![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 Skąd: Poznań ![]() |
Ja zrobilem tak że poprowadzilem nowy przewod podcisnienia z kolektora do DV a przewód oryginalny do dv zaślepiłem, n249 zostawiłem podłaczony tak jak był.Zero błędów i mam sterowanie DV bezposrednio z kolektora. Tak mam trójnik na przewodzie regulatora ciśnienia paliwa z tego trójnika idzie na dv. Ori przewód idacy do dv jest zaślepiony na samym koncu czyli zachowałem całośc instalacji wraz z puszka podcisnienia na pokrywie zaworowej - zaslepiłem na samym koncu przy samym dv, schowałem go pod osłone i sobie lezy. Nie mam jakichkolwiek błedów n249 i ciesze się pewna praca dv pędzonego podcisnieniem z kolektora |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
witam
nieco odgrzeje kotleta swoją "czystkę" podzieliłem na dwa etapy: 1.Wywalenie wtórnej pompy powietrza SAI i wszystkiego co z nią związane - to mam już zrobione 2.Wywalenie zbędnych zaworów i przewodów wg topicu z usa http://www.audizine.com/forum/showthread.p...-simplification aktualnie jestem na tym etapie. Zatrzymałem się ponieważ nie wiem co mam zrobić z tymi przewodami które wchodzą pod zbiornik z płynem wspomagania (takie plastikowe) foto poniżej ![]() ![]() na foto napisano " ściśnij razem i pociągnij" oki ale co dalej? zaślepić?czy zostawić otwarte? I jeszcze jedno:nie wiem co zrobić w następnym kroku :"Now, if you look there will be a hard line/tube that is part of the crankcase breather system (it is behind the head and between the firewall). To remove that line….look down low, and you will see one 5mm hex bolt connected to the turbo oil line, remove it)" ![]() zapewne moja nie wiedza w sporym stopniu wynika z kiepskiej znajomości j.angielskiego.Proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów bo jak to mówią "stoję z robotą". Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
Witam szanownych kolegów...Wasza wiedza mnie powala na łopatki:)
Więc jeżeli jest mozliwośc prosił bym o pomoc w wywaleniu pompy wtórnej która to wywaliła mi błęda i do tego głośno chodzi... czytałem ten temat dość szczegółówo ale nie rozumiem skrótów oznaczeń części...Pompe chetnie bym wywalił i tu putanie czy samo wywalenie pompy i zaślepienie przewodów dochodzącego i wychodzącego załatwi problem czy cos jeszcze należy zrobić... Bardzo prosze o pomoc i wyrozumiałość... |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
ja niemoge znalezc info jak wyczyscic ze zbednnych gratow poprzeczne AGU ma ktos cos takiego ??
-------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
Witam szanownych kolegów...Wasza wiedza mnie powala na łopatki:) Więc jeżeli jest mozliwośc prosił bym o pomoc w wywaleniu pompy wtórnej która to wywaliła mi błęda i do tego głośno chodzi... czytałem ten temat dość szczegółówo ale nie rozumiem skrótów oznaczeń części...Pompe chetnie bym wywalił i tu putanie czy samo wywalenie pompy i zaślepienie przewodów dochodzącego i wychodzącego załatwi problem czy cos jeszcze należy zrobić... Bardzo prosze o pomoc i wyrozumiałość... w jaki aucie chcesz usunąc tą pompę....ja usuwałem w A4 B6 więc cos tam mogę pomóc. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
samochód skoda octavia 1.8 T
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
a oznaczenie motoru ? agu?
-------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
Ja mam AUM
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
chłopaki gdyby jendak ktos chciał ja spowrotem zakładac bo wywala błedy... moze kolega richi9 to mam taka pompe i chcetnie oddam za 50zł + koszty wysyłki bo u mnie lezy i tak sie na nic nie przyda. sorry za ot
-------------------- 10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Szkoda że temat stanął bo w swoim AUMie też się nad tym zacząłem zastanawiać po tym jak przełożyłem kolektor dolotowy z BAM i nie wszystko pasuje jak trzeba z tych wszystkich rurek dookoła a wręcz przeszkadza :/
-------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
ja mam wywalone wszystko co jest od SAI, zaslepiona dziurka w glowicy, zaworek wisi zapiety pod pompa hamulcowa i przekaznik tez siedzi na miejscu jak siedzial. bledu BRAK
![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
jak by ktoś chciał poczytać dokładnie jak to zrobić to u nas na forum audiTT jest opis dokładny dla różnych wersji..
ja osobiście wywalałem to już w 4 różnych 1.8t więc temat jest mi dobrze znany systemy które można wywalić to n249 ,n112, system sai z combi valve i system evap...czujniki wpięte elektrycznie , oporniki lub wyłączenie programowo i zero błędów:) |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Właśnie znalazłem ten watek, kupę dobrej roboty na forum TT odwaliliście
![]() -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no troszkę osób już to ogarniało:)
jak by ktoś potrzebował zaślepek pasujących plug&play zamiast combi valve to mam jeszcze 2 sztuki... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:08 |