![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Mam chyba takie same kobyłki i przy chwili nieuwagi można pokaleczyć lakier - ja podkładam gumę.
Co do reszty to po prostu się ślinię nad projektem i każda aktualizacja jest przeze mnie wyczekiwana z niecierpliwością ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 ![]() |
Nie wiem jak inni, ale u mnie nie widać wszystkich fotek.
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
jakieś nowości?
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- _http://www.facebook.com/HondaCRXRaceCar
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72090 |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Od ostatnich fotek doszło:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- _http://www.facebook.com/HondaCRXRaceCar
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72090 |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Ten projekt niszczy detalami. Aż szkoda tym jeździć będzie
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Ładne "zabawki"
![]() Czy przypadkiem nie masz zamienionych stronami tarcz hamulcowych? -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Zastanawiałem się nad tym, bo kanały w środku wyglądają na proste, ale rzeczywiście na stronie podają tak jak mówisz:
![]() Trzeba będzie zmienić, dzięki. -------------------- _http://www.facebook.com/HondaCRXRaceCar
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72090 |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Luz;)
Chyba wieksza frajda z budowy niz z samej jazdy ![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeżdzę bardzo sporadycznie przez to ze nie mam czym ale wydaje mi sie jeżdżenie własnoręcznie złożonym w miare możliwości autem to bedzie git
![]() -------------------- _http://www.facebook.com/HondaCRXRaceCar
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72090 |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#151
|
![]() |
czemu masz ten licznik do 180? a nie ten do 240?
pytam, bo nie znam sie na hondach i to moze jakis rarytas ![]() każdy detal dopracowany.. masakra ![]() |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
czemu masz ten licznik do 180? a nie ten do 240? pytam, bo nie znam sie na hondach i to moze jakis rarytas ![]() każdy detal dopracowany.. masakra ![]() Pewnie: JDM ![]() Pozdrawiam, i wielki szacun bo projekt wygląda jak wystawowy (porządek na pewno ułatwi serwisowanie). -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Shift light jest osobno, posadzony na obudowie kolumny kierownicy. A same zegary to oczywiście japońska wersja, taki wymysł w klimacie
![]() -------------------- _http://www.facebook.com/HondaCRXRaceCar
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72090 |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
jaki jest skok takiego mechanizmu zmiany biegow?
zerujesz zegary jdm? polosie motomax? |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 17 March 2012 Skąd: Sosnowiec ![]() |
A jak ja chciałem cynkować tarcze to mnie w galwanizerii wyśmiali
![]() Honda praży nieziemsko uwielbiam taką dokładność. ![]() |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Przecież cynkowanie tarcz to normalny mod. Dobre jak auto długo stoi lub ma być jeżdzone za jakiś czas.
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- _http://www.facebook.com/HondaCRXRaceCar
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72090 |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Skończyła mi się cierpliwość a czasu już w ogóle brak, to też oddałem auto do JHM (foto dzięki uprzejmości Remka):
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- _http://www.facebook.com/HondaCRXRaceCar
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72090 |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
zboczone fotki
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- _http://www.facebook.com/HondaCRXRaceCar
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72090 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 11:01 |