![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Grunt żeby ujemne temperatury nie zaszkodziły, bo ten mat wygląda jak plastik z kolektora
![]() -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#383
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Widzę, że forum aż kipi od wybitnych userów biegle władających takimi narzędziami jak sarkazm i ironia...
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#384
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
RSSS jakoś przeżyjesz tą ironię i sarkazm
![]() Szkoda, że nastały czasy wszechobecnego fuckup'u konstrukcyjnego w nowych autach. Ford delikatnie mówiąc kompromituje się szukając winy awarii kolektora w temperaturze zewnętrznej. -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#385
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
prezentuje się MEGA. Jedyne do czego mam wątpliwości to czy te czarne felgi pasują, ale ja w ogóle nie lubię tych "trendy" czarnych felg.
Dobrze by było, gdyby inni producenci kompromitowali się tylko w taki sposób. |
|
|
![]()
Post
#386
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Wg dość pewnych informacji, bo od ludzi z UK, którym ten kolektor pękł, dzieje się to tylko w pewnych warunkach:
auta z małym przebiegiem, podczas niskiej temperatury i małego obciążenia silnika. Sluger, możesz potwierdzić czy miałeś wtedy oprogramowanie wersji 1 czy 2? Aktualna wersja to 3 (ta z poprawką twardniejącego pedału hamulca) i w tej ma się to już nie zdarzać. Wg Forda UK ucierpiało w sumie 8 aut. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#387
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Sarkazm i ironia jest niczym przy szczątkowej wiedzy o tym jak zachowuje się w takich temperaturach PA6 lub PA66. Dodatkowo na zdjęciu wklejonym przez mAbZ widać że strzelił praktycznie idealnie na linii łączenia (najprawdopodobniej zgrzewu wibracyjnego, bo materiały z tej rodziny słabo się zgrzewa metodą wysokoczęstotliwościową). W związku z czym, byłym bardziej ostrożny przed wygłaszaniem teorii wyssanych z palca na temat szkodliwości temperatury.
-------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#388
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
RSSS jakoś przeżyjesz tą ironię i sarkazm ![]() Szkoda, że nastały czasy wszechobecnego fuckup'u konstrukcyjnego w nowych autach. Ford delikatnie mówiąc kompromituje się szukając winy awarii kolektora w temperaturze zewnętrznej. To nie ford, to było moje gdybanie zaraz po otwarciu maski, a rozpętała się z tego jakaś chora dyskusja! ![]() Wiadomo już przecież z angielskiej notatki wklejonej przez mabza, że to był backfire i ta akcja "hamulcowa" polegała na wgraniu nowego softa, w celu zapobieganiu temu zjawisku! Sarkazm i ironia jest niczym przy szczątkowej wiedzy o tym jak zachowuje się w takich temperaturach PA6 lub PA66. Dodatkowo na zdjęciu wklejonym przez mAbZ widać że strzelił praktycznie idealnie na linii łączenia (najprawdopodobniej zgrzewu wibracyjnego, bo materiały z tej rodziny słabo się zgrzewa metodą wysokoczęstotliwościową). W związku z czym, byłym bardziej ostrożny przed wygłaszaniem teorii wyssanych z palca na temat szkodliwości temperatury. Kolejny do dyskusji, już to pisałem pewnej osobie (post na poprzedniej stronie)...! Nikt nic nie stwierdził autorytatywnie, koniec tematu Wracając do tematu, auto nie robi szału na prostej (z powodu dużej masy) co już ustaliliśmy i co potwierdzam ale czasy poniżej ciekawe: Hungaroring Bruntingthorpe Anglesey coastal Serres -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#389
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Sluger, możesz potwierdzić czy miałeś wtedy oprogramowanie wersji 1 czy 2? -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#390
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
To było pierwsze oprogramowanie w tym aucie (produkcja wrześniowa)- ale nie wiem jaki był numer porządkowy tego programu.
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#391
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Ok dzięki. To pewnie była wersja 2.
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#392
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Ok dzięki. To pewnie była wersja 2. W sumie u mnie siedzi już 3 kolejna (1.ori, 2.po awarii kolektora, 3. po akcji hamulce) ale czas na kolejną- customową ![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#393
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: CH / PL ![]() |
miałem dzisiaj okazję widzieć zielonego RS-a a później przyglądać się RS 500 na AMI i imo ta okleina i czarne felgi nie prezentują się dobrze na tym samochodzie. Dużo większe wrażenie robi "cywilny" .
-------------------- 996 tt / M. Gransport
|
|
|
![]()
Post
#394
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
To wynika pewnie z tego, że na wersji RS500 nie widać wyraźnie tych czarnych elementów body (spojler, grill, lusterka,itp.), które wyróżniają standardowe wersje na ulicach.
Jest jedna czarna masa w stylu "mad max" i jednym się to będzie podobało a innym nie. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#395
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
szkoda tylko że felgi mu błyszczą jak psu jaja
![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#396
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Seryjna osłona dolotu jest beznadziejnie wiotka, gorzej nawet niż myślałem
![]() ![]() Na pewno przytyka dolot, a nowa cześć jest z dużo grubszego plastiku, usztywniona żeberkami i dodatkowo lepiej wyprofilowana- do dolotu dostaje się dużo więcej powietrza. Smutne jest to, że wg notatki serwisowej, Ford nie zamierza wymieniać tej cześci na gwarancji, dopóki nie dojdzie do zapalenia kontrolki silnika. No ale nowa część nie kosztuje dużo i łatwo ją wymienić samemu (jedynie ciężko dostać się do kołków od spodu) Tak wygląda stara i nowa część (nr katalogowy 1681010): ![]() ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#397
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
ok. 60 zł, warto zainwestować
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#398
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
To jest ta sama część o której pisałeś wcześniej tutaj http://www.racingforum.pl/index.php?showto...1629&st=120 ?
nr części 16810101 . Czy też tam był pokazany środek a tu jest obudowa z symbolem 1681010 ? Seryjna osłona dolotu jest beznadziejnie wiotka, gorzej nawet niż myślałem ![]() ![]() Na pewno przytyka dolot, a nowa cześć jest z dużo grubszego plastiku, usztywniona żeberkami i dodatkowo lepiej wyprofilowana- do dolotu dostaje się dużo więcej powietrza. Smutne jest to, że wg notatki serwisowej, Ford nie zamierza wymieniać tej cześci na gwarancji, dopóki nie dojdzie do zapalenia kontrolki silnika. No ale nowa część nie kosztuje dużo i łatwo ją wymienić samemu (jedynie ciężko dostać się do kołków od spodu) Tak wygląda stara i nowa część (nr katalogowy 1681010): ![]() ![]() -------------------- ________________
911 4GTS RS MK2 2010-2013 |
|
|
![]()
Post
#399
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
To jest ta sama część o której pisałeś wcześniej tutaj http://www.racingforum.pl/index.php?showto...1629&st=120 ? nr części 16810101 . Czy też tam był pokazany środek a tu jest obudowa z symbolem 1681010 ? To ta sama część, z tym że numer zgadza się na pewno ten ostatni, bo przepisałem go z opakowania. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#400
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
ogolnie moge dostc bana.... ale poierdoliem takiego... ... ph1 s.p.o.r.t
![]() nie wnikam, czy kierownik byl zly dobry czy lepszy czy gorszy... stawil sie na "zawolanie" na bank nie ogarnial swojego auta.... tyle z mojej strony... a moje najszybsze nie jest... wiec "chlopaki trening was czeka" i nie pisze zeby komus dopiec czy cos..bo to auto.. jest szybkie.. tylko chyba "kupcy" nie wiedza,,,,,, -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 15:42 |