BMW E36 Coupe 330i, przeznaczenie: drift |
BMW E36 Coupe 330i, przeznaczenie: drift |
Thu, 29 Jul 2010 - 02:23
Post
#61
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 22 December 2009 |
Dobra robota i umiejetnosci na wysokim poziomie masz jakis film jak lata bokiem? Tu jest troche -kręcone jeszcze zimą: http://www.youtube.com/watch?v=MyGEn8YOh6s I tu -z pierwszych zawodów w tym sezonie jeszcze nie ogarniętym autem: http://www.youtube.com/watch?v=fuZHPUjHVyw...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=lnNsPWbfEhE...feature=related jak Ci sie jezdzi z ręcznym w tym miejscu ? nie przeszkadza ? wygląda jakby stał na drodze do lewarka zmiany biegow Miejsce było fajne i wygodne ale niestety w takim położeniu nie miałem siły aby jadąc na wprost zblokować koła i dla tego przełożyłem go na pionowy. Fotki chwilowo nie mam. Ile teraz auto waży? Ostatnio jak ważyłem przed zawodami w Toruniu było 1170 z klatką, seryjnymi drzwiami, wszystkimi szybami szklanymi, jednym kubełkiem, jednym seryjnym fotelem i lampami (nie zaślepkami jak na fotkach wyżej). Natomiast przez ostatni tydzień wyciąłem jeszcze około 20kg blach i mat wygłuszających. Tak więc obecnie jest 1150kg. Ja trochę z innej beczki. Jako że głównie bawię się w Sprinty, itp. jestem ciekawy jak wyglądają przyspieszenia i elastyczność wybebeszonego E36 z M54B30. Na jakim przełożeniu dyfra jeździsz? Ze względu na stosunkowo niską wagę silnika i przyzwoitą moc rozważałem swap takiego silnika ale najprawdopodobniej wjedzie M62B44. Z elastyczności i przyśpezenia jestem zadowolony. Niestety nie nagrałem żadnego onboarda. Most mam od diesla - chyba 2.64 ? Tak czy inaczej mam dwójke do 120km/h, trójke do 180km/h, czwórke jeśli dobrze paiętam do 240km/h a piątki i szóstki nie sprawdzałem bo mi maske za bardzo podwiewa W międzyczasie doszły regulowane tylne wahacze K-sporta: Fotka z Forch Motor Show Jakiś czas temu zabrałem się za poszerzanie nadkoli. Dla porównania daję fotki bez dystansów i już poszerzonych nadkoli z nimi (3cm). Po usunięciu regulacji wysokości z tylnego zawieszenia udało mi się posadzic auto jeszcze jakieś 15mm niżej. Mimo, że rant nadkola był już zeszlifowany wcześniej to bez dystansów koła już tarły o wewnętrzną (górną) stronę nadkola. z dokładką +5pkt do "racing style" I dwie fotki z Drift Open w Toruniu: -drift pomoc drogowa Aha -prosiłbym kogoś kompetentnego o wydzielenie rozważań czy V8 jest lepsze czy R6 -jak dla mnie V8 śmierdzi i mimo, że będę zmieniał silnik to będę je omijał szerokim łukiem.. |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 29 Jul 2010 - 02:23
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 29 Jul 2010 - 08:47
Post
#62
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! |
Ktoś wczesniej wspomniał o misce od alpiny - ileś tam "k" , ( kiedyś tak było), mam TIG-a i mogę zrobić w jeden dzień miskę jaką sobie ktoś żewnie zażyczy. Nową pompę też wyspawasz? :> r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
Thu, 29 Jul 2010 - 09:14
Post
#63
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock |
Po co Ci nowa pompa. Stara jest idealna. Problem w tym , że olej ucieka spod smoka co prowadzi do powolnego przycierania się silnika. Przeciążenia na zakrętach zbyt duże , a zbyt słabo pomyślane rozwiązanie klapek w misce oleju
http://image.superstreetonline.com/f/91960..._trap_doors.jpg -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
Fri, 30 Jul 2010 - 01:14
Post
#64
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
Yyy, no stara idealna nie jest, bo nawet przy wyspawaniu nowej miski pompa przeszkadza. Trzeba ją zmienić, by nowa miska miała odpowiednie wymiary.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Fri, 30 Jul 2010 - 10:58
Post
#65
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! |
Po co Ci nowa pompa. Stara jest idealna. Widziałeś zestaw Alpiny do M62 w E36? r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
Sun, 19 Jun 2011 - 19:52
Post
#66
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 19 June 2011 |
|
|
|
Sun, 19 Jun 2011 - 20:19
Post
#67
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
No mam nadzieję, że nikomu nic się nie stało:
|
|
|
gość_mat13por_* |
Sun, 19 Jun 2011 - 21:23
Post
#68
|
|
myśle, że zespawany most w kombiaku nie pomógł za bardzo..
mam nadzieje, że nikomu nic się nie stało! |
|
|
Sun, 19 Jun 2011 - 21:24
Post
#69
|
|
Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 |
cholera...współczuję.
G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
Sun, 19 Jun 2011 - 21:58
Post
#70
|
|
Super User Dołączył: Thu, 09 April 2009 Skąd: BMN |
grom tam z samochodem,aby glowa cala
mimo to i tego szkoda -------------------- C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy... AR 156 jtd . 302 tys km aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie |
|
|
Sun, 19 Jun 2011 - 23:18
Post
#71
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 |
CYTAT twoje? biggrin.gif bardzo zabawne Oby nikomu nic się nie stało,trzeba poczekać na wypowiedź MUSK'a w temacie, szkoda również fajnego sprzętu |
|
|
Mon, 20 Jun 2011 - 03:13
Post
#72
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 22 December 2009 |
Oj tam, oj tam... Mi się nic nie stało a auto już dziś praktycznie jest gotowe do jazdy Jak ktoś chce może na żywo obczaić w sobotę lub niedzielę na zawodach Drift Open w Toruniu
...szkoda tylko trochę pracy bo przez ostatnie dwa tygodnie w kilka osób siedzieliśmy, żeby ogarnąć je i pomalować na zawody w Sosnowcu. Skończyliśmy w sobotę o 2 rano a o 3 już jechaliśmy do Sosnowca Z nowym dyfuzorem i poszerzonym tylnym zderzakiem wyglądało tak: P.S. W kombiaku nie było zaspawanego mostu. I tak żeby była jasność bo różne już widziałem komentarze - wcale nie jechałem szybko i nie odstawiałem dryftów z lawetą. W kombiaku miałem z tyłu 18" i nie mogłem zbyt głęboko wjechać driftowozem na lawetę. Był za mały nacisk na hak i jadąc z górki to laweta przejęła kontrolę nad wszystkim. ...i tak wiem -mogłem jechać jeszcze wolniej ale stało się . Na szczęście mam znajomych, którzy w takich chwilach mi pomagają |
|
|
Mon, 20 Jun 2011 - 08:29
Post
#73
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce |
Dobrze że nic Ci się nie stało. Auto zawsze odbudujesz.
-------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
Mon, 20 Jun 2011 - 09:56
Post
#74
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów |
chyba jedyne wyjscie z tej sytuacji to byla redukcja i dolozyc do pieca ile szlo. Tylko czy to by pomoglo to nie wiadomo , a dwa w takiej sytuacji watpie czy ktos by sie tego podjal.
A w polsce normalne tona komentarzy zlosliwych itp itd do tego 3/4 by sobie z tym poradzila ,a potem 3/4 tych ludzi na drogach przy 40 km/h lapie dacha w rowie.... taki powalony kraj. Ciesze sie ze autko juz odbudowane i wszystko lala jest . Bo jak ogladalem ten filmik to jakos mi smiesznie z powodu komentarza nie bylo tylko straty i kosztow na auto. Powodzenia i oby wiecej takich przygod nie bylo . -------------------- Repliki
|
|
|
Mon, 20 Jun 2011 - 11:55
Post
#75
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy |
Przykro się czyta i ogląda takie wiadomości
Jednak najważniejsze że nikomu się nic nie stało -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
Mon, 20 Jun 2011 - 12:11
Post
#76
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: Bydgoszcz |
Ehh ta złośliwość rzeczy martwych.
Dobrze, że Ci się nic nie stało, ale fakt...milion ludzi by wiedziało jak i wyszło by z tego Ja osobiście bym zgłupiał. Człowiek zawsze sie stara kontrować i wyprowadzić zestaw, ale dokładnie jak napisałeś - Zaczęła żyć swoim życiem. Życzę tylko abyś jak naszybciej odbudował "wszystko" fizycznie i mentalnie. Ja bym się trochę podłamał. "Człowiek się stara, żeby coś tu fajnie było, a tu zawsze coś...zawsze ku*wa coś...." P.S. Zajebiste auto, a przede wszystkim podejście do tematu. Pozdrawiam i głowa do góry! -------------------- Z cyklu: Keep AE86 Alive!
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682 |
|
|
Mon, 20 Jun 2011 - 12:16
Post
#77
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 September 2010 Skąd: Zabrze |
A jak touring? Bo miałem wrażenie, że go docisnęło do barierki, tyłu nie pogięło przez mocowania haka?
A tak w ogóle nie popełnia błędów tylko ten, kto nic nie robi Powodzenia z furaczem. -------------------- Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
-------------------- "Kto hamuje, ten przegrywa" |
|
|
Mon, 20 Jun 2011 - 18:10
Post
#78
|
|
User Dołączył: Wed, 03 November 2010 Skąd: Tczew |
Co tam nowy lakier , ważne że cały i zdrowy . Teraz jak prawdziwy driftowóz napewno nosi ślady walki .
|
|
|
Mon, 20 Jun 2011 - 21:26
Post
#79
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 20 April 2004 Skąd: Świnte miacho |
Oj tam, oj tam... Mi się nic nie stało a auto już dziś praktycznie jest gotowe do jazdy Jak ktoś chce może na żywo obczaić w sobotę lub niedzielę na zawodach Drift Open w Toruniu dobrze że Ty jesteś cały, komentarzami się nie przejmuj w PL co drugi jest mądry, a na żywo pewnie wjechał by do rowu. W którym miejscu DK1 to się stało ? ( bo chyba na tej trasie do tego obrócenia doszło ). -------------------- ~-= GOD SAVES STREET RACERS =-~
Masłów - impra leśnych dzbanów |
|
|
Mon, 20 Jun 2011 - 21:35
Post
#80
|
|
Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 |
uff,
dobrze że już OK, na filmie nie wygląda to ciekawie. Dziś sam jechałem z audi na lawecie i wlokłem się pamiętając co Ci się przytrafiło. Czy laweta z kołami po bokach jest bardziej stabilna? Masz porównanie bo ja akurat pożyczyłem taka a zastanawiam się nad kupnem i nie wiem Może to ma wpływ na stabilność, ale nie wiem. 3M kciuki, zdrówka. G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 20 April 2024 - 05:31 |