Shoutbox 0 nowych PW 


83 Stron V  « < 73 74 75 76 77 > »   
Closed TopicStart new topic
> Focus RS (i RS500), 2 filmiki
lukasz1976
post Fri, 24 Feb 2012 - 14:30
Post #1481


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 July 2010





To że Ford uczy się na klientach staje się u tego producenta regułą...
Mondeo TDCI 130km z 2002r. zepsuło mi się 21 razy w 23 m-ce...smile.gif
Nawet poznałem "nowy zwrot" Dealer nie musi naprawiać auta na gwarancji - wystarczy, że je usprawni tak aby wyjechało za róg i już....smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 24 Feb 2012 - 14:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
matttm1
post Fri, 24 Feb 2012 - 15:49
Post #1482


User
Dołączył: Wed, 04 January 2012





Przepraszam jeszcze mi nie wymieniali kolektora sprawdzilem w tej chwili w wydruku co bylo naprawiane a myslalem ze bylo wymieniane sorki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekb_s3
post Sun, 26 Feb 2012 - 15:06
Post #1483


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2011





Powiedzcie mi jakie cisnienie doładowania Rs powinien trzymac góra wg wskaźnika??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Sun, 26 Feb 2012 - 15:15
Post #1484


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Seria 1,4


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekb_s3
post Sun, 26 Feb 2012 - 16:08
Post #1485


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2011





1,4 w piku tak? czy do samego końca obrotów ma być 1,4?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 26 Feb 2012 - 16:34
Post #1486


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Jakby trzymał do końca takie ciśnienie to by miał ze 400 koni. Przy wyższych obrotach doładowanie to około 1 bar.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekb_s3
post Sun, 26 Feb 2012 - 16:40
Post #1487


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2011





Czyli wg wskaźnika wskazówka powinna byc trochę ponad połową skali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisSz
post Sun, 26 Feb 2012 - 18:58
Post #1488


Super User
Dołączył: Mon, 23 August 2010





Tak jak Sluger napisał. Po gazie w podłogę boost podjeżdża pod ostatnią kreskę (1.4 do 1.5 bara) i potem jak obroty rosną spada stopniowo do 0.9 - 1.0 bara. Chyba że ktoś w mapach podniósł cisnienie. Jeżeli jest niżej to nieszczelność w dolocie np strzelona membrana sound symposera.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darecki73
post Sun, 26 Feb 2012 - 20:46
Post #1489


User
Dołączył: Fri, 24 June 2011
Skąd: Warszawa





Panowie właśnie wyjebało mi korektor. Mam maskę do lakierowania, kratkę do zakupu i kwestia korektora czy naprawią mi na gwarancji. Może znacie kogoś kto miał taki nie miły przypadek. Załamka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kiedyś widziałem gdzieś zdjęcie na forach po wywaleniu korektora, może wiecie gdzie szukać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisSz
post Sun, 26 Feb 2012 - 21:04
Post #1490


Super User
Dołączył: Mon, 23 August 2010





UUUUU to niefart. Jak dokładnie do tego doszło ? Auto w standardzie ? Która mapa ? Jeżeli nie to Ford może szukać powodów dla których nie pokryć tego z gwarancji :-(

Jeżeli kawałki kolektora nie wpadły do silnika to pół biedy, jeżeli wpadły to jest wieksze kuku :-(

Zdjęcia zaraz ściągnę z angielskiego forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Sun, 26 Feb 2012 - 21:16
Post #1491


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





Kolektor, a nie korektor laugh.gif


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darecki73
post Sun, 26 Feb 2012 - 21:29
Post #1492


User
Dołączył: Fri, 24 June 2011
Skąd: Warszawa





l czy r mi nie do śmiechu. Na 2ce dodałem więcej gazu i bummmm. Myślę że kawałki mogły wpaść do kolektora
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisSz
post Sun, 26 Feb 2012 - 21:29
Post #1493


Super User
Dołączył: Mon, 23 August 2010





Zdjęcia zniknęły z angielskiego forum hmmmmm :-|

Generalnie jak wybuch kolektor to hamulec robi się twardy (czyli jak roumiem wspomaganie nie działa), wybija kratki wylotóe powietrza na masce, gnie maskę od spodu + kawałki mogą wlecieć do silnika. Jeżeli stanąłeś i nie było dzwona to miałeś dużo szczęścia.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
darecki73
post Sun, 26 Feb 2012 - 21:31
Post #1494


User
Dołączył: Fri, 24 June 2011
Skąd: Warszawa





oczywiście miałem na myśli, wpadły do silnika. Pozniej odpaliłem silnik który zgasł po 10 sekundach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darecki73
post Sun, 26 Feb 2012 - 21:33
Post #1495


User
Dołączył: Fri, 24 June 2011
Skąd: Warszawa





rzeczywiscie hamulec był twardy, naszczescie było pusto na ulicy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darecki73
post Sun, 26 Feb 2012 - 21:34
Post #1496


User
Dołączył: Fri, 24 June 2011
Skąd: Warszawa





myślisz, że jak coś wpadło to będzie coś z silnikiem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisSz
post Sun, 26 Feb 2012 - 21:45
Post #1497


Super User
Dołączył: Mon, 23 August 2010





Nie odpalaj już silnika tylko laweta i do Forda. Jeżeli coś wpadło to może być słabo.

Znalazłem takie foty:













Mam nadzieję że to pomoże w dyskusji z serwisem.

Na dolnej części kolektora są numerki serii, zapisz sobie je albo sfotografuj - angole i niemcy twierdzą że mogła być jakaś seria strzelonych kolektorów (słabiej sklejone lub odlane i już piszą do Forda petycję o akcję serwisową).

Go to the top of the page
 
+Quote Post
darecki73
post Sun, 26 Feb 2012 - 21:58
Post #1498


User
Dołączył: Fri, 24 June 2011
Skąd: Warszawa





niestety jak mówiłm silnik na chwilkę odpaliłem. Mam nadzieję, że nic się więcej nie stało.
Bardzo dziękuje za fotki, jutro zobaczymy co serwis na to.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisSz
post Sun, 26 Feb 2012 - 22:01
Post #1499


Super User
Dołączył: Mon, 23 August 2010





Trzymam kciuki... miejmy nadzieję, że wszystko będzie ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 26 Feb 2012 - 22:19
Post #1500


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Mi kiedyś strzelił podczas wyprzedzania,dokończyłem manewr na luzie, doturlałem się do pobliskiego cpnu i git!
Po strzale silnik od razu gaśnie, więc nie ma co się martwić, że coś zostało zassane!

Nowy platik i śmigamy dalej!


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

83 Stron V  « < 73 74 75 76 77 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 12:16