![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#921
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 January 2010 ![]() |
EDIT: przeniesione do odpowiedniego wątku
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#922
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#923
|
|
User Dołączył: Sun, 24 October 2010 ![]() |
Witam. Pare dni temu miałem ciekawy pojedynek mój Focus VS Audi S5 ze sportowym wydechem:) Dodam, ze Focus Seryjny , wiec tak z miejsca lekko zostałem z tyłu, ale gdy wlączylem 3 bieg to pomalu go dochodziłem, z rolki od 50kmh do 220 kmh Audi zostało z tyłu na około 10m. Wiec sadze, ze jak na seryjnego Focusa nie jest zle. Pozdrawiam.
|
|
|
![]()
Post
#924
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Szwedzki tuner Autotech, firma z wielkim doświadczeniem w tuningu 5-cylindowca Volvo,
zrobiła ciekawe porównanie standardowego Focusa RS na paliwie 95 i 98 oktanów. Żadnych innych zmian! Wzrost mocy maksymalnej o 17 KM i dłuższe trzymanie mocy na obrotach. Maksymalny moment nie wzrósł, ale w dużym zakresie obrotów wzrósł o 15-20 Nm. ![]() Kto nie tankuje V-Power ten frajer ![]() Myślę, że to ucina też dyskusje o "nie trzymaniu mocy" przez RS-a. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#925
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Wszystko fajnie ale wydaje mi się, że jak producent dopuszcza zalewanie 95 to moc podawana w katalogu powinna być trzymana przy takim paliwie.
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#926
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
"Dopuszcza" to nie to samo co "gwarantuje takie same osiągi". Ale fakt, że Ford mógłby o tym łaskawie wspomnieć.
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#927
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
No i pytanie czy ta 98 to z Polskiej stacji ;-)
|
|
|
![]()
Post
#928
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Wszystko fajnie ale wydaje mi się, że jak producent dopuszcza zalewanie 95 to moc podawana w katalogu powinna być trzymana przy takim paliwie. Tak samo można by napisać, że jeśli podaje moc wg. danej normy to wg. danej normy należy zmierzyć silnik (czyli m.in. na hamowni silnikowej w określonych warunkach temperatury i ciśnienia). |
|
|
![]()
Post
#929
|
|
User Dołączył: Sun, 24 October 2010 ![]() |
Coś w tym musi być, ponieważ czuć wyrażną roznice po zalaniu lepszej mieszanki;)
|
|
|
![]()
Post
#930
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Znalazłem na niemieckim forum RS-a. Zagazowali go :-|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#931
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Alez piękna butla
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#932
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Zapytam właściciela zwykłego RSa co to za zbiorniczek tuż za grillem ?
-------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#933
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
To nie jest czasem lubryfikant? Bo mam wrażenie, że w normalnym Focusie nie ma tej dziury.
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#934
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
W seryjnym nie ma ani tej dziury, ani zbiorniczka.
Może mi ktoś wytłumaczyć po co ktoś kupuje takie auto jeśli ma zamiar nim pyrkotać na gaz? ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#935
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 17 October 2006 Skąd: Bielsko-Biala ![]() |
Przygotowuje się do kryzysu paliwowego? Dla mnie gaz w aucie na codzień jest ok.. ale jak to zwykły Focus, czy coś... a nie RS.
To jak zagazowane EVO .. totalny bezsens.. lepiej wziąć zwykłego Lancera i jego zagazować.. -------------------- www.swagdrift.pl
|
|
|
![]()
Post
#936
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
ale makarony (wezyki od wtryskiwaczy do kolektora) do tego wtryskiwaczy zamontowane na odwrot
no i lubryfikacja oczywiscie ![]() |
|
|
![]()
Post
#937
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Uwaga na fabryczne nakrętki do kół!
Nie miałem ich na pewno nigdy poluzowanych, a mimo to wybrabiają się jak na zdjęciu (lewa) Są po prostu słabe. Śruby są ok. ![]() Uploaded with ImageShack.us -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#938
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Fabryczne śruby są do.....niczego. Mi na szczęscie nie odkręcały się ale kapturki alu które są na nich luzują się, tracą kształt i spadają lub deformują przy częstszym odkręcaniu i zakręcaniu (ja odkręcam ręcznie ale większość serwisów chyba głownie kluczami udarowymi). Jak kapturek się zdewaluuje to zamiast klucza 19 działa wtedy tylko 18-ka. Ja wymieniłem wszystkie na takie z ruchomym stożkiem:
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#939
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Ogólnie coś Ford ma kiepskiego dostawcę nakrętek do kół. Kumplowi w kudze rozpadł się już jeden komplet praktycznie. U mnie w Focusie też niedługo będę musiał wymienić.
-------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#940
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Sprawdziłem jeszcze raz jak wejść w tryb testowy
wyłączamy silnik trzymamy reset i przyciskamy przycisk start bez wciskania sprzęgła trzymamy rest do momentu aż na wyświetlaczu pojawi się napis TEST (ok 3 sekund) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 22:31 |