![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale jest zgrzewany z 2 czesci czy moze jest jednolity?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jeszcze nie znalazłem...
Tak z ciekawostek odnośnie takiej modyfikacji zaworów w stanach firma DPR takie coś przeprowadza dla między innymi dla nissanowych silników rodziny SR: ![]() więcej: http://www.se-r.net/about/200sx/scc/feb98/february.html -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Nareszcie znalazłem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przepraszam za pomyłkę, fabrycznie zawory ssące w SR16VE N1 względem każdych innych występujacych w SR20DE (z dźwigienkami rolkowymi np. Primera P11 130KM), SR20VE oraz SR16VE są cieniowane przy grzybku z 6mm do okolic 4,5mm ![]() źródło: http://www.sr20-forum.com/vvl/2108-16-20ve...learance-3.html -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 01 August 2025 - 13:30 |