![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Może się jeszcze okaże, że jednak coś więcej zmienili.
Słyszałem m.in. plotki, że ma być jeszcze bardziej usprawniony układ przeniesienia napędu, żeby auto lepiej sobie radziło z wyższą mocą. A to już by było jakieś drobne usprawiedliwienie ceny. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Zamiast folii, czerwonych nici i wyjątkowego logo mogliby coś odchudzić to auto
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
...do tego półklatka bez tylnej kanapki jak w r26r, siakieś dobre hebelki w końcu - wtedy git, znalałoby się zarówno i więcej chętnych i jakiejś powagi nabrałby ten samochód w końcu.
-------------------- 2.0t
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
I konkretny semi-slick, żeby mógł pogonić Megance kota na Ringu.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Już (prawie) standardowy pogonił R.26R, pisałem o tym wcześniej w tym wątku.
Miał tylko zmieniony wydech, zawieszenie, felgi i o 30 mm szersze Dunlop Direzza, silnik bez zmian. Osiągnął 7:59 czyli czas o 18 s lepszy od odelżonej Meganki. http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...st&p=767931 -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
o rzesz w mordę. umknął mi ten onboard. szacun dla kierowcy. auto jak na fwd strasznie napędza się w łuku.
-------------------- 2.0t
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Już (prawie) standardowy pogonił R.26R, pisałem o tym wcześniej w tym wątku. Miał tylko zmieniony wydech, zawieszenie, felgi i o 30 mm szersze Dunlop Direzza, silnik bez zmian. Prawie robi różnicę. Prawie seryjne M3 E46 (takie ciut odelżone, z kompresorem) zrobiło niskie siedem minut ![]() Problem w tym, że najszybszym fabrycznym r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Problem w tym, że najszybszym fabrycznym AWD jest wciąż Megane. Pewnie chciałeś napisać FWD ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Problem w tym, że najszybszym fabrycznym FWD jest wciąż Megane. Ja nie widzę w tym żadnego problemu, problem natomiast widzę w jeżdżeniu takim "fabrycznym" autem na codzień. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Tak samo jak Radicalem SR8LM, ale nie zmienia to faktu, że prawie zawsze możesz jakoś poprawić fabrykę w swoim ,,garażu'' i urwać jeszcze trochę, więc najłatwiej porównywać auta seryjne. No bo skoro można podłubać co nieco w RS-ie, to czemu nie w R26.R?
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Tak samo jak Radicalem SR8LM, ale nie zmienia to faktu, że prawie zawsze możesz jakoś poprawić fabrykę w swoim ,,garażu'' i urwać jeszcze trochę, więc najłatwiej porównywać auta seryjne. No bo skoro można podłubać co nieco w RS-ie, to czemu nie w R26.R? No to się chyba zapędziłeś w ślepy zaułek tej dyskusji, bo skoro tak, to odelżyj Focusa w taki sam sposób jak R.26R i nie myślisz chyba że Meganka wtedy dalej będzie szybsza? A zresztą, to pytanie retoryczne bo masz dowód w postaci tego on-boardu z auta w którym zmieniono tylko przyczepność. Waga ta sama, a moc pewnie niewiele większa, tyle tylko ile może dać zmieniony wydech. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
hehe no meganka zla bo mebli z ikei nie zmiascisz
![]() a serio to auta oba fajne ale jakby obok siebie. chociaz dla mnie jeazda meganka na codzien nie stanowilaby problemu. gdyby tylko ja miec, lub chociazby focusa ![]() pozatym caly czas prownujecie focusa do meganki a trzeba pamietac ze to jednak 1 cyl wiecej i 0.5 % litra mozna sie przepychac czy tu zejsc z masa czy tu zrobic to, napewno byloby ci szkoda pruc nowe auta fabryczne, pozatym tez sobie troche zaprzeczasz bo bo co kupowac auto na full wypasie by je pozniej niszczyc ![]() -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
No to się chyba zapędziłeś w ślepy zaułek tej dyskusji, bo skoro tak, to odelżyj Focusa w taki sam sposób jak R.26R i nie myślisz chyba że Meganka wtedy dalej będzie szybsza? To nie ja mam go odelżyć czy obuć w semi-slicki (choćby w opcji), tylko fabryka. I seria RScośtam byłaby doskonałą okazją. Ale czarna folia i kostka za 1000E jak widać kosztują mniej, a znajdzie się kilkuset takich, którzy dopłacą te ~10000E za zmiany warte 1/5 tej sumy. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 January 2007 Skąd: www.ProTires.pl ![]() |
Oj dziewczyny... Ford widząc jak rozszedł się RS, postanowił zagrać vabank i dać klientowi palec, a zgarnąć jak za całą ręke.. Dysponując takimi pieniędzmi nawet bym takiego limited RS nie brał pod uwagę, można mieć za to Evo i jeszcze zostanie na wydech i remap. Nie ma się czym podniecać...
-------------------- Opony UHP, Semi-slick, Slick - rajdowe i wyścigowe BFGoodrich, Michelin, Kumho, Avon, MaxSport, Toyo, Yokohama, Pirelli i inne!
www.ProTires.pl - opony dla tych, dla których jazda jest czymś więcej...! |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Jest akcja serwisowa: 9S282 Hard brake pedal - Service program Podczas ostrej jazdy pedał twardnieje ![]() Akcja podobno obejmuje 650 RS-ów w Niemczech, ja w Szwecji też właśnie dostałem list, ale czytałem że w Wlk. Brytanii (jeszcze) jej nie ma. Odbyłem tę akcję, która polegała na wgraniu nowego softu. Ciągle coś w nim mieszają, ciekawe co teraz wypluje hamownia...? -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
Super User Dołączył: Mon, 19 November 2007 ![]() |
Oj dziewczyny... Ford widząc jak rozszedł się RS, postanowił zagrać vabank i dać klientowi palec, a zgarnąć jak za całą ręke.. Dysponując takimi pieniędzmi nawet bym takiego limited RS nie brał pod uwagę, można mieć za to Evo i jeszcze zostanie na wydech i remap. Nie ma się czym podniecać... dokładnie tak! zresztą FORD jest chyba mistrzem w wypuszczaniu limitowanych wersji, wystarczy popatrzeć na mustanga w us, co chwile jakaś "limitowana" wersja, a to inna tapicerka, zderzak, kolor, naklejki, nagłośnienie, nic konkretnego, a cena już jest konkretna ;] |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
tzn co jest robione, zeby pedał nie twardnial?
co jest przyczyna? pompa hamulcowa? jej sterownik/oprogramowanie? ostatnio same klopoty z tymi pedalami..doslownie wszedzie ![]() -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 24 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A propos nowego modelu,w wersji 3drzwiowej może aż tak źle nie będzie wygladał
![]() Wybaczcie proszę stylistyczne przegięcia,brak umiaru i driftowy klimat ale musiało być grubo bo praca bierze udział w konkursie. org ![]() vt ![]() -------------------- www.iacoski.com - grafika motoryzacyjna
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Niewątpliwie kiedyś się opatrzy i już nie będzie budził odruchów przeróżnych, ale, gdy spoglądam przez szybę mojego auta na nowe kompakty, zaczynam się czuć jak kierowca MX-5 w sąsiedztwie Dodge'a RAM
![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 19:11 |