Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Usunięcie "secondary air injection" i innych gratów.Pytanie do znawców 1.8T
TMQ
post Thu, 17 Dec 2009 - 00:05
Post #21


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005
Skąd: Poznań





CYTAT(TMQ @ Wed, 16 Dec 2009 - 19:42) *
Ja zrobilem tak że poprowadzilem nowy przewod podcisnienia z kolektora do DV a przewód oryginalny do dv zaślepiłem, n249 zostawiłem podłaczony tak jak był.Zero błędów i mam sterowanie DV bezposrednio z kolektora.


Tak mam trójnik na przewodzie regulatora ciśnienia paliwa z tego trójnika idzie na dv. Ori przewód idacy do dv jest zaślepiony na samym koncu czyli zachowałem całośc instalacji wraz z puszka podcisnienia na pokrywie zaworowej - zaslepiłem na samym koncu przy samym dv, schowałem go pod osłone i sobie lezy.
Nie mam jakichkolwiek błedów n249 i ciesze się pewna praca dv pędzonego podcisnieniem z kolektora
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 17 Dec 2009 - 00:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Szkapek28
post Sat, 27 Mar 2010 - 17:43
Post #22


User
Dołączył: Sun, 25 May 2008
Skąd: elbląg





witam
nieco odgrzeje kotleta
swoją "czystkę" podzieliłem na dwa etapy:
1.Wywalenie wtórnej pompy powietrza SAI i wszystkiego co z nią związane - to mam już zrobione
2.Wywalenie zbędnych zaworów i przewodów wg topicu z usa http://www.audizine.com/forum/showthread.p...-simplification aktualnie jestem na tym etapie. Zatrzymałem się ponieważ nie wiem co mam zrobić z tymi przewodami które wchodzą pod zbiornik z płynem wspomagania (takie plastikowe) foto poniżej


na foto napisano " ściśnij razem i pociągnij" oki ale co dalej? zaślepić?czy zostawić otwarte?

I jeszcze jedno:nie wiem co zrobić w następnym kroku :"Now, if you look there will be a hard line/tube that is part of the crankcase breather system (it is behind the head and between the firewall). To remove that line….look down low, and you will see one 5mm hex bolt connected to the turbo oil line, remove it)"

zapewne moja nie wiedza w sporym stopniu wynika z kiepskiej znajomości j.angielskiego.Proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów bo jak to mówią "stoję z robotą".
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
richi9
post Sat, 26 Mar 2011 - 19:19
Post #23


Rookie
Dołączył: Tue, 01 December 2009





Witam szanownych kolegów...Wasza wiedza mnie powala na łopatki:)
Więc jeżeli jest mozliwośc prosił bym o pomoc w wywaleniu pompy wtórnej która to wywaliła mi błęda i do tego głośno chodzi...
czytałem ten temat dość szczegółówo ale nie rozumiem skrótów oznaczeń części...Pompe chetnie bym wywalił i tu putanie czy samo wywalenie pompy i zaślepienie przewodów dochodzącego i wychodzącego załatwi problem czy cos jeszcze należy zrobić...
Bardzo prosze o pomoc i wyrozumiałość...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Sun, 27 Mar 2011 - 12:44
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





ja niemoge znalezc info jak wyczyscic ze zbednnych gratow poprzeczne AGU ma ktos cos takiego ??


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szkapek28
post Mon, 28 Mar 2011 - 13:27
Post #25


User
Dołączył: Sun, 25 May 2008
Skąd: elbląg





CYTAT(richi9 @ Sat, 26 Mar 2011 - 19:19) *
Witam szanownych kolegów...Wasza wiedza mnie powala na łopatki:)
Więc jeżeli jest mozliwośc prosił bym o pomoc w wywaleniu pompy wtórnej która to wywaliła mi błęda i do tego głośno chodzi...
czytałem ten temat dość szczegółówo ale nie rozumiem skrótów oznaczeń części...Pompe chetnie bym wywalił i tu putanie czy samo wywalenie pompy i zaślepienie przewodów dochodzącego i wychodzącego załatwi problem czy cos jeszcze należy zrobić...
Bardzo prosze o pomoc i wyrozumiałość...


w jaki aucie chcesz usunąc tą pompę....ja usuwałem w A4 B6 więc cos tam mogę pomóc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
richi9
post Mon, 28 Mar 2011 - 20:30
Post #26


Rookie
Dołączył: Tue, 01 December 2009





samochód skoda octavia 1.8 T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Mon, 28 Mar 2011 - 20:33
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





a oznaczenie motoru ? agu?


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
richi9
post Sun, 10 Apr 2011 - 22:08
Post #28


Rookie
Dołączył: Tue, 01 December 2009





Ja mam AUM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kevin_mkIII
post Mon, 11 Apr 2011 - 09:10
Post #29


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008
Skąd: Tarnowskie Góry





chłopaki gdyby jendak ktos chciał ja spowrotem zakładac bo wywala błedy... moze kolega richi9 to mam taka pompe i chcetnie oddam za 50zł + koszty wysyłki bo u mnie lezy i tak sie na nic nie przyda. sorry za ot


--------------------
10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Wed, 13 Jul 2011 - 14:10
Post #30


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Szkoda że temat stanął bo w swoim AUMie też się nad tym zacząłem zastanawiać po tym jak przełożyłem kolektor dolotowy z BAM i nie wszystko pasuje jak trzeba z tych wszystkich rurek dookoła a wręcz przeszkadza :/


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sat, 16 Jul 2011 - 21:16
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





ja mam wywalone wszystko co jest od SAI, zaslepiona dziurka w glowicy, zaworek wisi zapiety pod pompa hamulcowa i przekaznik tez siedzi na miejscu jak siedzial. bledu BRAK smile.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Mon, 18 Jul 2011 - 19:53
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





jak by ktoś chciał poczytać dokładnie jak to zrobić to u nas na forum audiTT jest opis dokładny dla różnych wersji..
ja osobiście wywalałem to już w 4 różnych 1.8t więc temat jest mi dobrze znany
systemy które można wywalić to n249 ,n112, system sai z combi valve i system evap...czujniki wpięte elektrycznie , oporniki lub wyłączenie programowo i zero błędów:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Mon, 18 Jul 2011 - 20:56
Post #33


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Właśnie znalazłem ten watek, kupę dobrej roboty na forum TT odwaliliście smile.gif


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Mon, 18 Jul 2011 - 21:42
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no troszkę osób już to ogarniało:)
jak by ktoś potrzebował zaślepek pasujących plug&play zamiast combi valve to mam jeszcze 2 sztuki...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:08