![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale żaden nie ma takiego dźwięku jak Focus RS!
Jedyny konkurent o podobnych odczuciach dźwiękowych to będzie TT-RS z 5 cylindrowym silnikiem. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Remis. Mówią m.in, że RS ma zmierzone 278 KM a Megane 270 więc różnica tylko 8 KM. To mają coś nie tak z hamownią, nie możliwe chyba, żeby były egzemplarze 30 koni słabsze od pozostałych. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 27 February 2008 Skąd: Gród Rzecha ![]() |
To moze ten zmierzony w KMH tez taki slabiak byl i dlatego takie osiagi mu wyszly... I w V12... Ale było chyba w topic'u coś o problemach RS'a z oddychaniem. Więc IMO egzemplarze testowane w tych właśnie magazynach cierpiały na astmę. Jestem daleki od kręcenia śmigła na widok najmocniejszegonaświecieseryjnegoFWD, ale NIE WIERZĘ, żeby z fabryki wyjeżdżały eReSy z takimi deficytami mocy. |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Oczywiscie mi o V12 chodzilo, nie wiem czemu KMH wpisalem
![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 May 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
Czytając fora Uk'ejów również natknąłem się na info, że seryjne RS'y wprost z fabryki mają okolice 270-280kM. Dopiero po zaaplikowaniu wirusa moc wzrasta do deklarowanych 305-310PS. Podają również info, że w serii praktycznie wszystkie mają sporo więcej NM > okolice 470-480. Przyczyną niby na takie zjawisko ma być turbina, która w rzeczywistości ładuje 1,2 zamiast seryjnych 1,4bar. W niektórych egzemplarzach pojawia się także "dołek" w okolicach 5krpm.
Oczywiście dane nie są przeze mnie w żaden sposób zweryfikowane, lecz jest to opinia zagranicznych gości posiadających ów sprzęty. Aczkolwiek patrząc na wykres Slugera wszystko wydaje się być w najlepszym porządku - ciekawe w czym może być rzecz... -------------------- Focus RS mk2
Suza SV650 |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Pięknie, Sluger!
A w dolocie jest wątła plastikowa harmonijka, którą zasysa do środka i robi się wklęsła. Można i należy ją zastąpić: ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Zmiana wydechu, zawieszenia (KW Clubsport) i kół (9,5 x 18 OZ Alleggerita + Dunlop Direzza 265/35-18), silnik bez zmian
i Focus RS zrobił aż o 27 sekund lepszy czas na Nordschleife: 7:59 ! :-O Mają jeszcze zamiar go podkręcić do 380 KM i osiągnąć czas jeszcze lepszy o co najmniej 10 sek. ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Hesus, opony 265 na kompakcie...do czego to doszlo
![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Zrobił na mnie mega wrażenie ten przejazd, gość ogarnia należycie. 27 sekund zrobić samymi oponami i zawieszeniem to przepaść nawet na tak długim torze.
-------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
ależ to auto skręca... jestem pod wrażeniem, jak na FWD z ciężkim motorem z przodu to rewelacja. Ford zrobił dobrą robote.
|
|
|
gość_michas_j_* |
![]()
Post
#73
|
![]() |
Fajnie ,ale odnoszę wrażenie że parę koni więcej i auto zamelduję się na barierce. Myślę, że to już okolice graniczne możliwości foczki, ale szacun dla kierowcy
![]() No i zobaczymy co dalej... |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Fajnie ,ale odnoszę wrażenie że parę koni więcej i auto zamelduję się na barierce. Na tym polega szybka jazda na torze, kolego- balansowanie na granicy przyczepności. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
gość_michas_j_* |
![]()
Post
#75
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
przekozackie auto
jako hothatch wypas do oporu niema chyba obecnie lepszego auta w tej klasie honda powinna się wziąć za robotę i coś wyrzeźbić :/ -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
honda powinna się wziąć za robotę i coś wyrzeźbić :/ Ale już rzeźbi. Zapewne wyjmie rekord Ringu wśród hybryd czy emerytenwagenów ![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Mają jeszcze zamiar go podkręcić do 380 KM i osiągnąć czas jeszcze lepszy o co najmniej 10 sek. ![]() Tym? http://www.focusrsparts.co.uk/focus-rs-mk2...on/prod_80.html Myślę, że z opcjonalnym decatem i programem pod konkretną sztukę, a nie masówką, można dotknąć 400hp. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
foka idzie jak przyklejona
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#80
|
![]() |
Tym? http://www.focusrsparts.co.uk/focus-rs-mk2...on/prod_80.html Myślę, że z opcjonalnym decatem i programem pod konkretną sztukę, a nie masówką, można dotknąć 400hp. Zdecydowanie parę gratów + program przekroczymy bez problemu 400KM ![]() ![]() Ale TT RS zamiata i robi fajne wrażenie podczas jazdy, miałem okazję prowadzić wersję Cabrio, więc możne nie jest tak sztywna jak coupe ale i tak daje radę. Ma jedną zaletę 4x4 który uwielbiam i w warunkach niskiej przyczepności potrafi lepiej przenieść moc. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 07:52 |