Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> zawory sport
specu
post Mon, 28 Dec 2009 - 12:07
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Witam gdzie w Wawie i okolicach zmodyfikować zawory? mam porobione na wzór silnik oplowski c20xe.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 28 Dec 2009 - 12:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
grubsor
post Mon, 28 Dec 2009 - 12:21
Post #2


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 May 2009
Skąd: WWA TGK





http://www.paradowscy.pl/pl/index.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 28 Dec 2009 - 13:34
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Nie chcę gotowców tylko obrobić serie tongue.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DEMISS
post Mon, 28 Dec 2009 - 17:47
Post #4


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 October 2007
Skąd: mmz





Wydaje mi się, ze przerabiaja zawory do sportu. Poszukaj kiedys ktos na forum wstawial zdjecia z zaworami robionymi u nich. Z tego co pamiętam tanio robia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 29 Dec 2009 - 01:09
Post #5


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





imo kazda firma zajmujaca sie obrobka glowic ci to zrobi.

spodziewasz sie jakichs fantastycznych efektow? jak przygotowana jest glowica?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 29 Dec 2009 - 09:37
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





!markos
Głowica przygotowana jest profesjonalnie. Powinno wystarczyc wink.gif Ale jeden kolega musiałby to rozrysowac (nie specu?) laugh.gif

To jest silnik N/A i tam kazda głupota czy to jesli chodzi o mase (odelzeniu zaworu) czy o poprawienie przeplywu nawet delikatnie jest warta zachodu.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 29 Dec 2009 - 14:00
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(guzior @ Tue, 29 Dec 2009 - 09:37) *
!markos
Głowica przygotowana jest profesjonalnie. Powinno wystarczyc wink.gif Ale jeden kolega musiałby to rozrysowac (nie specu?) laugh.gif

To jest silnik N/A i tam kazda głupota czy to jesli chodzi o mase (odelzeniu zaworu) czy o poprawienie przeplywu nawet delikatnie jest warta zachodu.


Ale musisz dać flamaster biggrin.gif
Pytam bo chcę miec napewno ponad 200 PS ,a nie 190 kilka wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PM MOTORSPORT
post Tue, 29 Dec 2009 - 15:02
Post #8


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Ja robiłem u paradowskich wszystko tak jak chce klient.Prosic pana Darka on takimi nietypowymi sie zajmuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 01 Jan 2010 - 01:59
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Hehe jak coś to mam telefon do pana darka smile.gif
W paru nissanach mam przez niego przrabiane zawory jestem bardzo zadowolony, raz że są sporo lżejsze (9 gram ssące i 8 wydechowe) a dwa że trochę Nm i Km dodaje taki mod...

Fotki przed i po obrobce:



--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S.A
post Fri, 01 Jan 2010 - 11:08
Post #10


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów





Wpływ kształtu na przepływ happy.gif
http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=2&t=743
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Sun, 03 Jan 2010 - 12:00
Post #11


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





za obi na zaciszu jedz np. albo jakis auto szlif wink.gif


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 03 Jan 2010 - 18:00
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





w auto szlifie tylko jeden kąt dodadzą i nic więcej a chodzi o zmianę kształtu grzybka i ew. wycieniowanie trzonka, paradowscy pięknie to ogarniają...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sun, 03 Jan 2010 - 18:05
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





Coobcio czy dobrze widze ze sporo zdjete zostalo z plaskiej powierzchni zaworu?
a dokladnie mozesz napisac ile % zeszli u ciebie z masy na 1 szt


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 03 Jan 2010 - 21:28
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(Coobcio @ Sun, 03 Jan 2010 - 18:00) *
w auto szlifie tylko jeden kąt dodadzą i nic więcej a chodzi o zmianę kształtu grzybka i ew. wycieniowanie trzonka, paradowscy pięknie to ogarniają...

z linku powyżej wynika że ten kształt zaworu ma najgorsze przepływy albo ja źle zrozumiałem. wiec po co to wszystko?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sun, 03 Jan 2010 - 22:44
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





przeplyw to suchy parametr nie oddajacy calosci pracy silnika

a poza tym nie wszystkie glowice maja taka sama konstrukcje i w jednych silnikach cos sie sprawdzi w innych niekoniecznie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Mon, 04 Jan 2010 - 11:56
Post #16


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





A jaki jest koszt takiego moda u nich?


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Mon, 04 Jan 2010 - 17:48
Post #17


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(hz10 @ Sun, 03 Jan 2010 - 21:28) *
z linku powyżej wynika że ten kształt zaworu ma najgorsze przepływy albo ja źle zrozumiałem. wiec po co to wszystko?

Ale jest napewno najlzejszy a jak wiemy zejscie z masa w samochodzie tez poprawia osiagi. wink.gif
Tak na powaznie to moze i ma najgorszy przeplyw ale roznica to 2-3CFM przy maksymalnym otwarciu zaworu (nizej jest duzo lepszy) i jak sam Guy wspomnial duzo zalezy od tego jak glowica i gniazda sa uksztaltowane. Napewno duza zaleta jest niska masa wiec mozna wyzej krecic taki silniczek na seryjnych sprezynach chociaz osobiscie bal bym sie ruszania trzonka w miejscu zgrzania go z grzybkiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 05 Jan 2010 - 14:51
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Feluke @ Mon, 04 Jan 2010 - 17:48) *
osobiscie bal bym sie ruszania trzonka w miejscu zgrzania go z grzybkiem.

Fabrycznie zawory ssące w SR16VE N1 (nissanowskie 1,6 200KM) miały zawory z cieniowanymi trzonkami z 6mm przewęrzane były do 5mm, jak znajdę ich obrazek ze specyfikacją to zamieszczę.



--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 05 Jan 2010 - 15:00
Post #19


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





mysle, ze w sr16ve nikt nie bral zaworow z innego silnika i nie obrabial ich, zeby byly lzejsze/ciensze, tylko od zera zostaly jako takie zaprojektowane.

do siebie balbym sie wlozyc tak mocno obrobione zawory z obawy przed ich urwaniem..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 05 Jan 2010 - 21:56
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





U mnie już 4 nissan z takimi zaworami, zero obaw, fakt że to nie honda i kreci się tylko do 8500...
W doładowanym 200SX SR20DET też mam takie zawory, fakt że maszyna puki co kręci się fabrycznie do 7100 ale już nie bawem wyżej no i też na Nm popracuje bo jest ich 468...

Ps. SR16VE N1 limiter fabryczny miał na 8600, jego zawory są takie same jak w 130konnej primerze co się kreci do 6500 z wycieniowanym trzonkiem jedynie.

Teraz chwilkę wolnego mam to poszukam pdf z wymiarami...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 15:50