![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Witam gdzie w Wawie i okolicach zmodyfikować zawory? mam porobione na wzór silnik oplowski c20xe.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 May 2009 Skąd: WWA TGK ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Nie chcę gotowców tylko obrobić serie
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 October 2007 Skąd: mmz ![]() |
Wydaje mi się, ze przerabiaja zawory do sportu. Poszukaj kiedys ktos na forum wstawial zdjecia z zaworami robionymi u nich. Z tego co pamiętam tanio robia.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
imo kazda firma zajmujaca sie obrobka glowic ci to zrobi.
spodziewasz sie jakichs fantastycznych efektow? jak przygotowana jest glowica? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
!markos
Głowica przygotowana jest profesjonalnie. Powinno wystarczyc ![]() ![]() To jest silnik N/A i tam kazda głupota czy to jesli chodzi o mase (odelzeniu zaworu) czy o poprawienie przeplywu nawet delikatnie jest warta zachodu. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
!markos Głowica przygotowana jest profesjonalnie. Powinno wystarczyc ![]() ![]() To jest silnik N/A i tam kazda głupota czy to jesli chodzi o mase (odelzeniu zaworu) czy o poprawienie przeplywu nawet delikatnie jest warta zachodu. Ale musisz dać flamaster ![]() Pytam bo chcę miec napewno ponad 200 PS ,a nie 190 kilka ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Ja robiłem u paradowskich wszystko tak jak chce klient.Prosic pana Darka on takimi nietypowymi sie zajmuje.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Hehe jak coś to mam telefon do pana darka
![]() W paru nissanach mam przez niego przrabiane zawory jestem bardzo zadowolony, raz że są sporo lżejsze (9 gram ssące i 8 wydechowe) a dwa że trochę Nm i Km dodaje taki mod... Fotki przed i po obrobce: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
za obi na zaciszu jedz np. albo jakis auto szlif
![]() -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
w auto szlifie tylko jeden kąt dodadzą i nic więcej a chodzi o zmianę kształtu grzybka i ew. wycieniowanie trzonka, paradowscy pięknie to ogarniają...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Coobcio czy dobrze widze ze sporo zdjete zostalo z plaskiej powierzchni zaworu?
a dokladnie mozesz napisac ile % zeszli u ciebie z masy na 1 szt -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
w auto szlifie tylko jeden kąt dodadzą i nic więcej a chodzi o zmianę kształtu grzybka i ew. wycieniowanie trzonka, paradowscy pięknie to ogarniają... z linku powyżej wynika że ten kształt zaworu ma najgorsze przepływy albo ja źle zrozumiałem. wiec po co to wszystko? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
przeplyw to suchy parametr nie oddajacy calosci pracy silnika
a poza tym nie wszystkie glowice maja taka sama konstrukcje i w jednych silnikach cos sie sprawdzi w innych niekoniecznie |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
A jaki jest koszt takiego moda u nich?
-------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
z linku powyżej wynika że ten kształt zaworu ma najgorsze przepływy albo ja źle zrozumiałem. wiec po co to wszystko? Ale jest napewno najlzejszy a jak wiemy zejscie z masa w samochodzie tez poprawia osiagi. ![]() Tak na powaznie to moze i ma najgorszy przeplyw ale roznica to 2-3CFM przy maksymalnym otwarciu zaworu (nizej jest duzo lepszy) i jak sam Guy wspomnial duzo zalezy od tego jak glowica i gniazda sa uksztaltowane. Napewno duza zaleta jest niska masa wiec mozna wyzej krecic taki silniczek na seryjnych sprezynach chociaz osobiscie bal bym sie ruszania trzonka w miejscu zgrzania go z grzybkiem. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
osobiscie bal bym sie ruszania trzonka w miejscu zgrzania go z grzybkiem. Fabrycznie zawory ssące w SR16VE N1 (nissanowskie 1,6 200KM) miały zawory z cieniowanymi trzonkami z 6mm przewęrzane były do 5mm, jak znajdę ich obrazek ze specyfikacją to zamieszczę. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
mysle, ze w sr16ve nikt nie bral zaworow z innego silnika i nie obrabial ich, zeby byly lzejsze/ciensze, tylko od zera zostaly jako takie zaprojektowane.
do siebie balbym sie wlozyc tak mocno obrobione zawory z obawy przed ich urwaniem.. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
U mnie już 4 nissan z takimi zaworami, zero obaw, fakt że to nie honda i kreci się tylko do 8500...
W doładowanym 200SX SR20DET też mam takie zawory, fakt że maszyna puki co kręci się fabrycznie do 7100 ale już nie bawem wyżej no i też na Nm popracuje bo jest ich 468... Ps. SR16VE N1 limiter fabryczny miał na 8600, jego zawory są takie same jak w 130konnej primerze co się kreci do 6500 z wycieniowanym trzonkiem jedynie. Teraz chwilkę wolnego mam to poszukam pdf z wymiarami... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 15:50 |