![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Przepustnice czy przepustnicę? czepiasz sie szczegółów a wiesz może jaka ma średnice przepustnica z megany 2.0 16v f7r?? ![]() -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 10 January 2007 Skąd: Kielce ![]() |
55 tka chyba z tego co pamiętam
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
to trochę chyba mało w 16v jest podwójna 35/50 jak dobrze pamiętam a sa tam zawory 30.7 w megi na 33mm jest tylko 55?? przydala by sie chyba większa czy nie??
-------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 10 January 2007 Skąd: Kielce ![]() |
mówie ręki sobie uciąc nie dam , ale słyszałem o patentach z przepustnica od malucha w 16 tkach w czasach kiedy jeszce czesci do niech nie było
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie czepiam się szczegółów tylko byłem ciekawe czy zakładasz jedną przepustnicę czy 4 przepustnice
![]() Zakładaj 60mm minimum. -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
a ma ktoś jakiejś taniej w miare foty i rozstaw śrub?? co by podmierzyć??
znalazłem w książce z megi że jest tam przepustnica solex albo magneti mareli 60mm ![]() -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 25 January 2007 ![]() |
nie lepiej gdyż jestem chyba jedyna osobą w pl co bawi sie tymi silnikami i eksperymętuje to już mój 5 albo 6 silnik i za każdym razem jest inna konfigóracja u nas na forum jest kilka osób które też bawiły sie z F7R'em http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...cbe4ac2117.html http://img509.imageshack.us/img509/1912/januszstachml0.jpg ja moge Ci napisać wymiary tej przepustnicy i rozstaw śrub ale to dopiero po niedzieli, i jak by coś to mam przepustnice z F7R'a do sprzedania samochód super, fajnie że ktoś jeszcze dłubie renaulta a nie tylko same japońce ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
spoko już mam wymiary i kupiłem przepustnice z megany, po jakich modach wam takie moce wychodziły?? w pl tylko chyba ja robiłem z 1.8 f7p 2.0 fajna opcja bo wsumie masz nowy silnik bez tulejowania
-------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 December 2009 Skąd: Kielce ![]() |
Powiedz jak farba malowales podwozie? Pytam bo przy swoim autku zastanawiam sie nad zerwanie starej izolacji i musze czyms pomalowac oraz zabezpieczyc spawy budy przed rdza.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
coor activ farba okrętowa podkład reaktywny sie to zwie czy coś, na to 2 warstwy chlorokauczuku ja ten podklad i chlorokauczuk pędzlem kładłem żeby dobrze w spawy powlewać na to potem poszły 2 warstwy białego akrylu
-------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Celujesz w 155KM?
U mnie w R5 siedzi seryjny F7R z meganki na wydechu z R5 1.7, wynik: http://217.153.45.179/album/album99/IMG_6714.sized.jpg -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Celujesz w 155KM? U mnie w R5 siedzi seryjny F7R z meganki na wydechu z R5 1.7, wynik: http://217.153.45.179/album/album99/IMG_6714.sized.jpg pamiętam ten wykres wiesz jak wyjdzie 160 na elektryce z clio i wałkach z clio to bedzie fajnie, bo wsumie poza doprężeniem malutkim portingiem i pozbyciem sie prowadnic to bedzie seryjny motor, a co do wydechu jaki jest w r 5?? 45mm?? ja zostaje przy 50mm -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
zeby nie było że nic sie nie dzieje, hamulce skończone, poprowadzone przeowdy w aucie korektor siły hamowania w środku, instalacje do wyłącznika prądu gotowa teraz muszę kupić jakiś laminat i wystrugac panel na wyłączniki przyciski od pompy i wentylatora oraz pudło na aku do puki zima nie minie nie polakieruje do końca
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 21 December 2004 Skąd: Kraków ![]() |
przejdzie badanie kontrolne z przewodami w środku ??
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
przejdzie badanie kontrolne z przewodami w środku ?? a niby czemu ma nie przejść ?? -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
no to juz evo 3 wcielenie, powoli do przodu
-------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 21 December 2004 Skąd: Kraków ![]() |
barylax tylko pytam
![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
większość rajdówek ma wszystko w srodku paliwowe muszą być bezpieczne znaczy albo miedź albo oplot stalowy,co do evo 3 to 3 grubsza ewolucja w miedzy czasie było sporo eksperymentów itp, idzie to jak krew z nosa przez pogodę i finanse
-------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
wyłacznik prądu 6pkt zainstalowany podłączony linka do gaszenia z zewnątrz też
![]() nowe lekkie boczki z przodu i tyłu waga kompletu ok 2.5kg vs waga jednego golutkiego przedniego 2.2kg ![]() ![]() na fotkach widać też nowe pudło na akumulator też waga lekka 0.4kg zapinki klapy tył i maski zainstalowane ![]() ![]() -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
dawno nic nie dawałem jako że nad buda prace na czas aż mrozy nie zejdą staneły to wziełem sie za motorownie
głowica gotowa znaczy kanały i kolektory zrobione w poniedziałek idzie do planowania,wyfrezowania dziury pod aparat i składam, może niebawem wpakuje już motor w budę ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() początkowo zakładałem delikatny porting ale jak włozylem palce do kanałów to stwierdziłem ze jednak powalcze te kilka dni, uskoki przy gniazdach miały chyba ponad 1.5cm znaczy kanał szedł sobie od wlotu w kierunku zaworu łukiem a potem nagle opadal pod kontem 90 stopni tak jak wyfrezowali dziury pod gniazda, wydech miał straszne przewężenia przy prowadnicach bo odlew ochronny był zrobiony, ogólnie kanały zrobiłem na gładko jak tylko sie dało bez uskoków itp, ![]() teraz kombinuje jak zrobić wydech kolektor mam rurowy 4 2 1 supersprint/ellia wylot wewnątrz ma 47mm wiec dam rurę 50mm ścianka 1.5mm ze 2 tlumiki przelotowe jeden po środku drugi jako końcowy, i chce zrobić zdławienie na wylocie niby ma mieć srenice jak najwęższe miejsce w dolocie czyli gniazdo zaworowe ok 31mm wewnątrz ale chyba 31mm wylot to za mało zna sie ktoś na projektowaniu wydechu pod działanie dynamiczne bo wałki zostaja seryjne z 16v co prawda ssacy ma większy wznios jak meganowy o 0.3mm -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 17:04 |