![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 April 2004 Skąd: Ząbki ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 January 2007 Skąd: www.ProTires.pl ![]() |
"chwilowo", a ZAWSZE to dość znaczna różnica... Tak czy inaczej to szczegół
![]() ![]() -------------------- Opony UHP, Semi-slick, Slick - rajdowe i wyścigowe BFGoodrich, Michelin, Kumho, Avon, MaxSport, Toyo, Yokohama, Pirelli i inne!
www.ProTires.pl - opony dla tych, dla których jazda jest czymś więcej...! |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
User Dołączył: Wed, 09 December 2009 ![]() |
Jak sie czepiamy:) to ja od siebie dodam jeszcze, że wcale nie ZAWSZE, bo w autach na gaźniku podczas pracy paliwo jest pobierane non stop;)
pzdr |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Kolejny RS ![]() ![]() (jest tu jeszcze jeden, ale niech się sam ujawni jak będzie chciał) Nie jedna, ale dwie osoby a może i więcej ![]() -------------------- ________________
911 4GTS RS MK2 2010-2013 |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Hm. Lepiej przemyśl to co napisałeś. Podczas hamowania silnikiem spalanie jest ZAWSZE zerowe.. Co tu przemyśleć jak właśnie to napisałem... ![]() ![]() Użycie słowa "nawet" miało swój wyraźny cel "ironicznie-sarkastyczny" ![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 09 November 2009 Skąd: Gliwice ![]() |
"chwilowo", a ZAWSZE to dość znaczna różnica... Tak czy inaczej to szczegół ![]() ![]() Kolor to Performance Blue. Ciekawostką jest to, że od marca już go nie będzie (tak mi powiedzieli w Fordzie) i będą już tylko 2: biały i zielony. Tak więc załapałem się jeszcze na ten niebieski. |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Co tu przemyśleć jak właśnie to napisałem... ![]() ![]() Użycie słowa "nawet" miało swój wyraźny cel "ironicznie-sarkastyczny" ![]() A pierwsza część tamtej wypowiedzi "naucz się hamować silnikiem" jaki miała mieć charakter? Wyglądało mi to na nieprzemyślaną wypowiedź kogoś, kto właśnie usłyszał o tej wielce skomplikowanej technice jazdy ![]() To truizm i oczywista oczywistość. Jak ktoś nie umie hamować silnikiem to powinien jeździć rowerem. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Wziąłeś do siebie odpowiedź,która była kierowana do kogo innego
![]() Odpowiadałem na tego posta: 300 konne auto ci pokazuje spalanie chwilowe 2-3 litry :/ moje vw ma rowno polowe tej mocy i najmniej ile widze to 5 ;D Jak masz już kontekst to wiesz co miałem na myśli. ![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 May 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
Haboj > gratki.
Ja na swojego zieleniaki ciągle czekam, ale info kiedy będzie póki co brak. Jak ktoś zamówił białego, to ponoć w fabryce w UK coś się sypnęło i produkcja białych wstrzymana do końca miesiąca. Z tym niebiesko-białym to widać kolejna odmiana lub VT. Początkowo ostatnie 500 sztuk miałobyć niby w kolorze czarnym, z czarnymi felgami i mocą 350bhp. Ale czy przypadkiem nie jest tak, że jak Ford wypuściłby kilka egzemplarzy z mocą większą, to automatycznie podpadł by pod gorsze normy czystności spalin? Aktualnie jest 225g co2 a po podwyższce mocy na pewno poszłoby to w górę - wątpię aby Ford mógł sobie na to pozwolić. Niemniej, pożyjemy zobaczymy. Powiedzcie chłopaki jak jest w przypadku tej mocy przy aktualnych warunkach pogodowych (mokry śnieg). Czy tym autkiem w ogóle można w zimę jeździć czy odstawiacie go do garażu? -------------------- Focus RS mk2
Suza SV650 |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Kolor to Performance Blue. Ciekawostką jest to, że od marca już go nie będzie (tak mi powiedzieli w Fordzie) i będą już tylko 2: biały i zielony. Tak więc załapałem się jeszcze na ten niebieski. Może nie opłaca się już im produkować niebieskiego ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ________________
911 4GTS RS MK2 2010-2013 |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Można normalnie jeździć jak każdym innym autem.
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 09 November 2009 Skąd: Gliwice ![]() |
[quote name='craa' post='782175' date='Fri, 05 Feb 2010 - 11:29']Może nie opłaca się już im produkować niebieskiego
![]() ![]() ![]() Podobno nie dotyczy to tylko RS-ów, ale w ogóle ford wycofuje ten kolor (bo taki sam jest jeszcze w ST). |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Jest akcja serwisowa: 9S282 Hard brake pedal - Service program
Podczas ostrej jazdy pedał twardnieje ![]() Akcja podobno obejmuje 650 RS-ów w Niemczech, ja w Szwecji też właśnie dostałem list, ale czytałem że w Wlk. Brytanii (jeszcze) jej nie ma. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Dziwne, mi co innego sztywnieje podczas a nawet przed "ostrą jazdą"
![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Wirus od Toyoty jak widać zaraźliwy
![]() ![]() -------------------- ________________
911 4GTS RS MK2 2010-2013 |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Hm. Lepiej przemyśl to co napisałeś. Podczas hamowania silnikiem spalanie jest ZAWSZE zerowe.. "ZAWSZE" to chyba za dużo powiedziane, jeśli obroty spadną poniżej pewnego poziomu (zwykle okolice obrotów biegu jałowego) to ECU zacznie jednak podawać benzynę... -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
To oczywista oczywistość. A wracając do tematu:
szwedzki tuner Autotech przygotowuje coś w stylu Bluefina, urządzenie zewnętrzne do przeprogramowania ECU. Max przbieg mometu 440Nm@2500rpm, 495Nm@4000rpm, 423Nm@6000rpm - mierzone na kole zamachowym. Moc ok. 400 KM (367.5hp zmierzone na kołach) Na wiosnę będą też testować agresywniejsze wałki. Z innych nowości: ten sam tuner porównał update softu i stwierdził wyrównanie pracy turbo na niskich obrotach, ale też ograniczenie max obrotów na 4, 5 i 6 biegu i na biegu jałowym. Co do porównania mocy niestety się nie wypowiedział. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 02 October 2009 ![]() |
Sluger, powiedz mi jak wygląda trakcja w Twoim aucie - mniemam, że masz FWD więc 350 kucy z przodu to ponoć dużo za dużo, ale rozumiem, że to jeździ. Napisałbyś o tym trochę?
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 January 2007 Skąd: www.ProTires.pl ![]() |
Już był przerabiany temat prowadzenia się RS, podobno nie ma tragedii, a wręcz przeciwnie
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...4305&st=340 -------------------- Opony UHP, Semi-slick, Slick - rajdowe i wyścigowe BFGoodrich, Michelin, Kumho, Avon, MaxSport, Toyo, Yokohama, Pirelli i inne!
www.ProTires.pl - opony dla tych, dla których jazda jest czymś więcej...! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 16:47 |