Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Renault clio 1.8 16v/2.0 16v berg trophy E1, budowa od podstaw masa fotek
barylax
post Fri, 11 Dec 2009 - 12:42
Post #21


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





CYTAT(Gr00bY @ Thu, 10 Dec 2009 - 22:03) *
Przepustnice czy przepustnicę? rolleyes.gif
czepiasz sie szczegółów a wiesz może jaka ma średnice przepustnica z megany 2.0 16v f7r??


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 11 Dec 2009 - 12:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Konrad K_2
post Fri, 11 Dec 2009 - 13:06
Post #22


User
Dołączył: Wed, 10 January 2007
Skąd: Kielce





55 tka chyba z tego co pamiętam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Fri, 11 Dec 2009 - 13:41
Post #23


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





to trochę chyba mało w 16v jest podwójna 35/50 jak dobrze pamiętam a sa tam zawory 30.7 w megi na 33mm jest tylko 55?? przydala by sie chyba większa czy nie??


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konrad K_2
post Fri, 11 Dec 2009 - 13:42
Post #24


User
Dołączył: Wed, 10 January 2007
Skąd: Kielce





mówie ręki sobie uciąc nie dam , ale słyszałem o patentach z przepustnica od malucha w 16 tkach w czasach kiedy jeszce czesci do niech nie było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Fri, 11 Dec 2009 - 13:59
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Nie czepiam się szczegółów tylko byłem ciekawe czy zakładasz jedną przepustnicę czy 4 przepustnice smile.gif

Zakładaj 60mm minimum.


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Fri, 11 Dec 2009 - 15:51
Post #26


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





a ma ktoś jakiejś taniej w miare foty i rozstaw śrub?? co by podmierzyć??
znalazłem w książce z megi że jest tam przepustnica solex albo magneti mareli 60mm biggrin.gif


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tekturka
post Sat, 19 Dec 2009 - 12:51
Post #27


Rookie
Dołączył: Thu, 25 January 2007





CYTAT(barylax @ Tue, 01 Dec 2009 - 19:05) *
nie lepiej gdyż jestem chyba jedyna osobą w pl co bawi sie tymi silnikami i eksperymętuje to już mój 5 albo 6 silnik i za każdym razem jest inna konfigóracja



u nas na forum jest kilka osób które też bawiły sie z F7R'em
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...cbe4ac2117.html
http://img509.imageshack.us/img509/1912/januszstachml0.jpg

ja moge Ci napisać wymiary tej przepustnicy i rozstaw śrub ale to dopiero po niedzieli, i jak by coś to mam przepustnice z F7R'a do sprzedania


samochód super, fajnie że ktoś jeszcze dłubie renaulta a nie tylko same japońce wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Sat, 19 Dec 2009 - 16:14
Post #28


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





spoko już mam wymiary i kupiłem przepustnice z megany, po jakich modach wam takie moce wychodziły?? w pl tylko chyba ja robiłem z 1.8 f7p 2.0 fajna opcja bo wsumie masz nowy silnik bez tulejowania


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptr
post Sun, 20 Dec 2009 - 18:37
Post #29


Rookie
Dołączył: Sun, 20 December 2009
Skąd: Kielce





Powiedz jak farba malowales podwozie? Pytam bo przy swoim autku zastanawiam sie nad zerwanie starej izolacji i musze czyms pomalowac oraz zabezpieczyc spawy budy przed rdza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Sun, 20 Dec 2009 - 18:52
Post #30


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





coor activ farba okrętowa podkład reaktywny sie to zwie czy coś, na to 2 warstwy chlorokauczuku ja ten podklad i chlorokauczuk pędzlem kładłem żeby dobrze w spawy powlewać na to potem poszły 2 warstwy białego akrylu


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Mon, 21 Dec 2009 - 09:08
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





Celujesz w 155KM?
U mnie w R5 siedzi seryjny F7R z meganki na wydechu z R5 1.7, wynik:
http://217.153.45.179/album/album99/IMG_6714.sized.jpg


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Mon, 21 Dec 2009 - 09:33
Post #32


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





CYTAT(dzik @ Mon, 21 Dec 2009 - 09:08) *
Celujesz w 155KM?
U mnie w R5 siedzi seryjny F7R z meganki na wydechu z R5 1.7, wynik:
http://217.153.45.179/album/album99/IMG_6714.sized.jpg

pamiętam ten wykres wiesz jak wyjdzie 160 na elektryce z clio i wałkach z clio to bedzie fajnie, bo wsumie poza doprężeniem malutkim portingiem i pozbyciem sie prowadnic to bedzie seryjny motor, a co do wydechu jaki jest w r 5?? 45mm?? ja zostaje przy 50mm


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Wed, 06 Jan 2010 - 21:06
Post #33


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





zeby nie było że nic sie nie dzieje, hamulce skończone, poprowadzone przeowdy w aucie korektor siły hamowania w środku, instalacje do wyłącznika prądu gotowa teraz muszę kupić jakiś laminat i wystrugac panel na wyłączniki przyciski od pompy i wentylatora oraz pudło na aku do puki zima nie minie nie polakieruje do końca


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krawiec
post Mon, 11 Jan 2010 - 12:25
Post #34


Frequent User
Dołączył: Tue, 21 December 2004
Skąd: Kraków





przejdzie badanie kontrolne z przewodami w środku ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Mon, 11 Jan 2010 - 13:10
Post #35


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





CYTAT(krawiec @ Mon, 11 Jan 2010 - 12:25) *
przejdzie badanie kontrolne z przewodami w środku ??

a niby czemu ma nie przejść ??


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Mon, 11 Jan 2010 - 13:37
Post #36


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





no to juz evo 3 wcielenie, powoli do przodu


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krawiec
post Mon, 11 Jan 2010 - 14:44
Post #37


Frequent User
Dołączył: Tue, 21 December 2004
Skąd: Kraków





barylax tylko pytam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Mon, 11 Jan 2010 - 16:13
Post #38


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





większość rajdówek ma wszystko w srodku paliwowe muszą być bezpieczne znaczy albo miedź albo oplot stalowy,co do evo 3 to 3 grubsza ewolucja w miedzy czasie było sporo eksperymentów itp, idzie to jak krew z nosa przez pogodę i finanse


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Thu, 21 Jan 2010 - 18:22
Post #39


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





wyłacznik prądu 6pkt zainstalowany podłączony linka do gaszenia z zewnątrz też

nowe lekkie boczki z przodu i tyłu waga kompletu ok 2.5kg vs waga jednego golutkiego przedniego 2.2kg

na fotkach widać też nowe pudło na akumulator też waga lekka 0.4kg
zapinki klapy tył i maski zainstalowane


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Fri, 05 Feb 2010 - 19:19
Post #40


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





dawno nic nie dawałem jako że nad buda prace na czas aż mrozy nie zejdą staneły to wziełem sie za motorownie
głowica gotowa znaczy kanały i kolektory zrobione w poniedziałek idzie do planowania,wyfrezowania dziury pod aparat i składam, może niebawem wpakuje już motor w budę biggrin.gif

początkowo zakładałem delikatny porting ale jak włozylem palce do kanałów to stwierdziłem ze jednak powalcze te kilka dni, uskoki przy gniazdach miały chyba ponad 1.5cm znaczy kanał szedł sobie od wlotu w kierunku zaworu łukiem a potem nagle opadal pod kontem 90 stopni tak jak wyfrezowali dziury pod gniazda, wydech miał straszne przewężenia przy prowadnicach bo odlew ochronny był zrobiony, ogólnie kanały zrobiłem na gładko jak tylko sie dało bez uskoków itp, biggrin.gif

teraz kombinuje jak zrobić wydech kolektor mam rurowy 4 2 1 supersprint/ellia wylot wewnątrz ma 47mm wiec dam rurę 50mm ścianka 1.5mm ze 2 tlumiki przelotowe jeden po środku drugi jako końcowy, i chce zrobić zdławienie na wylocie niby ma mieć srenice jak najwęższe miejsce w dolocie czyli gniazdo zaworowe ok 31mm wewnątrz ale chyba 31mm wylot to za mało zna sie ktoś na projektowaniu wydechu pod działanie dynamiczne bo wałki zostaja seryjne z 16v co prawda ssacy ma większy wznios jak meganowy o 0.3mm



--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 17:04