Shoutbox 0 nowych PW 


83 Stron V  « < 21 22 23 24 25 > »   
Closed TopicStart new topic
> Focus RS (i RS500), 2 filmiki
mAbZ
post Thu, 20 May 2010 - 22:05
Post #441


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Obiecana tabelka - pomiar pakietów tuningowych do RSa:





--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 20 May 2010 - 22:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mAbZ
post Thu, 20 May 2010 - 22:34
Post #442


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





i jeszcze zestawienie,
zrobione przez kolegę ze szwedzkiego klubu na podstawie indywidualnych wykresów każdego pakietu.



--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Fri, 21 May 2010 - 07:54
Post #443


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





skomentuje ktos fachowo??
ja widze jednego, dwoch faworytów,

ale to tez zalezy od upodoban bo widac jak w kilku przypadkach moc jest na dole a w innych na gorze.
dlaczego w przypadku jw. krecony jest sporo dluzej? bezpieczne to jest na dluzsza mete?

to zestawienie ze szwecji srednio sie pokrywa z tym z gazety??


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobson
post Fri, 21 May 2010 - 07:59
Post #444


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 January 2009





Patrząc na cenę to chyba najlepszy jest Jamsport.


--------------------
Fiesta XR2i ITB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Fri, 21 May 2010 - 08:06
Post #445


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(Dieppe @ Fri, 21 May 2010 - 07:54) *
skomentuje ktos fachowo??
ja widze jednego, dwoch faworytów,

ale to tez zalezy od upodoban bo widac jak w kilku przypadkach moc jest na dole a w innych na gorze.
dlaczego w przypadku jw. krecony jest sporo dluzej? bezpieczne to jest na dluzsza mete?

Popatrz jeszcze raz na te wykresy - gdzie jest jakos strasznie krecony?? Do 6600?? To sa niby niebezpieczne obroty??
Mnie tylko zastanawiaja te rozbieznosci w "transmission losses" - bo tak naprawde moze wyjsc, ze wyniki na silniku sa zupelnie rozne, powinnismy wiec brac pod uwage jedynie moc na kolach w tym porownaniu.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Fri, 21 May 2010 - 08:07
Post #446


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





fakt ale ciut za krotko kreci wink.gif czy to tylko tak na tym zestawienieu wyszlo? ale brakuje mu sporo na dole, co bedzie minusem w jezdzie codziennej


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Fri, 21 May 2010 - 08:11
Post #447


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





Kras, nie twierdze ze to jakies masakryczne krecenie wink.gif ale inni tunerzy tego nie zastosowali?
za maly przyrost a za duze obciazenie?

znajomy ma st. to wiem ze ich sie raczej nie kreci bo to nic nie daje wink.gif




--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 21 May 2010 - 08:50
Post #448


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Maksymalne obroty w standardowym to 7050, ale tam już nie ma sensu go kręcić,
poza tym po 3 sek takiej jazdy obroty są redukowane do 6500.
(na torze przeszkadzało mi to jak cholera, ale to kwestia wprawy i przyzwyczajenia po Hondzie kręcącej się do 8500)

Też mi się podoba JMS- najlepszy przebieg na średnich obrotach, ale tam gdzie JMS wysiada,
tam JW rozwija skrzydła. Momentu i tak jest tyle, że to raczej moc na najwyższych obrotach jest ważniejsza.

A propos momentu: z tego porównania widać też 2 ciekawe rzeczy:
- standardowy RS ma 460 Nm a nie 440.
- wersja RS500 to to samo co pakiet Mountune z tej tabelki.
Dane fabryczne Forda to 350 KM i 460 Nm, a tymczasem okazuje się że ma 365 KM i 510 Nm cool.gif


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Fri, 21 May 2010 - 09:34
Post #449


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





jak dla mnie jw lub puma sport.

mi sie wydaje ze te konie z dolu. to w przypadku ciezkiego auta i jazdy na codzien tez sa wazne wink.gif


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Artmen
post Fri, 21 May 2010 - 11:43
Post #450


User
Dołączył: Mon, 01 March 2004
Skąd: Silesia Zone





CYTAT(Dieppe @ Fri, 21 May 2010 - 09:34) *
mi sie wydaje ze te konie z dolu. to w przypadku ciezkiego auta i jazdy na codzien tez sa wazne wink.gif


300Nm przy 2000rpm nie wystarczy?


--------------------
Black TiTS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Fri, 21 May 2010 - 13:05
Post #451


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





300nm to raczej nawet focus nie ma przy 2000 wink.gif

ja o nm nic nie pisalem, tylko o tym co sie dzieje w koniach do tych 3200-3400
mi sie podoba uklad mocny dol i mocna gora ale to w Na.
focus taki nie jest nie jezdzilem nim, moze sie myle i faktycznie najmocniejsza powinna byc gora, plus ewentualnie srodek.

tylko ze to trzeba jakos polaczyc w fakty na drodze9, nie suche komentarze co ma najwyzsze wartosci na wykresie.
pozatym jak rs kreci sie do 7k a tak naprawde do 6.5 to cos ta tabelka jest nie halo.

szkoda ze nikt z pl. z tunerow nie chce sie wypowiedziec, jak to widzi



--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pew
post Fri, 21 May 2010 - 14:18
Post #452


User
Dołączył: Sun, 27 May 2007
Skąd: Gdańsk





Co niby z tabelką jest nie halo?
Silnika turbodoładowanego nie musisz przecież kręcić do odcięcia aby uzyskać maksymalną moc.

W standardowym setupie max moc masz przy około 5500rpm, owszem, silnik kręci się wyżej - ale poza efektami dzwiękowymi nic to więcej nie daje - auto przestaje przyspieszać.
Na wykresikach widać, że przy niektórych ustawieniach moc przenieśli jeszcze niżej - i bardzo dobrze. W rs'ie jedziesz dołem i środkiem, góra jest w tym przypadku zupełnie niepotrzebna.

Czekam na pakiecik montune'a dostępny w polsce i zapodam sobie fabryczne 350 (360) kucy - wydaje mi się to bezpieczną granicą dla przyczepności w tym autku, a i przyspieszanie na autostradach będzie jeszcze fajniejsze wink.gif


--------------------
Focus RS mk2
Suza SV650 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 21 May 2010 - 15:49
Post #453


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(Dieppe @ Fri, 21 May 2010 - 13:05) *
300nm to raczej nawet focus nie ma przy 2000 wink.gif


Dokładnie tyle ma i to SERYJNY:


Myliłem się natomiast co do max momentu, bo przeliczałem w głowie z lb/ft i mi wyszło ok 460
a tu jak wół na wykresie napisali też w Nm: 470 biggrin.gif


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Fri, 21 May 2010 - 16:20
Post #454


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Patrzymy nie na moc na kołach, tylko na moc na silniku, jeśli chodzi o porównanie zestawów, bo nie da rady nawet tego samego auta dwa razy tak samo przypiąć.

Moc na górze oczywiście, że jest po co robić, moc robi się właśnie m.in. obrotami (a także ilością mieszanki, momentem zapłonu i wieloma innymi czynnikami). A im wieksza moc na górze to chyba oczywiste, ze lepiej.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Fri, 21 May 2010 - 16:53
Post #455


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław







--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 21 May 2010 - 18:03
Post #456


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





"Zawsze myślałam że 200 bhp to górna granica przedniego napędu
ale jestem po wielkim wrażeniem jak to auto sobie radzi z 345 bhp
[...]
Zawieszenie idealnie pasuje do tej zwiększonej mocy" laugh.gif


A jak pokazuje pomiar z "Fast Ford" - pakiet Mountune daje jeszcze więcej niż obiecuje, bo aż 360,4 bhp = 365 KM.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Fri, 21 May 2010 - 18:52
Post #457


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Wczoraj mialem piekne spotkanko na swiatlach wink.gif bylem evolotem obok stanal piekny zieloniutki focus rs a obok nas wow lancia delta hf turbo...normalnie jak.z pisma motoryzacyjnego, musze stwierdzic ze ten zielony rs to najladniejszy kolor dla forda..i jednak z nas 3 prezentowal sie najlepiej chociaz integrale tez kozaczek sorry za ot wink.gif takie spotkania sa raczej rzadkie


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lelon
post Fri, 21 May 2010 - 19:18
Post #458


Super User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





gadasz o kolorach... pisz kto wygrał, a nie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 21 May 2010 - 19:20
Post #459


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Spod świateł to nie trzeba się pytać, prnit przemilczał przez grzeczność wink.gif


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Fri, 21 May 2010 - 19:25
Post #460


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





ma... zwracam honor... az sie zdziwilem...ma przynajmiej na tymwykresie...
ciekawe auto...troche zaskakujace..


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

83 Stron V  « < 21 22 23 24 25 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 19:46