Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> Golf IV 2,8 24VT CompSport, Chyba pierwszy w PL
GTO
post Tue, 15 Dec 2009 - 08:28
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





CYTAT(PatTDI @ Mon, 14 Dec 2009 - 15:37) *
MAF musi byc



jak jest wideband to nie musi być
ładny wynik !



--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 15 Dec 2009 - 08:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PatTDI
post Tue, 15 Dec 2009 - 09:51
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Przy full throttle nie musi byc ale przy 20% wyniki nie sa dla nas zadowalajace.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 15 Dec 2009 - 10:32
Post #23


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(PatTDI @ Tue, 15 Dec 2009 - 09:51) *
Przy full throttle nie musi byc ale przy 20% wyniki nie sa dla nas zadowalajace.



a kto jeździ na 20% throttle tongue.gif ?

w każdym razie, ja tez jestem zwolennikiem seryjnego ECU... i po konsultacjach bede szedł ta drogą smile.gif

mam jeszcze pytanko, poprzedni wykres na 420KM był zdaje się gładszy, nie było tego zwiększonego momentu pomiędzy 3000-3800 rpm ? dobrze pamietam ? nie da sie tego wygładzić, czym to jest spowodowane ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Tue, 15 Dec 2009 - 10:39
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Da sie wygladzic ale Szymon tak chce ;-)


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Tue, 15 Dec 2009 - 11:11
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





Bardzo fajny przebieg momentu, konkretny projekt smile.gif
Tylne tarczki śmiesznie wygladają przy konkretnym przednim zestawie smile.gif


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Tue, 15 Dec 2009 - 11:40
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





nieważne ile % throttle , bez różnicy czy z MAFem czy bez MAFaa, kontrola trakcji też działa bardzo dobrze, kwestia ustawienia odpowiednio sterownika.


--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 15 Dec 2009 - 18:26
Post #27


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Chester @ Tue, 15 Dec 2009 - 11:11) *
Tylne tarczki śmiesznie wygladają przy konkretnym przednim zestawie smile.gif


śmiesznie, a to przecież 256/20 jak w kazdym 4 motion na tyle ... ale w porównaniu z 355 to rzeczywiscie duża róznica, ale skoro dają radę ?

mam jeszcze pytanko, co z temperaturą oleju przy upalaniu - jest jakaś customowa chłodniczka oleju, czy seryjny wymiennik sie wyrabia ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scorpio_24
post Tue, 15 Dec 2009 - 22:13
Post #28


Super User
Dołączył: Mon, 06 December 2004
Skąd: Czechowice-Dziedzice





na koniec sierpnia wyjechal Golf spod Makro i smignal w stronę Cieszyna. Ja tam Miałem >110km/h a ten Golf poprostu odjechal...z NIESAMOWITYM dźwiękiem (przez moje zamkniete szyby) SZOK!!! Wielki Szał
Gratuluję
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Wed, 16 Dec 2009 - 12:44
Post #29


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





Szymon, jakies pomiary auta byly robione ?


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Thu, 17 Dec 2009 - 14:02
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





Jeśli chodzi o moc to masz wykres. jeśli chodzi o przyspieszenia to zapier... jak rakieta biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 17 Dec 2009 - 15:26
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(Matschke @ Wed, 16 Dec 2009 - 12:44) *
Szymon, jakies pomiary auta byly robione ?


12,2 na 400m przy 420ps


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 17 Dec 2009 - 15:34
Post #32


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





przypomne sie z tą chłodniczką oleju ...

jest jakaś customowa, jakie temp oleju przy upalaniu ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 17 Dec 2009 - 15:41
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Chlodniczka jest seryjna. Przy jezdzie na codzien nawet ostrej temp. oleju w normie ale na torze po dwoch kolkach 120stopni.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Thu, 17 Dec 2009 - 16:52
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





A ta sprężarka jaki ma potencjał?


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 18 Dec 2009 - 09:55
Post #35


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(PatTDI @ Thu, 17 Dec 2009 - 15:41) *
Chlodniczka jest seryjna. Przy jezdzie na codzien nawet ostrej temp. oleju w normie ale na torze po dwoch kolkach 120stopni.


dzieki, tak własnie myslałem że jest smile.gif

Czy sa jakieś plany na wzmocnienie golfa ? czy to jest setup docelowy ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crup-nick
post Fri, 18 Dec 2009 - 19:15
Post #36


Frequent User
Dołączył: Fri, 20 March 2009





Gratuluje świetnego wyniku!
Jak widać vr6 24v potrafi bez zakucia naprawdę sporo znieść.
A takie małe OT jak ma się sprawa w przypadku VR6 12v?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Fri, 18 Dec 2009 - 19:21
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(crup-nick @ Fri, 18 Dec 2009 - 19:15) *
Gratuluje świetnego wyniku!
Jak widać vr6 24v potrafi bez zakucia naprawdę sporo znieść.
A takie małe OT jak ma się sprawa w przypadku VR6 12v?

VR6 12v ma takie same korby jak 24v więc dużo słabszy napewno nie jest.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 18 Dec 2009 - 19:56
Post #38


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(daniel1d11 @ Fri, 18 Dec 2009 - 19:21) *
VR6 12v ma takie same korby jak 24v więc dużo słabszy napewno nie jest.


te same korby ma również R32 czyli VR6 3.2 240/250KM tongue.gif

za to wał w R32 ma większe wykorbienia wału bo skok jest wiekszy.. 95,9 vs 90,3

btw: 12V, ma równiez taki sam wał jak 24V smile.gif

żeby było śmieszniej mozna ożenić czapke z R32 z blokiem z 24V - większość mocnych projektów w USA ma taki mod..



a żeby było jeszcze smieszniej (na co wpadłem niedawno zastanawiając się nad uturbieniem R32) można tez zapodać wał z 12/24V do bloku z R32 i dzieki temu odpręzyć mocno silnik wink.gif

jest jeszcze R36 i R36 FSI ale to trochę inna bajka smile.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymic
post Sat, 19 Dec 2009 - 12:25
Post #39


Super User
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(cowboy @ Fri, 18 Dec 2009 - 19:56) *
jest jeszcze R36 i R36 FSI ale to trochę inna bajka smile.gif


wszystkie 3,6 to FSI, tak samo jak nowe 3,2.


--------------------
www.compsport.pl


czas na zmiany - 2,8 24v VRT
11,6 - 1320ft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 19 Dec 2009 - 12:41
Post #40


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(szymic @ Sat, 19 Dec 2009 - 12:25) *
wszystkie 3,6 to FSI, tak samo jak nowe 3,2.


a widzisz tego nie wiedziałem, myslałem że były jakieś pierwsze R36 nie FSI .. w każdym razie ciekawy artykuł na temat 3.6

http://blogsilnika.blogspot.com/2009/02/ni...-go-maluja.html

ciekaw jestem zatem czy czapka z nowego 3.2 FSI ma szanse podejść na blok 2.8 24V ? czy to zupełnie przebudowana konstrukcja jak w przypadku 3.6 ?

masz jakieś plany na zwiększenie mocy na przyszły sezon?

btw: to nie Ty przypadkiem kupiłeś coś czego szukam w BB przedwczoraj ? smile.gif bo zdaje sie, ze sie za długo zastanawiałem ....


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 01:57