Shoutbox 0 nowych PW 


83 Stron V  « < 75 76 77 78 79 > »   
Closed TopicStart new topic
> Focus RS (i RS500), 2 filmiki
barti87
post Mon, 27 Feb 2012 - 23:56
Post #1521


Rookie
Dołączył: Thu, 13 January 2011
Skąd: Warszawa





Pojawił się jeszcze jeden w sprzedaży od Marca.

http://www.pumaspeed.co.uk/product-Pumaspe...5.jsp&pic=2


--------------------
Focus ST 360+ Ps 500 Nm
Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat-back 2.75'' Milltek Sport,
FMIC Airtec gen 3,injector 550cc, Turbo Focus RS, remap by PromotoR/CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 27 Feb 2012 - 23:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lukasz1976
post Tue, 28 Feb 2012 - 06:16
Post #1522


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 July 2010





Skoro nie ma mowy o gwarancji to proponuję zabrać auto jak najdalej od ASO...
Nie ma możliwości aby udało się leszczom z serwisu nic nie spieprzyć....
a już szczególnie w Fordzie...
Po wymianie turbo pan mechanik nie umial zamontować poprawnie opaski a w serwisówce nie stało jak byk - wymienić na nową,
więc rura od turbo do ic spadała mniej więcej co 2 godziny w moim Mondeo!
Panowie z serwisu twierdzili, że je zdejmuję żeby im zrobić na złość....smile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisSz
post Tue, 28 Feb 2012 - 06:53
Post #1523


Super User
Dołączył: Mon, 23 August 2010





http://j-w-racing.co.uk/product.php/8078/0...um_focus_rs_mk2

Co do serwisu zadzwoń może do 4Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Tue, 28 Feb 2012 - 07:56
Post #1524


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(lukasz1976 @ Tue, 28 Feb 2012 - 06:16) *
Skoro nie ma mowy o gwarancji to proponuję zabrać auto jak najdalej od ASO...
Nie ma możliwości aby udało się leszczom z serwisu nic nie spieprzyć....
a już szczególnie w Fordzie...
Po wymianie turbo pan mechanik nie umial zamontować poprawnie opaski a w serwisówce nie stało jak byk - wymienić na nową,
więc rura od turbo do ic spadała mniej więcej co 2 godziny w moim Mondeo!
Panowie z serwisu twierdzili, że je zdejmuję żeby im zrobić na złość....smile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif


Już tak nie demonizujcie, wymiana kolektora to zabawa dla domorosłego mechanika!


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Tue, 28 Feb 2012 - 08:00
Post #1525


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(darecki73 @ Mon, 27 Feb 2012 - 23:24) *
podaj link do Auto techa gdzie mają kolektory, bo szukam i nie specjalnie mogę znależć


Link
Autotech to szwedzka firma i strona po szwedzku tongue.gif Niestety nie dali żadnego wykresu,
ale wcześniej montowali już i Mountune i Sitechy i mówili że były porównywalne.
O dolocie Elevate piszą, że jest dużo lepszy i jako jedyny nie używa o-ringów do każdego
kanału oddzielnie, a zwyczajną uszczelkę. Zwiększa to średnicę każdego z kanałów.
Są tak duże przyrosty mimo że jeszcze nie zrobili optymalnego oprogramowania.

Ich tuning jest sprzedawany w UK m.in. przez JW Racing.
Można im wierzyć na ślepo- mają wieloletnie doświadczenie w tuningu T5 Volvo i wygrali porównanie tuningu RS-a w "Fast Ford"


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz1976
post Tue, 28 Feb 2012 - 08:03
Post #1526


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 July 2010





Chciałbym abyście mnie dobrze zrozumieli - piszę o moich i tylko moich doświadczeniach z serwisem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
v-ride
post Tue, 28 Feb 2012 - 09:18
Post #1527


User
Dołączył: Thu, 28 July 2011





witam,
robi się cieplej więc i ja zaczynam się oglądać za jakimś wykonawcą dobrego programiku, zmiany IC i kolektora jak i wydechu.
Kogo możecie polecić w tym zakresie z okolic Wrocławia, czy tylko Jetronik z Wrocka wchodzi w grę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
v-ride
post Tue, 28 Feb 2012 - 09:24
Post #1528


User
Dołączył: Thu, 28 July 2011





P.S. mam podobne odczucia co do Serwisu Forda, kiedyś na siłę próbowali mi wtryski w Mondu wymienić , Auto miało 80 tys km i było z 2005 r. nie wskazywało na zużyte końcówki wtrysku. W końcu postanowiłem nie zmieniać i babka której auto sprzedałem do dziś jeździ i jest zadowolona. (bez wymiany). wink.gif

Jednak człowiek jest głupi po wciąż mam w firmie 2 Transity , w tym tygodniu odbieram trzeciego (jestem z nich zadowolony) a ponadto zamówiłem 2 S-Maxy. (zobaczymy jak tam będzie)

Serwisy jednak są wszędzie podobne, obecnie użytkuję dwa Seaty Exeo i takie cyrki jakie miałem w Serwisie to głowa mała. Ludzie kompetentnie oleju nie umieją wymienić. Raz po takiej wymianie maiłem kałużę oleju przed garażem , a tylko z serwisu wróciłem. Oczywiście tłumaczenia zawsze są bardzo błyskotliwe rolleyes.gif .
Przynajmniej zawołali lawetę i odholowali i przywieźli auto na swój koszt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buro82
post Tue, 28 Feb 2012 - 09:29
Post #1529


Rookie
Dołączył: Tue, 28 February 2012
Skąd: Wieluń





Witam, jestem nowy na forum, ale również Użytkuje rs-ka. Czytam już forum od dawna i najwyższa pora podzielić sie swoją wiedza zwłaszcza na temat kolektorów. Miłem podobną awarię w lipcu 2011. Auto po mimo mapy wykonanej w jednej z (moim zdaniem ) z lepszych firm w kraju odpaliło mieszankę zapłonową w kolektorze ( tzw. cofka) . Przyczyną były kiepskie jakościowe oryginalne świece. (wymiana na specjalistyczne zimniejsze od Mitsubishi EVO rozwiązało problem). generalnie silniki Volvo tuningowane cierpią na problem zdmuchiwania zapłonu. Jednostka sterująca ECU mając info od spalania stukowego mocno próbuje opóźnić zapłon. Niestety czasami tak mocno, że zapala w kolektorze. Konkluzja jest taka, ze wymiana na aluminiowe nie roziązuje problemu do końca. Owszem kolektor ma szanse wytrzymać detonacje, ale co z przepustnicą i sodu symphoserem, który w moim wypadku te okazał się strzelony. Moje auto udało sie jednak naprawić na gwarancji za co serdecznie dziękuje serwisowi z Wrocławia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Tue, 28 Feb 2012 - 09:51
Post #1530


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





któremu serwisowi, bo sa 2


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
v-ride
post Tue, 28 Feb 2012 - 10:03
Post #1531


User
Dołączył: Thu, 28 July 2011





właśnie , któremu Germaz czy Polmotors ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Tue, 28 Feb 2012 - 10:15
Post #1532


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(buro82 @ Tue, 28 Feb 2012 - 09:29) *
Miłem podobną awarię w lipcu 2011. Auto po mimo mapy wykonanej w jednej z (moim zdaniem ) z lepszych firm w kraju odpaliło mieszankę zapłonową w kolektorze ( tzw. cofka) . Przyczyną były kiepskie jakościowe oryginalne świece. (wymiana na specjalistyczne zimniejsze od Mitsubishi EVO rozwiązało problem).



To raczej problem oprogramowania a nie świec.
Autotech nie wymienia świec i o ile wiem nie było takiej awarii na ich oprogramowaniu.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Tue, 28 Feb 2012 - 10:46
Post #1533


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(v-ride @ Tue, 28 Feb 2012 - 09:18) *
czy tylko Jetronik z Wrocka wchodzi w grę?



Tak, nikt inny tego nie zrobi


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matttm1
post Tue, 28 Feb 2012 - 11:00
Post #1534


User
Dołączył: Wed, 04 January 2012





Nie prawda ze tylko Jetronik. Forma Compsport robila RSa jako pierwsza takze warto by do nich sie odezwac
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisSz
post Tue, 28 Feb 2012 - 11:07
Post #1535


Super User
Dołączył: Mon, 23 August 2010





Jeszcze 4Turbo w katowicach robi remap. Przejechałem się takim 370 konnym zrobionym przez nich (z ICkiem, downpipem i decatem) i wrażenia bardzo dobre.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hanys
post Tue, 28 Feb 2012 - 11:13
Post #1536


User
Dołączył: Sat, 11 July 2009
Skąd: Wrocław





CYTAT(matttm1 @ Tue, 28 Feb 2012 - 11:00) *
Nie prawda ze tylko Jetronik. Forma Compsport robila RSa jako pierwsza takze warto by do nich sie odezwac


Kolega wyraźnie napisał że z okolic wrocka, więc po co ma jechać gdzieś do compotów lub 4T jak w jetroniku zrobią to bardzo dobrze i profesjonalnie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darecki73
post Tue, 28 Feb 2012 - 11:17
Post #1537


User
Dołączył: Fri, 24 June 2011
Skąd: Warszawa





coś jest z tymi świecami. Ja mam lekkie przyduszenie przy 3000obrotach jak spokojnie rozpędzam auto. Bogdan z Jetronicka mówił, że jak wymienimy świece ten problem powinien zniknąć. Nie znam się ale coś mówił właśnie o zapłonie, świecach.
Prośba do buro82, może masz jakąś opinie z ASO to chętnie poproszę, to może udało by mi sie coś wskurać na gwarancji, bo tak to sporo kasy beknę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
v-ride
post Tue, 28 Feb 2012 - 11:27
Post #1538


User
Dołączył: Thu, 28 July 2011





CYTAT(Hanys @ Tue, 28 Feb 2012 - 11:13) *
Kolega wyraźnie napisał że z okolic wrocka, więc po co ma jechać gdzieś do compotów lub 4T jak w jetroniku zrobią to bardzo dobrze i profesjonalnie ?

pozostaje kwestia kosztów, skoro wszystkie trzy firmy na poziomie. Do Katowic się bujnąć to nie problem. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buro82
post Tue, 28 Feb 2012 - 11:28
Post #1539


Rookie
Dołączył: Tue, 28 February 2012
Skąd: Wieluń





darecki73, mape miałem robioną w Jetroniku (nasze egzemplarze były kolejno 7 i 8 robiony przez jetronika) razem z moim bratem (też ma takiego), oba auta miały ok 20tyś przebiegu i w obu przy ok. 3tyś obrotów zaczynało zdumichać zapłon.Wymiana świec rozwiązała problem. Nowe mapy zapłonu forda (te mające zapobiegać eksplozją) mają dołek w okolicach 2800 obrotów, bardzo charakterystyczny przy niepełnym wciśnięciu gazu. W moim wypadku kolektor wybuch jak wcisnąłem gaz do dechu na 4 biegu (niskie obroty, jescze przed wymianą świec sad.gif ). Przuduszanie w okolicach 3tyś obrotów jeśli wyskakują ci check engine może być spowodowane niedomaganiem pompy paliwowej (nowa usterka w moinm Rsie - skutkiem najprawdopodobnie upalania na szutrze). Czy w fordzie do którego zaprowadziłeś wysłali już info do centrali, że masz grzebanego Forda?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darecki73
post Tue, 28 Feb 2012 - 11:39
Post #1540


User
Dołączył: Fri, 24 June 2011
Skąd: Warszawa





tak wysłali, niestety. Czyli mamy tak samo, bo Ja miałem też tak 2800-3000 róznie. Oczywiście program u Bogdana, dobra robotę robi
Go to the top of the page
 
+Quote Post

83 Stron V  « < 75 76 77 78 79 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 09:24