Shoutbox 0 nowych PW 


83 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Closed TopicStart new topic
> Focus RS (i RS500), 2 filmiki
Dieppe
post Sun, 14 Mar 2010 - 11:18
Post #241


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





witaj miso biggrin.gif


219... masa, masa..
sluger to auto to jest track day, wiec niczym sie nie przejmuj wink.gif
lepiej napisz kiedy wzmacniasz?


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 14 Mar 2010 - 11:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sluger
post Sun, 14 Mar 2010 - 11:21
Post #242


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(LeszekMK2 @ Sun, 14 Mar 2010 - 11:05) *
moim zdaniem to i tak ten Focus RS jest jakis przereklamowany na poczatku sam myslalem ze to autko jest dobrze zrobione przez Forda ale po tym co zobaczylem to dla mnie to jest juz dno jak na tyle KM co on ma furory nie robi a slabszym siroccoo co skopal mu dupe

Moja kobieta tez czasem bierze foke jak jedzie po bulki, wiec to najlepsza okazja dla napinaczy,zeby skillowac rsa. Co do ocen hot-hatchy to zostawmy je tym ktorzy mieli okazje nimi wszystkimi jezdzic,czyli dziennikarzom. Nie wypowiadam sie na forum lamborghini...


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
miso
post Sun, 14 Mar 2010 - 11:21
Post #243


Rookie
Dołączył: Sun, 14 March 2010





czesc, a ten czarny WRX to niebył przypadkiem ten co w śr dostał baty od clio i od gt-ka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
miso
post Sun, 14 Mar 2010 - 11:23
Post #244


Rookie
Dołączył: Sun, 14 March 2010





Rs-MISTRZ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Sun, 14 Mar 2010 - 11:23
Post #245


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





no to razczej blizej mu do clio niz do sti tongue.gif


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Artmen
post Sun, 14 Mar 2010 - 11:24
Post #246


User
Dołączył: Mon, 01 March 2004
Skąd: Silesia Zone





CYTAT(LeszekMK2 @ Sat, 13 Mar 2010 - 14:24) *
nie bede oszczedzał słów tak wszyscy zachwalali tego Focusa RS a tu kompletne gówno

VW GÓRA smile.gif

Niezła nagonka na Foke się zrobiła tongue.gif

Nie problem skopać Foce tyłek na torze francuską wydmuszką na semi-slikach lub poddać opinii publicznej w kraju gdzie większość wiosek ciągle stawia znaczek VW ponad wszystko (bez urazy wink.gif )
Focus to mocny kompakt który jest dobry na codzień po bułki jak i na wypad na tor w weekend - taki był zamysł Forda mi się wydaje - stworzyć skręcające FWD 300+ nie tylko na tor.

A że Focus jest ciężkim klocem biggrin.gif ..to główny problem Forda i niestety cyferki z nurburing lub na 1/4 nie będą szałowe


--------------------
Black TiTS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sun, 14 Mar 2010 - 11:41
Post #247


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Sluger mam wrazenie ze sie oburzyles. Piszesz o swojej zonie, tak jakby ten koles od RSa tez pozyczyl samochod od kogos. Koles podobno go ogarnial. Tak jak napisal Nikolas, wszystko sie okaze jak bedzie troche cieplej


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 14 Mar 2010 - 11:53
Post #248


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





W dzisiejszych czasach niestety ale masa zabija auta. Podam poniżej może niezbyt trafny przykład - ale wg.mnie czasy są ...powiedział bym marne jak na 300 konne auta. Oczywiście jak by to był wyścig na mile to czasy mogą być dużo lepsze niż w przypadku słabszej konkurencji...

Filmik Focus RS vs Caliber SRT4 1/4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_LeszekMK2_*
post Sun, 14 Mar 2010 - 11:54
Post #249









Sluger i prosze Ciebie Panie nie rób z siebie zadumanego wlaściciela takiego RS , jesli masz juz takie auto to do czegos to tez zobowiazuje , pamietaj ze na kazdego znajdzie sie lepszy zawodnik smile.gif a tu wyszlo ze lepszym jest seryjny VW Sirocoo smile.gif ze zdecydowanie mniejsza moca
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 14 Mar 2010 - 11:54
Post #250


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Gdzie tam od razu oburzyl ;-). Zabralem glos w jalowej dyskusji opartej na filmiku, na ktorym nic nie widac. Jako ktos jezdzacy Rsem poczulem sie wywolany do tablicy. Potwierdzam,ze jest ociezaly, po przesiadce z mk1 nie zrobil na mnie zadnego wrazenia (poza lepszymi plastikami i fotelami). Ale to nie zmienia faktu,ze w serii 1/4 mili przejedzie szybciej od pozostalych hot-hatchy,gdy pominiemy aspekt umiejetnosci kierowcy. To sa fakty bo liczby ponoc nie klamia. Pozdro


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 14 Mar 2010 - 12:08
Post #251


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(LeszekMK2 @ Sun, 14 Mar 2010 - 11:54) *
Sluger i prosze Ciebie Panie nie rób z siebie zadumanego wlaściciela takiego RS , jesli masz juz takie auto to do czegos to tez zobowiazuje , pamietaj ze na kazdego znajdzie sie lepszy zawodnik smile.gif a tu wyszlo ze lepszym jest seryjny VW Sirocoo smile.gif ze zdecydowanie mniejsza moca

Czy ktos tu czyta ze zrozumieniem,gdzie napisalem cos o tym ze rs jest lepszy lub najlepszy...? Napisalem wyraznie,ze w takich wyscigach ogromne znaczenie ma drajwer. Zatem nie ma sensu zaraz wypowiadac ogolnych opinii o autach. Gratulacje dla kierowcy scirocco,ze potrafil wykorzystac ''okolicznosci przyrody'' i sklepal mocniejsze auto! Nie neguje tego, jest to oczywiste,ze mocniejsze auta moga przegrywac ze slabszymi, Ale imo te wyscigi nie maja zadnego wkladu merytorycznego w odwiecznym pojedynku hot-hatchy. Pisze o liczbach i faktach. Nieprawdaz?


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LucasSR
post Sun, 14 Mar 2010 - 12:39
Post #252


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 January 2009
Skąd: Warszawa/Radom





Sluger bardzo ladnie napisal, z jednym malym wyjatkiem. Filmik nie musi ukazywac kto byl szybszy, filmik mial ukazywac jak Scirocco rusza majac seryjnie 200km, potwierdzeniem kto wygral sa ludzie i wlasciciel Foki a nie te filmiki.

Wiem ze to temat o focusie i straszne OT tu leci ale ja zamieszczajac filmik i temat na jednym z for chcialem ukazac FAJNOSCI mojego slabego 200 km auta ktore mialo mi sluzyc do pokonywaniu wielu km rocznie dawac komfort i przyjemnosci z jazdy. Okazalo sie ze moze byc usredniajac szybkie przez caly rok. Majac oske nie musze sie juz martwic (wczesniej oska 270km)o trakcje bo to auto ja ma praktycznie "caly rok" . Jestem z niego dumny i zachwycony jego osiagami i nie bede skromny bo dane techniczne twierdzily ze to bedzie bardzo wolne auto a jest zdecydowanie szybsze jak na 200km (nawet w lato, ja tez przeciez w tych warkunkach tracilem trakcje... ) I o tym chcialem wam wszystkim powiedziec na zasadzie, patrzcie ten wolny VW nawet sobie daje rade z o wiele mocniejszym i zdecydowanie bardziej przystosowanym do scigania Focusie RS

Prosze traktujcie to jak ukazanie nie slabosci Foki ale w miare fajnych wlasciwosci jezdnych Scirocco ktore przeciez ani nie mialo byc na tor ani tym bardziej na 1/4 mili ktos pisal ze przeciez foka to nie na 1/4 mili a to co Scirocco tak ?smile.gif

Ostatnia sprawa... Tak wiem w Lato dostane baty ale to oczywiste, dlatego w lato Focus moze udowadniac innym oska w 300km swoja wyzszosc a nie Scirocco 200km, przeciez to inna liga.



--------------------
360 km / 450nm

http://scirocco-club.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 14 Mar 2010 - 12:48
Post #253


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





O tuż to, ten filmik pokazuje, że ogarniasz swoje auto i że wiesz, że deptanie prawego pedału z całych sił w podłogę nie zawsze oznacza, lepsze przyspieszanie.

To od samego początku sugerowałem, nie pisząc ani razu opinii o RSie ale mimo to znaleźli się tacy co jakimś cudem wyczytali między wierszami, że "chwalę swoje"... rolleyes.gif

Zawsze staram się być obiektywny i napiszę ostatni raz- osiągi RSa mk2 w serii są dla mnie rozczarowujące. Gdyby ważył 100kg mniej byłbym pewnie w miarę zadowolony. Dla mnie optimum w ośce jest 330PS przy max. 1300kg bo to wynika z przyzwyczajenia, wszystko o gorszym stosunku mocy do masy stwarza ważenie, że nie jedzie.

Pozdro dla umiejących czytać ze zrozumieniem rolleyes.gif

P.S. Nie ma co udowadniać kto był pierwszy na końcu, takie wyścigi pokazują zwycięzcę pojedynku w "składzie" auto+ kierowca w określonych warunkach atmosferyczno-drogowych, więc nie dziwne, że zanegowałem opinie oceniające tylko auto.

Znany nam filmik na rozjaśnienie mojej tezy,która nie dla wszystkich okazała się wystarczająco jasna:
Oglądamy od 6:30min.


Zgodnie z tym co mówiłem. Filmik pokazuje, że Clarkson wygrał wyścig RSem z Megane R26R prowadzoną przez Hammonda, na jakimś odcinku (nie wiadomo jakim) drogi, pokrytej suchym asfaltem, w piękny słoneczny dzień...
Co nie oznacza, że gdyby się przesiedli lub jakby spadł śnieg to byłoby identycznie!
AMEN


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pew
post Sun, 14 Mar 2010 - 13:02
Post #254


User
Dołączył: Sun, 27 May 2007
Skąd: Gdańsk





No i tym optymistycznym akcentem zakończmy dywagacje na temat tego, co lepsze.

Oba auta reprezentują sobą bardze dobre cechy. Scirocco jest przepiękne (imho), ma świetne wykończenie i jak widać, dobrze działającą skrzynię DSG co daje super przyczepność nawet w trudnych warunkach pogodowych. Wadą jest to, że Scirocco R nie można było zamówić rok wcześniej, pewnie bym takie miał...

Foka z kolei nie jest tanim autem F&F jak ktoś wcześniej tutaj przytoczył, lecz uliczną odmianą WRC (oczywiście pod względem wyglądu) - żywcem przeniesiona rajdówka i ogołocona z naklejek sponsorkich - dla mnie rewelka. Oprócz tego ma mocny silnik z wielkim potencjałem i przepięknym dzwiękiem, jest ponoć najlepiej przyczepnym autem FWD o tej mocy (na suchym). A na codzien można zapakować na tylne siedzenie dziecko, a do bagażnika wrzucić kilka toreb podróżnych. Spełnia więc warunki użyteczności w dniu codziennym.

Konkurencja nie śpi i oczywiste jest, że za miesiąc, dwa lub rok znajdzie się auto, które będzie jeszcze lepsze pod względem trzymania się w zakrętach, przyczepności itd - nikt tego nie powinien negować i przejmować się tym, że FRS nie jest już królem.

Gratuluję kierownikowi Scirocco dobrego samochodu, i gratuluję sobie dobrego samochodu. Czy to dla Was aż tak ważne, że ktoś jest szybszy z pod świateł...? Ja tam wolę zakręty smile.gif

peace


--------------------
Focus RS mk2
Suza SV650 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 14 Mar 2010 - 13:08
Post #255


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(pew @ Sun, 14 Mar 2010 - 13:02) *
Scirocco jest przepiękne (imho),


Potwierdzam, też mi się podoba, dodatkowo w Rce jak to się popularnie mówi- miażdży cyce wink.gif


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
craa
post Sun, 14 Mar 2010 - 16:39
Post #256


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 December 2009





Szkoda, że nikt nie napisał na jakich gumach było Scirocco. Czy była to miękka zimówka, która przy niskiej temperaturze dobrze klei się do drogi, czy też były to twarde letnie gumy takie jak miał Rs ? Przy takich warunkach pogodowych i na letnich gumach kierowca mocnej ośki musi mieć niezłe wyczucie auta, bo im większy palnik tym gorszy efekt. Przy DSG nie ma takiego problemu i "umysłową" robotę wykonuje automat, który szybko zmienia biegi na wyższ przy utracie przyczepności.


--------------------
________________
911 4GTS
RS MK2 2010-2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LucasSR
post Sun, 14 Mar 2010 - 17:58
Post #257


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 January 2009
Skąd: Warszawa/Radom





DSG przy stracie przyczepnosci nie zmienia biegow, trzeba to robic samemu w odp momencie, jesli obroty sie zamkna i za pozno zmieni sie bieg moze byc tak ze i DSG i ty zmiensiz bieg co w rezultacie da z 1 na 3. Przyklad to kolega od GTI V Edition 30 ktory tez mial DSG ale sam biegow nie zmienial i starty juz mial troche gorsze. Ja jezdzilem na zimowkach jutro zmienia na lato smile.gif

a tu taka ciekawostka

http://www.einszweidrei.de/vw/vwscirocco20...idsg-2008-2.htm
http://www.einszweidrei.de/ford/fordfocusrs-2009-1.htm


--------------------
360 km / 450nm

http://scirocco-club.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
craa
post Sun, 14 Mar 2010 - 19:21
Post #258


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 December 2009





Przy niskiej temperaturze różnica w gumie robi swoje. Na twardym kapciu ślizgasz się i nie masz przyczepności. Co do DSG to skrzynia i tak zmieni bieg za Ciebie jeśli koła tracą przyczepność i obroty automatycznie podskakują do góry. Na to nie ma wpływu kierowca. Na mało przyczepnej nawierzchni DSG robi swoje. Pamietaj , że to skrzynia przy zmienie biegu reguluje obroty silnika i robi to tak żeby było szybko i bez zbytecznego poślizgu i szarpania. Na manułalu wszystko zależy od kierownika. Jak przyczepność słaba a on da na maxa w palnik a później jeszcze strzał ze sprzegła przy zmianie biegu to objedzie go nawet 120 konne auto. Te wyniki co podałeś to raczej nie są prawdziwe w przypadku RSa . Auto motor i sport - wyniki własne

0-40 1,9
0-60 3,2
0-80 4,4
0-100 6,1 ( 5,9 wyniki testu Auto moto)


--------------------
________________
911 4GTS
RS MK2 2010-2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
craa
post Sun, 14 Mar 2010 - 19:27
Post #259


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 December 2009





A co do Scirocco to bardzo fajne auto i sam robiłem do niego przymiarkę smile.gif niestety nie miałem okazji przejechć się wersją z dsg i testówkę miałem z manualem. Najbardziej podobało mi się wykończenie wnętrza, któremu blisko już do Audi


--------------------
________________
911 4GTS
RS MK2 2010-2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PGmaster
post Sun, 14 Mar 2010 - 21:22
Post #260


User
Dołączył: Sun, 14 September 2003
Skąd: Płock/Wawa





CYTAT(LucasSR @ Sun, 14 Mar 2010 - 17:58) *
Przyklad to kolega od GTI V Edition 30 ktory tez mial DSG ale sam biegow nie zmienial i starty juz mial troche gorsze. Ja jezdzilem na zimowkach jutro zmienia na lato smile.gif


No niestety letnia guma w ogole nie trzymala, dodatkowo sam nie zmienialem biegow. Licze na powtorke wyscigu jak bedzie cieplej wink.gif


--------------------
PIDŻON

M3
Go to the top of the page
 
+Quote Post

83 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 21:45