Shoutbox 0 nowych PW 


83 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > »   
Closed TopicStart new topic
> Focus RS (i RS500), 2 filmiki
mAbZ
post Mon, 12 Apr 2010 - 20:49
Post #381


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm







--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 12 Apr 2010 - 20:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Flathead
post Mon, 12 Apr 2010 - 22:17
Post #382


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Grunt żeby ujemne temperatury nie zaszkodziły, bo ten mat wygląda jak plastik z kolektora wink.gif


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Tue, 13 Apr 2010 - 08:13
Post #383


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Widzę, że forum aż kipi od wybitnych userów biegle władających takimi narzędziami jak sarkazm i ironia...


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Tue, 13 Apr 2010 - 08:54
Post #384


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





RSSS jakoś przeżyjesz tą ironię i sarkazm biggrin.gif
Szkoda, że nastały czasy wszechobecnego fuckup'u konstrukcyjnego w nowych autach.
Ford delikatnie mówiąc kompromituje się szukając winy awarii kolektora w temperaturze zewnętrznej.


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lelon
post Tue, 13 Apr 2010 - 08:54
Post #385


Super User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





prezentuje się MEGA. Jedyne do czego mam wątpliwości to czy te czarne felgi pasują, ale ja w ogóle nie lubię tych "trendy" czarnych felg.


Dobrze by było, gdyby inni producenci kompromitowali się tylko w taki sposób.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Tue, 13 Apr 2010 - 09:50
Post #386


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Wg dość pewnych informacji, bo od ludzi z UK, którym ten kolektor pękł, dzieje się to tylko w pewnych warunkach:
auta z małym przebiegiem, podczas niskiej temperatury i małego obciążenia silnika.
Sluger, możesz potwierdzić czy miałeś wtedy oprogramowanie wersji 1 czy 2?

Aktualna wersja to 3 (ta z poprawką twardniejącego pedału hamulca)
i w tej ma się to już nie zdarzać. Wg Forda UK ucierpiało w sumie 8 aut.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Tue, 13 Apr 2010 - 09:59
Post #387


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Sarkazm i ironia jest niczym przy szczątkowej wiedzy o tym jak zachowuje się w takich temperaturach PA6 lub PA66. Dodatkowo na zdjęciu wklejonym przez mAbZ widać że strzelił praktycznie idealnie na linii łączenia (najprawdopodobniej zgrzewu wibracyjnego, bo materiały z tej rodziny słabo się zgrzewa metodą wysokoczęstotliwościową). W związku z czym, byłym bardziej ostrożny przed wygłaszaniem teorii wyssanych z palca na temat szkodliwości temperatury.


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Tue, 13 Apr 2010 - 13:19
Post #388


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(Cavaas @ Tue, 13 Apr 2010 - 08:54) *
RSSS jakoś przeżyjesz tą ironię i sarkazm biggrin.gif
Szkoda, że nastały czasy wszechobecnego fuckup'u konstrukcyjnego w nowych autach.
Ford delikatnie mówiąc kompromituje się szukając winy awarii kolektora w temperaturze zewnętrznej.


To nie ford, to było moje gdybanie zaraz po otwarciu maski, a rozpętała się z tego jakaś chora dyskusja! wink.gif

Wiadomo już przecież z angielskiej notatki wklejonej przez mabza, że to był backfire i ta akcja "hamulcowa" polegała na wgraniu nowego softa, w celu zapobieganiu temu zjawisku!

CYTAT(Flathead @ Tue, 13 Apr 2010 - 09:59) *
Sarkazm i ironia jest niczym przy szczątkowej wiedzy o tym jak zachowuje się w takich temperaturach PA6 lub PA66. Dodatkowo na zdjęciu wklejonym przez mAbZ widać że strzelił praktycznie idealnie na linii łączenia (najprawdopodobniej zgrzewu wibracyjnego, bo materiały z tej rodziny słabo się zgrzewa metodą wysokoczęstotliwościową). W związku z czym, byłym bardziej ostrożny przed wygłaszaniem teorii wyssanych z palca na temat szkodliwości temperatury.


Kolejny do dyskusji, już to pisałem pewnej osobie (post na poprzedniej stronie)...!
Nikt nic nie stwierdził autorytatywnie, koniec tematu



Wracając do tematu, auto nie robi szału na prostej (z powodu dużej masy) co już ustaliliśmy i co potwierdzam ale czasy poniżej ciekawe:

Hungaroring

Bruntingthorpe

Anglesey coastal

Serres


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Tue, 13 Apr 2010 - 13:37
Post #389


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(mAbZ @ Tue, 13 Apr 2010 - 09:50) *
Sluger, możesz potwierdzić czy miałeś wtedy oprogramowanie wersji 1 czy 2?



--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Tue, 13 Apr 2010 - 14:19
Post #390


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





To było pierwsze oprogramowanie w tym aucie (produkcja wrześniowa)- ale nie wiem jaki był numer porządkowy tego programu.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Tue, 13 Apr 2010 - 14:33
Post #391


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Ok dzięki. To pewnie była wersja 2.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Tue, 13 Apr 2010 - 15:02
Post #392


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(mAbZ @ Tue, 13 Apr 2010 - 14:33) *
Ok dzięki. To pewnie była wersja 2.


W sumie u mnie siedzi już 3 kolejna (1.ori, 2.po awarii kolektora, 3. po akcji hamulce) ale czas na kolejną- customową wink.gif


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gotti_
post Tue, 13 Apr 2010 - 17:31
Post #393


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: CH / PL





miałem dzisiaj okazję widzieć zielonego RS-a a później przyglądać się RS 500 na AMI i imo ta okleina i czarne felgi nie prezentują się dobrze na tym samochodzie. Dużo większe wrażenie robi "cywilny" .


--------------------
996 tt / M. Gransport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Tue, 13 Apr 2010 - 18:17
Post #394


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





To wynika pewnie z tego, że na wersji RS500 nie widać wyraźnie tych czarnych elementów body (spojler, grill, lusterka,itp.), które wyróżniają standardowe wersje na ulicach.
Jest jedna czarna masa w stylu "mad max" i jednym się to będzie podobało a innym nie.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Tue, 13 Apr 2010 - 18:41
Post #395


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





szkoda tylko że felgi mu błyszczą jak psu jaja biggrin.gif Też mi się to nie podoba, powinny być matowe jak reszta.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Sun, 25 Apr 2010 - 15:17
Post #396


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Seryjna osłona dolotu jest beznadziejnie wiotka, gorzej nawet niż myślałem rolleyes.gif angry.gif

Na pewno przytyka dolot, a nowa cześć jest z dużo grubszego plastiku, usztywniona żeberkami
i dodatkowo lepiej wyprofilowana- do dolotu dostaje się dużo więcej powietrza.

Smutne jest to, że wg notatki serwisowej, Ford nie zamierza wymieniać tej cześci na gwarancji,
dopóki nie dojdzie do zapalenia kontrolki silnika. No ale nowa część nie kosztuje dużo i łatwo ją wymienić samemu
(jedynie ciężko dostać się do kołków od spodu)

Tak wygląda stara i nowa część (nr katalogowy 1681010):





--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 25 Apr 2010 - 15:20
Post #397


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





ok. 60 zł, warto zainwestować


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
craa
post Sun, 25 Apr 2010 - 18:28
Post #398


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 December 2009





To jest ta sama część o której pisałeś wcześniej tutaj http://www.racingforum.pl/index.php?showto...1629&st=120 ?
nr części 16810101 . Czy też tam był pokazany środek a tu jest obudowa z symbolem 1681010 ?



CYTAT(mAbZ @ Sun, 25 Apr 2010 - 15:17) *
Seryjna osłona dolotu jest beznadziejnie wiotka, gorzej nawet niż myślałem rolleyes.gif angry.gif

Na pewno przytyka dolot, a nowa cześć jest z dużo grubszego plastiku, usztywniona żeberkami
i dodatkowo lepiej wyprofilowana- do dolotu dostaje się dużo więcej powietrza.

Smutne jest to, że wg notatki serwisowej, Ford nie zamierza wymieniać tej cześci na gwarancji,
dopóki nie dojdzie do zapalenia kontrolki silnika. No ale nowa część nie kosztuje dużo i łatwo ją wymienić samemu
(jedynie ciężko dostać się do kołków od spodu)

Tak wygląda stara i nowa część (nr katalogowy 1681010):






--------------------
________________
911 4GTS
RS MK2 2010-2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Sun, 25 Apr 2010 - 18:41
Post #399


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(craa @ Sun, 25 Apr 2010 - 18:28) *
To jest ta sama część o której pisałeś wcześniej tutaj http://www.racingforum.pl/index.php?showto...1629&st=120 ?
nr części 16810101 . Czy też tam był pokazany środek a tu jest obudowa z symbolem 1681010 ?


To ta sama część, z tym że numer zgadza się na pewno ten ostatni, bo przepisałem go z opakowania.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Mon, 26 Apr 2010 - 01:52
Post #400


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





ogolnie moge dostc bana.... ale poierdoliem takiego... ... ph1 s.p.o.r.t smile.gif dziekuje co zlego to nie ja..
nie wnikam, czy kierownik byl zly dobry czy lepszy czy gorszy...
stawil sie na "zawolanie"



na bank nie ogarnial swojego auta.... tyle z mojej strony...
a moje najszybsze nie jest... wiec "chlopaki trening was czeka"
i nie pisze zeby komus dopiec czy cos..bo to auto.. jest szybkie.. tylko chyba "kupcy" nie wiedza,,,,,,


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

83 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 15:42