![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#961
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#962
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Aha, no ja tam widzę zmierzone 280 na kołach, reszta to czarowanie liczbami.
Przy okazji mała poprawka do wydruku który pokazywałem wcześniej 95 vs 98 oktanów. Okazuje się, że pokazuje moc na kołach, po samym programie. ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#963
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Ale RS500 ma 350 koni na silniku, a nie na kołach. Straty na kołach podczas pomiarów są zawsze i zależą od bardzo wielu czynników.
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#964
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Tak, ale RS500 ma bardziej wydajną pompę paliwa.
Dlatego w Twoim bardziej wierzę w te wykresowe 346 na silniku, niż 370. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#965
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Możesz sobie wstawić pompę paliwa od RS500 w kosmicznych pieniądzach lub zmienić wtryski i dać takie cudo
http://j-w-racing.co.uk/section.php/2867/1/ggr (tańsza 3 razy od pompy z RS500) |
|
|
![]()
Post
#966
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Tak, ale RS500 ma bardziej wydajną pompę paliwa. Dlatego w Twoim bardziej wierzę w te wykresowe 346 na silniku, niż 370. No właśnie paliwa "wystarczyło" do osiągnięcia tego konkretnego wyniku. Bez zmiam mechanicznych udało się uzyskać około 345-350 koni. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#967
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Standardowy RS tak niestety został zdeklasowany przez S5 MTM 430 KM
więc będę musiał pomyśleć o tuningu ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#968
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie czekając na filmik z Twojego pojedynku z RS500 jestem w trakcie umawiania się na małe porównanko z wrocławską 500setką, którą sprzedaliśmy jakiś czas temu pewnej dziewczynie.
Ze zrozumiałych względów, dotyczących miejsca porównania, nie będzie z tego nagrania. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#969
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
I jak, było porównanie?? Zakładam, że Twój byłby szybszy w stosunku do RS500.
--- Podobno najnowsze oprogramowanie RSa, wersja CH została wycofana przez producenta. Wg plotek obniża moc aż o 10 do 20 KM - warto więc sprawdzić jeśli ktoś jeździ na fabrycznym. Wersja CH wyłącza też podobno możliwość programowania przez port. Ja na szczęście mam poprzednią wersję CG, którą dostawało się wiosną 2010 w czasie kampanii "twardy pedał hamulca" (tak naprawdę chodziło wtedy o wybuchające kolektory dolotowe, a twardy pedał hamulca był tylko efektem ubocznym złego ciśnienia w systemie) -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#970
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Cały czas lało, a jak przestało to był problem z dograniem ustawki ale jestem z nią "in touch", więc niedługo porównamy foki.
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#971
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Ostatnia wersja softu to CJ. Dodaje ona trochę koników, tak że RS osiąga w końcu deklarowaną moc. Od jakiegoś czasu nie jest już dostepny (najprawdopodobniej będzie za chwilę werjsa CK). Jeździłem na CG i auto było bardzo nerwowe (nieliniowe działanie gazu). Na CJ lepiej rozwija moc i pedał gazu działa trochę inaczej umożlwiiając płynną jazdę. Ford sam z siebie nie aktualizuje wersji softu - chyba że jest recall (jak na ten"twardy pedał" - czyli wybuchający kolektor dolotowy) albo jak z autem coś się dzieje (np zgłoszenie chwilowego spadku mocy podczas łagodnego przyspieszania).
![]() |
|
|
![]()
Post
#972
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Super wykres- dzięki! Ciekawe że nie da się go znaleźć na stronie Autotech :-/
A wiesz może, czy CJ też ma blokadę portu? -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#973
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Hm, mam wątpliwości czy ten wykres to nie jakiś fotomontaż.
Ma datę październik 2010 - wersja CJ miałaby istnieć już wtedy? -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#974
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Po co mieli by zmieniać ? Przecież oni sprzedają zmodowane mapy / proramy do ECU a nie standardową mapę forda CJ. Gdyby chcieli je zmieniać to raczej w dół żeby pokazać więsze przyrosty na swoich mapach vs Fordowskie.
Mniej więcej od października jeżdzę na nowej mapie CJ i jest zdecydowanie lepsza niż CG którą miałem prosto z fabryki. Na nowej mapie jestem w stanie bez szarpania płynnie jechać co wpływa na wysoki poziom satysfakcji żony i nieskażone pawiem dwójki dzieci wnętrze auta. Nie oznacza to "kastracji" auta. Co do wykresu - to wykres z angielskiego forum z postów J-W-Racing który sprzedaje produkty Autotecha do Foki RS MK2. Jest tam dużo ciekawych informacji - jedyny minus to 12,5 Funta z roczne członkostwo, ale warto... |
|
|
![]()
Post
#975
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Ekipa, zamawia ktoś coś z pumaspeed?
Szykuję zamówienie kolektora i pompy i można by się podzielić wysyłką i może coś jeszcze stargować! -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#976
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Kris: ja po prostu nic nie słyszałem o CJ, dlatego się dziwię. Dzięki za info.
Dostałem wczoraj potwierdzenie prosto z Autotech, że wykres JEST prawdziwy oraz że blokada portu to była tylko plota wypuszczona przez ich konkurentów. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#977
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Blokada portu w kolejnych wersjach to były plotki :-).
Na niemieckich/angielskich forach pojawiały od około roku jeszcze inne plotki że jeden z niemieckich tunerów miał pozyskać klucze umożliwiające programowanie przez port OBD bez fizycznego wyjmowania ECU do odblokowania ale sprawa po paru miesiącach się nie wyjaśniła (podobno kupili ale nie działały ;-) ). Albo w końcu klucze wypłyną albo ktoś je złamie jak będzie miał dostatecznie dużo mocy obliczeniowej i czasu - bardziej wierzę w to pierwsze. Nie trzeba by było wtedy wyjmować ECU tylko podłączałbyś się przez OBD i hulaj dusza.... Teraz ford zablokował podobno możliwość ściągania wersji CJ (jak IDS jest zaktualizowany to mówi że nie ma takiej opcji). Podobno ma być kolejna wersja CK - tylko nie wiadomo co miałaby poprawiać . Jak masz zaprzyjaźnionego delaera to sprawdź - mapa CJ jest znacznie lepsza. Za dużo tych podobno ;-) może zatrudnię się w jakimś plotkarskim czasopiśmie LOL |
|
|
![]()
Post
#978
|
|
User Dołączył: Sun, 24 October 2010 ![]() |
Sluger nie moge sobie poradzic z Decatem, odsunelem sonde o 11 cm i nadal sie check wlacza nie wiem juz co robic....
|
|
|
![]()
Post
#979
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Ale check się nawraca po zresetowaniu, czy po prostu nie chce zgasnąć? Odpinałeś aku?
Wal do jakiegoś kumatego tłumikarza, nie mam pojęcia co może powodować, że tak zdystansowana sonda łapie checka!? -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#980
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Może dystans / emulator nie taki jak trzeba. Kolega jeździ na takim i zdaje się nie ma tragedii :
http://sklep.4turbo.pl/product-pol-8234583...bda-EVO-10.html Na koniec sierpnia też taką powinienem mieć ;-) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 20:16 |