Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Renault clio 1.8 16v/2.0 16v berg trophy E1, budowa od podstaw masa fotek
Gr00bY
post Fri, 05 Feb 2010 - 19:47
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Gówno widać na tych zdjęciach głowy wink.gif Aż tak chujowo idzie kanał w serii? Czy prowadnice zostawiasz skrócone czy wkładasz normalne?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 05 Feb 2010 - 19:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
barylax
post Fri, 05 Feb 2010 - 20:26
Post #42


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





zostają skrócone biggrin.gif wydechy z sodem wiec dadzą rade auto już na codzień poruszać sie nie bedzie wiec przez rok jak trzaśnie tysiaka to opór, no powiem ci z kanałami to renault sie nie popisało no chyba ze takie uskoki poprawiają przepływy ale wątpię, foto z komóry jutro dam fotki seryjnych kanałów


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Fri, 05 Feb 2010 - 20:28
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





I złap ostrość na zrobionych kanałach. Ciekawy jestem jak Ci to wyszło. Frez czy sciernice listkowe? Czym robiłeś?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Fri, 05 Feb 2010 - 20:34
Post #44


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





wybierałem frezem potem ściernice listkowe 80 żeby po frezie wyrównać ssacy na koniec 120 a wydech lekko liznełem jeszcze 240 nie jest ideał lustro bo i po co nagar sie w 3tys km raczej za duży nie osadzi, co do sotrości to lepiej chyba nie wyjdzie bo k800i coś mi słobe fotki robić zaczoł, zagląda do mnie ktoś co ma pojęcie trochę o wydechach?? głośność mam gdzieś ma pomagac a nie kunie i niuty zabierać, wydaje mi sie ze 47mm wewnątrz bedzie optymalnie do 2.0 kręconego do max 7300 ciekawi mnie jak wpłynie na przebieg wykresu zdławienie na wylocie powiedzmy ze 40mm wewnątrz albo 38mm


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Fri, 05 Feb 2010 - 21:07
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Nie wiem jak w dłubanych silnika Renault, ale w Hondach im większa rynna tym lepiej jedzie. 3" przy dwóch litrach nie są niczym nadzwyczajnym ph34r.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Sat, 06 Feb 2010 - 09:37
Post #46


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





barylax wydaje mi sie ze jednak przesadzasz z ta srednica.
ale masz doswiadczenie a nie powtarzasz po innych wiec pewnie sie myle wink.gif,

na hamowni sie pewnie skonczy... jezli bedziesz chcial wiedziec na 100%

a zastanawiales sie nad barwami? nie chcialbys polecicec z oklejeniem cos w desen f1?
no i aparat to mus.. pozatym oswietlenie ci w tych zdjeciach nie pomoglo smile.gif zeby zobaczyc te kanaly.




--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Sat, 06 Feb 2010 - 10:26
Post #47


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





50mm na 2 łumikach miałem już w innym mocnym silniku na ostzrejszych walkach itp i naprawdę dawał radę to nie honda z vtec że do 1.6 pakują 2.5 cala, co do aparatu to nie mam :/
nie moje fotki ale foto kanałów głowicy megany f7r
http://img527.imageshack.us/img527/8829/dsc01837kf8.jpg
http://img527.imageshack.us/i/dsc01863hb1.jpg/
http://img137.imageshack.us/i/dsc02583hb8.jpg/
http://img137.imageshack.us/i/dsc02582dw5.jpg/
widać dośc dobrze jakie przewężenia i uskoki były u m nie kanał idzie bez tych uskoków

co do oklejenia to bedzie takie jak bylo chyba ze sponsor sie znajdzie biggrin.gif


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sat, 06 Feb 2010 - 11:48
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





podejrzanie maly ten wydech...

do c20xe czy abf`a conajmniej 60mm sie daje... wyjscie z kolektora wydechowego mozna przerobic na wieksza srednice

poszukaj jaka srednice daja anglicy czy francuzie (nie wiem kto dlubie te silniki aktywniej;P)


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Sat, 06 Feb 2010 - 11:55
Post #49


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



wydech musi być dobrany do auta i ze średnicą nie ma co szaleć. W Lancer Evo N-grupa z tego co pamiętam jest 57 mm. i bez zwężki robią koło 400 KM


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Sat, 06 Feb 2010 - 11:55
Post #50


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





tak naprwdę to można by to policzyć ale jedyna osoba która na forum by m to chyba policzyla albo pomogła bo z matmy to jestem noga została usunięta mowa o natenczas, że angole wkładają coś nie znaczy ze tak jest najlepiej bo naprzykład supersprint dedykowany wydech ma na śrenicy 50mm na 2 łumikach taki zestaw z takim kolektorem jak mam daje niby 11km w seryjnym 1.8 16v, omp tez robi n grupowy wydech do 1.8/2.0 williams na 50mm


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Sat, 06 Feb 2010 - 11:56
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



Anglicy robią najczęściej na 2" czyli 51 mm. na 2 tłumikach


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Sat, 06 Feb 2010 - 12:00
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(kidzio_r5gtt @ Sat, 06 Feb 2010 - 12:55) *
wydech musi być dobrany do auta i ze średnicą nie ma co szaleć. W Lancer Evo N-grupa z tego co pamiętam jest 57 mm. i bez zwężki robią koło 400 KM


No tak, tylko jak się to ma do wykresów Hond B-seria/K-serią gdzie 2.5" w NA często dławi moc powyżej 7.5k rpm?

EDIT:

Porównanie 2.5" vs. 3".



A tu porównanie trzech opcji. Żółty sam kolektor bez wydechu, niebieski wydech 2.5, zielony 2.25 i to w silniku 1.8 smile.gif




Bigger is better wub.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Sat, 06 Feb 2010 - 12:07
Post #53


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





CYTAT(kidzio_r5gtt @ Sat, 06 Feb 2010 - 11:56) *
Anglicy robią najczęściej na 2" czyli 51 mm. na 2 tłumikach
51 w środku czy na zewnątrz??
co do hond to tam seryjne wałki są pewnie tak ostre jak w clio sportowe biggrin.gif a po drugie odcinka w 2.0 bedzie max na 7300 a 8tys jak w hondach biggrin.gif


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Sat, 06 Feb 2010 - 12:13
Post #54


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Ale spójrz na ten czarny wykres albo na ten.



Rozluźnienie wydechu daje efekt w całym zakresie. Choć widać, że najbardziej zaczyna dusić przed odcinką.


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Sat, 06 Feb 2010 - 12:35
Post #55


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



nie wiem jak jest w Hondzie - i ten temat też jest chyba nie o Hondzie

W clio do 16s i Williams'a znalazłem jedną firmę co robi wydech 57 mm.

Większą średnicę wszyscy proponują do Sporta 172 i tam jest to oszałamiające 63 mm. Do Sportów 197 jst 63 na głównej rurze a po rozejściu 50 mm.


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Sat, 06 Feb 2010 - 13:33
Post #56


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





ja bym polecial w 50mm plus.
dlaczego?
zawse taki wydech komus sprzedasz jezeli nie bedzie efektu wink.gif

do sport 172 jak najbardziej 2.5 cala duzo zalezy od tlumikow.. bo niektorzy zdaja sie na laske tlumikarzy i nawet nie wnikaja ze maja przewezenia po 40..kilka mm

a ostatnio to nawet 3 cale jedna osoba dala [poszlo w druga strone]


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Sat, 06 Feb 2010 - 13:33
Post #57


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





CYTAT(kidzio_r5gtt @ Sat, 06 Feb 2010 - 12:35) *
nie wiem jak jest w Hondzie - i ten temat też jest chyba nie o Hondzie

W clio do 16s i Williams'a znalazłem jedną firmę co robi wydech 57 mm.

Większą średnicę wszyscy proponują do Sporta 172 i tam jest to oszałamiające 63 mm. Do Sportów 197 jst 63 na głównej rurze a po rozejściu 50 mm.

a jak to sie ma do megany f7r?? bo defakto głowica i dól jest z megi walki z clio 16v


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Sat, 06 Feb 2010 - 13:35
Post #58


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





CYTAT(Dieppe @ Sat, 06 Feb 2010 - 13:33) *
ja bym polecial w 50mm plus.
dlaczego?
zawse taki wydech komus sprzedasz jezeli nie bedzie efektu wink.gif

do sport 172 jak najbardziej 2.5 cala duzo zalezy od tlumikow.. bo niektorzy zdaja sie na laske tlumikarzy i nawet nie wnikaja ze maja przewezenia po 40..kilka mm

a ostatnio to nawet 3 cale jedna osoba dala [poszlo w druga strone]
no i nagle brakuje 35km do serii w sporcie


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konrad K_2
post Sat, 06 Feb 2010 - 13:40
Post #59


User
Dołączył: Wed, 10 January 2007
Skąd: Kielce





duzy wydech duzym wydechem , ale zbyt wony wydech to zawsze lag na pedale
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Sat, 06 Feb 2010 - 13:54
Post #60


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





[quote name='kidzio_r5gtt' date='Sat, 06 Feb 2010 - 12:35' post='782505'

Do Sportów 197 jst 63 na głównej rurze a po rozejściu 50 mm.
[/quote]


ale moowisz tu o jakims aftermarkecie wink.gif czy pisales o 182?

barylax potrzebne sa jescze te wymiary zaworow?


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 17:04