![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Obiecana tabelka - pomiar pakietów tuningowych do RSa:
![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
i jeszcze zestawienie,
zrobione przez kolegę ze szwedzkiego klubu na podstawie indywidualnych wykresów każdego pakietu. ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
skomentuje ktos fachowo??
ja widze jednego, dwoch faworytów, ale to tez zalezy od upodoban bo widac jak w kilku przypadkach moc jest na dole a w innych na gorze. dlaczego w przypadku jw. krecony jest sporo dluzej? bezpieczne to jest na dluzsza mete? to zestawienie ze szwecji srednio sie pokrywa z tym z gazety?? -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#444
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 January 2009 ![]() |
Patrząc na cenę to chyba najlepszy jest Jamsport.
-------------------- Fiesta XR2i ITB
|
|
|
![]()
Post
#445
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
skomentuje ktos fachowo?? ja widze jednego, dwoch faworytów, ale to tez zalezy od upodoban bo widac jak w kilku przypadkach moc jest na dole a w innych na gorze. dlaczego w przypadku jw. krecony jest sporo dluzej? bezpieczne to jest na dluzsza mete? Popatrz jeszcze raz na te wykresy - gdzie jest jakos strasznie krecony?? Do 6600?? To sa niby niebezpieczne obroty?? Mnie tylko zastanawiaja te rozbieznosci w "transmission losses" - bo tak naprawde moze wyjsc, ze wyniki na silniku sa zupelnie rozne, powinnismy wiec brac pod uwage jedynie moc na kolach w tym porownaniu. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#446
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
fakt ale ciut za krotko kreci
![]() -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#447
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
Kras, nie twierdze ze to jakies masakryczne krecenie
![]() za maly przyrost a za duze obciazenie? znajomy ma st. to wiem ze ich sie raczej nie kreci bo to nic nie daje ![]() -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#448
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Maksymalne obroty w standardowym to 7050, ale tam już nie ma sensu go kręcić,
poza tym po 3 sek takiej jazdy obroty są redukowane do 6500. (na torze przeszkadzało mi to jak cholera, ale to kwestia wprawy i przyzwyczajenia po Hondzie kręcącej się do 8500) Też mi się podoba JMS- najlepszy przebieg na średnich obrotach, ale tam gdzie JMS wysiada, tam JW rozwija skrzydła. Momentu i tak jest tyle, że to raczej moc na najwyższych obrotach jest ważniejsza. A propos momentu: z tego porównania widać też 2 ciekawe rzeczy: - standardowy RS ma 460 Nm a nie 440. - wersja RS500 to to samo co pakiet Mountune z tej tabelki. Dane fabryczne Forda to 350 KM i 460 Nm, a tymczasem okazuje się że ma 365 KM i 510 Nm ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#449
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
jak dla mnie jw lub puma sport.
mi sie wydaje ze te konie z dolu. to w przypadku ciezkiego auta i jazdy na codzien tez sa wazne ![]() -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#450
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 March 2004 Skąd: Silesia Zone ![]() |
mi sie wydaje ze te konie z dolu. to w przypadku ciezkiego auta i jazdy na codzien tez sa wazne ![]() 300Nm przy 2000rpm nie wystarczy? -------------------- Black TiTS
|
|
|
![]()
Post
#451
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
300nm to raczej nawet focus nie ma przy 2000
![]() ja o nm nic nie pisalem, tylko o tym co sie dzieje w koniach do tych 3200-3400 mi sie podoba uklad mocny dol i mocna gora ale to w Na. focus taki nie jest nie jezdzilem nim, moze sie myle i faktycznie najmocniejsza powinna byc gora, plus ewentualnie srodek. tylko ze to trzeba jakos polaczyc w fakty na drodze9, nie suche komentarze co ma najwyzsze wartosci na wykresie. pozatym jak rs kreci sie do 7k a tak naprawde do 6.5 to cos ta tabelka jest nie halo. szkoda ze nikt z pl. z tunerow nie chce sie wypowiedziec, jak to widzi -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#452
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 May 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
Co niby z tabelką jest nie halo?
Silnika turbodoładowanego nie musisz przecież kręcić do odcięcia aby uzyskać maksymalną moc. W standardowym setupie max moc masz przy około 5500rpm, owszem, silnik kręci się wyżej - ale poza efektami dzwiękowymi nic to więcej nie daje - auto przestaje przyspieszać. Na wykresikach widać, że przy niektórych ustawieniach moc przenieśli jeszcze niżej - i bardzo dobrze. W rs'ie jedziesz dołem i środkiem, góra jest w tym przypadku zupełnie niepotrzebna. Czekam na pakiecik montune'a dostępny w polsce i zapodam sobie fabryczne 350 (360) kucy - wydaje mi się to bezpieczną granicą dla przyczepności w tym autku, a i przyspieszanie na autostradach będzie jeszcze fajniejsze ![]() -------------------- Focus RS mk2
Suza SV650 |
|
|
![]()
Post
#453
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
300nm to raczej nawet focus nie ma przy 2000 ![]() Dokładnie tyle ma i to SERYJNY: ![]() Myliłem się natomiast co do max momentu, bo przeliczałem w głowie z lb/ft i mi wyszło ok 460 a tu jak wół na wykresie napisali też w Nm: 470 ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#454
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Patrzymy nie na moc na kołach, tylko na moc na silniku, jeśli chodzi o porównanie zestawów, bo nie da rady nawet tego samego auta dwa razy tak samo przypiąć.
Moc na górze oczywiście, że jest po co robić, moc robi się właśnie m.in. obrotami (a także ilością mieszanki, momentem zapłonu i wieloma innymi czynnikami). A im wieksza moc na górze to chyba oczywiste, ze lepiej. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#455
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#456
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
"Zawsze myślałam że 200 bhp to górna granica przedniego napędu
ale jestem po wielkim wrażeniem jak to auto sobie radzi z 345 bhp [...] Zawieszenie idealnie pasuje do tej zwiększonej mocy" ![]() A jak pokazuje pomiar z "Fast Ford" - pakiet Mountune daje jeszcze więcej niż obiecuje, bo aż 360,4 bhp = 365 KM. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#457
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Wczoraj mialem piekne spotkanko na swiatlach
![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#458
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
gadasz o kolorach... pisz kto wygrał, a nie
![]() |
|
|
![]()
Post
#459
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Spod świateł to nie trzeba się pytać, prnit przemilczał przez grzeczność
![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#460
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
ma... zwracam honor... az sie zdziwilem...ma przynajmiej na tymwykresie...
ciekawe auto...troche zaskakujace.. -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 19:46 |