![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 23 February 2005 Skąd: Radom/Warszawa ![]() |
Ładny choć przód mógł by być trochę obniżony....no i 4x4 by się przydało...
-------------------- ....Fabia RS.....190/400
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Nowy film:
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#323
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Nie ma lipy...
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#324
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wizualnie spoko.
Tylko po co wiecej mocy przy osce. 280-300KM w FWD to rozsadna granica-pozniej para idzie w gwizdek. Auto powinno dostac naped AWD, ale to z kolei zwiekszyloby mase pewnie o jakies 100kg. Z tego co czytalem, to RS500 wazy 1470kg...czyli raptem 20kg mniej niz Evo9. Przy AWD szalu by nie bylo, a tak to zawsze najmocniejsza seryjna oska. |
|
|
![]()
Post
#325
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Hehe, parę lat temu ludzie pisali identycznie o "nieprzekraczalnej" granicy 200 KM
![]() Świat się zmienia i możliwości co jest technicznie możliwe i rozsądne - również ![]() A silnym autem zawsze trzeba jeździć z wyczuciem (albo z ESP ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#326
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Wizualnie spoko. Tylko po co wiecej mocy przy osce. 280-300KM w FWD to rozsadna granica-pozniej para idzie w gwizdek. Wyniki Mini 280 KM kontra Mini 370 KM na torze każą mi myśleć inaczej ![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#327
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
A jakby porównać go z czasem 370KM evo to jak wypada ?
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#328
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Na jakiej próbie?
![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#329
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Kretej, krętej. Oulton Park.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#330
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Pamietacie taki samochód ?
Jakoś nie miał problemów z wygrywanie z WRCami w tamtych czasach... W 2004 roku jeden z oesów na Korsyce nadal należał do Bugalskiego (albo Purasa....) w Xsarze Kit. Wcale bym się nie zdziwił gdyby RS500 wygrał na suchym z Evo (X?) -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#331
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Hehe - dokładnie ta trasa była rok temu na prezentacji RS-a... 3/4 OS-ów Monte Carlo i Antibes...
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#332
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Jakoś nie miał problemów z wygrywanie z WRCami w tamtych czasach... W 2004 roku jeden z oesów na Korsyce nadal należał do Bugalskiego (albo Purasa....) w Xsarze Kit. Wcale bym się nie zdziwił gdyby RS500 wygrał na suchym z Evo (X?) Pamiętaj, że zgodnie z App-J minimalna waga ośki to 1000kg, a WRC-a 1230kg. Między RS500, a Evo X różnica jest mniejsza (zależnie od wersji Evo). r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#333
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#334
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Pamiętaj, że zgodnie z App-J minimalna waga ośki to 1000kg, a WRC-a 1230kg. Między RS500, a Evo X różnica jest mniejsza (zależnie od wersji Evo). r. Zgadza się , Kit nigdy nie był tak silny jak WRC, nie mówiąc o NM. Więc stosunek mocy do masy jest podobny. Podzielam twoje zdanie, ale uważam że ośka moze wygrać z 4x4 na suchym , kretym oesie / torze jesli maja podobne parametry mocowe. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#335
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
-------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#336
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Zgadza się , Kit nigdy nie był tak silny jak WRC, nie mówiąc o NM. Więc stosunek mocy do masy jest podobny. Podzielam twoje zdanie, ale uważam że ośka moze wygrać z 4x4 na suchym , kretym oesie / torze jesli maja podobne parametry mocowe. Owszem, może, wszak to robiły. Co do charakterystyki, też się zgodzę (w końcu po coś miały te siedem biegów) Ale co do mocy, to F2 nie miała tyle co WRC, ale z drugiej strony nie miała znów jakoś strasznie dużo mniej. Xsara Kit Car miała 280KM@8750rpm i 245Nm@6750rpm (czyli powerband też był niczego sobie jak na silnik NA). Sporo niższa masa też ma znaczenie, nie tylko przy przyspieszaniu. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#337
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
k11 nie mow mi ze wierzysz w te cyferki podawane przez producentow... kity w swojej swietenosci podchodzily w okolice 350km
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#338
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Nie wspominajac o tym że nikt nigdy oficjalnie się nie przyznał ile miala np Corolla z TTE.... Focus 03
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#339
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Policja w Danii wie co dobre
![]() ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#340
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
k11 nie mow mi ze wierzysz w te cyferki podawane przez producentow... kity w swojej swietenosci podchodzily w okolice 350km Tylko że te liczby są podane, a cała reszta to już tylko gdybanie. Zresztą Agrupy też przekraczały magiczne 300KM, czyli jedno i drugie było na mniej więcej podobnym poziomie. Reszta to masa, a mała masa czyni cuda. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 23 August 2025 - 08:42 |