![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Czytaj ze zrozumieniem, kilka przypadków to nie ogół.
Każda nowa konstrukcja ma swoje "uroki" okresu dzieciństwa i poptrzebuje trochę czasu na dopracowanie. Zapewne te problemy zostały już wyeliminowane na etapie procesu produkcyjnego i już więcej o nich nie usłyszymy. Ale jak twoja duma tego potrzebuje to myślę, że Alan Mulally może trochę pobeczeć przed kongresem za pękające kolektory w niszowym modelu swoich aut... ![]() W końcu awaria kawałka plastiku to ujma na poziomie pękających tłoków! -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Mam nadzieje, ze jakas firma szybko zrobi lepsze kolektory do RS-a bo ten plastik to jakas kompletna kpina.
Od Forda nie oczekuje niczego, pewnie jak zwykle beda udawac, ze wszystko jest w porzadku. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#363
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
Sluger proszę Cię. Nie jestem jakiś mega stronniczym w ocenie ale twoje tłumaczenie że to wina temp. -10st jest żenująca. Jest to awaria kończąca się lawetą i tak to widzę.
-------------------- 2.0t
|
|
|
![]()
Post
#364
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Czytaj ze zrozumieniem bo sam możesz wyjść na żenującego. Form i czasów nie odróżniasz...?
Napisałem, że temperaturę podejrzewałem... CYTAT więc to temperaturę podejrzewałem o uszkodzenie plastiku Gdzie w zdaniu powyżej wyczytałeś, że grupa najlepszych inżynierów europy środkowej autorytatywnie stwierdziła, że to winna jest temperatura i nic innego? Zwykłe gdybanie po awarii! LOL -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#365
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
W UKej (gdzie po Niemczech jeździ najwięcej RSów) dzięki Golfsztromowi raczej się takich niskich temperatur nie uświadcza ale z tego co słyszałem od znajomego, który tam pracuje, mijająca zima również tam była rekordowa (nawet do minus 8 stopni), zatem podejrzewanie "mrozu" o tę przypadłość w kilku egzemplarzach jest całkiem na rzeczy. aha tak jak mAbZ napisał. kolektor to fatalne nieporozumienie a szukanie winnego w temp. - żenada. gdyby to było z -25, -30st - można byłoby gdybać. -------------------- 2.0t
|
|
|
![]()
Post
#366
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Wiadomość "z dobrego źródła" na temat remapów i tego nieszczęsnego dolotu.
Nie wiem na ile to prawda, ale jak to mówią w każdej plotce jest ziarno prawdy... CYTAT Following the recent documented inlet manifold failures I have today been made party to the following information; Ford technical know it is a mapping issue but only occurs in certain situations. These being on very low mileage engines (i.e. very tight) that are being pottered around in. Dependant on the car also the backfire causing the damage occurs at a certain point in the rev range again pottering around.... Moral here is to drive it apparently and give it some boost. The first recall for the 'undertray fixings' also included a mapping update. This was from map 'CD' to 'CE'. The second recall for the 'hard brake pedal' also includes a mapping update. This from 'CE' to CF'. Ford havent told us this recall includes a 'map' update. As some have found out and mentioned there is also another new update (This week) to 'CG'. Fords own tech team say this is the smoothest map to date... Ford send a technical rep out to view cars with inlet manifold failure. The first thing they check for is the map - whether it is an aftermarket one. Upon the most recent failures the engine have mostly been undamaged. They tend to change the plugs as they except they are fouled. Small plastic debris is said to be acceptable as it 'mostly' gets burnt up in the ignition proces If the inlet manifold gasket (Which also acts as a reed valve is damaged your engine is definately fine... Ford also have a map on their system for 320Bhp I have obtained this from a very very good source -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#367
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Mam nadzieje, ze jakas firma szybko zrobi lepsze kolektory do RS-a bo ten plastik to jakas kompletna kpina. K&N i reszta tylko czekają aby w jakikolwiek sposób poprawić fabrykę. -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#368
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
no tak. bo za zimno było (-10st ?? wtf), bo to, bo tamto. fakt jest taki że ford jako firma chyba nie funkcjonuje od wczoraj i strzelające kolektory to mega porażka w takim aucie. tłumaczenie się temp.?? to powinno wytrzymywać do -40st i nie ważne że 80% może jeździć na wyspach. pomijam zasysaną rurę dolotu - to są fuckupy na poziomie fiata 126p a nie przyszłego kultowego RS'a. Poprostu w niskiej temp sie robia duze overboosty. Jak nie biora tego pod uwage w sofcie, to chwilowo doladowanie idzie w kosmos a plastikowy kolektorek moze tego nie zniesc. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#369
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
12 godzin - tyle miłośnikom modelu zajęło zarezerwowanie wszystkich z pięciuset egzemplarzy limitowanej edycji sportowego Focusa
Cały planowany nakład rozszedł się na pniu. Jak donosi brytyjski Autocar, klienci nie czekali nawet na ogłoszenie ceny auta. Szaleństwo zaczęło się w chwili, gdy Ford uruchomił stronę internetową ze zdjęciami i krótkim filmem prezentującym najmocniejszego w historii modelu, seryjnego RS-a. "Od tego momentu klienci dosłownie szturmowali nasze salony w celu zarezerwowania dla siebie jednego z limitowanych egzemplarzy" - zdradził Autocarowi jeden z przedstawicieli Forda. W samej tylko Wielkiej Brytanii złożono ponad 500 zamówień. Nie znaczy to jednak, że wszystkie auta trafią na Wyspy. Pół tysiąca matowych RS-ów zostanie rozdzielone na pomiędzy 20 krajów Europy. Dla polskich klientów przewidziano 10 sztuk, choć nie można być do końca pewnym tej liczby. Z mapki, którą producent umieścił na stronie www.focusrs500.com wynika bowiem, że w granicach Polski znajduje się Obwód Kaliningradzki. Zobaczcie sami - tutaj (motofolio, dzięki za cynk na forum). RS500 będzie ostatnim, pożegnalnym wariantem tej generacji sportowego Focusa. Oprócz matowego nadwozia (folia), auto otrzyma również ciemne, 19-calowe felgi i zastrzyk mocy (+45 KM). Więcej informacji na temat auta możecie znaleźć tutaj. Źródło: http://moto.pl/MotoPL/1,88389,7739377,Focu...yprzedany_.html -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#370
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
aha tak jak mAbZ napisał. kolektor to fatalne nieporozumienie a szukanie winnego w temp. - żenada. gdyby to było z -25, -30st - można byłoby gdybać. Tak jak mówiłem, było to tylko gdybanie zaraz po awarii, nigdy nie broniłem tego kawałka plastiku. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#371
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Pakiet Mountune z RS500 będzie dostępny dla zwykłych RS-ów z zachowaniem gwarancji Forda!
![]() Na razie tylko UK ale "with a European roll-out planned to follow". http://www.mountuneperformance.com/index.p...=39:latest-news 0-60 mph: 5.4secs 0-100 mph: 12.2secs 0-150 mph: 35.0secs 1/4 mile: 13.9sec @ 108mph V-MAX: 165mph ![]() ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#372
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Uuu nawet pomę paliwa zmieniają.
Jest gdzieś cena tego zestawu w UK? Jak widzę elementy to poniżej 10 000zł nie będzie. Czas 1/4 mili mizerny. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#373
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
0-240km/h w 35s to już bardzo ładny wynik, ale 1/4 dużo poniżej oczekiwań. Myślałem, że zwykły RS zrobi 13,9-14,1
-------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#374
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Czasy na 1/4 mili i interesują mnie tyle co zeszłoroczny śnieg
![]() A cena to £1999 w UK + montaż To zdaje się mniej niż połowa różnicy w cenie między RS a RS500. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#375
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 May 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
Zobaczymy jak u nas będzie kształtowała się cena. Czy przypadkiem nie dorzucą sobie kolejnych kilku(nastu) % za transport i montaż
![]() Niemniej wydaje się całkiem sensowne. Nie jest to tylko chip tuning ale jak widać zmiany w sumie już całkiem konkretne no i gwarancja zachowana... Dziwny trochę jednak przyrost niutona. Na innych wykresach chiptuningów jest grubo ponad 500nM, tutaj ledwo 460. Wykres jednak nie wygląda na mega spłaszczony, więc dziwne, że tylko taki przyrost. Ciekawe jakie odczucia będą na drodze. -------------------- Focus RS mk2
Suza SV650 |
|
|
![]()
Post
#376
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Na któryms forum przeczytałem, że to ograniczenie Forda- bo i tak liczą się z tym, że sprzegło żużywać się bedzie 10% szybciej.
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#377
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Uuu nawet pomę paliwa zmieniają. Jest gdzieś cena tego zestawu w UK? Jak widzę elementy to poniżej 10 000zł nie będzie. Czas 1/4 mili mizerny. Sluger Ty siedzisz w Fordzie, więc jak sądzisz jest szansa , że Ford PL zaakceptuje pakiet Mountune ? Mountune od dawna oferuje "fabryczne" pakiety na wyspach dla ST i Fiesty a w PL w przeszłości były już akceptowane przez Ford PL tego typu modyfikacje ? Angole to mają dobrze. Dostali największą ilość RS500 i cena taka jak w PL za dobrze wyposażoną wersje zwykłego RS. -------------------- ________________
911 4GTS RS MK2 2010-2013 |
|
|
![]()
Post
#378
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Info o pakiecie jest świeże, jutro spróbuję wybadać temat.
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
![]() ale to chyba nie jest oryginalny RS500, nie widać czerwonych zacisków i jest chyba zbyt matowy.. ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#380
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
jakby nie patrzeć wygląda przekozacko
![]() -------------------- ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 11:50 |