![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1481
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
To że Ford uczy się na klientach staje się u tego producenta regułą...
Mondeo TDCI 130km z 2002r. zepsuło mi się 21 razy w 23 m-ce... ![]() Nawet poznałem "nowy zwrot" Dealer nie musi naprawiać auta na gwarancji - wystarczy, że je usprawni tak aby wyjechało za róg i już.... ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1482
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 January 2012 ![]() |
Przepraszam jeszcze mi nie wymieniali kolektora sprawdzilem w tej chwili w wydruku co bylo naprawiane a myslalem ze bylo wymieniane sorki
|
|
|
![]()
Post
#1483
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2011 ![]() |
Powiedzcie mi jakie cisnienie doładowania Rs powinien trzymac góra wg wskaźnika??
|
|
|
![]()
Post
#1484
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Seria 1,4
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1485
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2011 ![]() |
1,4 w piku tak? czy do samego końca obrotów ma być 1,4?
|
|
|
![]()
Post
#1486
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Jakby trzymał do końca takie ciśnienie to by miał ze 400 koni. Przy wyższych obrotach doładowanie to około 1 bar.
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#1487
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2011 ![]() |
Czyli wg wskaźnika wskazówka powinna byc trochę ponad połową skali
|
|
|
![]()
Post
#1488
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Tak jak Sluger napisał. Po gazie w podłogę boost podjeżdża pod ostatnią kreskę (1.4 do 1.5 bara) i potem jak obroty rosną spada stopniowo do 0.9 - 1.0 bara. Chyba że ktoś w mapach podniósł cisnienie. Jeżeli jest niżej to nieszczelność w dolocie np strzelona membrana sound symposera.
|
|
|
![]()
Post
#1489
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 24 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie właśnie wyjebało mi korektor. Mam maskę do lakierowania, kratkę do zakupu i kwestia korektora czy naprawią mi na gwarancji. Może znacie kogoś kto miał taki nie miły przypadek. Załamka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kiedyś widziałem gdzieś zdjęcie na forach po wywaleniu korektora, może wiecie gdzie szukać |
|
|
![]()
Post
#1490
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
UUUUU to niefart. Jak dokładnie do tego doszło ? Auto w standardzie ? Która mapa ? Jeżeli nie to Ford może szukać powodów dla których nie pokryć tego z gwarancji :-(
Jeżeli kawałki kolektora nie wpadły do silnika to pół biedy, jeżeli wpadły to jest wieksze kuku :-( Zdjęcia zaraz ściągnę z angielskiego forum |
|
|
![]()
Post
#1491
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Kolektor, a nie korektor
![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#1492
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 24 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
l czy r mi nie do śmiechu. Na 2ce dodałem więcej gazu i bummmm. Myślę że kawałki mogły wpaść do kolektora
|
|
|
![]()
Post
#1493
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Zdjęcia zniknęły z angielskiego forum hmmmmm :-|
Generalnie jak wybuch kolektor to hamulec robi się twardy (czyli jak roumiem wspomaganie nie działa), wybija kratki wylotóe powietrza na masce, gnie maskę od spodu + kawałki mogą wlecieć do silnika. Jeżeli stanąłeś i nie było dzwona to miałeś dużo szczęścia. |
|
|
![]()
Post
#1494
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 24 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
oczywiście miałem na myśli, wpadły do silnika. Pozniej odpaliłem silnik który zgasł po 10 sekundach
|
|
|
![]()
Post
#1495
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 24 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
rzeczywiscie hamulec był twardy, naszczescie było pusto na ulicy
|
|
|
![]()
Post
#1496
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 24 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
myślisz, że jak coś wpadło to będzie coś z silnikiem?
|
|
|
![]()
Post
#1497
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Nie odpalaj już silnika tylko laweta i do Forda. Jeżeli coś wpadło to może być słabo.
Znalazłem takie foty: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mam nadzieję że to pomoże w dyskusji z serwisem. Na dolnej części kolektora są numerki serii, zapisz sobie je albo sfotografuj - angole i niemcy twierdzą że mogła być jakaś seria strzelonych kolektorów (słabiej sklejone lub odlane i już piszą do Forda petycję o akcję serwisową). |
|
|
![]()
Post
#1498
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 24 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
niestety jak mówiłm silnik na chwilkę odpaliłem. Mam nadzieję, że nic się więcej nie stało.
Bardzo dziękuje za fotki, jutro zobaczymy co serwis na to. |
|
|
![]()
Post
#1499
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Trzymam kciuki... miejmy nadzieję, że wszystko będzie ok.
|
|
|
![]()
Post
#1500
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Mi kiedyś strzelił podczas wyprzedzania,dokończyłem manewr na luzie, doturlałem się do pobliskiego cpnu i git!
Po strzale silnik od razu gaśnie, więc nie ma co się martwić, że coś zostało zassane! Nowy platik i śmigamy dalej! -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 12:16 |