Shoutbox 0 nowych PW 


83 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > »   
Closed TopicStart new topic
> Focus RS (i RS500), 2 filmiki
etam
post Sat, 03 Apr 2010 - 17:16
Post #341


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007





za dwadzieścia lat będzie pewnie taka sama historia z focusem jaka jest teraz ze sierrą rs cosworth rs 500. część będzie skasowana, część wymęczona na torze a reszta będzie kosztować krocie smile.gif
ciekawe czy ford będzie jeszcze brał silniki od coswortha i czy zbudują 4x4.


--------------------
s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 03 Apr 2010 - 17:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Szydło
post Sat, 03 Apr 2010 - 19:23
Post #342


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Jeżeli obecne rs'y odniosą sukces to na pewno zrobią jeszcze 4x4 tylko czy to będzie focus czy fiesta czas pokaże.Wydaje mi się, że trzeba tylko poczekać na jakąś wyjątkową okoliczność typu koniec startu forda w wrc albo zakończenie produkcji focusa\zmiana nazwy modelu.
OT:
Gdyby jeszcze citroen pokusił się o wypuszczenie c4 w wersji 4x4 2.0 T byłoby git smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sat, 03 Apr 2010 - 20:44
Post #343


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Ale skąd ten pomysł, że Ford, czy ktokolwiek, będzie pakował kasę w opracowanie auta z AWD na pokładzie, gdy obecne sobie daje radę, dobrze się sprzedaje i generuje nadmiernych kosztów zarówno po stronie sprzedawcy, jak i użytkownika?

Ten temat był wstrząsany wiele razy...

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Sat, 03 Apr 2010 - 23:07
Post #344


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





citroen to mogl by wypuscic jezdzace c4 bo to z 2.0 NA to jakas pomyłka


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sat, 03 Apr 2010 - 23:44
Post #345


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(mAbZ @ Tue, 30 Mar 2010 - 11:00) *
Podawane przez różne firmy różne wartości biorą się z różnych hamowni, metod i warunków pomiarowych, egzemplarzy aut itd.
Dopiero takie porównanie jak to: tego samego auta, w tych samych warunkach i na tej samej hamowni pozwoli ocenić ile który tuning jest wart.

Autotech twierdzi że ma tylko 365 KM, inni że 380 czy nawet 400 KM.
ale w tym bezpośrednim porównaniu z jakiegoś powodu jednak Autotech jest najlepszy,
a Superchip najgorszy mimo że twierdzi że daje 385 KM.

Więcej nie wiem, trzeba poczekać na kolejny numer "Fast Forda" za około miesiąc.
Kupię wtedy tą gazetkę i wskanuję.


Ile Autotech bierze za sam program i jakie są po nim przyrosty?


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Sun, 04 Apr 2010 - 09:40
Post #346


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Na swojej stronie skromnie podają że 340 KM i 520 Nm
http://www.websitefolder.net/atechmotor/Trimsteg(89).asp
Cena to 6495 SEK = 2600 PLN

ale przyrost na kołach jest o 60 KM, to ich wykres:



--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 04 Apr 2010 - 14:20
Post #347


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Mabz, to na co jeszcze czekasz?


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Sun, 04 Apr 2010 - 14:44
Post #348


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





No jak to- aż mi się gwarancja skończy. To jednak Ford i jakość jest daleka od ideału - potrzebujemy gwarancję jak nadłużej się da.

Ostatnio czytałem, że kolektor dolotowy wybucha- w UK były co najmniej 4 takie przypadki :-/



Piszą o tym tutaj:
http://focusrsownersclub.com/index.php?showtopic=31050

+ notka prasowa:
http://www.hemsworthandsouthelmsallexpress...ocus.6081030.jp

Aha a to wątłe kolanko może wyglądać tak:


lepiej je wymienić na coś takiego:


Warto też wymienić spadającą klemę od turbo:




--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 04 Apr 2010 - 15:29
Post #349


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Hehe, nie chwaliłem się ale mi też jakiś czas temu strzelił wink.gif

Kawałki zrobiły wgniotkę w masce i wybiły jeden wylot powietrza.

Po wszystkim kolektor wyglądał identycznie jak ten ze zdjęcia, które zapodałeś.

Większych szkód nie było ale potrzebne było wgranie nowego softa.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
craa
post Sun, 04 Apr 2010 - 18:03
Post #350


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 December 2009





Gwarancja jest największym problemem. Niby lepsze firmy tuningowe dają gwarancje na silnik, ale co z tego jak leci gwarancja od Forda na całość. Trudny temat. Sam bym chętnie zaraz po dotarciu podkręcił fure , ale do póki nie będzie opcji zachowania gwarancji to temat zamrożony. Wracając do tych defektów i wybuchającego kolektora dolotowego, to co z tym fantem ? wina softu ? czy też trzeba od razu tą część wymienić ? Te wszystkie przeróbki w serwisie Forda mi zrobią ?


--------------------
________________
911 4GTS
RS MK2 2010-2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 04 Apr 2010 - 18:55
Post #351


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Dopóki nie strzeli to nic nie zrobią.

A nowy soft będziesz już pewie miał bo zmieniany był już przy okazji akcji z hamulcami.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pew
post Sun, 04 Apr 2010 - 20:14
Post #352


User
Dołączył: Sun, 27 May 2007
Skąd: Gdańsk





Hmm... powiadacie spadająca klema od turbo? Czym to się dokładnie objawia? Tym, że przestanie ładować turbo czy czymś bardziej drastycznym rolleyes.gif

Ja odebrałem swojego, mam przejechane jakieś 800km no i właśnie mam taką dziwną przypadłość (albo przeczulenie).
Otóz co jakiś czas, słychać bardzo delikatny świst. Nie jest to turbo, gdyż jest na bardzo niskich obrotach rzędu 1400rpm i mniej, zazwyczaj jest również podczas włączania auta, tak więc nie jest to wentylator. Jest również w czasie jazdy. Nie jest to klima ani nawiew. Generalnie bardzo dziwny dzwięk, jakby gdzieś dostawało się lewe powietrze. Turbo ładuje 1,6, tak więc chyba to również nie to.
Zawór upustowy syczy na prawdę pięknie, z rur wydechowych również co jakiś czas słychać milutkie strzały tongue.gif . Jedynym niepokojącym sygnałem jest właśnie ten świst. rolleyes.gif

Zostawić i jeździć czy może zacząć się martwić?


--------------------
Focus RS mk2
Suza SV650 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
craa
post Sun, 04 Apr 2010 - 21:45
Post #353


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(Sluger @ Sun, 04 Apr 2010 - 18:55) *
Dopóki nie strzeli to nic nie zrobią.

A nowy soft będziesz już pewie miał bo zmieniany był już przy okazji akcji z hamulcami.


A po wymianie dostałeś ten sam model kolektora dolotowego, czy jakaś zmiana ? miałeś jeszcze jakieś inne przygody ?
Napisz jeśli coś warto jeszcze za wczasu wymienić . Wolałbym uniknąć długich postojów w serwisie smile.gif


--------------------
________________
911 4GTS
RS MK2 2010-2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Mon, 05 Apr 2010 - 00:19
Post #354


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Pew: chyba nie slyszalem takiego dzwieku co u ciebie mellow.gif

A zaworu spustowego o ile wiem nie mamy, tylko powietrze wraca dolotem.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Mon, 05 Apr 2010 - 10:44
Post #355


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(craa @ Sun, 04 Apr 2010 - 21:45) *
A po wymianie dostałeś ten sam model kolektora dolotowego, czy jakaś zmiana ? miałeś jeszcze jakieś inne przygody ?
Napisz jeśli coś warto jeszcze za wczasu wymienić . Wolałbym uniknąć długich postojów w serwisie smile.gif


Kolektor ten sam i tylko wymiana softu.

Jak kawałki plastiku nie pójdą do silnika to postój potrwa tylko chwilkę, nie ma co się na zapas martwić ;-)


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf1
post Mon, 05 Apr 2010 - 10:55
Post #356


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: WA





niezłe akcje z tymi plastikami. wiem wiem, fajnie to jeździ ale czy przez te akcje nie macie poczucia "plastikowego" auta, którym jednak boisz się wyjechać w trasę bez myśli że coś się nie wysra?


--------------------
2.0t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Mon, 05 Apr 2010 - 11:13
Post #357


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





CYTAT(mAbZ @ Sun, 04 Apr 2010 - 14:44) *
Aha a to wątłe kolanko może wyglądać tak:


To mi wygląda jakby powstało zassanie do środka a nie rozerwanie,...


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Mon, 05 Apr 2010 - 11:18
Post #358


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(Stf1 @ Mon, 05 Apr 2010 - 10:55) *
niezłe akcje z tymi plastikami. wiem wiem, fajnie to jeździ ale czy przez te akcje nie macie poczucia "plastikowego" auta, którym jednak boisz się wyjechać w trasę bez myśli że coś się nie wysra?


Wszystkie auta się psują i aktualnie są tak samo plastikowe, po to jest gwarancja, żeby zapinać i się nie martwić...

P.S. Mój kolektor strzelił przy temp. sporo poniżej minus 10 stopni C, więc to temperaturę podejrzewałem o uszkodzenie plastiku, a ciśnienie zrobiło swoje.
W UKej (gdzie po Niemczech jeździ najwięcej RSów) dzięki Golfsztromowi raczej się takich niskich temperatur nie uświadcza ale z tego co słyszałem od znajomego, który tam pracuje, mijająca zima również tam była rekordowa (nawet do minus 8 stopni), zatem podejrzewanie "mrozu" o tę przypadłość w kilku egzemplarzach jest całkiem na rzeczy.

Pozdr.

CYTAT(K47 @ Mon, 05 Apr 2010 - 11:13) *
To mi wygląda jakby powstało zassanie do środka a nie rozerwanie,...


True, true


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pew
post Mon, 05 Apr 2010 - 11:44
Post #359


User
Dołączył: Sun, 27 May 2007
Skąd: Gdańsk





CYTAT(mAbZ @ Mon, 05 Apr 2010 - 00:19) *
Pew: chyba nie slyszalem takiego dzwieku co u ciebie mellow.gif

A zaworu spustowego o ile wiem nie mamy, tylko powietrze wraca dolotem.


Dzięki cool.gif Nie znam się zbytnio na tym, a dzwięk trochę mi przypomina blowoffa, stąd to podejrzenie wink.gif


Co do dzwięku to faktycznie, przy najbliższej zmianie oleju powiem, żeby spoglądneli co i jak.

pzdr






--------------------
Focus RS mk2
Suza SV650 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf1
post Mon, 05 Apr 2010 - 12:55
Post #360


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: WA





CYTAT(Sluger @ Mon, 05 Apr 2010 - 11:18) *
Wszystkie auta się psują i aktualnie są tak samo plastikowe, po to jest gwarancja, żeby zapinać i się nie martwić...

P.S. Mój kolektor strzelił przy temp. sporo poniżej minus 10 stopni C, więc to temperaturę podejrzewałem o uszkodzenie plastiku, a ciśnienie zrobiło swoje.
W UKej (gdzie po Niemczech jeździ najwięcej RSów) dzięki Golfsztromowi raczej się takich niskich temperatur nie uświadcza ale z tego co słyszałem od znajomego, który tam pracuje, mijająca zima również tam była rekordowa (nawet do minus 8 stopni), zatem podejrzewanie "mrozu" o tę przypadłość w kilku egzemplarzach jest całkiem na rzeczy.

Pozdr.


no tak. bo za zimno było (-10st ?? wtf), bo to, bo tamto. fakt jest taki że ford jako firma chyba nie funkcjonuje od wczoraj i strzelające kolektory to mega porażka w takim aucie. tłumaczenie się temp.?? to powinno wytrzymywać do -40st i nie ważne że 80% może jeździć na wyspach. pomijam zasysaną rurę dolotu - to są fuckupy na poziomie fiata 126p a nie przyszłego kultowego RS'a.


--------------------
2.0t
Go to the top of the page
 
+Quote Post

83 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 11:51