![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Gówno widać na tych zdjęciach głowy
![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
zostają skrócone
![]() -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
I złap ostrość na zrobionych kanałach. Ciekawy jestem jak Ci to wyszło. Frez czy sciernice listkowe? Czym robiłeś?
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
wybierałem frezem potem ściernice listkowe 80 żeby po frezie wyrównać ssacy na koniec 120 a wydech lekko liznełem jeszcze 240 nie jest ideał lustro bo i po co nagar sie w 3tys km raczej za duży nie osadzi, co do sotrości to lepiej chyba nie wyjdzie bo k800i coś mi słobe fotki robić zaczoł, zagląda do mnie ktoś co ma pojęcie trochę o wydechach?? głośność mam gdzieś ma pomagac a nie kunie i niuty zabierać, wydaje mi sie ze 47mm wewnątrz bedzie optymalnie do 2.0 kręconego do max 7300 ciekawi mnie jak wpłynie na przebieg wykresu zdławienie na wylocie powiedzmy ze 40mm wewnątrz albo 38mm
-------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie wiem jak w dłubanych silnika Renault, ale w Hondach im większa rynna tym lepiej jedzie. 3" przy dwóch litrach nie są niczym nadzwyczajnym
![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
barylax wydaje mi sie ze jednak przesadzasz z ta srednica.
ale masz doswiadczenie a nie powtarzasz po innych wiec pewnie sie myle ![]() na hamowni sie pewnie skonczy... jezli bedziesz chcial wiedziec na 100% a zastanawiales sie nad barwami? nie chcialbys polecicec z oklejeniem cos w desen f1? no i aparat to mus.. pozatym oswietlenie ci w tych zdjeciach nie pomoglo ![]() -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
50mm na 2 łumikach miałem już w innym mocnym silniku na ostzrejszych walkach itp i naprawdę dawał radę to nie honda z vtec że do 1.6 pakują 2.5 cala, co do aparatu to nie mam :/
nie moje fotki ale foto kanałów głowicy megany f7r http://img527.imageshack.us/img527/8829/dsc01837kf8.jpg http://img527.imageshack.us/i/dsc01863hb1.jpg/ http://img137.imageshack.us/i/dsc02583hb8.jpg/ http://img137.imageshack.us/i/dsc02582dw5.jpg/ widać dośc dobrze jakie przewężenia i uskoki były u m nie kanał idzie bez tych uskoków co do oklejenia to bedzie takie jak bylo chyba ze sponsor sie znajdzie ![]() -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
podejrzanie maly ten wydech...
do c20xe czy abf`a conajmniej 60mm sie daje... wyjscie z kolektora wydechowego mozna przerobic na wieksza srednice poszukaj jaka srednice daja anglicy czy francuzie (nie wiem kto dlubie te silniki aktywniej;P) -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
wydech musi być dobrany do auta i ze średnicą nie ma co szaleć. W Lancer Evo N-grupa z tego co pamiętam jest 57 mm. i bez zwężki robią koło 400 KM
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
tak naprwdę to można by to policzyć ale jedyna osoba która na forum by m to chyba policzyla albo pomogła bo z matmy to jestem noga została usunięta mowa o natenczas, że angole wkładają coś nie znaczy ze tak jest najlepiej bo naprzykład supersprint dedykowany wydech ma na śrenicy 50mm na 2 łumikach taki zestaw z takim kolektorem jak mam daje niby 11km w seryjnym 1.8 16v, omp tez robi n grupowy wydech do 1.8/2.0 williams na 50mm
-------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
Anglicy robią najczęściej na 2" czyli 51 mm. na 2 tłumikach
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
wydech musi być dobrany do auta i ze średnicą nie ma co szaleć. W Lancer Evo N-grupa z tego co pamiętam jest 57 mm. i bez zwężki robią koło 400 KM No tak, tylko jak się to ma do wykresów Hond B-seria/K-serią gdzie 2.5" w NA często dławi moc powyżej 7.5k rpm? EDIT: Porównanie 2.5" vs. 3". ![]() A tu porównanie trzech opcji. Żółty sam kolektor bez wydechu, niebieski wydech 2.5, zielony 2.25 i to w silniku 1.8 ![]() ![]() Bigger is better ![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Anglicy robią najczęściej na 2" czyli 51 mm. na 2 tłumikach 51 w środku czy na zewnątrz??co do hond to tam seryjne wałki są pewnie tak ostre jak w clio sportowe ![]() ![]() -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale spójrz na ten czarny wykres albo na ten.
![]() Rozluźnienie wydechu daje efekt w całym zakresie. Choć widać, że najbardziej zaczyna dusić przed odcinką. -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
nie wiem jak jest w Hondzie - i ten temat też jest chyba nie o Hondzie
W clio do 16s i Williams'a znalazłem jedną firmę co robi wydech 57 mm. Większą średnicę wszyscy proponują do Sporta 172 i tam jest to oszałamiające 63 mm. Do Sportów 197 jst 63 na głównej rurze a po rozejściu 50 mm. -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
ja bym polecial w 50mm plus.
dlaczego? zawse taki wydech komus sprzedasz jezeli nie bedzie efektu ![]() do sport 172 jak najbardziej 2.5 cala duzo zalezy od tlumikow.. bo niektorzy zdaja sie na laske tlumikarzy i nawet nie wnikaja ze maja przewezenia po 40..kilka mm a ostatnio to nawet 3 cale jedna osoba dala [poszlo w druga strone] -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
nie wiem jak jest w Hondzie - i ten temat też jest chyba nie o Hondzie W clio do 16s i Williams'a znalazłem jedną firmę co robi wydech 57 mm. Większą średnicę wszyscy proponują do Sporta 172 i tam jest to oszałamiające 63 mm. Do Sportów 197 jst 63 na głównej rurze a po rozejściu 50 mm. a jak to sie ma do megany f7r?? bo defakto głowica i dól jest z megi walki z clio 16v -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
ja bym polecial w 50mm plus. no i nagle brakuje 35km do serii w sporcie dlaczego? zawse taki wydech komus sprzedasz jezeli nie bedzie efektu ![]() do sport 172 jak najbardziej 2.5 cala duzo zalezy od tlumikow.. bo niektorzy zdaja sie na laske tlumikarzy i nawet nie wnikaja ze maja przewezenia po 40..kilka mm a ostatnio to nawet 3 cale jedna osoba dala [poszlo w druga strone] -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 10 January 2007 Skąd: Kielce ![]() |
duzy wydech duzym wydechem , ale zbyt wony wydech to zawsze lag na pedale
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
[quote name='kidzio_r5gtt' date='Sat, 06 Feb 2010 - 12:35' post='782505'
Do Sportów 197 jst 63 na głównej rurze a po rozejściu 50 mm. [/quote] ale moowisz tu o jakims aftermarkecie ![]() barylax potrzebne sa jescze te wymiary zaworow? -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 17:04 |