![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 ![]() |
za dwadzieścia lat będzie pewnie taka sama historia z focusem jaka jest teraz ze sierrą rs cosworth rs 500. część będzie skasowana, część wymęczona na torze a reszta będzie kosztować krocie
![]() ciekawe czy ford będzie jeszcze brał silniki od coswortha i czy zbudują 4x4. -------------------- s2
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
Jeżeli obecne rs'y odniosą sukces to na pewno zrobią jeszcze 4x4 tylko czy to będzie focus czy fiesta czas pokaże.Wydaje mi się, że trzeba tylko poczekać na jakąś wyjątkową okoliczność typu koniec startu forda w wrc albo zakończenie produkcji focusa\zmiana nazwy modelu.
OT: Gdyby jeszcze citroen pokusił się o wypuszczenie c4 w wersji 4x4 2.0 T byłoby git ![]() |
|
|
![]()
Post
#343
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Ale skąd ten pomysł, że Ford, czy ktokolwiek, będzie pakował kasę w opracowanie auta z AWD na pokładzie, gdy obecne sobie daje radę, dobrze się sprzedaje i generuje nadmiernych kosztów zarówno po stronie sprzedawcy, jak i użytkownika?
Ten temat był wstrząsany wiele razy... r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#344
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
citroen to mogl by wypuscic jezdzace c4 bo to z 2.0 NA to jakas pomyłka
-------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#345
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Podawane przez różne firmy różne wartości biorą się z różnych hamowni, metod i warunków pomiarowych, egzemplarzy aut itd. Dopiero takie porównanie jak to: tego samego auta, w tych samych warunkach i na tej samej hamowni pozwoli ocenić ile który tuning jest wart. Autotech twierdzi że ma tylko 365 KM, inni że 380 czy nawet 400 KM. ale w tym bezpośrednim porównaniu z jakiegoś powodu jednak Autotech jest najlepszy, a Superchip najgorszy mimo że twierdzi że daje 385 KM. Więcej nie wiem, trzeba poczekać na kolejny numer "Fast Forda" za około miesiąc. Kupię wtedy tą gazetkę i wskanuję. Ile Autotech bierze za sam program i jakie są po nim przyrosty? -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#346
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Na swojej stronie skromnie podają że 340 KM i 520 Nm
http://www.websitefolder.net/atechmotor/Trimsteg(89).asp Cena to 6495 SEK = 2600 PLN ale przyrost na kołach jest o 60 KM, to ich wykres: ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#347
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Mabz, to na co jeszcze czekasz?
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#348
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
No jak to- aż mi się gwarancja skończy. To jednak Ford i jakość jest daleka od ideału - potrzebujemy gwarancję jak nadłużej się da.
Ostatnio czytałem, że kolektor dolotowy wybucha- w UK były co najmniej 4 takie przypadki :-/ ![]() Piszą o tym tutaj: http://focusrsownersclub.com/index.php?showtopic=31050 + notka prasowa: http://www.hemsworthandsouthelmsallexpress...ocus.6081030.jp Aha a to wątłe kolanko może wyglądać tak: ![]() lepiej je wymienić na coś takiego: ![]() Warto też wymienić spadającą klemę od turbo: ![]() ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#349
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Hehe, nie chwaliłem się ale mi też jakiś czas temu strzelił
![]() Kawałki zrobiły wgniotkę w masce i wybiły jeden wylot powietrza. Po wszystkim kolektor wyglądał identycznie jak ten ze zdjęcia, które zapodałeś. Większych szkód nie było ale potrzebne było wgranie nowego softa. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#350
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Gwarancja jest największym problemem. Niby lepsze firmy tuningowe dają gwarancje na silnik, ale co z tego jak leci gwarancja od Forda na całość. Trudny temat. Sam bym chętnie zaraz po dotarciu podkręcił fure , ale do póki nie będzie opcji zachowania gwarancji to temat zamrożony. Wracając do tych defektów i wybuchającego kolektora dolotowego, to co z tym fantem ? wina softu ? czy też trzeba od razu tą część wymienić ? Te wszystkie przeróbki w serwisie Forda mi zrobią ?
-------------------- ________________
911 4GTS RS MK2 2010-2013 |
|
|
![]()
Post
#351
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Dopóki nie strzeli to nic nie zrobią.
A nowy soft będziesz już pewie miał bo zmieniany był już przy okazji akcji z hamulcami. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#352
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 May 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
Hmm... powiadacie spadająca klema od turbo? Czym to się dokładnie objawia? Tym, że przestanie ładować turbo czy czymś bardziej drastycznym
![]() Ja odebrałem swojego, mam przejechane jakieś 800km no i właśnie mam taką dziwną przypadłość (albo przeczulenie). Otóz co jakiś czas, słychać bardzo delikatny świst. Nie jest to turbo, gdyż jest na bardzo niskich obrotach rzędu 1400rpm i mniej, zazwyczaj jest również podczas włączania auta, tak więc nie jest to wentylator. Jest również w czasie jazdy. Nie jest to klima ani nawiew. Generalnie bardzo dziwny dzwięk, jakby gdzieś dostawało się lewe powietrze. Turbo ładuje 1,6, tak więc chyba to również nie to. Zawór upustowy syczy na prawdę pięknie, z rur wydechowych również co jakiś czas słychać milutkie strzały ![]() ![]() Zostawić i jeździć czy może zacząć się martwić? -------------------- Focus RS mk2
Suza SV650 |
|
|
![]()
Post
#353
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Dopóki nie strzeli to nic nie zrobią. A nowy soft będziesz już pewie miał bo zmieniany był już przy okazji akcji z hamulcami. A po wymianie dostałeś ten sam model kolektora dolotowego, czy jakaś zmiana ? miałeś jeszcze jakieś inne przygody ? Napisz jeśli coś warto jeszcze za wczasu wymienić . Wolałbym uniknąć długich postojów w serwisie ![]() -------------------- ________________
911 4GTS RS MK2 2010-2013 |
|
|
![]()
Post
#354
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Pew: chyba nie slyszalem takiego dzwieku co u ciebie
![]() A zaworu spustowego o ile wiem nie mamy, tylko powietrze wraca dolotem. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#355
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
A po wymianie dostałeś ten sam model kolektora dolotowego, czy jakaś zmiana ? miałeś jeszcze jakieś inne przygody ? Napisz jeśli coś warto jeszcze za wczasu wymienić . Wolałbym uniknąć długich postojów w serwisie ![]() Kolektor ten sam i tylko wymiana softu. Jak kawałki plastiku nie pójdą do silnika to postój potrwa tylko chwilkę, nie ma co się na zapas martwić ;-) -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#356
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
niezłe akcje z tymi plastikami. wiem wiem, fajnie to jeździ ale czy przez te akcje nie macie poczucia "plastikowego" auta, którym jednak boisz się wyjechać w trasę bez myśli że coś się nie wysra?
-------------------- 2.0t
|
|
|
![]()
Post
#357
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Aha a to wątłe kolanko może wyglądać tak: ![]() To mi wygląda jakby powstało zassanie do środka a nie rozerwanie,... -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#358
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
niezłe akcje z tymi plastikami. wiem wiem, fajnie to jeździ ale czy przez te akcje nie macie poczucia "plastikowego" auta, którym jednak boisz się wyjechać w trasę bez myśli że coś się nie wysra? Wszystkie auta się psują i aktualnie są tak samo plastikowe, po to jest gwarancja, żeby zapinać i się nie martwić... P.S. Mój kolektor strzelił przy temp. sporo poniżej minus 10 stopni C, więc to temperaturę podejrzewałem o uszkodzenie plastiku, a ciśnienie zrobiło swoje. W UKej (gdzie po Niemczech jeździ najwięcej RSów) dzięki Golfsztromowi raczej się takich niskich temperatur nie uświadcza ale z tego co słyszałem od znajomego, który tam pracuje, mijająca zima również tam była rekordowa (nawet do minus 8 stopni), zatem podejrzewanie "mrozu" o tę przypadłość w kilku egzemplarzach jest całkiem na rzeczy. Pozdr. To mi wygląda jakby powstało zassanie do środka a nie rozerwanie,... True, true -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#359
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 May 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
Pew: chyba nie slyszalem takiego dzwieku co u ciebie ![]() A zaworu spustowego o ile wiem nie mamy, tylko powietrze wraca dolotem. Dzięki ![]() ![]() Co do dzwięku to faktycznie, przy najbliższej zmianie oleju powiem, żeby spoglądneli co i jak. pzdr -------------------- Focus RS mk2
Suza SV650 |
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
Wszystkie auta się psują i aktualnie są tak samo plastikowe, po to jest gwarancja, żeby zapinać i się nie martwić... P.S. Mój kolektor strzelił przy temp. sporo poniżej minus 10 stopni C, więc to temperaturę podejrzewałem o uszkodzenie plastiku, a ciśnienie zrobiło swoje. W UKej (gdzie po Niemczech jeździ najwięcej RSów) dzięki Golfsztromowi raczej się takich niskich temperatur nie uświadcza ale z tego co słyszałem od znajomego, który tam pracuje, mijająca zima również tam była rekordowa (nawet do minus 8 stopni), zatem podejrzewanie "mrozu" o tę przypadłość w kilku egzemplarzach jest całkiem na rzeczy. Pozdr. no tak. bo za zimno było (-10st ?? wtf), bo to, bo tamto. fakt jest taki że ford jako firma chyba nie funkcjonuje od wczoraj i strzelające kolektory to mega porażka w takim aucie. tłumaczenie się temp.?? to powinno wytrzymywać do -40st i nie ważne że 80% może jeździć na wyspach. pomijam zasysaną rurę dolotu - to są fuckupy na poziomie fiata 126p a nie przyszłego kultowego RS'a. -------------------- 2.0t
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 11:51 |