Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 Coupe 330i, przeznaczenie: drift
forrest
post Fri, 19 Feb 2010 - 07:58
Post #21


Rookie
Dołączył: Thu, 27 November 2008
Skąd: Kutno





no widze że troszkę zaczynasz latać . Super .
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 19 Feb 2010 - 07:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jendrek e-30
post Sat, 20 Feb 2010 - 01:14
Post #22


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Z wałem, ja nie dość że spawałem wały, łączone tulejami od tokarza i dopiero spawałem nigdy nic nie biło, mcgver słabo oglądałeś te wały bo każdy wał z BMW jest zaznaczony w starszych modelach białą kropką, ale nie ma znaczenia jak się to złoży bo i tak nie bije, zadowolony jesteś z tego K-sporta bo powiem szczerze że złożyłem ostatnio kilka różnych ręcznych ale dziś zakończyłem montaż takiego samego i powiem że przy poprzednich wypada nieco blado pod kątem efektywności działania, bardzo ładna e 36 ze smaczkiem bez przesady ale co do felg kwestia gustu ale ostatnio kolega przywiózł ten sam model felg do przymiaru środki srebrne ranty w poler było pięknie to wszystko wylizane po prostu masakra i wydaję mi się że lepiej to wyglądał.



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sat, 20 Feb 2010 - 09:57
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





hmm .. moze i jest ale jak wał ma juz na sobie setki zadrapań i wykwity rdzy to ja ci zyczę powodzenia w poszukiwaniu tej kropki laugh.gif a czy nie ma znaczenia to się dopiero okazuje po czasie .
raz sie uda innym razem sie nie uda ; minimalne niezauwazalne wibracje na poczatku , rosną z czasem do rangi trzęsienia ziemi .


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sun, 21 Feb 2010 - 00:07
Post #24


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





fajnie wyszla ci ta E36 !

a z kad gumy zawieszenia ?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
musk
post Tue, 02 Mar 2010 - 11:48
Post #25


Rookie
Dołączył: Tue, 22 December 2009





CYTAT(forrest @ Fri, 19 Feb 2010 - 07:58) *
no widze że troszkę zaczynasz latać . Super .
Pozdrawiam

W tym sezonie mam zamierzam przejeździć całą ligę SSS w drifcie więc pewnie często bedzie okazja, żeby pogadać tymbardziej, że mój civic ma jeździć na lawecie z ekipą SSG wink.gif

CYTAT(jendrek e-30 @ Sat, 20 Feb 2010 - 01:14) *
Zadowolony jesteś z tego K-sporta bo powiem szczerze że złożyłem ostatnio kilka różnych ręcznych ale dziś zakończyłem montaż takiego samego i powiem że przy poprzednich wypada nieco blado pod kątem efektywności działania, bardzo ładna e 36 ze smaczkiem bez przesady ale co do felg kwestia gustu ale ostatnio kolega przywiózł ten sam model felg do przymiaru środki srebrne ranty w poler było pięknie to wszystko wylizane po prostu masakra i wydaję mi się że lepiej to wyglądał.

Ręczny dopiero w tym tygodniu będzie założony więc jeszcze nie wiem czy jestem zadowolony. Natomiast co do felg to jest to auto do driftu więc musi się jakoś wyróżniać a alu skrzydła do BMW nie mam zamiaru zakladać tongue.gif

CYTAT(artix @ Sun, 21 Feb 2010 - 00:07) *
fajnie wyszla ci ta E36 !

a z kad gumy zawieszenia ?

Z allegro laugh.gif
Takie:
http://www.moto.allegro.pl/item921179233_b..._1_4_sport.html

Tańsze zamienniki tylnych felg - 16"x7" ET 20:

A skoro nie widać różnicy... -to po co przepłacać laugh.gif

Śniegi zaczęły topnieć i to jest najodpowiedniejszy czas aby wypchnąć beemke z garażu.
Można powiedzieć, że laminaty już są założone -brakuje tylko kilku zapinek, felgi przymierzone, tylne ranty nadkoli zeszlifowane niemal do zera, nerki pomalowane na pomarańczowo, założone pomarańczowe migacze oraz lampy z ringami, wywalone już totalnie całe wnętrze oprócz deski i foteli, oraz co najważniejsze 100% szpera biggrin.gif

Obecnie całość wygląda tak:




Pierwsze testy i nawet wychylenie nie najgorsze laugh.gif



Zostało jeszcze tylko pomalować tylną klapę, wstawić klatkę i auto gotowe do sezonu biggrin.gif

cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 02 Mar 2010 - 12:19
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Fajnie ladnie laminaty skad masz bo nie doczytalem ? maska specjalnie tak podniesiona czy jest za szeroka i sie nie miesci ??


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
musk
post Tue, 02 Mar 2010 - 12:27
Post #27


Rookie
Dołączył: Tue, 22 December 2009





Maska jest specjalnie podniesiona bo mimo tego, że jest to samo poszycie bez wzmocnień pasuje idealnie.
Wszystkie laminaty kupiłem od PUZ'a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yunazz
post Tue, 02 Mar 2010 - 14:35
Post #28


User
Dołączył: Wed, 10 August 2005
Skąd: Warszawa





Bardzo gustowny driftowozik. A felga jest mega biggrin.gif


--------------------
"Nie dyskutuj z debilem: najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Thu, 11 Mar 2010 - 13:32
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Naprawdę ładnie ci wyszła ta e36.Połączenie kolorów też pasuje biggrin.gif .Wiem że w drifcie nie osiąga się takich prędkości ale jak myślisz taka maska bez wzmocnień wytrzymałaby prędkości rzędu 200-220km/h? Jeśli mowa o spasowaniu to tylna klapa trochę odstaje tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
musk
post Wed, 24 Mar 2010 - 21:26
Post #30


Rookie
Dołączył: Tue, 22 December 2009





CYTAT(m52owner @ Thu, 11 Mar 2010 - 13:32) *
Naprawdę ładnie ci wyszła ta e36.Połączenie kolorów też pasuje biggrin.gif .Wiem że w drifcie nie osiąga się takich prędkości ale jak myślisz taka maska bez wzmocnień wytrzymałaby prędkości rzędu 200-220km/h? Jeśli mowa o spasowaniu to tylna klapa trochę odstaje tongue.gif

Na 4 zapinkach jak na tamtych fotkach to przy 60km/h chciała odlecieć, ponieważ podwiewało ją między lampami dry.gif
Ale po zakupie sparco na sprężynce i zamontowania ich w ten sposób:

...jest już ok wink.gif
Natomiast co do tylnej klapy to podczas sesji była zamocowana jedynie na 2 zapinkach pod samą szybą -teraz dojdą jeszcze dwie na sprężynce na jej dole wink.gif

W międzyczasie pstryknęło się taką klimatową fotkę:
Real:


Prawie real:


I pojechałem na wagę


1146kg -myślałem, że będzie mniej -tymbardziej, że pojechałem w tej konfiguracji:


Swoją drogą to na tak kiepski wynik mogło wpłynąć to:
-fotel mimo, że jest jeden to waży więcej niż dwa dobre kubły
-nienajlżejsze BBS'y
-zostało jeszcze sporo wiązek do wycięcia
-mat do zerwania
-głośniki z przodu i pólce też kilka kilo ważą
-mega ciężki szyberdach
dry.gif

Dla porównania podam, że na tej samej wadze, to samo auto z tą samą ilością paliwa bez laminatów, z kompletnym wnętrzem jedynie bez tylnej kanapy i wszystkiego w bagażniku (wygłuszeń, plastików) ale z 1,6 pod maską ważyło 1190kg

Zoom na ręczny:


A dla tych co nie mają BMW wrzucam tą oto fotkę

To są kabelki tylko i wyłącznie "masowe" i to już nie wszystkie. Ogólnie rzecz biorąc nie wiem jaki przyświecał cel germańskim inżynierom aby masę do której jest podpięty cały "tył" auta przykręcać obok tylnej półki, ciągnąć kabel pod siedzenie kierowcy, gdzie rozgałęzia się na 8 innych. I co najlepsze wszystkie 8 wraca spowrotem do bagażnika. Każda lampka, każdy głośnik, centralny, czójnik w tylnej części auta ma odzielny kabel masowy ciągnięty od tyłu auta pod fotel kierowcy aby spowrotem wrócić na tył huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Thu, 25 Mar 2010 - 05:04
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Wnętrze hardcore, ja bym nie mógł jeździć z samą deską, kłuje mnie w oczy każda niedoróbka wnętrza a co dopiero jego brak. A wracając do meritum: szyber waży ok 35kg więc przejście na zaślepkę z blachy lub pleksi na pewno pomoże najbardziej w zrzuceniu masy ulokowanej na dodatek nad środkiem ciężkości auta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
musk
post Thu, 10 Jun 2010 - 19:16
Post #32


Rookie
Dołączył: Tue, 22 December 2009





Troszkę pozmieniało się w aucie...
Doszły takie fanty jak:

rozpórka:


kubełek SPARCO PRO 2000


szyny SABELT


pasy SCHROTH


skręt zrobiony przez PUZ'a:


negatyw + dystanse 35mm


lekki szyberdach:


zoom na panoramiczny szyber:


podczas odchudzania auta tak się rozpędziłem, że nie ocalał nawet włącznik od świateł (dla porównania oryginalny) laugh.gif


I już trzeci raz wyciąłem taką oto ilość zbędnych wiązek dry.gif


W międzyczasie zrobiłem troszkę dymu na SSS Drift Cup na Bemowie


cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Thu, 10 Jun 2010 - 19:23
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Fajne auto, do zabawy i bez kompromisów.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Thu, 10 Jun 2010 - 19:38
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





Fajne auto. smile.gif

A ja tak przy okazji zapytam, silnik jest seryjny? - czy w M54B30 sa jakies latwe sposoby na dodatkowe KM tak jak w M52B28 zalozenie kolektora ssacego od M50B25?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Fri, 11 Jun 2010 - 00:06
Post #35


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Parę kilkogramów znajdziesz jeszcze w matach wytłumiających na podłodze wink.gif

Planujesz odwiedzić jakieś zawody organizowane przez GT?



--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
musk
post Fri, 11 Jun 2010 - 01:42
Post #36


Rookie
Dołączył: Tue, 22 December 2009





CYTAT(rottie @ Thu, 10 Jun 2010 - 19:38) *
Fajne auto. smile.gif

A ja tak przy okazji zapytam, silnik jest seryjny? - czy w M54B30 sa jakies latwe sposoby na dodatkowe KM tak jak w M52B28 zalozenie kolektora ssacego od M50B25?

Silnik orpócz tego, że ma zmienione kolektory wydechowe a co za tym idzie od razu usuniete katalizatory i jeden tłumik i zmieniony dolot jest całkowicie seryjny wink.gif

CYTAT(PMN @ Fri, 11 Jun 2010 - 00:06) *
Parę kilkogramów znajdziesz jeszcze w matach wytłumiających na podłodze wink.gif

Planujesz odwiedzić jakieś zawody organizowane przez GT?

90% mat już zerwałem a te co zostały niebawem znikną wink.gif

W celu zejścia z wagi (i nie tylko w tym celu) wyprodukowałem coś takiego:

Nie - nie są to futrzane nakładki na lampy jak myśleli na innym forum laugh.gif

Zaślepki zamontowane (ale jeszcze nie skończone) wyglądają mniejwięcej tak:




W lewej gdzie jest wlot wyprofilowałem ścianki zgięte jakieś 5 cm do środka. Niedługo jak będę miał chwilę zrobię dołączaną do nich puszkę w której bedzie zamknięty filtr powietrza cool.gif

Co do zawodów organizowanych przez GT czyli rozumiem, że masz na myśli PFD to mnie raczej nie będzie ponieważ nie mam licencji DMP a punkty do DPP zbiera się w ramach serii Drift Open, której już nie organizuje PFD. I właśnie 10-11 lipca odbędą się zawody na torze w Toruniu gdzie mam zamiar się pojawić.

Natomiast dwa tygodnie temu byłem na zawodach organizowanych przez SSS w Kamieniu Śląskim:








cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sianko
post Fri, 11 Jun 2010 - 08:43
Post #37


User
Dołączył: Tue, 01 June 2010
Skąd: Rzeszów





Dobra robota i umiejetnosci na wysokim poziomie masz jakis film jak lata bokiem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz_61
post Fri, 11 Jun 2010 - 19:30
Post #38


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 June 2007
Skąd: Białystok / Suchowola





no, no, dobre odchudzanie, nawet lakieru na zderzaku nie ma biggrin.gif


--------------------
E36 325i coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Fri, 11 Jun 2010 - 19:35
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





jak Ci sie jezdzi z ręcznym w tym miejscu ? nie przeszkadza ? wygląda jakby stał na drodze do lewarka zmiany biegow rolleyes.gif



--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Os_
post Fri, 11 Jun 2010 - 21:16
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 November 2002
Skąd: Warszawa





Ile teraz auto waży?


--------------------
E36 M3 3.0 Turbo - było 425KM/572Nm teraz jest więcej
E39 M5 - 400KM/500Nm
Impreza STi (bug) - 423KM/510Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 05:51