![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 29 September 2009 Skąd: GMB ![]() |
Ładnie ogarnięty wizualnie mk4, a parametry spod maski robią naprawdę wielkie wrażenie. Kolejny przykład, że vr6 to b.dobry silnik do turbo.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 02 June 2006 ![]() |
Gratki autka
Pod wieloma względami to mój ideał. Pytanie czy da się tego bolidu realnie używac na codzień, jak z awaryjnością i spalaniem, jakie oleum i jak częto wszytkie wymiany? Pozdr O |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Szymek jeździ nim na codzień, więc podejrzewam że nie jest to uciążliwe auto
![]() gut prodżekt chopoki |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
btw: to nie Ty przypadkiem kupiłeś coś czego szukam w BB przedwczoraj ? ![]() no nie można się zastanawiać długo ![]() ![]() -------------------- www.compsport.pl
czas na zmiany - 2,8 24v VRT 11,6 - 1320ft |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
no nie można się zastanawiać długo ![]() ![]() jestem pała, bo ja jakiś miesiąc temu z nim gadałem... ale nie chciał dekompletować zestawu i jakoś tak odpusciłem sobie temat.. i jak zadzwoniłem ponownie chyba w zeszłą środę, że biorę całość to mi zeznał, że ktoś miejscowy ma właśnie przyjechac ![]() no nic, dobrze że te graty znajdą właściwe zastosowanie ! powodzenia, bo z tego wynika, że projekt bedzie sie rozwijał !! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 01 January 2005 ![]() |
ja mam takie trochę nietypowe pytania. Jaka jest zaleta krótkiego kolektora dolotowego nad seryjnym długim w VR6T? pomijam wygodę w podłączaniu wyjścia z IC.
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Jak dołożysz turbo, to nie musisz szukać dodatkowych Nm poprzez rury rezonansowe i przyspieszanie przepływu powietrza - tak jak ma to miejsce w silniku N/A z długim kolektorem.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
przy okazji uklad sie szybciej nadmuchuje, bo jest mniejszy
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Aluminiowy nie wybuchnie po przekroczeniu jakiegoś doładowania.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 June 2004 Skąd: dziesiąta/sławinek ![]() |
fajny sprzęt, ciekawe tylko jak to jest z tą bezawaryjnością....
-------------------- Audi S2 ABY/ RS6 / Porsche 911 Turbo X50 Techart kit
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Z tego co wiem jedyną awarią do tej pory był zapchany katalizator
![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
i to wszystko na seryjnych korbach i tlokach?
to ile one wytrzymuja? ![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
450KM lekko
![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
W końcu to pancer-wagen
![]() -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Pancer to może będzie jak z 1L > 300KM na seryjnym dole zniesie
![]() -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Pancer to może będzie jak z 1L > 300KM na seryjnym dole zniesie ![]() zgaduję,że przy takim stosunku poj./moc to chyba nawet pancerny słupek 2jz się kuje ? -------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
-------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
130% przyrostu bez ruszania korb i tlokow,widzialem tylko w 1.1cc jakies inne jeszcze o ktorych zapomnialem z naszego forum?
![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
w starym renault 5 też jest to wykonalne (w zasadzie nigdy chyba jeszcze nie widziałem tam urwanej korby...)
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:32 |