Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Fiat Coupe 20v turbo, GT 2871r
mariuszl
post Thu, 26 Nov 2009 - 18:20
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 February 2007
Skąd: Warszawa





Witam chciałem opisać modyfikacje mojego auta :

auto : Fiat Coupe LE 1999r

Silnik: narazie seryjny daje rade tongue.gif ,zalany Castrolem edge 10w60 + Militec

Dolot: cały z kwasówki , duzy ic , kolektor seria ,turbo gt2871r ,bov Baley motor sport

Wydech: kolektor wydechowy baran ,dp 3 cale ,reszta pełen przelot 2,5 cala na jednym tłumiku, dolot i wydech by Kwasmet

Układ zasilania: Wlbro 255 6,5 bara, wtryski 420 ,seryjny reg ciśnienia paliwa

Elektronika: wystrojone ecumasterem przez Merrora, dzięki wielkie, EGT Apexi , doładowanie Auto Gauge

Zawieszenie i hamulce: seria(rozpórka Sparco) ,hamulce w serii brembo wiercone śr 305 mm ,zaciski 4-ro tłoczkowe

Układ napedowy: 6-spiek helixa , skrzynia zalana Motulem 75w140 , koła seryjne narazie 205/50/16(na trzecim biegu zaczyna łapać trakcję) ,bedą prawdopodobnie r888 225/45/16

Wnętrze: seryjne wszystko na swoim miejscu ,jest nawet jakies car audio tongue.gif

Moc i osiągi: Moc jeszcze nie wiadomo , za pierwszym razem auto było hamowane i wyszło 337 ps i 383 nm ,po tym został przeprojetowany ic ponieważ dławił bardzo cisnienie, w chwili obecnej auto jest wystrojone na około 1,85 bara przy odcince spada do 1,45(chyba nadal cos nie tak z ic)
auto tak przyspiesza:

http://www.youtube.com/watch?v=lhXgB9zrj3M

Mozna napewno jeszcze troche lepiej przyspieszyć ,ponieważ droga była troche nierówna(jak to w Wawie) i za długo go przeciągnąłem na trójce.

Pozdrawiam.


--------------------
Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 26 Nov 2009 - 18:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kamilbike
post Thu, 26 Nov 2009 - 19:18
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





idzie zacnie, moze jakies fotki??


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariuszl
post Thu, 26 Nov 2009 - 20:28
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 February 2007
Skąd: Warszawa





Mówisz i masz tylko nie wiem jak na forum sie wstawia dry.gif :



http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8f08d4370fc27ad.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8120f21f7b8e35e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f1dba4f232bcc54a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5fea66d549b4d2f1.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e77f3bcf7d40dc75.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46173fd897dd6dee.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5c9fa1c64a6a4e9.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef65e2c7de069ea2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e4641aa2ba53598.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b409cbe95d0142a.html


pzdr


--------------------
Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Thu, 26 Nov 2009 - 20:40
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





Na jakim doładowaniu hamowaliście za pierwszym razem auto ?
Jakie masz ciśnienie paliwa, że nie boisz się dmuchać z tej turbiny 1.85 przy wtryskach 420 ??? huh.gif


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariuszl
post Thu, 26 Nov 2009 - 21:12
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 February 2007
Skąd: Warszawa





Cisnienie paliwa nie wiem jakie jest bo nie mam wskaźnika ,ale afr jest oki egt nie przekracza 950 st. Za pierwszym razem ładowalo około 1,7 ale od razu spadało przez ic ,a spadało gdzieś do 1,1-1,2 nie pamietam dokładnie.


--------------------
Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Sat, 28 Nov 2009 - 10:10
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



CYTAT(Chester @ Thu, 26 Nov 2009 - 20:40) *
Na jakim doładowaniu hamowaliście za pierwszym razem auto ?
Jakie masz ciśnienie paliwa, że nie boisz się dmuchać z tej turbiny 1.85 przy wtryskach 420 ??? huh.gif


tyle że tych 420 to on ma tam 5 szt. więc powinny bez problemu wystarczyć


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wilu 20VT
post Sat, 28 Nov 2009 - 15:04
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 September 2007
Skąd: SS





Wreszcie opisałes projekt!
Ładnie sie odpycha!


--------------------
www.premium-detailing.pl

Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Sat, 28 Nov 2009 - 20:10
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





Czy to nie z Tobą miałem ładny czas temu epizodzik na Górczewskiej ? Auto wtedy jak mówił właściciel miało 250KM i wyglądało tak jak Twoje wink.gif


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariuszl
post Sat, 28 Nov 2009 - 22:19
Post #9


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 February 2007
Skąd: Warszawa





Hehe ,chyba tak przy wola parku w strone centrum i później spowrotem. Pamietam butelkowe(chyba) 200sx smile.gif .Wtedy był tylko novitec i wydech zrobiony tongue.gif . Pozdrawiam.


--------------------
Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Terror
post Sat, 28 Nov 2009 - 23:48
Post #10


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





To to mnie sie podoba happy.gif

gratki takiego ladowania w fiacie laugh.gif tongue.gif


--------------------
Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc

Vauxhall Astra GTC
Vauxhall Vectra 1.9CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Soundman
post Sun, 29 Nov 2009 - 00:04
Post #11


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 July 2008





Problemow z exploatacja nie ma ? kosztowne bardzo to bylo ?


--------------------
Astra F C25XE+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Sun, 29 Nov 2009 - 00:11
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





CYTAT(Chester @ Sat, 28 Nov 2009 - 20:10) *
Czy to nie z Tobą miałem ładny czas temu epizodzik na Górczewskiej ? Auto wtedy jak mówił właściciel miało 250KM i wyglądało tak jak Twoje wink.gif
Dokładnie tak, u mnie wtedy też tylko wydech był i 240KM. Ciekawie mogłoby być teraz bo znowu na podobnym setupie jeździmy wink.gif
Pozdrawiam


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariuszl
post Sun, 29 Nov 2009 - 00:45
Post #13


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 February 2007
Skąd: Warszawa





Jak narazie problemów nie ma, zrobiłem jakieś 3000 km na nowym turbo, a na większym doładowaniu to pewnie z 500 wink.gif .Jeśli chodzi o koszta to niestety ,ale trochę $$$ poszło ( około 20tyś happy.gif ) nie licząc auta oczywiście tongue.gif . Wszystko jest robione na nowych częściach, poza tym robiłem to w okresie kiedy waluta była najdroższa niestety mad.gif .

Chester ,bedze trzeba się ustawić kiedyś na cargo albo spalarni ,tylko najpiew musze kupić pożądne opony i nauczyć się tym ruszać tongue.gif

Terror, a co ty masz do Fiatów tongue.gif

Nagrałem filmik w troche lepszej jakości:

http://www.youtube.com/watch?v=orh_YSPuRn0


--------------------
Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miniac
post Sun, 29 Nov 2009 - 02:08
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Strasznie slaby ten wynik (max moc/moment) jak na poziom doladowania, a przebieg jakby nie działał Ci co najmniej wariator na wałku lub spora nieszczelność w dolocie huh.gif

Jaki masz A/R turbiny?

...ok. juz widze na fotce ze .86 - zamien zeliwo na .64 - bedziesz sie cieszyl DUZO lepszym zakresem i reakcja, a do 400KM problemu nie bedzie cool.gif

dostaniesz takie w MotoRemo, numer czesci 430609-230


--------------------
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariuszl
post Sun, 29 Nov 2009 - 12:21
Post #15


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 February 2007
Skąd: Warszawa





Miniac-Strasznie slaby ten wynik (max moc/moment)

O jaki wynik ci chodzi ,auto nie było jeszcze hamowane na tym doładowaniu, ten wykres z hamowni to jest na dużo mniejszym ciśnieniu bo były duże straty prze ic ( teraz jest przeprojektowany). Teraz w prównaniu do tego co było(337 i 383) jest duuuzo lepiej ,ja obstawiam okło 370 ps i 420 NM a co bedzie to zobaczymy smile.gif


--------------------
Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tiziano
post Sun, 29 Nov 2009 - 17:31
Post #16


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 November 2008
Skąd: Rzeszów





no super 20vt po modach i calkiem zacnie sie to odpycha smile.gif gratuluje, a i mam jeszcze pytanko ile jest w stanie zniesc dol tego silnika??


--------------------
Audi Turbo quattro
Audi A3 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 29 Nov 2009 - 17:48
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jak na RS troszkę wolno wstaje, przydał by się taki kolekotrek tylko pod 5 garków:


Ps. na czym polega problem z tym IC - jakiś mało przepływowy jest, jaką ma średnicę wlotu i wylotu ?


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Sun, 29 Nov 2009 - 17:53
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





To nie RS tylko 2871, co nie zmienia faktu ze na wykresie i tak wstaje tragicznie, ale właściciel napisał, że coś tam zostało popoprawiane i żeby się nie sugerować wink.gif


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariuszl
post Sun, 29 Nov 2009 - 19:19
Post #19


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 February 2007
Skąd: Warszawa





już wyjasniam o co chodzi z tym ic. Otóż ma on wymiary 76x20x6 (cm) czyli długi dość wąski i za pierwszym razem wlioty zostały zrobione po jednej stronie. Spowodowało to właśnie tak późne wstawanie turbo i znaczne dławienie cisnienia. Teraz jest przerobione ,wejścia są zrobione po obu stronach jak Bóg przykazał i jest o niebo lepiej. Reakcja na gaz duzo lepsza, ładuje wiecej i ogólnie jest fajnie. Ale mimo to wydaje mi sie że jeszcze troche coś jest nie tak bo przy odcince jest spadek ciśnienia do 1,4(nie wiem ile powinna utrzymac taka turbina)

Wytrzymałość dołu w tym silniku ,hmm ,sam jestem ciekawy rolleyes.gif , wydaje sie że przy rozsądnym momencie 400 da rade, ale to tylko moje wydumy. Jak będę miał chwilke to pojade na hamowanko i zobaczymy jak to wygląda na wykresie smile.gif

Coobcio, a w czym ten kolektor był by lepszy od tego co jest u mnie( nie pytam złośliwie tylko nie wiem poprostu). Pzdr.


--------------------
Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tiziano
post Sun, 29 Nov 2009 - 19:27
Post #20


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 November 2008
Skąd: Rzeszów





CYTAT(mariuszl @ Sun, 29 Nov 2009 - 19:19) *
już wyjasniam o co chodzi z tym ic. Otóż ma on wymiary 76x20x6 (cm) czyli długi dość wąski i za pierwszym razem wlioty zostały zrobione po jednej stronie. Spowodowało to właśnie tak późne wstawanie turbo i znaczne dławienie cisnienia. Teraz jest przerobione ,wejścia są zrobione po obu stronach jak Bóg przykazał i jest o niebo lepiej. Reakcja na gaz duzo lepsza, ładuje wiecej i ogólnie jest fajnie. Ale mimo to wydaje mi sie że jeszcze troche coś jest nie tak bo przy odcince jest spadek ciśnienia do 1,4(nie wiem ile powinna utrzymac taka turbina)

Wytrzymałość dołu w tym silniku ,hmm ,sam jestem ciekawy rolleyes.gif , wydaje sie że przy rozsądnym momencie 400 da rade, ale to tylko moje wydumy. Jak będę miał chwilke to pojade na hamowanko i zobaczymy jak to wygląda na wykresie smile.gif

Coobcio, a w czym ten kolektor był by lepszy od tego co jest u mnie( nie pytam złośliwie tylko nie wiem poprostu). Pzdr.


powiem szczerze ze kiedys strasznie interesowalem sie tym silnikiem, niestety nigdzie nie znalazlem potwierdzonych info o wytrzymalosci dolu, ale nawet na wloskich forach duzo osob kieruje sie w strone 16vt tlumaczac to lepiej przetarta droga modyfikacji tamtego silnika..a ja mam wrazenie ze piec cylindrow powinno wytrzymac troszke wiecej ale to tylko moje przemyslenia wink.gif


--------------------
Audi Turbo quattro
Audi A3 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 10:00