Fiat Coupe 20v turbo, GT 2871r |
Fiat Coupe 20v turbo, GT 2871r |
Thu, 26 Nov 2009 - 18:20
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 11 February 2007 Skąd: Warszawa |
Witam chciałem opisać modyfikacje mojego auta :
auto : Fiat Coupe LE 1999r Silnik: narazie seryjny daje rade ,zalany Castrolem edge 10w60 + Militec Dolot: cały z kwasówki , duzy ic , kolektor seria ,turbo gt2871r ,bov Baley motor sport Wydech: kolektor wydechowy baran ,dp 3 cale ,reszta pełen przelot 2,5 cala na jednym tłumiku, dolot i wydech by Kwasmet Układ zasilania: Wlbro 255 6,5 bara, wtryski 420 ,seryjny reg ciśnienia paliwa Elektronika: wystrojone ecumasterem przez Merrora, dzięki wielkie, EGT Apexi , doładowanie Auto Gauge Zawieszenie i hamulce: seria(rozpórka Sparco) ,hamulce w serii brembo wiercone śr 305 mm ,zaciski 4-ro tłoczkowe Układ napedowy: 6-spiek helixa , skrzynia zalana Motulem 75w140 , koła seryjne narazie 205/50/16(na trzecim biegu zaczyna łapać trakcję) ,bedą prawdopodobnie r888 225/45/16 Wnętrze: seryjne wszystko na swoim miejscu ,jest nawet jakies car audio Moc i osiągi: Moc jeszcze nie wiadomo , za pierwszym razem auto było hamowane i wyszło 337 ps i 383 nm ,po tym został przeprojetowany ic ponieważ dławił bardzo cisnienie, w chwili obecnej auto jest wystrojone na około 1,85 bara przy odcince spada do 1,45(chyba nadal cos nie tak z ic) auto tak przyspiesza: http://www.youtube.com/watch?v=lhXgB9zrj3M Mozna napewno jeszcze troche lepiej przyspieszyć ,ponieważ droga była troche nierówna(jak to w Wawie) i za długo go przeciągnąłem na trójce. Pozdrawiam. -------------------- Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582 |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 26 Nov 2009 - 18:20
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 26 Nov 2009 - 19:18
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa |
idzie zacnie, moze jakies fotki??
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
Thu, 26 Nov 2009 - 20:28
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 11 February 2007 Skąd: Warszawa |
Mówisz i masz tylko nie wiem jak na forum sie wstawia :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8f08d4370fc27ad.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8120f21f7b8e35e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f1dba4f232bcc54a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5fea66d549b4d2f1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e77f3bcf7d40dc75.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46173fd897dd6dee.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5c9fa1c64a6a4e9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef65e2c7de069ea2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e4641aa2ba53598.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b409cbe95d0142a.html pzdr -------------------- Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582 |
|
|
Thu, 26 Nov 2009 - 20:40
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 |
Na jakim doładowaniu hamowaliście za pierwszym razem auto ?
Jakie masz ciśnienie paliwa, że nie boisz się dmuchać z tej turbiny 1.85 przy wtryskach 420 ??? -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
Thu, 26 Nov 2009 - 21:12
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 11 February 2007 Skąd: Warszawa |
Cisnienie paliwa nie wiem jakie jest bo nie mam wskaźnika ,ale afr jest oki egt nie przekracza 950 st. Za pierwszym razem ładowalo około 1,7 ale od razu spadało przez ic ,a spadało gdzieś do 1,1-1,2 nie pamietam dokładnie.
-------------------- Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582 |
|
|
Sat, 28 Nov 2009 - 10:10
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI |
Na jakim doładowaniu hamowaliście za pierwszym razem auto ? Jakie masz ciśnienie paliwa, że nie boisz się dmuchać z tej turbiny 1.85 przy wtryskach 420 ??? tyle że tych 420 to on ma tam 5 szt. więc powinny bez problemu wystarczyć -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
Sat, 28 Nov 2009 - 15:04
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS |
Wreszcie opisałes projekt!
Ładnie sie odpycha! -------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
Sat, 28 Nov 2009 - 20:10
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 |
Czy to nie z Tobą miałem ładny czas temu epizodzik na Górczewskiej ? Auto wtedy jak mówił właściciel miało 250KM i wyglądało tak jak Twoje
-------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
Sat, 28 Nov 2009 - 22:19
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 11 February 2007 Skąd: Warszawa |
Hehe ,chyba tak przy wola parku w strone centrum i później spowrotem. Pamietam butelkowe(chyba) 200sx .Wtedy był tylko novitec i wydech zrobiony . Pozdrawiam.
-------------------- Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582 |
|
|
Sat, 28 Nov 2009 - 23:48
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 |
To to mnie sie podoba
gratki takiego ladowania w fiacie -------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
Sun, 29 Nov 2009 - 00:04
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 July 2008 |
Problemow z exploatacja nie ma ? kosztowne bardzo to bylo ?
-------------------- Astra F C25XE+
|
|
|
Sun, 29 Nov 2009 - 00:11
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 |
Czy to nie z Tobą miałem ładny czas temu epizodzik na Górczewskiej ? Auto wtedy jak mówił właściciel miało 250KM i wyglądało tak jak Twoje Dokładnie tak, u mnie wtedy też tylko wydech był i 240KM. Ciekawie mogłoby być teraz bo znowu na podobnym setupie jeździmy Pozdrawiam -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
Sun, 29 Nov 2009 - 00:45
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 11 February 2007 Skąd: Warszawa |
Jak narazie problemów nie ma, zrobiłem jakieś 3000 km na nowym turbo, a na większym doładowaniu to pewnie z 500 .Jeśli chodzi o koszta to niestety ,ale trochę $$$ poszło ( około 20tyś ) nie licząc auta oczywiście . Wszystko jest robione na nowych częściach, poza tym robiłem to w okresie kiedy waluta była najdroższa niestety .
Chester ,bedze trzeba się ustawić kiedyś na cargo albo spalarni ,tylko najpiew musze kupić pożądne opony i nauczyć się tym ruszać Terror, a co ty masz do Fiatów Nagrałem filmik w troche lepszej jakości: http://www.youtube.com/watch?v=orh_YSPuRn0 -------------------- Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582 |
|
|
Sun, 29 Nov 2009 - 02:08
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa |
Strasznie slaby ten wynik (max moc/moment) jak na poziom doladowania, a przebieg jakby nie działał Ci co najmniej wariator na wałku lub spora nieszczelność w dolocie
Jaki masz A/R turbiny? ...ok. juz widze na fotce ze .86 - zamien zeliwo na .64 - bedziesz sie cieszyl DUZO lepszym zakresem i reakcja, a do 400KM problemu nie bedzie cool.gif dostaniesz takie w MotoRemo, numer czesci 430609-230 -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
Sun, 29 Nov 2009 - 12:21
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 11 February 2007 Skąd: Warszawa |
Miniac-Strasznie slaby ten wynik (max moc/moment)
O jaki wynik ci chodzi ,auto nie było jeszcze hamowane na tym doładowaniu, ten wykres z hamowni to jest na dużo mniejszym ciśnieniu bo były duże straty prze ic ( teraz jest przeprojektowany). Teraz w prównaniu do tego co było(337 i 383) jest duuuzo lepiej ,ja obstawiam okło 370 ps i 420 NM a co bedzie to zobaczymy -------------------- Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582 |
|
|
Sun, 29 Nov 2009 - 17:31
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 November 2008 Skąd: Rzeszów |
no super 20vt po modach i calkiem zacnie sie to odpycha gratuluje, a i mam jeszcze pytanko ile jest w stanie zniesc dol tego silnika??
-------------------- Audi Turbo quattro
Audi A3 1.8T |
|
|
Sun, 29 Nov 2009 - 17:48
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Jak na RS troszkę wolno wstaje, przydał by się taki kolekotrek tylko pod 5 garków:
Ps. na czym polega problem z tym IC - jakiś mało przepływowy jest, jaką ma średnicę wlotu i wylotu ? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Sun, 29 Nov 2009 - 17:53
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 |
To nie RS tylko 2871, co nie zmienia faktu ze na wykresie i tak wstaje tragicznie, ale właściciel napisał, że coś tam zostało popoprawiane i żeby się nie sugerować
-------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
Sun, 29 Nov 2009 - 19:19
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 11 February 2007 Skąd: Warszawa |
już wyjasniam o co chodzi z tym ic. Otóż ma on wymiary 76x20x6 (cm) czyli długi dość wąski i za pierwszym razem wlioty zostały zrobione po jednej stronie. Spowodowało to właśnie tak późne wstawanie turbo i znaczne dławienie cisnienia. Teraz jest przerobione ,wejścia są zrobione po obu stronach jak Bóg przykazał i jest o niebo lepiej. Reakcja na gaz duzo lepsza, ładuje wiecej i ogólnie jest fajnie. Ale mimo to wydaje mi sie że jeszcze troche coś jest nie tak bo przy odcince jest spadek ciśnienia do 1,4(nie wiem ile powinna utrzymac taka turbina)
Wytrzymałość dołu w tym silniku ,hmm ,sam jestem ciekawy , wydaje sie że przy rozsądnym momencie 400 da rade, ale to tylko moje wydumy. Jak będę miał chwilke to pojade na hamowanko i zobaczymy jak to wygląda na wykresie Coobcio, a w czym ten kolektor był by lepszy od tego co jest u mnie( nie pytam złośliwie tylko nie wiem poprostu). Pzdr. -------------------- Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582 |
|
|
Sun, 29 Nov 2009 - 19:27
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 November 2008 Skąd: Rzeszów |
już wyjasniam o co chodzi z tym ic. Otóż ma on wymiary 76x20x6 (cm) czyli długi dość wąski i za pierwszym razem wlioty zostały zrobione po jednej stronie. Spowodowało to właśnie tak późne wstawanie turbo i znaczne dławienie cisnienia. Teraz jest przerobione ,wejścia są zrobione po obu stronach jak Bóg przykazał i jest o niebo lepiej. Reakcja na gaz duzo lepsza, ładuje wiecej i ogólnie jest fajnie. Ale mimo to wydaje mi sie że jeszcze troche coś jest nie tak bo przy odcince jest spadek ciśnienia do 1,4(nie wiem ile powinna utrzymac taka turbina) Wytrzymałość dołu w tym silniku ,hmm ,sam jestem ciekawy , wydaje sie że przy rozsądnym momencie 400 da rade, ale to tylko moje wydumy. Jak będę miał chwilke to pojade na hamowanko i zobaczymy jak to wygląda na wykresie Coobcio, a w czym ten kolektor był by lepszy od tego co jest u mnie( nie pytam złośliwie tylko nie wiem poprostu). Pzdr. powiem szczerze ze kiedys strasznie interesowalem sie tym silnikiem, niestety nigdzie nie znalazlem potwierdzonych info o wytrzymalosci dolu, ale nawet na wloskich forach duzo osob kieruje sie w strone 16vt tlumaczac to lepiej przetarta droga modyfikacji tamtego silnika..a ja mam wrazenie ze piec cylindrow powinno wytrzymac troszke wiecej ale to tylko moje przemyslenia -------------------- Audi Turbo quattro
Audi A3 1.8T |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 10:00 |