Shoutbox 0 nowych PW 


83 Stron V  « < 40 41 42 43 44 > »   
Closed TopicStart new topic
> Focus RS (i RS500), 2 filmiki
Sluger
post Tue, 14 Dec 2010 - 19:20
Post #821


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Była już o tym mowa.

W pierwszych egzemplarzach nie było z tym problemów ale potem pojawił się jakiś nowy soft i faktycznie moc spadła poniżej 300 koni.

Mój wykres serii na sofcie z jakim foka wyjechała z fabryki:



--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 14 Dec 2010 - 19:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DavvvidRS
post Fri, 17 Dec 2010 - 18:40
Post #822


User
Dołączył: Sun, 24 October 2010





Witam. Od wrzesnia tego roku jestem posiadaczem Zielonego Rsa:) Mam pytanie czy ten zestaw Mountain czy cos takiego jest juz dostepny w Polsce? No i pytanie do Slugera, Jaki zestaw zamontowałes do swojego Rs, że masz tyle koni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Fri, 17 Dec 2010 - 19:17
Post #823


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





FMIC i brak katalizatora + strojenie.

Zestaw Mountune nie jest u nas jeszcze dostępny i nie wiadomo, czy w ogóle będzie.

Pozdr.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DavvvidRS
post Sat, 18 Dec 2010 - 00:46
Post #824


User
Dołączył: Sun, 24 October 2010





Acha bo ja nie za bardzo w temacie FMIC co to jest?
No i jakie sa koszty zwiazane z tymi przeróbkami i co z gwarancja?
Jest spora poprawa osiagów, elastycznosć, przyspieszenia itp?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Sat, 18 Dec 2010 - 01:44
Post #825


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





CYTAT(DavvvidRS @ Fri, 17 Dec 2010 - 23:46) *
Acha bo ja nie za bardzo w temacie FMIC co to jest?
No i jakie sa koszty zwiazane z tymi przeróbkami i co z gwarancja?
Jest spora poprawa osiagów, elastycznosć, przyspieszenia itp?

FMIC to IC tylko z przodu... a tak na poważnie to google i szukajka nie gryzą excl.gif


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sat, 18 Dec 2010 - 03:01
Post #826


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(DavvvidRS @ Sat, 18 Dec 2010 - 00:46) *
Jest spora poprawa osiagów, elastycznosć, przyspieszenia itp?


Przepaść


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Sat, 18 Dec 2010 - 16:52
Post #827


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Dodam tylko to na co Sluger nie odpowiedział: gwarancja oczywiście leci.

Teoretycznie pakiet Mountune jest oficjalnie uznany przez Forda i nie wpływa na utratę gwarancji
ale pytanie czy polski importer by to uznał. Jak się ktoś uprze to jest to do załatwienia-
znam kolesia, który załatwił sobie zapewnienie u Forda w Szwecji, pojechał do Anglii,
zamontowali mu tam cay pakiet Mountune i ma - łącznie z papierem od importera na ważność gwarancji.

Można też inaczej: zamontować części od RS500. Tylko że są tak trogie, że to się zupełnie nie opłaci.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DavvvidRS
post Sat, 18 Dec 2010 - 18:17
Post #828


User
Dołączył: Sun, 24 October 2010





Dzieki za informacje, ale ja nadal nie wiem ile taka przeróbka kosztuje, Chodzi mi o to samo co zamontował Sluger...
Jezeli bym sie zdecydowal na takie coś, gdzie moge szukac czesci i jaki program sie wgrywa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Sat, 18 Dec 2010 - 18:22
Post #829


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





Części najlepiej tu - www.pumaspeed.co.uk



--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Sat, 18 Dec 2010 - 20:47
Post #830


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





DavvvidRS: TUTAJ masz trochę cen.

Ten egzemplarz, podkręcony o 40 KM i 80 Nm zrobił Ring w 7,58 min
Ma też regulowane zawieszenie KW i szersze opony 265.



--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Sat, 18 Dec 2010 - 21:00
Post #831


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Jeszcze parę linków:
SCC Performance
Jam Sport
Graham Goode
Mountune


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisSz
post Sat, 18 Dec 2010 - 21:49
Post #832


Super User
Dołączył: Mon, 23 August 2010





Z mojego archiwum:

Grahame Goode Racing - http://www.grahamgoode.com/
Superchips - http://www.superchips.co.uk/
SCC - http://www.focusrsparts.co.uk/
JMS Motorsport - http://www.jmsmotorsport.co.uk/
Thorney Motorsport - http://www.thorneymotorsport.co.uk/
JAM Sport - http://www.mk2focusrs.co.uk/
Profile Automotive - http://www.profile-automotive.co.uk/
Pumaspeed - http://www.pumaspeed.co.uk/index.jsp
JW Racing - http://www.j-w-racing.co.uk/
Mountune Performance - http://www.mountuneperformance.co.uk/
Auto Specialists - http://www.autospeci....co.uk/cart.php
Team torquesteer - http://www.teamtorquesteer.co.uk/
Collins Performance - http://www.mongooseexhausts.com/
Pumabuild - http://pumabuild.co.uk/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 19 Dec 2010 - 09:53
Post #833


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





I z mojego:

jetronik

wink.gif


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DavvvidRS
post Sun, 19 Dec 2010 - 14:33
Post #834


User
Dołączył: Sun, 24 October 2010





Bardzo dziekuje za poruszenie w moim temacie:)
Czyli najprosciej, zeby podkrecic foke do tych około 350Km i 500Nm. I przy tym w miare zdrowo, to co musze załozyć?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Sun, 19 Dec 2010 - 14:49
Post #835


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





Kupić IC z np. www.pumaspeed.co.uk po czym udać się Wrocka na remap biggrin.gif

Przy okazji zakupu IC od razu brał bym Catch-Back Millteka, za pomocą którego będziesz samą przygazówką ściągał laską majtki biggrin.gif


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 19 Dec 2010 - 15:01
Post #836


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(DavvvidRS @ Sun, 19 Dec 2010 - 14:33) *
Bardzo dziekuje za poruszenie w moim temacie:)
Czyli najprosciej, zeby podkrecic foke do tych około 350Km i 500Nm. I przy tym w miare zdrowo, to co musze załozyć?


Przy dobrych wiatrach 350 koni i jakieś 480NM zrobi się samym programem.
Jak jesteś zainteresowany to zapraszam na priv.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FaNfOk
post Fri, 24 Dec 2010 - 12:41
Post #837


Rookie
Dołączył: Fri, 24 December 2010





witam wszystkich, od dłuższego czasu interesuje się nowym RS i szukam informacji...
czy może mi ktoś odpowiedzieć czy silnik który w nim zamontowano 2,5 Duratec to jest zupełnie nowa konstrukcja czy
poprostu przerobiona stara jednostka?jak zniesie ona waszym zdaniem 380/400 KM jak wpłynie to na jej trwałość?
wiadomo że różne silniki mają różny zapas mocy ... jak jest w przypadku nowego Focusa RS?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 24 Dec 2010 - 13:38
Post #838


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Jeśli się interesujesz tym autem, to powinienieś wiedzieć, że to silnik Volvo
mający swoje korzenie w modelu 850 z pierwszej połowy lat 90-tych.

Z jednej strony to wada bo dość stara i niezbyt oszczędna konstrukcja,
ale z drugiej zaleta bo konstrukcja sprawdzona
Od lat jeździ wiele Volvo R podkręconych do ok. 360 KM.

W RS silnik jest dodatkowo wzmocniony i 380-400 KM nie jest problemem.
Trzeba tylko wymienić wtryski, IC, dolot, wydech.

Natomiast wiele firm specjalnie zaniża moment obrotowy.
Da się osiągnąc nawet ponad 600 Nm ale wtedy para w gwizdek bo są problemy z trakcją.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 24 Dec 2010 - 13:53
Post #839


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(B230FT @ Tue, 14 Dec 2010 - 19:10) *
A tak zapytam z innej beczki, czy ktos zmierzyl RSa w serii, ktory przekracza 300 koni ?
Wszystkie, ktore widzialem nie przekraczaly 290.


Seria raczej nie przekracza 300 KM ale bardzo wiele zależy od paliwa.
Tu pomiar zupełnej serii na paliwie z Tesco UK 95 i 99 oktanów. 21 KM więcej na lepszym paliwie:



źródło


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisSz
post Fri, 24 Dec 2010 - 14:07
Post #840


Super User
Dołączył: Mon, 23 August 2010





Fanfok

Jak podniesiesz moc np do 400-450 KM (takie kity są dostepne na rynku) to będziesz musiał wymienić i to czasami wielokrotnie parę elementów (FMIC, wtryski, dolot, wydech, chłodnica oleju, sprżęgło, program ECU do zmienionych elementów, etc).

Pierwsze dodatkowe konie są relatywnie tanie (zmiana programu w ECU). Kolejne konie są coraz droższe i wymagają coraz więszej liczby coraz bardzie radykalnych zmian i spada wtedy również niezawodność całego auta (zacznie padać relatywnie najsłabszy element w całym aucie). Przy tym poziomie mocy (400 KM+) będzie się szybciej zużywać wszystko co ma związek z przeniesieniem napędu (np sprzęgło, przeguby, szpera), auto będzie łatwiej ugotować, etc.

O gwarancji producenta można oczywiście zapomnieć a przy wyjazdach zagranicznych na przykład do Niemiec możesz się spodziewać kłopotów z dopuszczeniem do do ruchu drogowego (bliskie spotkania z lawetą) i pytań sympatycznych policjantów np o TUV i certyfikaty do zmienionych cześci. Zakres modyfikacji zależy głównie od tego czy chcesz mieć auto na ulicę na codzień czy wybebeszoną wydmuszkę na tor którą wozisz na lawecie.

Jak masz wątpliwości polecam lekturę tego forum (generalnie modyfikacje aut) focus klub polska (trylogia foki Rasty) albo np forów angielskich i niemieckich np http://www.focusrsoc.com/forums/

Oczywiście moge się mylić....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

83 Stron V  « < 40 41 42 43 44 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 10:04