TO ROZRZĄD(10-20 TYSIĘCY W PLECY)
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 19 November 2010 ![]() |
Według mnie to te rozrządy mają wadę fabryczną (dolny łańcuch) i z tego co wiem to i policja w Warszawie dwie zajeździła ale opel się nie przyzna.WEDŁUG MNIE TO CO OPEL MÓGŁBY ZROBIĆ TO PRZYNAJMNIEJ TRZYMAĆ CZĘŚCI DO TYCH ROZRZĄDÓW W POLSCE DLA NICH TO CHYBA NIE SĄ TAKIE KOSZTY A CHOCIAŻ DAŁO BY SIĘ TO ZROBIĆ OD RĘKI I OPC BY BYŁO W POLSCE WIĘCEJ A TAK KAŻDY SIĘ BOI TEGO CZEKANIA
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 May 2011 ![]() |
Sory, że troche odkope stary temat, ale problem dalej istnieje nawet w insigniach 2,8 t po 80 tkm, ostatnio robiliśmy gościowi, objawy to błąd nieprawidłowego ustawienia wałka rozrządu do wału korbowego, kontrolka i brak mocy ... Tylko że w insigni może być drożej bo same łańcuchy, ślizgi itp bez kółek to około 9000 zł z robocizną, natomiast 4 kółka wałków ze zmiennymi fazami to około 10 000 zł jeszcze mogą po drodze nawalić takie zaworki/czujniki od zmiennych faz 1200 zł / szt. a jest ich 4. Problem wyciągających się łańcuchów dotyczy też wolnossącego 3.2 Z32SE, ale tam była na to kampania serwisowa, bo padały przed upływem gwarancji. Co więcej większość rzeczy z niemiec - 2 tygodnie czekania. Pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
Problem wyciągających się łańcuchów dotyczy też wolnossącego 3.2 Z32SE, Że co??? Od kiedy to Z(Y)32SE mają rozrząd na łańcuchu??? ![]() ![]() ![]() -------------------- VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)
VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;) |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: okolice częstochowy ![]() |
widocznie kolega phytonst wie skoro juz rozbierał silnik insigni
![]() -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#34
|
![]() |
ale Z32SE nie było w insigni
![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Wykopalisko!
Czy warto pchac sie w ten silnik +program, czy ten rozrząd to coś co wydarzy sie napewno, czy może ale nie musi się posypać? Jakieś inne typowe usterki? Chodzi o signum, przedliftowe. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Mocno mi się wydaje, że przedliftowe Signum będzie napędzane Z32SE (3.2 NA).
Jeśli jednak 2.8 to chyba tylko rozrząd jest słabym pkt. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Moze byc ze poliftowe. Jakies roznice miedzy 3 poziomami mocy sa w silnikach? Piec ten sam?
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
Z32SE było w antarze właśnie na łańcuchach i to kpletnie inną jednostka niż Z32SE z Vectry/signum
Opel dał te same oznaczenia mimo różnych silników Co do 2.8 wiele się nie zmieniło, rozrząd drogi silnik tak samo w razie awarii -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 27 July 2025 - 07:41 |