Focus RS (i RS500), 2 filmiki |
Focus RS (i RS500), 2 filmiki |
Fri, 23 Mar 2012 - 09:55
Post
#1621
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 March 2012 |
Witam od jakiegos czasu jestem posiadaczem focus rs i mam zamiar teraz wprowadzic pare modyfikacji Mam pytanie czy macie moze jakas strone z czesciami godna polecenia ??? Pozdrawiam
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 23 Mar 2012 - 09:55
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 23 Mar 2012 - 09:58
Post
#1622
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 |
Pytanie w jakie moce celujesz i ile chcesz wydać ?
Najtańszy jest remap a potem każdy kolejny kuń wymaga dokładania części i kolejnych remapów. Proponuję lekturę tego wątku, wszystkie informacje o które pytasz już tu są. |
|
|
Fri, 23 Mar 2012 - 10:11
Post
#1623
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 March 2012 |
dzieki z tym roku chcialbym zrobic modyfikacja tak w granicach 350 koni moze troszke wiecej wiem ze za sprawa jednej rzeczy ida w parze inne. Jesli bym sie juz wtajemniczyl w lekture masz jakies sttrony godne polecenia z czesciami ?? A mam jeszcze jedno pytanie organizujecie czasami jakies eventy na torach ??
|
|
|
Fri, 23 Mar 2012 - 11:35
Post
#1624
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 |
Jak powyżej 350 koni to samym remapem raczej tego nie zrobisz.
Co do remapu jest parę polskich firm (np Jetronik lub 4turbo) co do sklepów to np pumaspeed, J-w-racing, SCC, lub ebay. pelne listy firm były już w tym temacie PS. Witam w gronie użytkowników RS-a |
|
|
Mon, 26 Mar 2012 - 15:26
Post
#1625
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Meganka wygrała jak dla mnie ze 100 koni mocniejszym Focusem..
Sprzedaję Focusa, a nową Megankę face lift 265 KM odbieram w maju. Z podziękowaniem dla bzyku-flashi- dilera Renault w Zabrzu Miałem kontakt z ponad 20 dilerami z Niemiec, Danii i Polski - on okazał się najbardziej pomocny. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Mon, 26 Mar 2012 - 15:32
Post
#1626
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa |
mAbZ co się stało? Czyżbyś publicznie przyznał się do błędu, tak broniłeś RS'a jak bastionu, że niemożliwie aby francuskie auto w dodatku słabsze było szybsze i lepiej skręcało od RS'a buehehe
Ps. dobry wybór. -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
Mon, 26 Mar 2012 - 15:51
Post
#1627
|
|
User Dołączył: Sat, 18 February 2012 Skąd: Pzn. |
Po lifcie jest jeszcze ładniejsza!
mAbZ- orientujesz się może jak uzyskali dodatkowe "15"km? Tylko program? Czy może czymś jeszcze będzie się różniła? |
|
|
Mon, 26 Mar 2012 - 15:52
Post
#1628
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Nic się nie stało, znudziły mi się wizyty w warsztacie z powodu gównianej jakości Forda.
Podkręcona Megane nie będzie w pobliżu dynamiki podkręconego Focusa, ale coś za coś. orientujesz się może jak uzyskali dodatkowe "15"km? Tylko program? Czy może czymś jeszcze będzie się różniła? Ma też zmieniony dolot. Jako bonus- podobno lepszy dźwięk (w starej dźwięku w ogóle nie było) -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Mon, 26 Mar 2012 - 18:36
Post
#1629
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 |
No szkoda, ale mówi się trudno :-)
Jak trochę pojeździsz daj znać jak się sprawuje Megi... |
|
|
Mon, 26 Mar 2012 - 22:42
Post
#1630
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa |
Już widzę te zachwyty
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
Mon, 26 Mar 2012 - 23:19
Post
#1631
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Już widzę te zachwyty A Ty kiedy zmieniasz ten złom na coś lepszego? -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Mon, 26 Mar 2012 - 23:23
Post
#1632
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa |
Na EVO mnie nie stać nic innego do skręcania nie jest lepsze
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
Mon, 26 Mar 2012 - 23:35
Post
#1633
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Na EVO mnie nie stać nic innego do skręcania nie jest lepsze No, faktycznie, tak jak pisałeś widzimy zachwyty Szkoda z tobą gadać. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Mon, 26 Mar 2012 - 23:37
Post
#1634
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa |
Jaja se robię :
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
Mon, 26 Mar 2012 - 23:44
Post
#1635
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Jak zawsze. Nie pamiętam, żebyś coś napisał poważnie- i w tym problem bo lejesz wodę i nic z tego nie wynika.
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Mon, 26 Mar 2012 - 23:56
Post
#1636
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa |
Wpadaj na tor to zobaczymy kto leje wodę
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
Tue, 27 Mar 2012 - 09:51
Post
#1637
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 05 July 2011 Skąd: ZabrzE |
Nie o tym gadka chyba :|
|
|
|
Tue, 27 Mar 2012 - 13:59
Post
#1638
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Zrobiłem listę rzeczy jakie mi przez niecałe 3 lata poprawiali/wymieniali w Focusie RS:
- śrubki nadkoli - poodpadały, dwie z nich od razu po wyjeździe z salonu - wspornik pomiędzy przednimi słupkami drzwi - niedokręcony z fabryki - osłona dolotu - wczesny model zatykał dolot, potem ten element zmieniono - zasysające się (w wyniku tego zwężające się) kolanko w układzie dolotowym - wątły plastik - luzujące się klemy w układzie turbo - płyty pod podwoziem - zgubiłem na autostradzie z powodu brakującej śrubki - plastikowe panele w kabinie z tyłu - trzeszczały, brakowało kołków z fabryki - pokrywy głośniczków wysokotonowych - od nowości bez przerwy głośno trzeszczały - stopniowo luzowały się regulatory wind obu okien, przestawały działać - wymiana obu - głośniki w drzwiach - j.w. - osłona termiczna downpipe - odpadły śruby mocucjące - mocowanie przewodów na podwoziu - odpadła śruba - seryjne nakrętki śrub kół - zaczęły się wyrabiać gwinty - do wyrzucenia - mocowanie przedniego mostu do karoserii - zgubiłem wielką śrubę co groziło poluzowaniem wahacza, druga była mocno luźna. - wymiana kompa sterującego z powodu przeciekającego wprost na niego zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy- który już wcześniej był kilkukrotnie poprawiany z powodu przecieku Kilka z powyższych usterek wymagało wielu wizyt w warsztacie, więc w sumie było ich na pewno >20 Ponadto akcja serwisowa: zmiana oprogramowania polegająca na ograniczeniu mocy z powodu problemów z wybuchającymi kolektorami. Być może moim błędem było kupno wczesnego egzemplarza (nr 1401 z 11500 wyprodukowanych) Dla porównania, wcześniej miałem przez 3,5 roku od nowości Civica Type-R i jedyne co trzeba było poprawić to dokręcić górne mocowanie amortyzatorów (po 3 latach) i wymienić nakładki na zderzaki z powodu łuszczącego się lakieru. Pozostawię to bez dalszego komentarza. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Tue, 27 Mar 2012 - 14:22
Post
#1639
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 |
Twoja lista jest faktycznie imponująca chociaż nie pobije mojego Mondeo TDCI...
U mnie plastiki również chałasują ale jak się zjeżdża z krawężnika... |
|
|
Tue, 27 Mar 2012 - 14:32
Post
#1640
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa |
U mnie żaden plastik nie hałasuje
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 16:50 |