![]() ![]() |
Sat, 19 Dec 2009 - 13:42
Post
#41
|
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 29 September 2009 Skąd: GMB |
Ładnie ogarnięty wizualnie mk4, a parametry spod maski robią naprawdę wielkie wrażenie. Kolejny przykład, że vr6 to b.dobry silnik do turbo.
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sat, 19 Dec 2009 - 13:42
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sat, 19 Dec 2009 - 15:41
Post
#42
|
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 02 June 2006 |
Gratki autka
Pod wieloma względami to mój ideał. Pytanie czy da się tego bolidu realnie używac na codzień, jak z awaryjnością i spalaniem, jakie oleum i jak częto wszytkie wymiany? Pozdr O |
|
|
|
Sat, 19 Dec 2009 - 17:02
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Szymek jeździ nim na codzień, więc podejrzewam że nie jest to uciążliwe auto
gut prodżekt chopoki |
|
|
|
Sat, 19 Dec 2009 - 18:00
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Bielsko-Biała |
btw: to nie Ty przypadkiem kupiłeś coś czego szukam w BB przedwczoraj ? no nie można się zastanawiać długo -------------------- www.compsport.pl
czas na zmiany - 2,8 24v VRT 11,6 - 1320ft |
|
|
|
Sun, 20 Dec 2009 - 09:59
Post
#45
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
no nie można się zastanawiać długo jestem pała, bo ja jakiś miesiąc temu z nim gadałem... ale nie chciał dekompletować zestawu i jakoś tak odpusciłem sobie temat.. i jak zadzwoniłem ponownie chyba w zeszłą środę, że biorę całość to mi zeznał, że ktoś miejscowy ma właśnie przyjechac no nic, dobrze że te graty znajdą właściwe zastosowanie ! powodzenia, bo z tego wynika, że projekt bedzie sie rozwijał !! -------------------- |
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 08:38
Post
#46
|
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 01 January 2005 |
ja mam takie trochę nietypowe pytania. Jaka jest zaleta krótkiego kolektora dolotowego nad seryjnym długim w VR6T? pomijam wygodę w podłączaniu wyjścia z IC.
|
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 08:45
Post
#47
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd |
Jak dołożysz turbo, to nie musisz szukać dodatkowych Nm poprzez rury rezonansowe i przyspieszanie przepływu powietrza - tak jak ma to miejsce w silniku N/A z długim kolektorem.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 08:48
Post
#48
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
przy okazji uklad sie szybciej nadmuchuje, bo jest mniejszy
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 09:52
Post
#49
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 |
Aluminiowy nie wybuchnie po przekroczeniu jakiegoś doładowania.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 09:57
Post
#50
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 June 2004 Skąd: dziesiąta/sławinek |
fajny sprzęt, ciekawe tylko jak to jest z tą bezawaryjnością....
-------------------- Audi S2 ABY/ RS6 / Porsche 911 Turbo X50 Techart kit
|
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 10:04
Post
#51
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Z tego co wiem jedyną awarią do tej pory był zapchany katalizator
|
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 10:52
Post
#52
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 |
i to wszystko na seryjnych korbach i tlokach?
to ile one wytrzymuja? |
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 10:56
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy |
450KM lekko
|
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 11:21
Post
#54
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 |
W końcu to pancer-wagen
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 12:02
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków |
Pancer to może będzie jak z 1L > 300KM na seryjnym dole zniesie
-------------------- On the edge.
|
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 12:48
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków |
Pancer to może będzie jak z 1L > 300KM na seryjnym dole zniesie zgaduję,że przy takim stosunku poj./moc to chyba nawet pancerny słupek 2jz się kuje ? -------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 12:56
Post
#57
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków |
-------------------- On the edge.
|
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 13:01
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy |
|
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 17:45
Post
#59
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 |
130% przyrostu bez ruszania korb i tlokow,widzialem tylko w 1.1cc jakies inne jeszcze o ktorych zapomnialem z naszego forum?
|
|
|
|
Sun, 04 Apr 2010 - 18:12
Post
#60
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI |
w starym renault 5 też jest to wykonalne (w zasadzie nigdy chyba jeszcze nie widziałem tam urwanej korby...)
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 08 November 2025 - 14:41 |