![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
-------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Przy full throttle nie musi byc ale przy 20% wyniki nie sa dla nas zadowalajace.
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Przy full throttle nie musi byc ale przy 20% wyniki nie sa dla nas zadowalajace. a kto jeździ na 20% throttle ![]() w każdym razie, ja tez jestem zwolennikiem seryjnego ECU... i po konsultacjach bede szedł ta drogą ![]() mam jeszcze pytanko, poprzedni wykres na 420KM był zdaje się gładszy, nie było tego zwiększonego momentu pomiędzy 3000-3800 rpm ? dobrze pamietam ? nie da sie tego wygładzić, czym to jest spowodowane ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Da sie wygladzic ale Szymon tak chce ;-)
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Bardzo fajny przebieg momentu, konkretny projekt
![]() Tylne tarczki śmiesznie wygladają przy konkretnym przednim zestawie ![]() -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
nieważne ile % throttle , bez różnicy czy z MAFem czy bez MAFaa, kontrola trakcji też działa bardzo dobrze, kwestia ustawienia odpowiednio sterownika.
-------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Tylne tarczki śmiesznie wygladają przy konkretnym przednim zestawie ![]() śmiesznie, a to przecież 256/20 jak w kazdym 4 motion na tyle ... ale w porównaniu z 355 to rzeczywiscie duża róznica, ale skoro dają radę ? mam jeszcze pytanko, co z temperaturą oleju przy upalaniu - jest jakaś customowa chłodniczka oleju, czy seryjny wymiennik sie wyrabia ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 06 December 2004 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
na koniec sierpnia wyjechal Golf spod Makro i smignal w stronę Cieszyna. Ja tam Miałem >110km/h a ten Golf poprostu odjechal...z NIESAMOWITYM dźwiękiem (przez moje zamkniete szyby) SZOK!!! Wielki Szał
Gratuluję Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
Szymon, jakies pomiary auta byly robione ?
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
Jeśli chodzi o moc to masz wykres. jeśli chodzi o przyspieszenia to zapier... jak rakieta
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Szymon, jakies pomiary auta byly robione ? 12,2 na 400m przy 420ps -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
przypomne sie z tą chłodniczką oleju ...
jest jakaś customowa, jakie temp oleju przy upalaniu ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Chlodniczka jest seryjna. Przy jezdzie na codzien nawet ostrej temp. oleju w normie ale na torze po dwoch kolkach 120stopni.
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
A ta sprężarka jaki ma potencjał?
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Chlodniczka jest seryjna. Przy jezdzie na codzien nawet ostrej temp. oleju w normie ale na torze po dwoch kolkach 120stopni. dzieki, tak własnie myslałem że jest ![]() Czy sa jakieś plany na wzmocnienie golfa ? czy to jest setup docelowy ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 20 March 2009 ![]() |
Gratuluje świetnego wyniku!
Jak widać vr6 24v potrafi bez zakucia naprawdę sporo znieść. A takie małe OT jak ma się sprawa w przypadku VR6 12v? |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Gratuluje świetnego wyniku! Jak widać vr6 24v potrafi bez zakucia naprawdę sporo znieść. A takie małe OT jak ma się sprawa w przypadku VR6 12v? VR6 12v ma takie same korby jak 24v więc dużo słabszy napewno nie jest. -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
VR6 12v ma takie same korby jak 24v więc dużo słabszy napewno nie jest. te same korby ma również R32 czyli VR6 3.2 240/250KM ![]() za to wał w R32 ma większe wykorbienia wału bo skok jest wiekszy.. 95,9 vs 90,3 btw: 12V, ma równiez taki sam wał jak 24V ![]() żeby było śmieszniej mozna ożenić czapke z R32 z blokiem z 24V - większość mocnych projektów w USA ma taki mod.. ![]() a żeby było jeszcze smieszniej (na co wpadłem niedawno zastanawiając się nad uturbieniem R32) można tez zapodać wał z 12/24V do bloku z R32 i dzieki temu odpręzyć mocno silnik ![]() jest jeszcze R36 i R36 FSI ale to trochę inna bajka ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
jest jeszcze R36 i R36 FSI ale to trochę inna bajka ![]() wszystkie 3,6 to FSI, tak samo jak nowe 3,2. -------------------- www.compsport.pl
czas na zmiany - 2,8 24v VRT 11,6 - 1320ft |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
wszystkie 3,6 to FSI, tak samo jak nowe 3,2. a widzisz tego nie wiedziałem, myslałem że były jakieś pierwsze R36 nie FSI .. w każdym razie ciekawy artykuł na temat 3.6 http://blogsilnika.blogspot.com/2009/02/ni...-go-maluja.html ciekaw jestem zatem czy czapka z nowego 3.2 FSI ma szanse podejść na blok 2.8 24V ? czy to zupełnie przebudowana konstrukcja jak w przypadku 3.6 ? masz jakieś plany na zwiększenie mocy na przyszły sezon? btw: to nie Ty przypadkiem kupiłeś coś czego szukam w BB przedwczoraj ? ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 01:57 |