Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
guluwroc
post Thu, 17 Dec 2009 - 15:11
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(cowboy @ Wed, 16 Dec 2009 - 09:24) *
no to kurcze wynika ze BOSIO sie tu nie popisało...

w takim razie tak jak napisałem najlepiej kupić nowe zestawy Boscha koncówek 1043 i następnie je rozwiercić i wypolerować krawedzie otworów smile.gif

EDIT: kontynuując OT nt BIG Pompek jeszcze przyszło mi do głowy żeby Rogal wpisał jak jego RACE'y składane u Bogdana w Nadarzynie się spisują ? ZTCW DGW smiga teraz na tym silniku ?


Uważm że to jest loteria bo u mnie w corrado i teraz w rajdówce chodzą.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 17 Dec 2009 - 15:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fido_dido
post Thu, 17 Dec 2009 - 19:17
Post #42


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





no to żeście mnie postraszyli a szykowałem sie na race zobaczymy co u mnie wyjdzie

Cowboy ogarniesz rozwiert seryjnych alek w razie czego ? wink.gif


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 17 Dec 2009 - 19:56
Post #43


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(guluwroc @ Thu, 17 Dec 2009 - 15:11) *
Uważm że to jest loteria bo u mnie w corrado i teraz w rajdówce chodzą.


to zalezy czy produkcja przed czy po sjeście wink.gif ech makaroniarze smile.gif

CYTAT(Fido_dido @ Thu, 17 Dec 2009 - 19:17) *
no to żeście mnie postraszyli a szykowałem sie na race zobaczymy co u mnie wyjdzie


mam wrażenie że powakacyjna produkcja jest lepsza więc nie bedzie tak źle smile.gif

CYTAT(Fido_dido @ Thu, 17 Dec 2009 - 19:17) *
Cowboy ogarniesz rozwiert seryjnych alek w razie czego ? wink.gif


pewnie że tak, nie takie rzeczy były do zrobienia i też żesmy nie zrobili smile.gif




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Sun, 27 Dec 2009 - 01:57
Post #44


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





cowboy i co tak zamilkles z tymi pompkami


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 27 Dec 2009 - 09:46
Post #45


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(tdik @ Sun, 27 Dec 2009 - 01:57) *
cowboy i co tak zamilkles z tymi pompkami


jak zamilkłem ? nie rozumiem ?

każdy kto jest zdecydowany na zwiększenie mocy w PD, moze liczyć na moja pomoc w tym zakresie smile.gif, choć głównie pomagam kolegom na forum golfa wink.gif

na razie każdy się boi... bo jest opinia, ze pompek sie nie da zregenrować i wyregulować... ale podobne opinie kiedyś krążyły na temat wtryskiwaczy dwusprężynowych smile.gif

prawda jest taka że coraz wiecej PDeków nie wychodzi dobrze po remapie bo sie okazuje ze pompki niedomagają... idealnych uzywek AL juz praktycznie nie ma... więc regeneracja to jedyna opcja do zakupu nowych

poczytaj to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=277481



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Fri, 01 Jan 2010 - 23:20
Post #46


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





niestety coraz czesci przyczyna zlej pracy pompki nie jest koncowka a tlok i jego zuzycie
czy z pompek AN ( silnik AVF ) tez da sie zrobic pompki o wydajnosci AL?? i co z dawka realizowana przy malym czasie otwarcia pompki AN ?? rozni sie bardzo mocno od AL w dawce np na wolnych obrotach


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 02 Jan 2010 - 09:41
Post #47


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





voj2s: da, się, w linku który podałem wyżej , zrobione zostały AL-ki na bazie AVF i wyszło 210KM na turbinie BRD smile.gif, właściciel pisał że po założeniu było idealnie, moze Rogal sie wypowie jak wyglądały kwestie BIP-ów i softu - bo u niego auto było robione

co do dawki to ja tylko wiem że dawke na stanowisku serwisowym sie ustawia, oraz pierwsze cisnienie otwarcia (coś koło 160-170 Bar) - czary mary robi Bogdan wiec szczegółów nie znam...
zawsze pompki są sprawdzane i jesli mechnicznie nie jest OK, to na pewno bubel nie wyjdzie - jedyne co nie jest sprawdzane to BIPy, bo trzeba by było wsadzać pompki do silnika
ale na razie wychodzi na to że jesli wszystko jest mechanicznie dobrze poskładane i wyregulowane BIPy sa OK...
być moze tłok sie tez zuzywa, tego nie wiem ale to koncówka pracuje w najtrudniejszych warunkach i wyklepuje się iglica, która się moze przycinać wydłuzając BIPy

ps. moze wydzielić temat o hybrydowych pompowtryskiwaczach z tematu o aucie tdika ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Sat, 02 Jan 2010 - 13:25
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





cowboy ja nie znam sie tak dokladnie na strojeniu silnikow ale patryk nie ruszal softa w moim aucie po naprawie silnika. zmienilismy jedynie pompki na sprawne al oraz uszczelinilismy dolot bo byla nieszczelnosc.


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 02 Jan 2010 - 15:34
Post #49


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





voj2s: byłem w Nadarzynie dzisiaj wiec zagadałem czy padają tłoki w PD i uzyskałem informację że tłok się praktycznie nie zużywa !
sekcja tłocząca jest wykonana z jakies super twardego materiału dodatkowo pokryta warstwa jeszcze diamentu czy czegos ala w podobie

w kazdym razie tam sie tego robi kilkadziesiąt miesiecznie, więc jest to wiarygodne źródło.

najczesciej padają koncówki, no i cewka... co do cewki mozna jedynie zmierzyc rezystancje i pojemność i tyle, czasem wymiana koncówki nie pomaga i pompka jest do wywalenia

jednak główną i najczęstszą naprawą jest wymiana koncówki, najlepiej robić na BOSCHu gdzie sa komplety naprawcze (podobnie jak we wtryskach 2spręzynowych z VP)





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Sat, 02 Jan 2010 - 17:22
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





wiec niech zostanie oficjalnie ze sie nie zużywa...widzialem okreslona ilosc pompek w ktorych wymiana wszystkiego nic nie dala a zmiana obudowy i tloka i efekt byl od razu

najczestsza naprawa jest wymiana koncowek bo tylko to sie oplaca
PS ile gwarancji jest na pompki po regeneracji??



--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 02 Jan 2010 - 17:41
Post #51


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ja powtarzam co usłyszałem dzisiaj od Bogdana, nie wiem jaki miałby miec interes w tym żeby mówić że sie nie zuzywa ?

nie wiem co się opłaca, on ma tyle roboty że i tak zarabia głównie na robociźnie, a nie na materiałach wink.gif

wymienia się końcówkę (ustawia dawkę i cisnienie otwarcia) i pompka działa jak nowa o ile elektrycznie jest OK

obudowa się zuzywa - podobno jak dostanie luzu to sie cos tam odkształca i dlatego BOSCH daje to w zestawie naprawczym

nie pytałem o gwarancję, zadzwoń do Nadarzyna i się dowiedz.
jesli chodzi o gwarnację BOSCHa na koncówki to po włożeniu końcówki do silnika nie ma gwarancji producenta, wiec kwestię gwarancji bierze na siebie dystrybutor
ja daję powiedzmy miesięczną gwarancję na mocne pompki, i robię wyłącznie na powierzonych pompkach

jesli chodzi o wtryski 2 sprezynowe to nie miałem ani jednej reklamacji z powodu koncówki, czy regulacji, co świadczy o tym ze jest to robione profi i nie wyjdzie lejący wtrysk, a poprawek po innych wartsztatach, serwisach Boscha i owszem, pare razy sie zdarzało smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 04:17